Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van Hotel Saphir

3.5 out of 5
Hotel Saphir
Voie Djibi 1244, Cocody Angre, behind CNPS, Abidjan

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 12 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 12 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 12 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 12 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 12 beoordelingen" "

6,0/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Brett

1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Edwige

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Karen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing
1 nacht verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Peter

Negatief: Netheid
Bad location with terrible roads. Did not make up room for second night. Not working internet in room but only in lobby.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Maria isabel

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
hotel práctico y cómodo
Es un hotel práctico, sin lujos, pero bien. Cuando llegué no encontraban mi reserva y no había habitación como la que yo había pagado, así que me pusieron en una un poquito mejor, pero me tocó esperar como media hora y eran las tantas de la madrugada. Me habían prometido transporte para el congreso al que iba y al final me tocó buscarme la vida, porque solo lo ponen si se alojan muchas personas que van al mismo congreso y eso deberían decirlo, porque negociar taxis cada día es agotador, por no mecionar el dinero que implica. No obstante, el personal fue muy amable y he estado cómoda.
7 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The price was great, the staff friendly and I will stay there again. my new home in ABJ.
5 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien qu'un peu spartiate, y retournerai sans problème.
14 nachten verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I didn't like this hotel
wifi didn't work, problems with things in the room, duty condition
6 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

elhassan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2017

4/10 – Matig

Bastou, NY

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room Sanitary
Room have no windows and smell humidity. Very dangerous for someone that suffer allergy. That concern all single room and some superior room. Please make sure of your room confort before getting there.
12 nachten verbleven in oktober 2017