The Rigel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een restaurant in Agra

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Rigel

Lobby
Executive kamer | Luxe beddengoed, een minibar, gratis wifi
Ingang accommodatie
Gang
Exterieur

Populaire voorzieningen

  • Huisdiervriendelijk
  • Ontbijt inbegrepen
  • Airconditioning
  • Parkeren inbegrepen
  • Roomservice
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Deluxe tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
  • 1 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Shamshabad Road, Gol Market, Agra, Uttar Pradesh, 282001

In de buurt

  • Subhash Emporium - 6 min. rijden - 5.6 km
  • Sadar Bazar - 7 min. rijden - 6.3 km
  • Taj Mahal - 8 min. rijden - 4.9 km
  • Agra-fort - 8 min. rijden - 6.6 km
  • St. John's College - 10 min. rijden - 9.4 km

Lokaal vervoer

  • Bichpuri Station - 17 min. rijden
  • Agra (AGR-Kheria) - 30 min. rijden

Restaurants

  • ‪The Salt Cafe Kitchen and Bar - ‬4 min. rijden
  • ‪Molecule - ‬5 min. rijden
  • ‪Sky Grill - ‬4 min. rijden
  • ‪Momo Cafe - ‬5 min. rijden
  • ‪Lattice - ‬4 min. rijden

Over deze accommodatie

The Rigel

Hotel in de buurt van Taj Mahal
Bij The Rigel kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een gratis ontbijt, een tuin en een stomerij/wasserijservice. Bij het plaatselijke restaurant kun je terecht voor internationale gerechten. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Vergaderruimtes, een kluis bij de receptie en conciërgeservices
  • Een lift
Kamervoorzieningen
Alle kamers van The Rigel bieden voordelen zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies van 24 inch met premium tv-zenders

Gesproken talen

Engels en Hindi

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Luchthavenshuttle op verzoek
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijt beschikbaar
  • Een restaurant

Voorzieningen

  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 24 inch met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 12.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Huisdieren

Huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Rigel Agra
Rigel Hotel Agra
The Rigel Agra
The Rigel Hotel
The Rigel Hotel Agra

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Rigel?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan.

Wat kost het om bij The Rigel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Rigel?

Je kunt vanaf 12.30 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij The Rigel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt The Rigel?

Dit hotel in Agra ligt op 3,4 km van TDI Mall en op 4,7 km van Taj Mahal. Ook Kalakriti Culture and Convention Centre en Moskee en de Gebouwen liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over The Rigel

Beoordelingen

3,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 9 beoordelingen

4,0/10

Netheid

5,6/10

Personeel en service

4,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10

Don't ever get attaracted by online images. Hotel rooms are far away from the images posted on website. When I checked in at 12:30 PM on 27 Jan 18 Rooms were not ready I requested to get it done but even when I re-entered in evening it again in a bad state. #1Torn Bedsheet. #2Bad smelling matress as if someone vomitted. #3Hotel images show Tea Coffee maker but in actual nothing in room. After requesting it housekeeping gave me tea bag but no milk. Hilarious Black Tea for Indians. #4 Rusty toilet accessories. #5 TV not working. #6 No soap, shampoo and conditioner in toilet. #7 No phone in room. This hotel should learn from budget hotel chain like Options that guest expect this all. Very Bad experience. The budget of this hotel should not be more than Indian 1000 bucks.
1 nacht verbleven in januari 2018

4/10

I'm not too picky but the washroom was so dirty and the floor tiles were wet. Toiletries were absent and the garbage an was not even emptied. The room was okey and the staff were nice though.

2/10

Washroom was not cleaned. the badding, towel quality was poor. TV was not working properly. No phone connectivity, Tea cattle, drinking water availiable in room.

2/10

1.location - not an easy one to tell to the local autos / cabs as mentioned in their website (you have to ask for rajpur chungi area instead of shamshabad road gol market) 2.rooms - not so good, small and not neat and big rooms required more amount which can b felt little costly, there is no fridge and toiletry kit provided. 3. Service - staff service is slow. 4. Food - costly and not worth a dime. 5 WiFi - not working at all. 6. Other services - they are not provideing complementary water bottles to the Indian guests.

2/10

Dirty hotel with bad services. Dirty sheets, towels and bathroom. For the breakfast you have to wait for someone to come and bring some food but there is no one. No recommended.

4/10

the staff was very helpful and nice. room was dusty and kinda dirty. neighborhood was... well i would prefer to stay in nicer neighborhoods usually.

6/10

Bathroom and Coridors could have been cleaned and maintained a lot better . So with the linens

6/10

Real mixed feeling about this hotel. When we were shown our room we saw that the bedding was really dirty, we were moved to a different room only to discover the same problem. The third room we saw had the same thing but we asked for new sheets and they were ok. The staff were all fine, apart from the manager who seemed to be annoyed at the disturbance. Room service was an interesting affair as well. Our first morning we ordered a tea, coffee and toast. Which took 40 minutes to arrive, the toast had gotten cold by the time it was brought down. Similar story with ordering two sandwhiches, waited half an hour and then went to reception to chase it up, I got the impression that no one had put the order through. Although not a major problem, the internet had permanent issues. We asked for the wifi to be re set, and whether that just didn't work or the staff didn't do anything it rarely worked, which was frustrating when arranging future travels. A strange thing with the bathrooms was a panel of the wall being a shared partition wall with the next rooms bathroom, so all manner of lovely noises were overheard. The lady on reception was very nice and helpful, as was the older male manager. It was a lovely new building though, the rooms where so comfy and modern. Location was pretty good too, with all the attractions fairly close by.

4/10

However, the experience i had was not very nice. While the staff were very friendly there was too many staff so a lot of things went wrong.