Leonardo Hotel Zurich Airport
Hotel met fitnessfaciliteiten en een 24-uurs businesscentrum in Kloten
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Leonardo Hotel Zurich Airport





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 131
inclusief belastingen en toeslagen
16 aug - 17 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een haardroger
Alle foto's voor Comfort kamer laden

Comfort kamer
9,2 van 10
Fantastisch
(123 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een haardroger
Regendouchekop
Comfort Room
Misschien vind je dit ook leuk

Novotel Zurich Airport Messe
Glattbrugg
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
7.2 van 10, Goed, 1.007 beoordelingen
De prijs is € 154
inclusief belastingen en toeslagen
31 aug - 1 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Flughafenstrasse 11, Kloten, 08302
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Allegra Lodge
Hotel Allegra Lodge
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 1.015 beoordelingen
De prijs is € 138
inclusief belastingen en toeslagen
17 aug - 18 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: CHF 3.50 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. CHF 27 per persoon
- Parkeerkosten: CHF 25 per dag
- Toeslag voor huisdieren: CHF 20 per huisdier, per dag
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie gebruikt geothermische energie
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Zwitserland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 4 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Leonardo Zurich Airport Kloten
Leonardo Hotel Zurich Airport Hotel
Leonardo Hotel Zurich Airport Kloten
Leonardo Hotel Zurich Airport Hotel Kloten
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Leonardo Hotel Zurich Airport
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger, Reisde met partner
18 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Zhe
30 jun 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Zhe
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
François
Zakenreiziger
12 apr 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
François
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
F
Zakenreiziger
22 nov 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
F
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Jaqueline
24 mrt 2023
Jaqueline
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Pieter
Zakenreiziger
25 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pieter
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Darby
23 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel!
Darby
1 nacht verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
ADOLFO, Heredia
Reisde met partner
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ADOLFO
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Cesar
Reisde met partner
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cesar
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Michael, Radolfzell
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Sunil Ramlinga
Reisde met familie
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sunil Ramlinga
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nicole
Reisde met partner
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicole
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jair, CORAL SPRINGS
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jair
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Castor Gonzalez
Zakenreiziger, Reisde met partner
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Castor Gonzalez
4 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Sambhu
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
20 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Sambhu
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Steven
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Gilbert, Hudson
Reisde met partner
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gilbert
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
DEEPAK
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
DEEPAK
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Peter
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Christoph, Cahabon
Reisde met partner
8 jul 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christoph
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Maria
Reisde met partner
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Alan
Reisde met een groep
2 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alan
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Thies
Zakenreiziger
2 jul 2025
Positief: Voorzieningen
Thies
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
HARUMI
Reisde met een groep
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HARUMI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
mary
Reisde met familie
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
mary
1 nacht verbleven in juni 2025
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Welikehotel Marfil Playa
- 5-sterrenhotels in Cala d'Or
- Apartamentos Turísticos Yamasol
- Hotel Cerro da Marina
- 4-sterrenhotels in Steenderen
- Hotels in Station Heemstede-Aerdenhout
- Hotel Atos
- Caesars Gardens Hotel & Spa - Adults Only
- Historische hotels in Oisterwijk
- Motel One Edinburgh - Royal
- Side Prenses Resort Hotel & Spa - All Inclusive
- Particuliere vakantiehuizen Iseomeer
- Villa's Noorwegen
- Château de Beguin
Vluchten
Autoverhuur
Vakantiehuizen