Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel KAN-RAKU Akita Kawabata





Beoordelingen
8,8 op 10 โ
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden laden

Comfort tweepersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Een haardroger
Een privรฉbadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Een haardroger
Een privรฉbadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Een haardroger
Een privรฉbadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Een haardroger
Een privรฉbadkamer
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4- Minamidorikamenocho, Akita, Akita, 010-0011
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

APA Hotel Akita Senshu Koen
APA Hotel Akita Senshu Koen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
7.8 van 10, Goed, 434 beoordelingen
De prijs is โฌย 50
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 980 per persoon
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 800 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kan Raku Akita Kawabata Akita
Hotel KAN-RAKU Akita Kawabata Hotel
Hotel KAN-RAKU Akita Kawabata Akita
Hotel KAN-RAKU Akita Kawabata Hotel Akita
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel KAN-RAKU Akita Kawabata
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
Kaori
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaori
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 โ Goed
??
27 apr 2025
??
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Brianne
Reisde met familie
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brianne
6 nachten verbleven in maart 2025
6/10 โ Redelijk
Hikaru
6 mrt 2025
Hikaru
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 โ Matig
Mieko
28 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Mieko
23 nachten verbleven in februari 2025
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 โ Goed
ใชใคใ
25 feb 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
ใชใคใ
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
Kato
Reisde met familie en kleine kinderen
27 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kato
5 nachten verbleven in januari 2025
8/10 โ Goed
ใใซใณ
Reisde met familie
19 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใซใณ
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 โ Uitstekend
ใฑใคในใฑ
Zakenreiziger
12 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใฑใคในใฑ
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 โ Goed
Takamichi
Zakenreiziger
28 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ใฆใใใผใตใซใซใผใ
Takamichi
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 โ Goed
Naoki
26 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naoki
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 โ Goed
ใใใใ
Zakenreiziger
20 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใใใ
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
ใใคใ
Reisde met partner
19 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใคใ
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
minoru
Zakenreiziger
15 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
minoru
5 nachten verbleven in december 2024
6/10 โ Redelijk
YUKIMII
Reisde met een groep
9 dec 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
YUKIMII
1 nacht verbleven in december 2024
4/10 โ Matig
Geverifieerde reiziger
4 dec 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
็ถบ้บใชใใธใในใใใซ
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 โ Uitstekend
Atsushi
Zakenreiziger
30 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Atsushi
27 nachten verbleven in november 2024
8/10 โ Goed
kosuke
Zakenreiziger
30 nov 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kosuke
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 โ Goed
TAKESHI
Zakenreiziger
28 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKESHI
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 โ Goed
Masao
19 nov 2024
Masao
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 โ Uitstekend
ใตใใ
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใตใใ
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 โ Goed
ใใ ใใใก
14 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใ ใใใก
3 nachten verbleven in november 2024