Hôtel Marjane

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op loopafstand van Souk El Had

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hôtel Marjane

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden | Gratis wifi
Receptie
Lobby
Gang
Serveert ontbijt

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Televisie
Privébadkamer
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een gratis babybed
Televisie
Privébadkamer
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Lot No 4-Bd Abderrahim Bouabid - QI, Agadir, 80000

In de buurt

  • Souk El Had - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Koninklijk Paleis - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Mohamed V-moskee - 20 min. lopen - 1.7 km
  • Jachthaven van Agadir - 5 min. rijden - 5.2 km
  • Strand van Agadir - 7 min. rijden - 2.2 km

Lokaal vervoer

  • Agadir (AGA-Al Massira) - 21 min. rijden

Restaurants

  • ‪Dar Tajine - ‬11 min. lopen
  • ‪Mahis Bab 6 - ‬9 min. lopen
  • ‪McDonald's - ‬19 min. lopen
  • ‪Holiday Cafe - ‬16 min. lopen
  • ‪Lebanon Sweets - ‬16 min. lopen

Over deze accommodatie

Hôtel Marjane

Hotel in de buurt van Souk El Had
Hôtel Marjane biedt onder meer voorzieningen zoals een restaurant aan. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), een 24-uurs receptie en een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Hôtel Marjane zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met baden of douches en gratis toiletartikelen
  • Televisies met satellietzenders

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • Een restaurant

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 13.00 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan (assistentiedieren uitgezonderd)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: MAD 12.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hôtel Marjane Agadir
Hôtel Marjane
Marjane Agadir
Hôtel Marjane Hotel
Hôtel Marjane Agadir
Hôtel Marjane Hotel Agadir

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hôtel Marjane?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Wat kost het om bij Hôtel Marjane te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hôtel Marjane?

Je kunt vanaf 13.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hôtel Marjane uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hôtel Marjane?

Dit hotel ligt vlak bij het strand, binnen 10 minuten lopen van House of Activities Association Club en Souk El Had. Strand van Agadir ligt op 2,3 km.

Beoordelingen over Hôtel Marjane

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 16 beoordelingen

7,2/10

Netheid

6,4/10

Personeel en service

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

keiichiro

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

バスターミナルと町の中間

バスターミナルと町の中間位の位置です。ただし歩くと結構遠いです。 Hotels.comの地図は位置が間違っていました。 大通り沿いにあります。
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

sanaa

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Karna

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Anna, Budapest, Hungary

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We spent one night at Hotel Marjane. When checking in, we had some issue with our Expedia reservation. First they said we had no reservation at all, then they said it was for the day before, then found a reservation for someone else's name - so it was a bit long a stressful process, but finally everything was OK. The room was spacious, but not very modern. It is recommended to pay for breakfast in advance. The restaurant right next to the hotel is a great place. In summary, it was a good service for a good price.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Hilda, Peru

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and clean room. The receptionist was really nice.
1 nacht verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Abordable

Pratique. Surprise: TTC on doit payer une taxe pour le nombre de nuits passées 10 Dhs/nuits
4 nachten verbleven in april 2018

10/10 – Uitstekend

Amjad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Zdenka

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Na 1 noc dostačuje.

Levné ubytovani ve slušné kvalitě. Využili jsme na 1 noc po příletu. Rychle přihlášení i odhlášení. Špatná WIFI.
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Mustafa

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service

God belægning dårlige service

Det car nogenlunde var altid larm selv om jeg Bode på 3 sal , WiFi var så dårligt og de gad ikke lave noget ved det , og selv om det stod fri parkering på siden så var der ingen parkering til hotellet man skal alligevel betal og var meget dyr i forhold til andre steder rundt omkring i byen og jeg vist DRM hvad der stod på min bestilling så sagde de at det er en fejl på siden
2 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Mustafa

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service

God belægning og dårlige service

Opholdet var god nok men det er mange ting som ikke passer i forhold til deres hjemme side som det er ikke gratis parkering og så dårligt WiFi og de gider ikke engang gøre noget ved det selvom jeg fortalt dem flere gang om problemet
20 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Lukas Holtmann

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Strange hostage

Very rude manager who kept claiming that we hadn't paid the taxes. We tried very nicely to explain for him that we already paid the taxes at arrival, but he just shouted and was very unprofessional. After a couple of minutes he finally realized that he was wrong. The hotel didn't had enough towels.
2 nachten verbleven in juli 2017

2/10 – Ontzettend slecht

bouchra

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

jean-françois

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service

pas tres loin de la gare routiere.

Le plus ennuyeux est que le receptionniste du soir traine les pieds lorsque l'on veut regler le soir meme et non le lendemain matin(cela m'est arrivé d'autres fois au maroc!).

8/10 – Goed

abdelmottalib

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Découvrez le sud-ouest marocain

La ville offre belle plage

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed, Imassine

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Catastrophique

Nous avons réservé notre nuit d'hôtel via hôtel.com mais quelle fut notre surprise à notre arrivée lorsque le réceptionniste à refusé de nous donner la chambre!! Ce dernier a exigé un paiement en liquide de la chambre alors que nous avions payé en ligne! Il a affirmé qu'il ne travaillait pas avec hôtel.com ni aucun autre intermédiaire et qu'il fallait qu'on paye. Nous avons dû appeler le service client pour débloquer la situation. Merci au service client qui a été très efficace et à su remettre le réceptionniste à sa place en le sommant d'arrêter cette mascarade. En somme je ne retournerais plus jamais dans cet hôtel dans lequel nous n'avons de plus pas pu dormir convenablement sachant que la chambre donnait sur un boulevard bruyant sans double vitrage...