Hotel Big Marine Amami

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een sauna en een 24-uurs receptie in Amami

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Big Marine Amami

Exterieur
Terrein van de accommodatie
Strand
Serveert ontbijt, lunch, diner, lokale gerechten
Een televisie

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bubbelbad
  • Schoonmaakservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken

8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
  • 12 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Standaard cottage, niet-roken

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 5
  • 5 eenpersoons futons
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
27-1, Nazenagahama, Amami, Kagoshima, 894-0036

In de buurt

  • Ohama Seaside Park - 5 min. rijden - 5.1 km
  • Tanaka Isson Historic House - 6 min. rijden - 6.4 km
  • Endless Blue Amamioshima - Dagtocht - 6 min. rijden - 6.7 km
  • Arimori-tempel - 6 min. rijden - 7.1 km
  • Utawara-strand - 31 min. rijden - 30.6 km

Lokaal vervoer

  • Amami (ASJ-Amami Oshima) - 47 min. rijden

Restaurants

  • ‪オリバーズカフェ - ‬4 min. lopen
  • ‪Piccola Foresta - ‬1 min. rijden
  • ‪ミスタードーナツ 奄美大島ショップ - ‬3 min. rijden
  • ‪くろべえ - ‬2 min. rijden
  • ‪MUSIC BAR MA YASCO - ‬2 min. rijden

Over deze accommodatie

Hotel Big Marine Amami

Hoogtepunten van de accommodatie
Bij Hotel Big Marine Amami kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een terras, een tuin en een stomerij/wasserijservice. Laat je op-en-top verwennen in de sauna of het stoombad en geniet van een massage. Het plaatselijke restaurant met lokale gerechten, Asabana, serveert ontbijt, lunch en diner. Naast gratis wifi op de kamer hebben gasten de beschikking over voorzieningen zoals een bubbelbad.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), gratis fietsen ter plaatse en warmwaterbronnen in de buurt
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, een bankethal en een lift
Kamervoorzieningen
Alle 82 gastenkamers zijn voorzien van leuke extraatjes zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Toiletten met elektronisch bidet, baden of douches en gratis toiletartikelen
  • Koelkasten, dagelijkse schoonmaakservice en telefoons

Gesproken talen

Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 09.00 uur: JPY 1.080 per persoon
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Asabana

Dingen om te doen

  • Bubbelbad
  • Gratis fietsenverhuur
  • Sauna
  • Stoombad
  • Warmwaterbronnen

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Spa

  • Massage
  • Warmwaterbronnen

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Handgreep naast het toilet
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Tv

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1080 per persoon
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Big Marine
Big Marine Amami
Hotel Big Marine Amami Hotel
Hotel Big Marine Amami Amami
Hotel Big Marine Amami Hotel Amami

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Big Marine Amami?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Big Marine Amami te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Big Marine Amami?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Big Marine Amami uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt Hotel Big Marine Amami?

Dit hotel in Amami ligt binnen 10 km afstand van Ohama Seaside Park, Thalasso AMAMI no RYUGU en Tanaka Isson Historic House. Ook Endless Blue Amamioshima - Dagtocht en Arimori-tempel liggen binnen 10 km afstand.

Beoordelingen over Hotel Big Marine Amami

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 34 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 15 van 34 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 34 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 34 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 34 beoordelingen

7,8/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

あや

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
対応も良くて、お部屋も綺麗でとても良かったです!
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

YUKIKO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
なかなか良かった。あの価格なら十分だと思う。リゾートホテルと思い宿泊するとがっかりすると思う。ビジネスホテルとしては、最高かなぁ?という感じだ。
3 nachten verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

????

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
お風呂とレストランはお気に入りだったのですが、カードキーが使えなくなったり、エアコンのリモコンが壊れたり、ゴキちゃんがチェックインしてたりと、いろいろ大変でした。
3 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

kazuya

2 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

kazuya

Reisde met familie en kleine kinderen
三階からの景色が残念 防風林が高すぎて邪魔 (地元事情はしかたないです)
5 nachten verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

Osamu

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
予約確認メールを信じて、チェックインしようとしたが、フロント係員に断られた。 メールを提示して何とかチェックイン出来たが、楽しい旅にケチが付いた。 周りには、飲食店が無く、街まで距離があり、スポーツ合宿などの目的での宿泊なら問題無いかも知れないが、バスを利用しての観光だ不便を感じた。
1 nacht verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Hiroyuki

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

YUTAKA

2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

KEIKO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
近くに知り合いがいた私には便利でした。 チェックイン時に2泊を1泊に変更したい旨を申し上げましたら、現地払いでしたので1泊料金になると感じ良く対応していただきました。
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

HIROKI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食バイキングがおいしかった。 大浴場があり、朝夕に入ることができた。
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Koichi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ホテルは古いが清潔に保たれており、スタッフの方も皆さん親切でした。価格からすると大満足ですが、あえて言うならサウナの利用時間とかエレベーター内とかに表記いただけるとありがたいです。レンタカー利用だったので不便は感じなかったが、公共期間利用の方は夕食を予約することをお勧め致します。
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

KOJI

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Masahiro

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
大浴場が良かったです。2日間とも入りました。
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Yasuyo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Hideki

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

TAKENORI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

奄美が好きになります。

アメニティも充実し、朝食もおいしくいただきました。
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Thomas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
コロナ対策はよくできていた部屋のカーテンが遮光でなかったのが残念
2 nachten verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ビックマリン奄美

チェックインした時に、すぐに予約を見つけられず、待たされることになりました。待つ時間が勿体なかったので、出掛ける事をお伝えすると、荷物を預かって下さり、部屋にまで運んでくれてました。朝食付きでしたが、朝起きれれなかったのですがランチバイキングに変更可能でした。最初は、どうなるか!と思いましたが、とても親切で快適な時間を過ごせました。 併設する食事処(ランチバイキングをしたところ)は、とても良かったです。一つ一つ丁寧に作られてるのを感じました。
1 nacht verbleven in februari 2021

4/10 – Matig

HWAMI

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
お風呂があるので、予約したのに、風呂が潰れてて、入れなかった、それだけが残念でした。
2 nachten verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

とらこな, 大阪府

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3回目の利用、プライベートで二泊三日は初めての利用でした。 施設がリニューアルされている箇所があり快適に過ごせました。 朝食は隣接の「あさばな」でのバイキング、料理が多種多彩で連泊しないと食べきれないです。 夕食は「屋上スカイビアガーデン」雨の影響もあり初日は「あさばな」バイキング たこ焼き、二日目は屋根の下でのBBQで楽しめました。 スタッフさんからのお声掛けが多く戴き、好感が持てるホテルです。 改善希望点は「タオル・バスタオル使い放題」にしてほしい。 部屋内浴室でのシャワー利用、大浴場、サウナ利用で乾いていないバスタオルの使いまわしは気持ちのいいものではないので大浴場に常備してほしいです。
2 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

takao

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
温泉も気持ち良くゆっくり過ごせました^_^
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juni 2019