Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 17 van 36 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
17
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 36 beoordelingen" "
8 - Goed
8
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 36 beoordelingen" "
6 - Redelijk
7
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 36 beoordelingen" "
4 - Matig
3
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 36 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
9,0/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Baurjan
5 jul 2021
Baurjan
2 nachten verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Jan
23 mrt 2023
Jan
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Alina Darmesh, Guest Relations op 28 mrt 2023
Thank you kindly for your feedback. We are looking forward to welcoming you back to DoubeTree by Hilton Almaty soon!
4/10 – Matig
Mohamed
7 sep 2022
Mohamed
4 nachten verbleven in augustus 2022
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 sep 2022
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Eugenio
14 aug 2022
Eugenio
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Alina op 16 aug 2022
Dear guest,
Thank you for taking a moment to share your experience.
We are glad to hear that you enjoyed your stay at DoubleTree by Hilton, Almaty.
We are looking forward to welcome you again in the future!
6/10 – Redelijk
Nikita
Reisde met familie
6 apr 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Overall our staying was good, however since it was beginning of the April and central heating was already off, it was very cold in bathroom.
Nikita
1 nacht verbleven in april 2022
6/10 – Redelijk
JORGE
Zakenreiziger, Reisde met familie
27 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
The rooms are dark. Even when we had big room in soace was only small windows
JORGE
1 nacht verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Aigul
18 jan 2022
Aigul
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Didar
23 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Хороший отель
Хороший отель в историческом центре. Достойный сервис и услуги. Reasonable цены.
Didar
2 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Ali, DUBAI
Reisde met een groep
8 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
فندق جميل والخدمات رائعه لاكن قديم شوي ويحتاج الى مخدات جيده حيث ان المخده تعورلك راسك nice hotel but the pillow is bad when u wake up your head in pain
Ali
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Alina op 12 dec 2021
Dear Mr Ali.
We would liek to thank you for taking your precious time to share your experience of stay at DoubleTree by Hilton, Almaty.
Your comments let us improve to make sure our clients recieve nothing but the best service avaliable.
We have provided the purchasing department with your comment for further improvement of the amenities avaliable for our dear guests.
We hope you will consider us for your future stays in Almaty.
Kind Regards,
Guest Relations
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
4 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is very nice and clean.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Alina op 12 dec 2021
We thank you for taking your time and such a stellar review of our hotel.
We always strive to make the guests' stay as comfortable and stress-free as possible.
We would be happy to welcome you back to DoubleTree Almaty in the future!
Kind Regards,
Guest Relations
10/10 – Uitstekend
I
Zakenreiziger
15 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
I
6 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Alina op 17 nov 2021
Dear Guest,
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the stay to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future!
10/10 – Uitstekend
Christiane
Reisde met familie
18 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
Christiane
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Alina op 17 nov 2021
Dear Christiane,
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the stay to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future!
10/10 – Uitstekend
Grant
12 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grant
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Oleg
13 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Отличный отель недалеко от центра
Отличный отель. Ресторан на крыше - хорош! Бармен старался выполнить любую просьбу и мы даже придумали новый коктейль :-) Рекомендую!
Oleg
5 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Alina Guest Relations op 12 dec 2021
Уважаемая Ольга, Благодарим Вас за уделенное время и столь положительный комментарий! Мы рады, что смогли сделать ваше проживание комфортным и спокойным.
Будем ждать Вас вновь!
С уважением, Алина
10/10 – Uitstekend
Ian
Zakenreiziger
10 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic stay
Fantastic service from the team at Almaty Hilton DoubleTree.
My trip was unexpectedly lengthened from 4 days to 21 and the hotel was accommodating with all my needs.
Great food also.
Ian
4 nachten verbleven in augustus 2021
4/10 – Matig
Gayevskiy
8 aug 2021
Gayevskiy
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Ian
Zakenreiziger
2 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent Hotel
Ian
4 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Jon
Zakenreiziger
8 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Great hotel
Jon
4 nachten verbleven in juni 2021
6/10 – Redelijk
Darshak
Reisde met familie
24 mei 2021
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
The hotel looks great at first glance. I visited for one night with my son. Unfortunately the visit wasn’t great overall and from other experiences I can confirm the food is not very good at all. Upon arrisecurity guard
Darshak
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met familie
11 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay
Moving to Almaty soon, so we were there to visit. Great location, nice employees, very clean. They brought an actual crib for my baby. I wish there had been a mini bar, softer mattress, and bath tub. We had ac issues and they eventually fixed it.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Hotel Administration op 19 mei 2021
Dear Guest!
We were glad to welcome you to the DoubleTree by Hilton Almaty hotel!
Your feedback is very important to further improve our service.
We look forward to seeing you again!
Best regards,
Hotel Administration
8/10 – Goed
Graham
6 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Transit stay in Almaty
Hotel was chosen for an transit overnight stay and though it was a 30 minute drive from the airport, we found the hotel very relaxing. This included the bed which is for me one of the prime requirements when traveling and wanting a good nights sleep.
Graham
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Hotel Administration op 19 mei 2021
Dear Guest!
We were glad to welcome you to the DoubleTree by Hilton Almaty hotel!
Your feedback is very important to further improve our service.
We look forward to seeing you again!
Best regards,
Hotel Administration
6/10 – Redelijk
MICHEL
Zakenreiziger
23 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good but could improve easily
Even if the hotel looks new, the bath is already quite used (room 711). TV was with weak reception (satellite?). At the check-in they wanted me to pay for the stay while I prepaid via hotel.com. Breakfast, staff and fitness center amazing.
MICHEL
2 nachten verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
30 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Smiley staff; central location
Great terrace view
General manager Fevzi and his team are doing a great job there👍
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
Svetlana
Zakenreiziger
14 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Svetlana
1 nacht verbleven in januari 2021
6/10 – Redelijk
Hüseyin
Zakenreiziger
26 dec 2020
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
ÜCRET HOTELİN KALİTE VE HİZMETİNE GÖRE PAHALI
Hüseyin
4 nachten verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
시내 중심의 아주 좋은 호텔
시내 한복판에 위치하나 아주 조용한 신축 호텔. 침실 뿐만 아니라 수영장, 사우나, 헬스장 등 시설 우수. 매우 추천
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Irina
5 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Irina
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
29 sep 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
호텔이 크지는않지만
수영장 헬스장 등 편의시설 완비
가성비대비 좋아요
Geverifieerde reiziger
27 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Vladimir
Zakenreiziger
8 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vladimir
2 nachten verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
대부분 매우 만족!
위치와 분위기, 룸컨디션은 매우 좋음.
깔끔하고 조용함.
조식은 생각보다 다양하지 않음...
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 nov 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Andrejs
Zakenreiziger
10 nov 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Andrejs
3 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
byungkyw
9 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
위치좋고 깨끗한 호텔
깨끗하고 위치가 아주 좋습니다. 직원도 친절하고 좋았습니다.
byungkyw
2 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
AdrienneK
Reisde met partner
29 jul 2019
Positief: Netheid
We were advised this property had only opened 2 weeks prior to our arrival (late July 2019). We had specifically selected this hotel for the Hilton reputation and swimming pool facilities. Both let us down. 1) The pool was not finished (even though advertised with pictures). I was told notice online was provided but this was not the case nor were I advised as part of my booking confirmation. 2) The service and amenities was like staying at "Faulty Towers". Getting ice delivered was always delayed and required constant follow up with the customer care line. The wifi continued to drop out, to a point it no longer worked. The iron was not able to be plugged in to operate (a replacement iron was needed, that also took some time to arrange). There was no power point available in the bathroom to use the hair-dryer. The shower took time for the hot water to come through and then constantly dripped after the facet had been turned off. The person in the lobby was so un-welcoming making us feel uncomfortable each time we passed through. And the concierge was to busy to provide any help.
We were provided with a room upgrade after I expressed my disappointment with the swimming pool and asked if anything that could be done to improve our situation, though the upgraded room just brought more disappointment,
Such a shame as we were so looking forward to returning to the Hilton chain of hotels again.