Kies datums om prijzen te bekijken

Campanile Hotel Amersfoort

Fotogalerie voor Campanile Hotel Amersfoort

Een bureau, een strijkplank/strijkijzer, babybedden, gratis wifi
Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed | Een bureau, een strijkplank/strijkijzer, babybedden, gratis wifi
Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed | Een bureau, een strijkplank/strijkijzer, babybedden, gratis wifi
Een bureau, een strijkplank/strijkijzer, babybedden, gratis wifi
Een bureau, een strijkplank/strijkijzer, babybedden, gratis wifi

Overzicht van Campanile Hotel Amersfoort

Campanile Hotel Amersfoort

3-sterrenaccommodatie

7,0/10 – Goed

Populaire voorzieningen

  • Gratis wifi
  • Parkeren inbegrepen
  • Huisdieren welkom
  • Restaurant
  • Ontbijt beschikbaar
  • Zakelijke services
Kaart
De Brand 50, Amersfoort, 3823 LM

Ontdek het gebied

  • Populaire locatieHof8 min. rijden
  • Populaire locatieOude Haven12 min. rijden
  • Populaire locatieSint-Joriskerk16 min. rijden
  • LuchthavenAmsterdam (AMS-Schiphol)42 min. rijden

Kameropties

Over deze omgeving

Amersfoort

Campanile Hotel Amersfoort is in het zakendistrict in Amersfoort te vinden. Heb je zin in een actieve uitstap? Neem dan een kijkje bij Fish Spa Amersfoort en Golfclub De Hoge Kleij. Wie liever in alle rust van het natuurschoon in de omgeving geniet, is bij Vliegbasis Soesterberg en Strand Nulde aan het juiste adres. DierenPark Amersfoort en SchatEiland zijn ook zeker het bezoeken waard.

In de buurt

  • Hof - 8 min. rijden
  • Oude Haven - 12 min. rijden
  • Mondriaanhuis - 15 min. rijden
  • Sint-Joriskerk - 16 min. rijden
  • Onze Lieve Vrouwetoren - 16 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Station Amersfoort Schothorst - 3 min. rijden
  • Luchthaven Schiphol (AMS) - 42 min. rijden

Over deze accommodatie

Campanile Hotel Amersfoort

Hotel met 3 sterren in het zakendistrict
Profiteer bij Campanile Hotel Amersfoort van faciliteiten zoals een terras, een tuin en stomerij-/wasservices. Bij het plaatselijke restaurant, Restaurant Campanile, kun je genieten van lokale gerechten. Voorzieningen zoals een bar en gratis wifi op de kamer zijn beschikbaar voor alle gasten.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), conciërgeservices en gratis kranten
  • Een bagageopslagruimte, een lift en een rookvrije accommodatie
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten lovend zijn over het ontbijt en het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 74 kamers beschikken over voorzieningen zoals gratis wifi.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met bad-/douchecombinaties en haardrogers
  • Televisies met kabelzenders
  • Baby-/kinderbedjes, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Nederlands, Engels en Duits

Schoonmaak- en veiligheidsmaatregelen

Maatregelen voor extra grondige schoonmaak

De accommodatie wordt schoongemaakt met desinfectiemiddel.
Veelgebruikte oppervlakken worden schoongemaakt en gedesinfecteerd.
Het beddengoed en de handdoeken worden op minimaal 60 °C gewassen.

Social distancing

Contactloos inchecken en uitchecken
Gasten kunnen overal in de accommodatie contactloos betalen
In de belangrijkste contactruimtes zijn schermen geplaatst
Er zijn maatregelen voor social distancing genomen

Veiligheidsmaatregelen

Het personeel draagt persoonlijke beschermingsmiddelen
Er wordt gecontroleerd of personeelsleden koorts hebben
Gasten kunnen hun temperatuur laten meten
Handschoenen zijn beschikbaar
Mondkapjes zijn verplicht bij de accommodatie
Ontsmettende handgel wordt verstrekt
Er worden veiligheidsmaatregelen genomen voor verbeterde eetvoorzieningen
Er zijn afzonderlijk verpakte gerechten verkrijgbaar voor het ontbijt en het diner
Deze informatie wordt verstrekt door onze partners.

Accommodatievoorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in een aantal gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaats beschikbaar

Eten en drinken

  • Er is elke dag een ontbijtbuffet beschikbaar tegen een toeslag van EUR 14.5 voor volwassenen en EUR 7.25 voor kinderen
  • 1 restaurant
  • 1 bar/lounge

Restaurants ter plaatse

  • Restaurant Campanile

Gezinsvriendelijk

  • Babybed (toeslag)
  • Een wasserij

Voorzieningen

  • Lift
  • Gratis kranten in de lobby

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Dagelijkse schoonmaakservice
  • Stomerij/wasservice
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij
  • Bagageopslagruimte
  • Meertalig personeel
  • Hulp bij uitstapjes/tickets

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Tuin
  • Terras

Toegankelijkheid

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Vermeld deze dan op de boekingspagina in het veld voor speciale verzoeken nadat je je kamer hebt geselecteerd.
  • Aangepaste badkamer (bepaalde kamers)
  • Lift
  • Aangepaste kamer (niet alle kamers)
  • Rolstoeltoegankelijke douche (bepaalde kamers)
  • Parkeerplaatsen voor personen met een beperking

Overig

  • Rookvrije accommodatie
  • Televisie in de lobby

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Babybedden (toeslag)

Badkamer

  • Haardroger
  • Privébadkamer
  • Bad/douchecombinatie

Entertainment

  • Kabelzenders
  • Televisie

Eten en drinken

  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Overig

  • Bureau
  • Strijkplank/strijkijzer (op verzoek)

Soortgelijke accommodaties

Bekijk soortgelijke accommodaties

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk van 14.00 uur tot op elk moment
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tot 23.00 uur geopend.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 23.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen EUR 10 per huisdier, per nacht
Alleen honden en katten zijn welkom
2 per kamer (maximaal 15 kg per huisdier)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn babybedjes beschikbaar tegen EUR 8.0 per verblijf.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 2.45 per persoon, per nacht

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ca. EUR 14.5 voor volwassenen en ca. EUR 7.25 voor kinderen
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
  • Toeslag voor babybed: EUR 8.0 per verblijf

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, EHBO-doos en raambeveiliging.
Bereid je voor: bekijk de laatste COVID-19-reisvereisten en de geldende maatregelen op je bestemming voordat je op reis gaat.

Nationale beoordeling

Hotelstars Union kent in Nederland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Campanile Amersfoort
Campanile Hotel Amersfoort
Campanile Amersfoort
Campanile Hotel Amersfoort Hotel
Campanile Hotel Amersfoort Amersfoort
Campanile Hotel Amersfoort Hotel Amersfoort

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Campanile Hotel Amersfoort?

Ja, bij deze accommodatie zijn katten en honden (maximaal 2 per kamer) toegestaan, met een maximaal gewicht van 15 kg per huisdier. Er geldt een toeslag van EUR 10 per huisdier, per nacht.

Hoeveel kost een verblijf bij ?

Vandaag, 30 jan. 2023, kost een verblijf bij van één nacht voor twee volwassenen op 2 feb. 2023 min. € 58,66, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Campanile Hotel Amersfoort te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Campanile Hotel Amersfoort?

Inchecken is mogelijk van 14.00 uur tot op elk moment. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Campanile Hotel Amersfoort uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Campanile Hotel Amersfoort?

Dit hotel ligt in het zakendistrict, binnen 5 km afstand van Kunsthal KAdE, Hof en Museum Flehite. Theater De Flint ligt op 5 km. Station Amersfoort Schothorst ligt op 25 minuten lopen.

Kan ik mijn reservering bij Campanile Hotel Amersfoort gratis annuleren en een volledige restitutie ontvangen?

Ja, bij Campanile Hotel Amersfoort kun je voor bepaalde kamertarieven gratis annuleren, omdat we flexibiliteit belangrijk vinden. Raadpleeg het annuleringsbeleid van Campanile Hotel Amersfoort op onze site voor meer informatie over uitzonderingen of vereisten.

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 35 van 358 beoordelingen" "
" "10 - Uitstekend 10%
Gastenscore: 8 - Goed. 161 van 358 beoordelingen" "
" "8 - Goed 45%
Gastenscore: 6 - Redelijk. 114 van 358 beoordelingen" "
" "6 - Redelijk 32%
Gastenscore: 4 - Matig. 32 van 358 beoordelingen" "
" "4 - Matig 9%
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 358 beoordelingen" "
" "2 - Ontzettend slecht 4%

7,1/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

6,1/10

Voorzieningen

6,5/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,1/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Ton

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Om te overnachten prima verblijf in relatie tot de prijs.
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Annemiek

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Kleine kamer maar alles aanwezig. Meubilair oud en versleten. Gehorig. Vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Muriël

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamer, verrassing een bad. Geen wc borstel. Lichtknopjes waren onlogisch. Losse waterkoker, oude oplaadstation zat er nog. Geen deur voor kledingkast. Je kon niet lunchen of dineren. Bij aankomst werd me niet gevraagd of ik interesse had in ontbijt.
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Jessica

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vriendelijk personeel. Hotelkamer was super netjes. Maar wel gehorig. Alle mensen die voorbij kwamen kon je horen.

6/10 – Redelijk

Debbie

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Uniek was dat het eigenlijk allemaal niet echt goed was. Oud en ouderwets,geen lunch of diner wat wel op de website stond,wel n schone kamer maar in het bed kon ik de veren voelen,een gat in de muur, ruziënde buren etc

8/10 – Goed

Ali

4 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Nettie

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Jouk

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
2 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

David

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Als Nederlander in een Nederlands hotel moet je Engels spreken ivm engels sprekend personeel. Ronduit belachelijk. Half 6 dineren, redelijk normale tijd, restaurant gesloten tot 6 uur. Geen toiletpapier op herentoilet beneden Zeer slecht en teleurstellend. GEEN AANRADER
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Kristy

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in maart 2022