Shally Residence 3
Hotel met een volledig uitgeruste spa en een healthclub in Al Khobar
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Shally Residence 3





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior studio laden

Superior studio
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Wasmachine
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Een bidet
Alle foto's voor Familie vierpersoonskamer laden

Familie vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Wasmachine
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Een privébadkamer
Alle foto's voor Junior tweepersoonskamer laden

Junior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Wasmachine
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Mövenpick Hotel Al Khobar
Al Yarmouk
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
8.6 van 10, Uitstekend, 201 beoordelingen
De prijs is € 131
inclusief belastingen en toeslagen
11 jul - 12 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Abdulrahman Ibn Muath St.34714, Al Khobar, Eastern Province, 7723
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Helat hotel
Helat hotel
- Zwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
6.8 van 10, 3 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie 10009011
Overige info
Het is mogelijk dat plaatselijke wetgeving verbiedt dat ongehuwde gasten een kamer delen. Gasten dienen op verzoek van de accommodatie te kunnen aantonen dat ze gehuwd zijn.
Echtparen die een kamer willen delen, dienen te bewijzen dat zij gehuwd zijn.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd en is geen alcohol toegestaan.
Gasten jonger dan 14 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten. Gasten jonger dan 18 jaar oud worden alleen tot de spa toegelaten onder toezicht van een volwassene
Accommodatie ook bekend onder de naam
SHALLY RESIDENCE 3 Hotel
SHALLY RESIDENCE 3 Al Khobar
SHALLY RESIDENCE 3 Hotel Al Khobar
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Shally Residence 3
Beoordelingen
7,8
Goed
8,4/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
ISHRATH
28 jan 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ISHRATH
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Flaminia
1 sep 2023
Flaminia
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Mikulas
15 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mikulas
1 nacht verbleven in juni 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Timothy
Reisde met een groep
6 jun 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad
Timothy
2 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Hammad M
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
2 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hammad M
1 nacht verbleven in januari 2023
6/10 – Redelijk
Mario
11 dec 2022
Mario
6 nachten verbleven in december 2022
4/10 – Matig
Nouf Mousa
10 nov 2021
Negatief: Personeel en service
Nouf Mousa
3 nachten verbleven in november 2021
8/10 – Goed
abdullah
Reisde met familie
10 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
abdullah
3 nachten verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Mohamed
18 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Mohamed
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
wael
10 okt 2021
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
wael
2 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
MUNTHER
Reisde met familie
7 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
MUNTHER
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Saif
11 jun 2021
Saif
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Ahmad
18 mei 2021
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ahmad
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
sultan
4 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sultan
2 nachten verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Mahmoud
4 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mahmoud
1 nacht verbleven in april 2021
8/10 – Goed
abdu
28 mrt 2021
Positief: Personeel en service
abdu
1 nacht verbleven in maart 2021
4/10 – Matig
arsalan
16 jan 2021
arsalan
1 nacht verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
fahad
Reisde met familie
12 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service
fahad
1 nacht verbleven in december 2020
8/10 – Goed
Mahmoud
Reisde met familie
2 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 Bed rooms
Mahmoud
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Safwan
Reisde met familie
30 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Safwan
1 nacht verbleven in juni 2020
4/10 – Matig
haytham
Reisde met familie
7 jun 2020
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
haytham
2 nachten verbleven in juni 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
12 jan 2020
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
المكان المحيط بالفندق جميل وتمنيت الفندق كذلك
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
abdulrhaman
11 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
abdulrhaman
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Salha
7 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ممتاز
Salha
1 nacht verbleven in januari 2020