Exterieur

Beoordelingen van NH Amersfoort

4 out of 5
NH Amersfoort
Stationsstraat 75, Amersfoort

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 225 van 498 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 225 van 498 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 37 van 498 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 498 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 498 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

M van

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed bereikbaar, ov in de buurt.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van NH Amersfoort op 2 apr 2024
Beste M, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review. Ik ben erg blij om te vernemen dat us heeft kunnen genieten van onze locatie. Met vriendelijke groet, Sebana Kistner Assistant Front Office manager

8/10 – Goed

Nick

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
douche deed het niet.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van NH Amersfoort op 18 mrt 2024
Beste Nick, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling. Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat u problemen heeft ervaren met de douche. Hopelijk heeft u dit optijd doorgegeven bij het personeel, zodat wij u zo goed mogelijk van dienst konden zijn. Met vriendelijke groet,Sebana Kistner Assistant Front Office manager

8/10 – Goed

John de

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verzorgd hotel op goede lokatie. Centrum op loopafstand. Leuke cafe's en eetgelegenhedn om de hoek Ontbijt was uitgebreid buffet, prima
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van NH Amersfoort op 28 feb 2024
Beste John, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw fantastische review. Ik ben erg blij om te kunnen lezen dat u heeft kunnen genieten van ons prima verzorgde hotel en onze goede lokatie. Hopelijk heeft u kunnen genieten van het historische stadscentrum van Amersfoort. Met vriendelijke groet, Sebana Kistner

8/10 – Goed

Bianka

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van NH Amersfoort op 28 feb 2024
Dear Bianka, Thank you for rating us with a 8! I am very happy that you have enjoyed your stay with us. With kind regards, Sebana Kistner Assistant Front Office manager

8/10 – Goed

Carolien

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van NH Amersfoort op 28 feb 2024
Dear Carolien, Thank you for rating us with a 8! I am very happy that you have enjoyed your stay with us. With kind regards, Sebana Kistner Assistant Front Office manager

8/10 – Goed

Marco

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van NH Amersfoort op 28 feb 2024
Dear Marco, Thank you for rating us with a 8! I am very happy that you have enjoyed your stay with us. With kind regards, Sebana Kistner Assistant Front Office manager

8/10 – Goed

T

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lekker ontspannen dagen Amersfoort
Heel vriendelijk personeel, goede locatie, bedden voor ons erg hard, wat viezigheid in de kamer, prima ontbijt😃
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sebana Kistner op 30 dec 2023
Beste T, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling. Ik vind het erg vervelend om te lezen dat er viezigheid aanwezig was op de kamer. Dit is niet volgens de standaarden van NH. Ik ga dit oppakken met onze housekeeping. Met betrekking tot uw opmerking omtrent het bed, wist u dat wij ook toppers hebben? Dit kunt u aangeven bij de receptie voor de volgende keer. Echter ben ik blij om te lezen dat u heeft kunnen genieten van het vriendelijke personeel, goede locatie en het prima ontbijt. Wij hopen u nogmaals te kunnen ontvangen! Met vriendelijke groet, Sebana Kistner Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Randy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel is zeer vriendelijk, accomodaties heerlijk schoon, eten en drinken was top!
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sebana Kistner op 30 dec 2023
Beste randy, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review. Ik ben blij om te horen dat u heeft kunnen genieten van ons hotel en het restaurant. Ik ga uw complimenten over het personeel delen met het team. Met vriendelijke groet, Sebana Kistner Assistant Front Office manger

10/10 – Uitstekend

Ria

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Jody Blom - Laanstra | Front Office Manager op 26 dec 2023
Beste Ria,Hartelijk dank voor de genomen moeite om een beoordeling te schrijven!Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest.Met gastvrije groet,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Jody Blom Front Ofice Manager op 17 dec 2023
Dear Harman,Wow what a fantastic score you have given us! Thank you for your review about your stay at NH Amersfoort.We are looking forward to welcome you again!With kind regards,

8/10 – Goed

Vanessa

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Jody Blom Front Ofice Manager op 17 dec 2023
Dear Vanessa,Thank you for your review about your stay at NH Amersfoort.We are looking forward to welcome you again!With kind regards,

10/10 – Uitstekend

Ilse

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hele mooie ruime kamer met keurige badkamer, gelegen op loopafstand van het centrum. Parkeergelegenheid onder het hotel, waar je ook op de aankomst en vertrek dag de hele dag gebruik van mag maken. Vriendelijke ontvangst aan de receptie. Kortom een heel fijn verblijf in dit hotel.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van NH Amersfoort op 27 okt 2023
Beste IIlse, Hartelijk dank voor het geven van uw fantastische score. Ik ben erg blij om te lezen dat u heeft genoten van uw gehele verblijf. Tevens ben ik ook erg blij dat ons personeel u vriendelijk heeft ontvangen. Ik ga uw opmerking zeker delen met mijn team. Met gasvrije groet, Sebana Kistner Front Office medewerker

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Such arrogant and unfriendly reception stuff!
Stay was okay, but service at the reception was terrible! Such arrogant, unfriendly stuff... Unacceptable for such a big chain hotel!
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Jody Blom - Laanstra | Front Office Manager op 25 sep 2023
Dear Anonymous,My apologize that your stay with us was not as pleasant as you hoped.Could you please inform me what happened?This is of course not our standards and will be discussed directly with the front office team.Kind regards,

8/10 – Goed

Helene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schoon en netjes dichtbij centrum personeel goed
Schoon en netjes , vriendelijk personeel , goed gevarieerd ontbijt
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Jody Blom - Laanstra | Front Office Manager op 8 sep 2023
Beste Helene,Hartelijk dank voor de genomen moeite om NH Amersfoort te beoordelen met een acht.Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest, mede dankzij het vriendelijke personeel, gevarieerde ontbijt en de schone en nette kamers.Hopelijk mogen wij u nogmaals ontvangen in ons hotel.Met gastvrije groet,

10/10 – Uitstekend

Berry

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Jody Blom - Laanstra | Front Office Manager op 14 aug 2023
Beste Berry,Bedankt voor het beoordelen van uw verblijf bij NH Amersfoort met vijf sterren!Fijn om te zien dat alles naar wens is geweest bij ons.Met gastvrije groet,

10/10 – Uitstekend

Mieke

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Jody Blom Front Ofice Manager op 25 jul 2023
Beste Mieke,Hartelijk dank voor het beoordelen van uw verblijf.Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest.Graag tot een volgende keer!Met gastvrije groet,

8/10 – Goed

Marleen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een heel fijn hotel. Alleen het matras van het bed vond ik zelf een beetje hard.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Jody Blom Front Ofice Manager op 30 jun 2023
Beste Marleen,Hartelijk dank voor de genomen moeite om een beoordeling te schrijven over uw verblijf bij ons.Mijn excuses dat u het bed iets te hard vond, wij beschikken over toppers, welke u voor uw verblijf kunt aanvragen. Zo maken wij het matras wellicht meer naar wens voor u!Met gastvrije groet,

10/10 – Uitstekend

Monique

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Jody Blom Front Ofice Manager op 9 jul 2023
Dear Monique,Wow, thank you for this fantastic score!I am glad to read everything was up to your liking.With kind regards,

6/10 – Redelijk

Engelina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nou nog iets aan de vloer doen
Prima verblijf gehad. Alleen de ontbijtruimte! Elke minuut werd er wel een stoel aan- of weggeschoven over de travertinvloer. Wat een verschrikkelijk geluid. Ik kan mij niet voorstellen dat mijn partner en ik de enige zijn die deze ruimte verlieten met hoofdpijn.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Jody Blom - Laanstra | Front Office Manager op 2 jun 2023
Beste Engelina,Hartelijk dank voor de genomen moeite om NH Amersfoort te beoordelen.Ik ben blij om te lezen dat uw verblijf bij ons prima is bevallen.Uw opmerking over het schuivende meubilair in het restaurant wordt besproken om te kijken hoe dit op te lossen.Bedankt voor uw feedback!Met gastvrije groet,

10/10 – Uitstekend

Willemien

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, rustig, goed bed. Jammer dat de ontbijt zaal Lawaaiig was.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Kiki van Elten Desk Manager op 16 mei 2023
Beste Willemien,Hartelijk dank dat u ons een 10 heeft gegeven!Wij zijn blij om te horen dat de overnachting bij ons in Amersfoort naar wens is geweest. Ik vind het jammer om te horen dat u onze ontbijtzaal als lawaaierig heeft ervaren, wij zullen kijken of wij hier verandering in kunnen brengen.Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen in Amersfoort. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

8/10 – Goed

M.A.

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Jody Blom Front Ofice Manager op 30 apr 2023
Dear M.A,Thank you for your score at Expedia.I am glad that you almost liked everything during your stay at NH Amersfoort.We are looking forward to welcome you again.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Bartholomeus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel op loopafstand van het gezellige centrum. Zeer goed verzorgd ontbijt van 8.00 tot 12.00 uur en uitchecken om 12.00 uur dat zouden alle hotels moeten doen.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Jody Blom - Laanstra | Front Office Manager op 10 apr 2023
Beste Bartholomeus,Hartelijk dank voor deze geweldige score over NH Amersfoort.Ik ben blij om te lezen dat u heeft genoten van het goed verzorgde ontbijt met de uitgebreide ontbijttijden en de late check out.Wij zien u graag nogmaals in NH Amersfoort!Met gastvrije groet,

10/10 – Uitstekend

Andre

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamer en goed bed. Ligt voor ons op prima lokatie voor het doel dat wij in Amersfoort komen.
2 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Marleen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk bed
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Jody Blom - Laanstra | Front Office Manager op 10 apr 2023
Beste Marleen,Bedankt voor de genomen moeite om NH Amersfoort te beoordelen.Ik ben blij om te zien dat het naar wens is geweest.Met gastvrije groet,

8/10 – Goed

Natasja

2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Jody Blom - Laanstra | Front Office Manager op 10 apr 2023
Beste Natasja,Hartelijk dank voor de genomen moeite om NH Amersfoort te beoordelen over uw verblijf.Ik ben blij om te lezen dat het naar wens is geweest.Met gastvrije groet,

8/10 – Goed

Kimberly

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Altijd vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Hanneke

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer vriendelijk personeel. De ligging van het hotel is super. Ligt op loopafstand van station en centrum. Het ontbijtbuffet was heel goed. Het enige minpunt was dat de douche in het bad zat.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Jody Blom Front Ofice Manager op 18 feb 2023
Beste Hanneke,Hartelijk dank voor de genomen moeite om een beoordeling te schrijven over NH Amersfoort.Ik ben blij om te lezen dat u heeft genoten van onze locatie, het vriendelijke personeel en het heerlijke ontbijtbuffet.Wist u dat wij ook beschikken over kamers met een inloopdouche?Met gastvrije groet,

10/10 – Uitstekend

harry

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer is ruim en voldoende faciliteiten. Jammer dat we niet wisten dat er een minibar was. Ook blijkbaar niet makkelijk te vinden. Tip: attendeer de klanten op de minibar😃
Reactie van Jody Blom Front Ofice Manager op 28 jan 2023
Beste Harry,Hartelijk dank dat u een beoordeling heeft geschreven over uw verblijf bij NH Amersfoort.Ik ben blij om te lezen dat alles naar wens is geweest gedurende uw verblijf.Uw tip over de minibar zal ik meenemen en doorgeven aan het team.Met gastvrije groet,

10/10 – Uitstekend

Florencia

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I vond the kamers great, and the manier who je niet mag alles laat stroomen maar met je sleutels telkens heen gaat. wat ook nog great was i kon tea maken voor mijn self er was een pot om tea in the kamer erg leak. ik geniet er van
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Jody Blom Front Ofice Manager op 28 jan 2023
Dear Florencia,Thank you for your great score about your stay at NH Amersfoort.We appreciate your kind words about our great rooms, that you have enjoyed our tea facilities and you have enjoyed everything!Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Maurice

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van NH Amersfoort op 10 nov 2023
Dear Maurice, Thank you for you score. I hope to welcome you again in the future!With kind regards, Sebana Kistner

8/10 – Goed

Cees

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen op- of aanmerkingen.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Jody Blom Front Ofice Manager op 28 jan 2023
Beste Cees,Bedankt voor de genomen moeite om een beoordeling te schrijven over uw verblijf bij NH Amersfoort.Ik ben blij om te lezen dat u geen op- of aanmerkingen heeft!Met gastvrije groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Jody Blom Front Ofice Manager op 28 jan 2023
Dear Anonymous,Thank you for taking the time to share your experiences at NH Amersfoort.We hope you have enjoyed everything!Kind regards,Jody BlomFront Ofice Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Jody Blom | Front Office Manager op 10 dec 2022
Dear Anonymous,Thank you for sharing your experiences at NH Amersfoort.I appreciate your score and hopefully you have enjoyed your stay with us.Kind regards,

8/10 – Goed

J.R.T.

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
goed ontbijt. prima ligging. Niet goed is hoge instap in smal bad voor oudere mensen die willen douchen. op internet ontbreekt route aanduiding hotel eigen parkeergarage
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Hetty

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

DH

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn personeel en handige locatie
We waren wat te vroeg, maar konden toch inchecken en een kopje koffie drinken. Aardig personeel. De kamer was netjes en prima. De twee eenpersoonsbedden schoven nogal makkelijk uit elkaar en dat was een beetje vervelend. De badkamer was goed. Het toilet zat ik een hoek wat minder handig is als je heel lang bent of minder mobiel. Verder genoten van het verblijf.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Jody Blom Front Office manager op 21 aug 2022
Beste DH,Wauw een tien! Wat heeft u ons fantastisch beoordeeld!Ik ben blij om te lezen dat u zo heeft genoten van de vroege check in, het kopje koffie en het aardige personeel. Uw opmerking over het makkelijk schuiven van de bedden zal naar worden gekeken.Hopelijk tot een volgende keer!Met gastvrije groet,

8/10 – Goed

Carel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig verblijf
Businesshotel. Een snelle check-in. Vriendelijk personeel. De kamer was ruim evenals de badkamer, met bad. Het ontbijt was goed verzorgd, vanaf 07:00h door de weeks. Op loopafstand van het centrum en het centraal station.
3 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

dj

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Prima zakenhotels
Het is op zich een prima hotel voor een zakelijke gelegenheid kamers zijn eenvoudig en functioneel ingericht daar is niets op aan te merken service van de mens is erg vriendelijk en servicegericht ook dat is prima echter voor een hotel is het aan de gemiddelde kant
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Xander

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Goed hotel erg nieuw en mooi
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Gerrit

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima prijs en kwaliteit voor het product, hotel en restaurant. Top locatie bij het station.
3 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Marinus

1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Ingrid

1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Kees

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was netjes en schoon, personeel vriendelijk en behulpzaam. 2 opmerkingen: we hebben gebruik gemaakt van een voucher voor een gratis bitter garnituur bij een glaasje drinken. Wij waren met ons tweeën, maar de schaal was wel voor 4 personen, te veel dus. Verder mistten wij tijdens het ontbijt de "prullenbakjes" op de tafels.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Tabea Wedekind-Snapper, Front Office Manager op 16 nov 2021
Beste Kees, Hartelijk dank voor uw review via Expedia en het beoordelen van uw verblijf met 5 sterren, dat is geweldig om te zien! Fijn dat u genoten heeft van de bittergarnituur maar ik zie dat het zo veel was, dat ons gezellige personeel wel mee had kunnen genieten ;) Wij kijken er in ieder geval naar uit om u nogmaals te mogen verwelkomen bij NH Amersfoort! Met gastvrije groeten,

8/10 – Goed

Ingrid

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Tabea Wedekind-Snapper, Front Office Manager op 16 nov 2021
Dear Ingrid, Thank you for your review via Hotels.com. I am happy to see that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back again someday in NH Amersfoort! With kind regards,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
Bad service and no night rest! Avoid this hotel
Room next to the lift and makes noise. This disturbs the night rest. Distance of people at front office desk is minimal so people waiting in line are standing too close to you, even right behind you. The guy at breakfast doesn’t even greet you or look at you when you enter and greet him. Breakfast was of a poor quality. Not a good experience at this hotel at all. And mentioning the errors to the staff doesn’t have any effect. They just say we ‘ll think about it for your next stay… Which next stay? Never again!
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Tabea Wedekind-Snapper, Front Office Manager op 4 nov 2021
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to leaving us a review via Hotels.com. I am so sorry to hear that your stay did not meet your expectations. If you can get in direct contact with me, I am happy to see what I can do for you to make your experience hopefully more positive. Ofcourse I will discuss all your feedback points within the team as we are always willing to grow to provide the best service as possible to our guests. With warm regards,

10/10 – Uitstekend

JOHAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel dichtbij station
Prima hotel, schoon en netjes
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Tabea Wedekind-Snapper | Front Office Manager op 22 okt 2021
Beste Johan, Hartelijk dank voor uw review via Hotels.com en het beoordelen van uw verblijf met een 10, dat is geweldig om te zien! Ik ben blij dat u zo genoten heeft van uw verblijf en wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen! Met gastvrije groeten,

6/10 – Redelijk

Claudia

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima ligging nabij centrum. Minpunten: te warm in de kamers, airco werkt onvoldoende en maakt veel herrie (rammelt), achterstallig onderhoud kamers.
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Tabea Wedekind-Snapper | Front Office Manager op 22 okt 2021
Beste Claudia, Bedankt voor het delen van uw ervaringen naar aanleiding van uw verblijf bij NH Amersfoort. Wat jammer om te lezen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Ik heb uw opmerkingen besproken met mijn collega van de technische dienst en we gaan kijken waar we verbeteringen kunnen aanbrengen. Bedankt voor uw eerlijkheid, dit wordt zeer gewaardeerd! Met gastvrije groeten,

8/10 – Goed

Willemijn

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel ligt op loopafstand van het leuke centrum. Prima bedden, kussens te zacht. Vriendelijk personeel. Helaas zowel met in als uitrijden problemen met contact krijgen lmdat de slagboom niet werkte.
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Tabea Wedekind-Snapper Front Office Manager op 26 aug 2021
Beste Willemijn, Bedankt voor uw review via Expedia! Mijn welgemeende excuses voor het feit dat u hinder ondervond aan de parkeerslagboom. Ik ben blij dat u verder wel genoten heeft van uw verblijf en met name onze locatie. Bedankt voor uw vriendelijke woorden over ons personeel. We kijken uit naar een volgend verblijf! Met gastvrije goeten,

8/10 – Goed

Tamara

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel heeft een fantastische ligging bij het centrum en het station. Daarnaast was het ontbijt heel goed. Jammer was dat de kamer niet 1 keer is schoongemaakt terwijl wij er 3 nachten verbleven, handdoeken moesten wij om vragen. Ook prullenbakken werden niet geleegd.
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Tabea Wedekind-Snapper Front Office Manager op 26 aug 2021
Beste Tamara, Bedankt voor uw review via Expedia. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak qua schoonmaak tijdens uw verblijf! Wij proberen het milieu zo min mogelijk te belasten door de kamerschoonmaak te reduceren maar staan graag voor u klaar indien u dit tijdens uw verblijf wel wenst! Fijn dat verder uw verblijf naar wens is geweest en dat u de dag goed kon starten met een goed ontbijt. Hopelijk heeft u de stad Amersfoort op een leuke manier kunnen ontdekken door onze fantastische ligging. Met gastvrije groeten,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De medewerkers waren super aardig, acommodatie was dicht bij het centrum en NH is altijd goed in mijn ogen, tot nu toe nooit gekke dingen meegemaakt
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Tabea Wedekind-Snapper, Front Office Manager op 16 jul 2021
Beste Anoniem, Bedankt voor uw review via Expedia en het beoordelen van uw verblijf met 5 sterren, dat is geweldig om te zien! Ik ben blij om te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf en dank u vriendelijk voor uw aardige woorden over ons personeel, we zijn altijd trots om dat te horen. We kijken uit om u nogmaals te mogen verwelkomen! Met gastvrije groeten,