Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 548 van 1003 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
548
Gastenscore: 8 - Goed. 313 van 1003 beoordelingen" "
8 - Goed
313
Gastenscore: 6 - Redelijk. 73 van 1003 beoordelingen" "
6 - Redelijk
73
Gastenscore: 4 - Matig. 38 van 1003 beoordelingen" "
4 - Matig
38
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 31 van 1003 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
31
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Rob
3 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel met zeer mooie Welness faciliteiten en goed restaurant.
Rob
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Simeon op 5 mrt 2024
Beste gast,bedankt voor het beoordelen van uw verblijf en de mooie score! Wij vinden het fijn om te leven dat u genoten hebt van uw verblijf en hebt kunnen ontspannen in onze wellness. De complimenten voor het restaurant zullen wij ook delen met onze collega's, dit blijft ons motiveren om de beste service te blijven verlenen.Wij kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen bij ons in het hotel.Met vriendelijke groet,Simeon MeijerDuty Manager
8/10 – Goed
Robbert
18 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robbert
2 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Maria
10 jan 2024
Maria
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Miriam
22 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne tussenstop net voor een verre vlucht
Miriam
8/10 – Goed
abdel
13 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vond het prima, dacht de vliegtuigen meer te horen maar gelukkig viel het helemaal mee
abdel
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van LB op 31 aug 2023
Dear Abdel,Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij NH Schiphol Airport te beoordelen. Wij waarderen alle feedback enorm. Wij kijken ernaar uit om u wederom als gast in ons hotel te mogen ontvangen.Liam Duty Management
10/10 – Uitstekend
Caesar
Reisde met partner, Reisde met familie en kleine kinderen
7 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NH Hotels vind ik altijd goed hotels voor de vierde keer. Top Hotel!
Caesar
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Simeon op 25 aug 2023
Beste gast,hartelijk dank voor uw complimenten en heel fijn om te lezen dat u NH Hotels elke keer weer kan waarderen. Wij zullen deze feedback ook delen met onze collega's.Hopelijk zien wij u weer bij een volgend verblijf.Simeon MeijerDuty Manager
8/10 – Goed
Tim
31 jul 2023
Tim
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Bert
Zakenreiziger
5 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Executive kamer is zeer ruim met fijn buro om te werken. Bed is zeer goed en kamer is zeer schoon.
Bert
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met partner
25 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, goeie kamers goeie faciliteiten. Ook de schuttelbusses waren goed geregeld
Michael
3 nachten verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Maryam
18 jun 2023
Maryam
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Shameli
Zakenreiziger
9 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima hotelkamer en Gied te bereiken
Shameli
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Iwan
Reisde met partner
6 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie ruime kamer, netjes verzorgd, grote handdoeken.
In de badkamer ontbrak een toiletborstel en de tv die deed het niet eerst uiteindelijk handmatig zonder afstandsbediening aan de praat gekregen.
Iwan
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Edgar
Reisde met familie
26 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi kamer, perfect ontbijt
Mooi kamer, perfect ontbijt
Edgar
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
J.A.
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
7 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Geweldige service, prima hotel met voldoende faciliteiten ter ontspanning
J.A.
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
ARTHJAN
31 mei 2022
ARTHJAN
1 nacht verbleven in mei 2022
4/10 – Matig
Joyce
17 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
zeer slechte kamer
zeer warme kamer, rook enorm muf en airco deed niets. Raam kan niet open, 1 uur geslapen
Joyce
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Benno
Reisde met een groep
12 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles ziet er netjes uit, kamer is zeer goed schoon, restaurant netjes en gezellige bediening, top voor elkaar. Kwaliteit van het eten prima. Kortom zeer aan te bevelen.
Benno
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Jos
Reisde met familie en kleine kinderen
9 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super kamer
Jos
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
casper
9 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel , absurde parkeerkosten (€17,50)
Hotel is mooi , schoon en de kamers ruim en top verzorgd, goed schoon en een uitgebreid toiletartikelen assortiment
Tegenvaller is dat je als "gast" €17,50 moet betalen om te mogen parkeren dat vind ik niet echt gastvrijheid en zeker niet omdat er geen alternatief is in de buurt
casper
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Michelle
4 feb 2022
Michelle
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Michelle
23 dec 2021
Michelle
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Gerrit Hendrik
20 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good quality. Value for money.
Vriendelijke en professionele service. Schoon en comfortabel. Goede kwaliteit room service menu
Gerrit Hendrik
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Harry
Zakenreiziger
6 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Harry
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Nico
25 nov 2021
Nico
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
M.J.K.
13 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
M.J.K.
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Anuska
30 okt 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel is prima, het personeel super vriendelijk ze zullen er alles aan doen om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, heerlijk ontbijt ook daar een fantastisch team die je een heerlijk ontbijtje geven
Anuska
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Huub, Tegelen
29 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Goede voorzieningen
Huub
2 nachten verbleven in oktober 2021
6/10 – Redelijk
Milos
17 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Decent but nothing else
Overall the hotel is a bit outdated. Interior could certainly use a facelift. There are not enough parking spaces, so there is a big chance you will not find a free one to park.
Milos
2 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Huub, Tegelen
Reisde met partner
6 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Doucheruimte zag er nogal gebruikt uit en kon een beetje Hg gebruiken, de menukaart was erg kort hier zou iets meer keuze welkom zijn, verder zag er alles top uit
Huub
1 nacht verbleven in oktober 2021
4/10 – Matig
Benjamin
17 sep 2021
Benjamin
1 nacht verbleven in september 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Hicham
12 sep 2021
Hicham
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
H.S.
2 sep 2021
H.S.
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Goede service, pup was welkom alleen niet in het restaurant. Fijne wellness, helaas deed de jacuzzi het niet maar dat werd door al het andere wel goedgemaakt. Lekker ontbijt met erg ruime keuze.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel
Uitstekend hotel, goed ontbijt dn parkeren top geregeld, enkele dagen meer geen probleem
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
2 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vriendelijk personeel en goede service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
rogier
Zakenreiziger
13 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keurig geregeld alleen de parkeerplaats was niet vrij gemaakt van sneeuw waardoor ik 2 x vast zat in de sneeuw
rogier
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Mirela op 19 feb 2021
Dear Mr. Rogier,
Thank you for the review! We appreciate your feedback very much. Our apologies for the inconvenience with the snow. We hope that despite this little issue, you will visit us again any time soon!
Kind Regards,
Mirela
Duty Manager Trainee
10/10 – Uitstekend
Cedrick
9 jan 2021
Cedrick
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Mirela op 11 jan 2021
Dear Mr./ Mrs. Cedrick,
Thank you very much for the great score!
We are hoping to welcome you again in the future!
Kind Regards,
Mirela
Duty Manager Trainee
8/10 – Goed
Ad, Lelystad
Reisde met familie
6 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super leuke hotel! Personeel zijn vriendelijk en behulpzaam. Kamers zien er netjes uit. Mooi gebouw op een goed locatie
Ad
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Mirela op 7 dec 2020
Dear Mr./ Mrs. Ad,
Thank you very much for the wonderful review! Your feedback is very important to us.
The whole team of NH Schiphol Airport and I hope to welcome you again very soon!
Kind Regards,
Mirela
Duty Manager Trainee
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 dec 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
Goed
Het verblijf was in orde. Kamer was vrij verouderd. Doordat de ventilatie niet goed werkte, was het erg koud op de kamer. De elektriciteit viel ook uit en hebben moeten bellen om het te komen maken. Vriendelijk personeel. Er wordt rekening gehouden met de coronamaatregelen. Spafaciliteiten zijn goed. Zwembad wat aan de kleine kant. Reserveer systeem is online met een QR-code, heel fijn systeem.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Vera | Duty manager trainee op 3 dec 2020
Beste,
Bedankt voor uw review. Wij waarderen uw feedback enorm. Wat vervelend om te horen dat de kamer wat koud was en de stroom uit was gevallen. Ik hoop dat dit u niet belemmerd heeft in het genieten van uw verblijf bij NH. Fijn om te horen dat de faciliteiten wel naar wens waren. Dank u wel voor uw verblijf bij NH Schiphol Airport en wij zien er naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen in de nabije toekomst.
Met vriendelijke groet, Vera | Duty manager trainee
8/10 – Goed
Elly, Emst
Reisde met partner
19 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het ontbijt was super de luxe en de kamer prettig en schoon.
geen negatieve dingen te benoemen.
Elly
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Mirela op 26 okt 2020
Dear Mr./ Mrs. Elly,
Thank you for the great review! We are happy to hear that you have enjoyed your stay with us!
Looking forward to welcoming you again soon!
Kind Regards,
Mirela
Duty Manager Trainee
10/10 – Uitstekend
angelique
14 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed
het inchecken had iets beter gekund. We vroegen om een ontbijt om 10.00 uur. Zonder te vragen zegt ze ik heb er 9.45 uur van gemaakt. Prima maar vraag t eerst even. Ook weer de bekende fout met een zogenaamd openstaand bedrag. Verder prima. Alleen bij t ontbijt gelden weinig tot geen covid regels. Afstand houden ho maar. Mensen van allerlei landen lopen gewoon door. elkaar en gaan zo ongeveer bovenop je staan. Dat kan beter. Kamer is prima en wat ook fijn is is de shuttle service
angelique
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Yassine
Reisde met een groep
7 sep 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
Yassine
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Mirela op 26 okt 2020
Dear Mr./ Mrs. Yassine,
Thank you very much for the review!
We are looking forward to welcoming you again soon!
Kind Regards,
Mirela
Duty Manager Trainee
10/10 – Uitstekend
angelique
29 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Na klacht over op hol geslagen ventilatie systeem, een andere kamer gekregen.top. goed geregeld transfer naar hotel en vliegveld
angelique
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Mirela op 26 okt 2020
Dear Mrs. Angelique,
Thank you very much for your review! We are happy that you had a great experience in our hotel!
NH Schiphol is looking forward to welcoming you again in the near future!
Kind Regards,
Mirela
Duty Manager Trainee
10/10 – Uitstekend
Patricia
14 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk verbliif
Jammer dat je wensen niet serieus nemen slaapt niet lekker zo 2 aparte bedden
Het ontbijt was goed en lekker alleen was er geen ontbijt voor mii omdat ik geen formulier had gekregen.
Uiteindelijk toch ontbijt gekregen.
Veder was mijn verblijf heerlijk
Patricia
2 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van Ivo op 21 jun 2020
Dear Sir/Madam,
Thank you for taking your time to review you stay with us!
Sorry to hear about the problems, we will make sure that it will not happen anymore.
We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We appreciate your feedback and we will continue with what we are doing. We hope to give you a warm welcome again at NH Schiphol Airport!
Kind regards,
Ivo | Duty Management
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie ruime kamer met uitstekend bed
Kamer was ruim, schoon en netjes. Mooie inloopdouche en nette badkamer. Minpunt vind ik de parkeerkosten die je moet betalen, € 17.50 voor een nachtje parkeren en als je met twee auto's bent, tikt dat aan.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
11 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was super ! Onthaal top ! Hôtel mooi en propre !
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Diomar op 12 mrt 2020
Dear Sir/Madam,
Thank you for taking your time to review you stay with us!
We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We appreciate your feedback and we will continue with what we are doing. We hope to give you a warm welcome again at NH Schiphol Airport!
Kind regards,
Diomar | Duty Management
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Ivo op 9 mrt 2020
Dear Sir/Madam,
Thank you for taking your time to review you stay with us!
We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We appreciate your feedback and we will continue with what we are doing. We hope to give you a warm welcome again at NH Schiphol Airport!
Kind regards,
Ivo | Duty Management
10/10 – Uitstekend
Tiny
Zakenreiziger
25 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekende ligging tov luchthaven Schiphol, mede door de aangeboden shuttle service
Tiny
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Chazz op 25 feb 2020
Beste gast,
Hartelijk dank voor uw feedback. We waarderen het enorm en hopen u gauw weer terug te zien!
Met vriendelijke groet,
Chazz | Duty Managment NH Schiphol Airport.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
14 feb 2020
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Ivo op 16 feb 2020
Dear Guest,
Thank you for leaving a review of you stay with us.
We are looking forward to welcome you in the future again
Kind regards,
Ivo Brandse | Duty manager