favehotel Cenang Beach - Langkawi
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Cenang Strand
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor favehotel Cenang Beach - Langkawi





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor funroom laden

funroom
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor funroom hill view laden

funroom hill view
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor faveroom family laden

faveroom family
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Slaapkamers
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een kluis
Alle foto's voor faveroom laden

faveroom
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor faveroom hill view laden

faveroom hill view
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Over deze buurt

Lot 119, Pantai Tengah, Mukim Padang, Mat Sirat, Daerah Langkawi, Langkawi, Kedah, 07000
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Cenang Plaza Beach Hotel
Cenang Plaza Beach Hotel
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Spelletjeskamer
- Ontbijt beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 471 beoordelingen
De prijs is € 58
inclusief belastingen en toeslagen
10 jul - 11 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: MYR 3.00 per accommodatie, per nacht
- De vermelde toeristenbelasting is mogelijk hoger tijdens populaire lokale evenementen, zoals Langkawi International Maritime & Aerospace (LIMA), Le Tour De Langkawi, Ironman en Oceanman Malaysia. Contacteer de accommodatie voor meer informatie.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. MYR 20 voor volwassenen en ca. MYR 10 voor kinderen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- De accommodatie berekent een toeslag op betalingen met een creditcard
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
favehotel
favehotel Cenang Beach Langkawi
favehotel Hotel
favehotel Hotel Langkawi Beach Cenang
favehotel Cenang Beach Langkawi Hotel
Favehotel Cenang Langkawi
favehotel Cenang Beach - Langkawi Hotel
favehotel Cenang Beach - Langkawi Langkawi
favehotel Cenang Beach - Langkawi Hotel Langkawi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over favehotel Cenang Beach - Langkawi
Beoordelingen
7,4
Goed
7,4/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
26 dec 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Andre
2 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Andre
12 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 mrt 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wow, goede prijs-kwaliteit!
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
29 dec 2015
Positief: Personeel en service
Service oké!!
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 apr 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 nov 2014
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk, goede locatie
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 nov 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi, nieuw, goed onderhouden hotel. Goede service
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Wilco, Terheijden
12 jul 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel
Wilco
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 feb 2020
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Mushtaq
Reisde met familie
13 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good hotel
Mushtaq
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
jeremy
10 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
jeremy
19 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Emma
Reisde met een groep
3 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice visit
Emma
7 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Kristina
1 feb 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helt ok, men dropp frokosten.
Kristina
5 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Ashwini, Colombo
Reisde met partner
14 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ashwini
3 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Carina
Reisde met familie
6 jan 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Okej hotell
Carina
5 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
benny
5 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stille og rolige omgivelser

benny
6 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Beena A
Reisde met familie
30 nov 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Anniversary and family reunion trip
Beena A
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Muhammad
30 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fave to favourtasss :))
Muhammad
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Homam
23 jun 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Homam
2 nachten verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Kabi
22 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Return visit left Disappointed
Kabi
4 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 mei 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 apr 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
5 apr 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
26 mrt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019