Serveert ontbijt, lunch, diner, buitendiner

Beoordelingen van Van Der Valk Hotel Amersfoort A1

4 out of 5
Van Der Valk Hotel Amersfoort A1
Ruimtevaart 22, Amersfoort

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 124 van 271 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 110 van 271 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 271 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 271 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 271 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Rafaël

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very relaxing atmosphere and luxurious experience.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Sandhia -Front Office Supervisor op 11 feb 2024
Dear Mr. Rafael, Thank you very much for reviewing your stay with such an excellent score, this is much appreciated! We are delighted to read that you have enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again in our hotel! With kind regards, Sandhia Front Office Supervisor

6/10 – Redelijk

Joop

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Sandhia Front Office Supervisor op 2 feb 2024
Geachte heer Joop, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet, Sandhia Front Office Supervisor

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel. Goed verzorgd en goede service.
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Jerry

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Sandhia Front Office Supervisor op 2 jan 2024
Dear sir Jerry, Thank you for your rating. We really appreciate this. We look forward to welcome you again in the nearest future! With kind regards, SandhiaFront Office Supervisor

6/10 – Redelijk

Jelle

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Receptie op 17 dec 2023
Beste Jelle,Hartelijk dank voor uw beoordeling van ons hotel. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel! Met gastvrije groet, LisaShiftleader Front Office

10/10 – Uitstekend

Michelle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtige kamer, aardig personeel
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Sandhia op 7 nov 2023
Geachte mevrouw,Hartelijk dank voor uw beoordeling van ons hotel. We zijn erg blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel! Met gastvrije groet, Sandhia Front Office Supervisor

10/10 – Uitstekend

Matthieu

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Sandhia Front Office Supervisor op 22 aug 2023
Dear Mr. Matthieu, We sincerely appreciate you taking the time to leave us a 5-star review! Your support means a lot to us. We hope to have the pleasure of hosting you again in the future.With kind regards, Sandhia Front Office Supervisor

10/10 – Uitstekend

Paul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Sandhia -Front Office Supervisor op 30 jul 2023
Geachte heer Paul, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te beoordelen met zo’n prachtige score. We zijn enorm blij dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij verwelkomen u graag nog een keer in ons hotel! Met vriendelijke groet, SandhiaFront Office Supervisor

10/10 – Uitstekend

Zulayka

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Albertine op 22 jul 2023
Beste Zulayka, Hartelijk dank voor uw 5 sterren review. Wij waarderen dit ten zeerste en ontvangen u graag een volgende keer in ons hotel!Met vriendelijke groet,AlbertineFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Kurt

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good when you travel by car
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Lisa Boerhout op 14 jun 2023
Dear Mr. Kurt,Thank you very much for reviewing your stay with such an excellent score, this is much appreciated! We are delighted to read that you have enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again in our hotel! Kind regards, LisaShiftleader Front Office

10/10 – Uitstekend

Juergen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Albertine op 22 jul 2023
Beste Juergen,Hartelijk dank voor uw 5 sterren review. Wij waarderen dit ten zeerste en ontvangen u graag een volgende keer in ons hotel!Met vriendelijke groet,AlbertineFront Office Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Ria

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Sastra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super mooi hotel op een prachtige locatie. Kamers zijn schoon en modern. Van ontbijt tot Diner was ook fantastisch. Voor ons echt een 10 !
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Sandhia op 6 mrt 2023
Geachte heer/mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te beoordelen met zo’n prachtige score. We zijn enorm blij dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij verwelkomen u graag nog een keer in ons hotel! Met vriendelijke groet,Sandhia Front Office Supervisor

4/10 – Matig

Ria

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Goede accommodatie, te langzame verbinding met tv , kluis was kapot, poging receptie te bereiken liep op niets uit, geen documentatie te vinden voor bediening telefoon, uiteindelijk de digitale versie ontdekt. Kluis was niet te repareren. Afstandsbediening tv was sterk vervuild. Even na drie uur klonk heel zachtjes een alarm bericht verlaat direct uw kamer etc.mijn man hoorde niets. We kleden ons aan en verlaten de kamer, op weg naar de trap. Daar aangekomen bleek het oefenalarm. Wij zaten op de vijfde verdieping hoorden en het alarm nauwelijks. Wel blij dat er niets ernstigs was gebeurd. Echter zeker nakijken hoe iedereen het alarm kan horen. Geen fijne overnachting.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Khaoula op 5 feb 2023
Beste Ria,Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen van uw verblijf bij ons. Het spijt ons om te lezen dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. U kunt er zeker van zijn dat dit met het team is besproken en intern opgelost wordt om ervoor te zorgen dat dit niet nog een keer gebeurt. Ik hoop ten zeerste dat uw ervaringen u niet ervan weerhouden om in de toekomst nog een keer bij ons te overnachten. Met gastvrije groet, KhaoulaShiftleader Front Office

8/10 – Goed

Evelyn

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Hilde

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was erg warm in de kamer (18 graden) de temperatuur konden we niet lager krijgen
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Sandhia op 10 jan 2023
Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Het spijt ons om te lezen dat u de kamer te warm vond. Wij proberen altijd een uitzonderlijke gastervaring te geven. U kunt er daarom zeker van zijn dat uw feedback is gedeeld.Ik hoop ten zeerste dat uw ervaringen u niet ervan weerhouden om in de toekomst nog een keer bij ons te overnachten. Met vriendelijke groet, Sandhia Front Office SupervisorVan der Valk Amersfoort A1

2/10 – Ontzettend slecht

Cees

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Miskijkende advertentie er stond niet bij dat er geen ontbijt bij het verblijf inbegrepen was
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Albertine Vermeer op 3 jan 2023
Geachte heer Cees,Hartelijk dank voor uw feedback.Het spijt ons te lezen dat u de website van hotels.com niet duidelijk vond. Helaas is dit niet onze eigen website en kunnen wij hierin geen aanpassingen maken. Ik hoop ten zeerste dat uw ervaringen u niet ervan weerhouden om in de toekomst nog een keer bij ons te overnachten. Met vriendelijke groet, Albertine VermeerFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Ralph

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Lisa op 14 nov 2022
Dear Mr. Ralph,Thank you very much for reviewing your stay with such an excellent score, this is much appreciated! We are delighted to read that you have enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again in our hotel! Kind regards, Lisa BoerhoutShiftleader Front Office

2/10 – Ontzettend slecht

Saruhan

1 nacht verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

B.Vermeer

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Veel herrie buiten, geen privacy met doychen en helaas koud water. Duur
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Van der Valk Amersfoort A1 op 2 aug 2022
Beste heer/mevrouw Vermeer, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen, dit waarderen wij enorm. Het spijt mij te lezen dat wij deze keer niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Graag zou ik in contact met u komen om uw ervaringen nader te bespreken, helaas zijn er geen contactgegevens overgekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn door contact op te nemen met het hotel en te vragen naar de Guest Relations Afdeling? Op deze manier kunnen wij onszelf blijven verbeteren en leren van onze fouten. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met gastvrije groet, Jonatan de Vries Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Jurrian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Team Van der Valk Amersfoort A1 op 14 okt 2021
Beste Jurrian, Dank voor de positieve review! Dit wordt erg gewaardeerd! Met vriendelijke groet,

4/10 – Matig

silbert

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
LIGGING GOED.
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Team Van der Valk Amersfoort A1 op 14 okt 2021
Beste Silbert, dank voor de postieve review. Wij waarderen dit ontzettend! Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Ruud

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Altijd goed bij Van der Valk....
Prettig verblijf op locatie dicht bij de snelweg. Goed restaurant aan de overkant van de snelweg op loopafstand. Goede locatie om met motor een trip in de omgeving van de veluwe en Utrechtse heuvelrug te maken.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Team Van der Valk Amersfoort A1 op 14 okt 2021
Beste Ruud, Dank voor uw positieve review! Wij waarderen dit enorm! Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig hotel. Schone en lekker frisse kamer. Goed bed, geen geluidsoverlast. Vriendelijk personeel. Parkeren in de garage of op het eigen terrein van het hotel.
2 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van Guest Relations op 3 apr 2021
Dank voor uw positieve review! We verwelkomen u graag nogmaals in ons hotel!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed !
Zeer mooi goed gelegen hotel
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Reggy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed verblijf, 2 pers bed niet helemaal waar.
Een goed verblijf. Alleen wat ons opviel is dat er een 2 pers bed wordt aangegeven maar dit 2 1pers bedden zijn met een topping erop (je voelt dus de naad) voor de rest een prima verblijf
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed bevallen en voor herhaling vatbaar
3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Op de zware onderbezetting van personeel in restaurant na, was alles prima. Aardige medewerkers.
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

E.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima
prima hotel op goede lokatie
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
geweldig ontbijt buffet met vriendelijk personeel en een vers gebakken omelet gewoon super
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Leendert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima verblijf voor een Zakenreis overnachting, diner en ontbijt goed, snelle uitcheck service.
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In inchecken vroegen ze om de creditkaart en het probleem werd dat we elke keer moesten afrekenen bij maaltijden enzovoort omdat men de rekening gelijk had afgesloten minpuntje.
3 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ruime kamer voor een mooie prijs. Vlak bij de A1, maar daar merk je niets van. Wel jammer dat de ramen niet open kunnen.
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Rembrandt G.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zakelijk en value for money
1 nacht verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bedden, zijn aan vervanging toe. Ontbijt is erg magertjes, bv geen muesli en havervlokken Van der Valk in Almelo en Sassenheim zijn een voorbeeld voor Amersfoort.
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Uitstekend ontbijtbuffet. Wel te weinig personeel in restaurant. Ober deed zijn best maar duurde lang voordat hij de bestelling kwam opnemen. Dit was 's avonds.
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel. Enige wat ik niet snap is waarom er maar 1 potje douche gel staat.
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Front office manager op 26 nov 2018
Thank you for your kind words!

10/10 – Uitstekend

johannes, winschoten

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel. Goed verzorgd ontbijt .
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Irchell Wist | Front office manager op 15 nov 2018
Beste Johannes Bedankt voor uw lovende woorden! Wij hopen u snel weer te zien!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, goed ontbijt... parkeren kan achter het hotel. Parkeerplekken zijn wel krap
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Irchell Wist | Front office manager op 15 nov 2018
Beste Linda, Bedankt voor uw verblijf en review. Midden 2019 krijgen wij extra parkeerplekken. Deze zullen ruimer zijn dan de huidige! Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Druk maar gezellig hotel veel zakelijke lunch afspraken met snelle bediening !
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Front office manager op 28 nov 2018
Bedankt voor uw review.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Front office manager op 26 nov 2018
Thank you foor your review!

10/10 – Uitstekend

Pearl, SPIJKENISSE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel langs de snelweg Amersfoort Hengelo
Verblijf 1 nacht na een feest in de buurt. Prima bedden. Vriendelijk personeel. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet.
1 nacht verbleven in juli 2018