Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Hotel-Brasserie De Klok

3 out of 5
Hotel-Brasserie De Klok
Daalstraat 9, Zutendaal

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 12 van 34 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 17 van 34 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 34 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 34 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 34 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Siegfried

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Met het warm weer was het mooie terras meer dan welkom! Heel vriendelijke ontvangst.
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

LENNY

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
top
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

E.G.M.A.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie rustige locatie
Hartelijke ontvangst waardoor je je gelijk welkom voelde. Prima bedden en uitstekend ontbijt.
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Inge op 14 jun 2022
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Graag tot ziens!

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Karlijn op 1 nov 2021
Dank voor uw review!

10/10 – Uitstekend

Linda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel, goed ontbijt en goed betaalbaar! Gezellig terras en leuk plaatsje.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Inge op 23 sep 2019
Dank u wel voor het mooie compliment. Wie weet tot weerziens.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen lift. Moest met koffer 2 smalle trappen omhoog. Kleine kamer, heel slecht uitzicht. Prijs staat in geen verhouding tot wat er aangeboden wordt. De kamer was verder wel netjes en schoon.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

De

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
De kamer was niet ok
3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van inge op 7 mei 2019
Thank you for you stay and positive points

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideaal uitgangspunt voor fietstochten in de buurt (Bokrijk, C-mine, ...). Heel vriendelijk onthaal. Lekkere keuken ook; de bediening was niet steeds efficiënt maar steeds met de glimlach!
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Inge op 3 mei 2019
Dank u wel voor u vriendelijke beoordeling. Het is jammer dat de bediening niet altijd even efficiënt werkte maar voor sommige is het hun eerste baantje en moeten ze het een en ander nog leren en onder de knie krijgen maar kan u verzekeren dat ze het met veel plezier doen. Nogmaals dank.

10/10 – Uitstekend

Andreas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Infe op 17 apr 2019
😊 Thanks for your respons and nice score. Glad that you enjoyed your stay with us.

8/10 – Goed

A, Genk

Positief: Netheid, personeel en service
Gemakkelijk bereikbaar. Centrum dorp. Out of seison dus heel rustig
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van inge op 30 jan 2019
Thank for your friendly words

4/10 – Matig

NooitmeerDeKlok, Ronse, be

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
mooie foto's op de site, dus het zag er allemaal veelbelovend uit. We kwamen rond 10h al even langs na een lange rit met kleine kinderen om de koffers al af te zetten, evt. een kort toiletbezoek en om al eventjes de sfeer op te snuiven. De receptie is blijkbaar open van 7-22h.. We werden echter weggestuurd, omdat ze pas om 15h opengaan.!? Gebeld naar het nummer vanop de parking, geen antwoord. We zijn dan maar verdergereden. 's Avonds laat veel excuses van de uitbaatster, "de mevrouw had ons niet goed begrepen" (ze spreekt zeer goed Nederlands bleek achteraf), ze vraagt of we een ontbijtje wensen: ok, prima, bedankt. De kamer zelf was max. ok: je ziet de goede bedoelingen wel, maar het is allemaal niet echt afgewerkt, de badkamer is echt onvoldoende geventileerd, er zit niet voldoende druk op de leidingen, enz. Het geeft allemaal een wat slordige indruk. Een paar voorbeelden: een open stanley-mes bleef blijkbaar achter op de kleerkast, binnen handbereik van de kinderen op het bovenste stapelbed, waar ze ook met de handjes aan blootliggende kabels kunnen. Als je het stopcontact aan het bed wil gebruiken, heb je geen licht vd staande lamp, en ook al de daarmee verbonden stopcontacten liggen af..
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Inge op 2 dec 2018
Beste Zoals u opmerkt zijn wij druk bezig met het opfrissen van de kamers en vinden het fijn om te horen dat u de kamer zelf en het ontbijt wel bij u in de smaak vielen. Op Zaterdag hebben wij een halve sluitingsdag wat ook overal is aangegeven Wij zijn echter open vanaf het incheck uur zodat hotel gasten altijd om 15:00 kunnen inchecken. Er zijn gasten die via een mail of telefoontje vragen of ze iets eerder kunnen komen om hun bagage vast kunnen afgeven hetgeen nooit een probleem is. U echter kwam onaangekondigd en wilden ook gebruik maken van onze brasserie die echt gesloten is, natuurlijk had u u bagage kunnen afgeven. Wij horen nu via deze weg dat u een probleem had met de waterdruk deze klacht hebben wij nog niet eerder ontvangen , maar zullen daar zeker na laten kijken. Verder mag er natuurlijk geen werk materiaal boven op kasten of waar dan ook liggen, wij hebben dan ook ook gezocht maar zelf niets gevonden. dat maakt het voor ons lastig om daar een passende reactie op te geven. Dank dat u de moeite hebt genomen voor u feedback.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van inge op 29 nov 2018
Thanks to let us now that you like us hotel

8/10 – Goed

Hilde, Gent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gezellig hotelletje en vriendelijke bediening. Nette kamers. Ontbijt is basic
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Inge op 26 nov 2018
Dank u wel voor de vriendelijke woorden

8/10 – Goed

Michel

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel voor in de binnenstad van Zutendaal. Volledig en smakelijk ontbijt. Over de hotelkamer hadden we wat kleine suggesties. Helaas was zowel het in- en uitchecken een beetje gehaast (druk met de brasserie?) en konden we dit niet aangeven.
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Inge op 21 nov 2018
Beste fijn om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Sorry dat het zo druk was maar ik zou u willen vragen om u feedback per mail aan ons door te willen geven , we zouden dat zeker op prijs stellen.

10/10 – Uitstekend

Koen, Mechelen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nette en gezellige familiekamer met uitzicht op de kerk van Zutendaal. Kamer voorzien van alle comfort.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Inge op 10 nov 2018
Wat fijn om te lezen dat u het naar u een fijn verblijf heeft gehad. Wie weet tot ziens.

8/10 – Goed

Sonia, Asse

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Goed hotel. Vriendelijk personeel, alles was aanwezig in de kamer. Airco is een plus. Lekker gegeten in het restaurant
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Inge op 27 jul 2018
Dank u wel voor u mooie boordeling.

8/10 – Goed

Bart, Halen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Werkverblijf
Leuk centraal gelegen hotel met restaurant en een heel aangenaam terras om te ontspannen.
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van inge op 20 jul 2018
Wat leuk om te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad bij ons,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Prettig verblijf met aardige mensen. Goed ontbijt!
We hadden een kamer aan de straatkant. Dit gaf zowel overdag als 's avonds met ramen open en/of dicht veel autolawaai.
2 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Inge op 14 jul 2018
Fijn dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad. Wij zetten juist de koeling niet aan omdat de meeste gasten hem niet gebruiken, maar wijzen iedereen wel op de aanwezigheid dat hun die dat willen er ook gebruik van kunnen maken. Aan de voorzijde kan het soms wat lawaaierig zijn met de ramen open , dat is een van de redenen dat wij ook airco's hebben voorzien op de kamers , en de ramen dit jaar nog worden vervangen door geluidwerend glas. Dank voor u feedback. Met vriendelijke groet, Inge

8/10 – Goed

Michel , Willebroek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
voor herhaling vatbaar
mooie uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten
2 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

kris, Oostende

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk familie hotel
Alles was in orde goede prijs kwaliteits verhouding
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Inge op 8 mrt 2018
Dank u wel voor u vriendelijke woorden.

8/10 – Goed

Matthijs, Hellevoetsluis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede lokatie on de buurt van ZOL
Vlotte incheck, goede keuken, goed bed. Diner gebruikt en obtbijt. De douchekop mag worden vernieuwd maar gaf niet echt een probleem. Kamer langs rustige straat in de nacht. Goed geslapen. Rekening lag klaar op naam. Snelle check-uit.
1 nacht verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

Kees

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super verblijf
Dit was voor ons de tweede keer en zoals de vorige keer werden we vriendelijke ontvangen en kregen direct de sleutel. Mooie verzorgde kamer met prima badkamer en uitzicht op de kerk. Dit keer had de kamer ook een Nepresso apparaat. We hebben dit keer geen ontbijt genomen.
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Beate

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gemütliche Brasserie, individuelles Hotel
Das Hotel ist sehr persönlich geführt. Das große Restaurant und der Gartenbeeich wirken einladend. Das Zimmer war komfortabel und gemütlich. Im zweiten Stock gelegen, ist es etwas umständlich ohne Aufzug hinaufzusteigen. Leider schallt etwas zu laut Straßenlärm hinauf. Frühstück war lecker und zudem ausreichend.
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Gunilla

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Klok
Jättetrevligt bemötande. Underbar middag och bra frukost! Vi kommer tillbaka!
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Inge op 23 nov 2021
Dank voor u vriendelijke woorden. We vinden het heel belangrijk dat gasten even kunnen onthaasten bij ons, en kunnen genieten van de mooie natuur die zutendaal heeft.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Dejan

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Inge op 20 mei 2019
Thank for your positive feedback.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Aufenthalt war ok.. Frühstück ganz gut. Personal ein bisschen busy.
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Inge op 19 nov 2018
Thanks for your support

10/10 – Uitstekend

Jean Marie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van inge op 23 aug 2018
thank for your support

10/10 – Uitstekend

James, London

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A lovely hotel and brasserie in a really nice town
A really nice hotel. Lovely Food. Very friendly staff. Excellent service.
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Inge op 18 jul 2018
Thank you for your friendly words. Nice to read that you have a nice hollyday with us.

10/10 – Uitstekend

jc, Var

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel super bien placé Personnel très accueillant
Très belle brasserie avec une belle terrasse , bon restaurant , chambre très confortable .
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Inge op 15 jul 2018
Merci, nous sommes heureux de lire que vous vous êtes amusé avec nous. Qui sait au revoir

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very friendly staff, great food, comfortable quiet family room.
1 nacht verbleven in september 2017
Reactie van Spits op 14 okt 2017
Dank u wel voor u positieve woorden , daar doen we het voor dat onze gasten een fijne ervaring hebben. Met vriendelijke groet, Inge Spitsbaard