Luxe beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van Renaissance Zürich Tower Hotel

5 out of 5
Renaissance Zürich Tower Hotel
Turbinenstrasse 20, Zürich, ZH

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 425 van 874 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 321 van 874 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 83 van 874 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 30 van 874 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 874 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Maikel, Geldrop

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Front Office Team op 3 okt 2023
Thank you for your review. We appreciate it !

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Snel in het centrum van Zürich
Met een snelle tram verbinding kort bij het hotel komt men snel in het mooie centrum van Zürich
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Alexandar Bengoechea op 15 sep 2018
Thank you for sharing your experience with us.

6/10 – Redelijk

Edwin, Utrecht

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Personeel erg gestrest
Waarschijnlijk door de nieuwjaarsfestiviteiten kwam het personeel, zowel bij de receptie als bij het ontbijt erg gestrest over, leken de situatie niet onder controle te hebben. Vooral 1 voorval (waar wij nog separaat werk van zullen maken), heeft ons zeer geschaad: zondag avond om 10 uur in de avond (NB oudjaarsavond), kwamen wij met huurauto aan bij het hotel. Onze dochter van 7 was moe en wilde naar toilet en bij parkeergarage was een wachtrij met meerdere auto's. Daarom de huurauto naast de ingang van hotel geparkeerd en bij receptie gemeld dat deze daar stond (was ook niet te missen). Net als dag ervoor was het niet de bedoeling dat auto er lang bleef staan, begrijpelijk. Na 3 kwartier snel naar beneden om auto te verplaatsen, wat bleek: auto was afgesleept! Navraag bij de lokale politie leerde mij dat dit niet gedaan was op initiatief vd politie zelf (vlg politie op initiatief van het hotel!). Eea heeft ons vervolgens zo voor 12 uur (jaarwisseling) erg veel stress bezorgd, maar ook in onze ogen enorme kosten: inclusief taxikosten en afkoop afslepen meer dan EUR 300!! Hotel wilde helemaal niets met ongemak doen en liet ons verder alles zelf regelen (zij hebben wel met afsleepdienst gebeld, maar daar had inmiddels zelf contact mee). Alles bij elkaar erg slechte dienstverlening voor een 5 sterren hotel waar wij de Exec Suite hadden geboekt. Wij hopen dan ook nog een nadere verklaring van het hotel te ontvangen cq op 1 of andere wijze genoegdoening.
2 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Alexandar Bengoechea op 20 feb 2018
Dear Edwin, Thank you very much for taking the time to give us your honest feedback. I'm looking very critical on this one. I'm sincerely sorry for not providing the flawless service as we are used to do it. We will discuss this in our meetings, to make sure incidents like this stay isolated. Best Regards

8/10 – Goed

Sabrina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Çalışanlar çok ilgili,kahvaltısı güzel,2 çocukla odamızda rahat kaldık,ama şehir merkezine biraz uzak
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Front Office Team op 1 mrt 2024
Thank you for your feedback. We appreciate it !

10/10 – Uitstekend

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SOLUTIONS TROUVÉES
L'hôtel est très bien placé et ses prestations de qualité. Nous avons néanmoins rencontré deux difficultés concernant la bonne de charge électrique pour notre véhicule et un manquement concernant le ménage de la chambre le 1er janvier. Heureusement, l'équipe a fait tout le nécessaire, avec professionnalisme, pour que ces deux difficultés trouvent une solution satisfaisante. Nous reviendrons lors d'un prochain séjour à Zürich.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Front Office Team op 25 feb 2024
Cher Monsieur Marc,Nous vous remercions d'avoir partagé votre expérience avec nous. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié l'emplacement de notre hôtel et la qualité de nos services. Nous sommes désolés des désagréments rencontrés avec la borne de charge électrique et le ménage de votre chambre. Notre équipe a agi rapidement pour résoudre ces problèmes. Vos commentaires sont précieux et nous aideront à améliorer nos services. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochain séjour à Zurich.Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Deanna, san Bruno

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Front Office Team op 1 mrt 2024
Thank you for you feedback. We appreciate it !

6/10 – Redelijk

Erica

Reisde met familie
Negatief: Comfort kamer
Hotel não é 5 estrelas, lençol e toalhas velhos, cama pessima, não condiz com rede.
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

SABRINA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed only one night but we got an upgrade to a top floor, the girl at the front desk was very nice and the drinks at the bar are great!
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Prohors Sunn op 20 nov 2023
Dear Mr. Sabrina,Thank you for taking your time sharing your experience with us. We're so glad you enjoyed your stay and that our hotel.We're always working hard to provide our guests with the best possible experience, and your feedback is invaluable. We hope to welcome you back again soon!Best regards, Prohors SUNNFront Office Agent+41 44 630 3030

10/10 – Uitstekend

GUILHERME

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Prohors Sunn op 20 nov 2023
Dear Mr. Gulherme,Thank you for choosing our hotel and We're so glad you enjoyed your stay and that our hotel.We're always working hard to provide our guests with the best possible experience, and your feedback is invaluable. We hope to welcome you back again soon!Best regards,Prohors SunnFront Office Agent

6/10 – Redelijk

Silvia

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
La recepcionista espectacular pero el bartender pésimo la comida no me gustó y está muy alejado del casco antiguo No lo recomiendo hay muchas opciones en el casco antiguo
Reactie van Front Office Agent op 10 nov 2023
Dear SilviaThank you for recent review.We regret that we did not deliver our usual standard of service. Our team here at Renaissance Zürich Tower Hotel is committed to providing high-quality customer service to all of our guests.We hope to see you again in the near future.Sincerely,Arjeta

8/10 – Goed

Yoshihiko

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Your Front Desk Team op 26 okt 2023
Thank you for your feedback. We appreciate it!

8/10 – Goed

cecilia, Burnaby

Positief: Netheid, personeel en service
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Front Office Team op 17 okt 2023
Thank you Ms. Cecilia for your great reviews!

10/10 – Uitstekend

Gregor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Front Office Team op 20 sep 2023
Thank you for your feedback. We appreciate it !+

8/10 – Goed

JAGTAR

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Front Office Team op 6 sep 2023
Thank you for your feedback. We appreciate it!

10/10 – Uitstekend

Liana

4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Erhan Yildiz / Front Office Manager op 9 aug 2023
Dear Liana Thank you for choosing our Hotel.We will be happy to welcome you again.Best Regards

6/10 – Redelijk

Michael

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mixed
No ice for 175+ rooms! Terrible phone and room service communication…. Request for towels forgotten once… Nice people… Don’t always understand English…
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van The Front Office Team op 26 jul 2023
Dear Mr. Michael Thank your for staying with us and for taking your time to share about your experience. We always appreciate an honest feedback to see where we can improve and create a better guest experience. I shared your feedback with the whole team. We hope to welcome you again soonKind regards,The Front Office Team

10/10 – Uitstekend

Audun

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Front Office Team op 19 jul 2023
Thank you for your feedback! We appreciate it !

8/10 – Goed

Virgina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Front Office Team op 2 jul 2023
Thank you for staying with us! We appreciate your feedback.

10/10 – Uitstekend

Cordis

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Front Office Team op 2 jul 2023
Thank you for staying with us! We appreciate your feedback.

10/10 – Uitstekend

Paulo

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Erhan Yildiz / Front Office Manager op 8 jun 2023
Dear PauloThank you very much for your feedback.We are lloking forward for your next stay.Best Regards

8/10 – Goed

Susanna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel stay was fine, breakfast was below average. I would not recommend having breakfast there.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van The Front Desk op 25 mei 2023
Dear Susanna Thank your for staying with us and for taking your time to share about your experience. We always appreciate an honest feedback to see where we can improve and create a better guest experience. I shared your feedback with the restaurant and kitchen team. Once again thank you for taking your time.

6/10 – Redelijk

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Property is very close to a train station. Too bad they didnt show me how to get there when I got off the train. They say they have a work out room, would have been nice if they had told me about it and when i tried to get in I couldn't. Day two, they gave me a map, would have been nice to get that day one too.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van The Front Desk op 25 mei 2023
Dear MichaelThank you for staying at the Renaissance and for sharing your experience. We are thankful for an honest and direct feedback, so we now where we have to improve to create a better guest experience. We still hope to see you again and wish you a nice day.

10/10 – Uitstekend

james

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent property in a good location
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Front Desk Team op 16 apr 2023
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay with us.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with whole managements as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

8/10 – Goed

AVALON, ABACO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is located in a business zone, but is near to several restaurants. It is conveniently located near the train station. the staff were informative about what amenities are available and provided assistance when needed.
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Front Desk Team op 16 apr 2023
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay with us.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with whole managements as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

6/10 – Redelijk

Amar

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was nice, lots of phone calls to get garbage cleared up from room,shortage of bathroom amenities.
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Erhan Yildiz / From Office Manager op 8 jun 2023
Dear AmarThank you very much for your feedback.We value your feedback in order to improve our service quality and guest satisfaction. Your feedback has been forwarded to the Housekeeping team. We are sure that we will serve you better during your next stay. Best Regards

10/10 – Uitstekend

AVALON, ABACO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
While located near to a train stop, it was not 'easy' to find. But the hotel was great.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Front Office Team op 12 apr 2023
Thank you for your feedback. We appreciate it!

10/10 – Uitstekend

Sven

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Front Desk op 3 apr 2023
Thank you for your feedback we appreciate it!

8/10 – Goed

Michael Vincent

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing stay Zurich
Tired coming from LA. Staff were nice and friendly. Im hyped up with the steam and sauna room. Gym was excellent but didnt have time to workout out!
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Noemi op 30 mrt 2023
Dear Mr. VincentThank you for taking your time to share your experience with us. We really appreciate the good feedback and hope to welcome you back soon! Kindest Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Renaissance Zürich Tower Hotel op 30 mrt 2023
Thank you very much we appreciate your feedback!

2/10 – Ontzettend slecht

Stefanie

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Nina - Guest Relations op 11 mrt 2023
Sehr geehrte StefanieVielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben uns zu bewerten. Gerne würden wir mehr über Ihren Aufenthalt erfahren und uns freuen, wenn Sie uns hierzu ein Feedback unter, frontoffice@zrhbr.ch geben könnten.Wir verbleiben mit den besten GrüssenHerzlichstRenaissance Zurich Tower Hotel

10/10 – Uitstekend

Robin

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Front Office op 7 mrt 2023
Thank you for your feedback!

10/10 – Uitstekend

Anne

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Such a great location! Short walk to the train station and so easy to get all around Zürich and other parts of Switzerland. Not far from the airport, restaurants and other conveniences. Helpful and friendly staff. Excellent club and restaurant. Breakfast buffet was great! Safe, clean and very enjoyable!
Reactie van Front Desk op 6 jan 2023
Thank you for your nice feedback! We are glad to here you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon. Kindest Regards

10/10 – Uitstekend

Caridad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Front Desk op 9 jan 2023
Thank you for your feedback! We appreciate it!

4/10 – Matig

Jyoti

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s not worth it to stay this hotel.
Reactie van Front Desk op 6 jan 2023
We are sorry to here, that we did not fulfill your expectations. We still hope you had a great time in Zurich.

8/10 – Goed

Billy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My stay at the tower was excellent
Reactie van Front Desk op 6 jan 2023
Thank you for your nice feedback! We are happy to hear that you had a good time with us. We hope to see you again soon!

10/10 – Uitstekend

Christopher

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast, bar and staff. All the staff were helpful.
Reactie van Front Desk op 2 jan 2023
Thank you for your nice review! We hope to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Front Office Team op 25 dec 2022
Thank you!

10/10 – Uitstekend

Mario

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Renaissance Reception op 7 dec 2022
It was a pleasure having you as our guest Mr. Mario.Thank you for your amazing review!

10/10 – Uitstekend

Timothy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Front Desk op 29 nov 2022
Thank you for your review!

10/10 – Uitstekend

James

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel. Room is very clean and comfortable. Bed is great (firm). Very quiet. Staff is friendly and helpful. Easy to get around on nearby tram, and easy to take train from airport. No complaints.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Front Desk op 29 okt 2022
Thank you for your feedback. We appreciate it!

8/10 – Goed

Ed

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Front Desk op 29 okt 2022
Thank you for your feedback!

8/10 – Goed

Renato Augusto

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Front Desk op 6 okt 2022
Thank you for your feedback: We appreciate it !

8/10 – Goed

Viktor

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Front Desk op 28 sep 2022
Thank you for your review: We appreciate it !

10/10 – Uitstekend

Martin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Though this property is in a quieter part of town, there are trams nearby for travel to Old Town and the main train station. Also we found a market a short walk from the hotel for snacks, sandwiches, and incidentals. The hotel has an impressive breakfast buffet, also.
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Front Desk op 14 sep 2022
Thank you for your feedback. We appreciate it!

6/10 – Redelijk

Per Angell

Zakenreiziger
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Front Desk op 14 sep 2022
Thank you for your feedback!

10/10 – Uitstekend

Nileshkumar

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good experience and friendly staff members
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Front Desk op 8 sep 2022
Thank you for your feedback. We appreciate it !

4/10 – Matig

Shaling, Houston

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s out of town. Need to take tram all the time. But the station is close. Not for family or tourists. Very ran down. Very old carpet. More like 3 star hotel quality for five star hotel price. But Restrant food is very good. Most staffs are friendly. One Front desk employee gave us the wrong information for pharmacy location. No concierge!
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Front Desk op 4 sep 2022
Thank you for your feedback. We appreciate it !

10/10 – Uitstekend

Melisa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Nasser

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
The hotel was clean. But the room size was small and only one bathroom! Which was adisappontment when you have 6 people in the room!
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Front Desk op 20 aug 2022
Thank you for your feedbak.We appreciate it!