Waarschijnlijk door de nieuwjaarsfestiviteiten kwam het personeel, zowel bij de receptie als bij het ontbijt erg gestrest over, leken de situatie niet onder controle te hebben.
Vooral 1 voorval (waar wij nog separaat werk van zullen maken), heeft ons zeer geschaad: zondag avond om 10 uur in de avond (NB oudjaarsavond), kwamen wij met huurauto aan bij het hotel. Onze dochter van 7 was moe en wilde naar toilet en bij parkeergarage was een wachtrij met meerdere auto's. Daarom de huurauto naast de ingang van hotel geparkeerd en bij receptie gemeld dat deze daar stond (was ook niet te missen). Net als dag ervoor was het niet de bedoeling dat auto er lang bleef staan, begrijpelijk. Na 3 kwartier snel naar beneden om auto te verplaatsen, wat bleek: auto was afgesleept! Navraag bij de lokale politie leerde mij dat dit niet gedaan was op initiatief vd politie zelf (vlg politie op initiatief van het hotel!).
Eea heeft ons vervolgens zo voor 12 uur (jaarwisseling) erg veel stress bezorgd, maar ook in onze ogen enorme kosten: inclusief taxikosten en afkoop afslepen meer dan EUR 300!! Hotel wilde helemaal niets met ongemak doen en liet ons verder alles zelf regelen (zij hebben wel met afsleepdienst gebeld, maar daar had inmiddels zelf contact mee).
Alles bij elkaar erg slechte dienstverlening voor een 5 sterren hotel waar wij de Exec Suite hadden geboekt.
Wij hopen dan ook nog een nadere verklaring van het hotel te ontvangen cq op 1 of andere wijze genoegdoening.