Tweepersoonskamer | Hypoallergeen beddengoed, een bureau, gratis wifi, beddengoed

Beoordelingen van B&B Hotel Amsterdam-Zaandam

2 out of 5
B&B Hotel Amsterdam-Zaandam
Pieter Lieftinckweg 10, Zaandam

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 155 van 656 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 314 van 656 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 131 van 656 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 34 van 656 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 22 van 656 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

yolanda

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Erik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Erik

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Genoten
Rustig verblijf.. gewoon nette kamer.. en zeker vriendelijk ontvangst bij aankomst..
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Sharomy

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Oskar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Zaandam op 28 nov 2023
Dear Oskar,Thank you for your 5 star rating! We hope to see you again next time.Kind regards,B&B hotel

8/10 – Goed

Clemens

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers netjes en sanitair goed schoon
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van B&B hotel Zaandam op 12 nov 2023
Beste Clemens,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij dat uw verblijf goed is bevallen en hopen u snel weer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Diane

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima voor een nacht
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Zaandam op 7 nov 2023
Beste Diane,Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,B&B hotel

10/10 – Uitstekend

Kimberley

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Proper en betaalbaar hotel, bus naar zowel zaandam als amsterdam om de hoek van het hotel. Ontbijt eenvoudig maar lekker!
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Xavier

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Quincy

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Jeff

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Karolina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Karin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk geslapen met mooie check out tijd

8/10 – Goed

Karolina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Karolina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Rob

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Badkamer was echt heel netjes . Geen kast om je spullen op te bergen
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Jan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
ze zijn aan het verbouwen, dus wat rommelig, is normaal, maar ? anders
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Oussama

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Oussama

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gewoon net hotel, zeer hygienisch. Enkel minpuntje is de te kleine tv.
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Olga

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Cindy

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Functionele kamer. Alles aanwezig Goed geluid dicht met het raam dicht. Anders wel lawaai van de weg. Goed verduisterd. Inchecken en uitchecken heel makkelijk
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Inge

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel voor goede prijs
Net hotel voor een goede prijs, ontbijt was goed verzorgd, vanwege de corona geen buffet, maar van tevoren aangegeven wat je wil ontbijten. Goede centrale ligging van het hotel. Ondanks de corona maatregelen een prima verblijf gehad.
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Marjolein op 21 okt 2020
Beste Inge, Onwijs bedankt voor deze review, we zullen deze zeker delen me alle collega's. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groet, Marjolein, Assistant Manager

8/10 – Goed

Hellen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We hebben een goede nacht gehad alleen het vloertje in de douche is erg glad verder geen klagen.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Marjolein op 8 okt 2020
Beste Hellen, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We zijn blij dat uw verblijf over het algemeen goed is bevallen. Met vriendelijke groet, Marjolein, Assistant Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
op 4de etage loeide de luchtverversing heel de nacht door, raam moest dicht ivm drukke nachtverkeer, al bij al niet de beste ervaring ooit.
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Erg harde bedden. Ontbijt is goed. Alleen de jus d’orange smaakte nergens naar. Verder was het wel oké.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Marjolein, Assistant Manager op 20 feb 2020
Beste, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Het spijt ons te lezen dat de bedden niet naar uw wens waren. Een voorkeur voor de hardheid van een bed is natuurlijk erg persoonlijk. Wellicht dat de bedden van de Ibis (rood) hotels beter bij u passen. We hopen dat u ons nog eens een kans zult geven, wellicht in 1 van onze zuster hotels. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

philip

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamertje, goede info bij het inchecken
zeer bekwame receptionist, proper kamertje met een prima bed en douche. Spijtig van de zeer luidruchtige afzuiging van de douche, ik heb deze moeten afplakken om erdoor te kunnen slapen...de verwarming is volgens mij niet regelbaar en soms te koud ingesteld.
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
dicht bij een bushalte, netjes, vriendelijk personeel, rustig
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Sezgin

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Extra kosten ( verdoken)
Ja het was allemaal hoef en wel tot dat we ons afschrift van visa zagen , rekende extra tax op boven de afgesproken prijs dat vindt ik niet kunnen
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

j

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I.v.m. Dam tot Dam wandeltocht werd het ontbijt qua tijd aangepast aan onze wens.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Prima, simpele accomodatie. Wel een droge lucht in de kamer. Raam geopend hierom. Bij openen van raam, veel stemgeluid van mensen die onder het hotelraam buiten roken, praten en drinken. Dit is wat minder aangenaam. Andere zijde hotel zal dit probleem niet zijn.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
++ Clean, modern Decent breakfast — 7 euro per person extra for tourist tax per night! Even for my children, are you kidding me!!!! The third bed was not ready, when I asked why not, they told me: regelations. So I had to do it myself, while they knew I was there with three. Mix of east European builders, young tourist en solo businessmen.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was er al een keer eerder geweest dus , wist waar ik terecht kwam, toen goed nu weer , als ik weer in de buurt ben ga ik weer heen , alleen de doucheslang was kapot, ook doorgegeven bij de balie
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een prefab hotel met muren die heen en weer gaan als er een deur wordt dichtgeslagen door de buren. Deze buren waren toevallig tot 01:30 op. De bedden zijn superhard en oncomfortabel, wat gemaakt het dat ik letterlijk geen oog heb dichtgemaakt. Om 3:15 liep onze wekker af, omdat wij om 7:00 onze vlucht hadden. Nooit meer daar naartoe in ieder geval. Pluspunt : de nachtdienst heeft ons om 3:45 voorzien van een simpel ontbijtje.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede prijs kwaliteit. Ontbijt heel zwak voor de prijs.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, prima locatie, vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Pieter

Positief: Personeel en service
Misschien qua kosten wel wat je mag verwachten maar voor mij iets te veel budget hotel
7 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Janina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede prijs-kwaliteits verhouding... Ik zou zeker hier nignaals een kamer boeken.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voor één nacht prima te doen.................... Ik zou er nog een keer slapen.
1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

fio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn simpel hotel. Lief personeel en goeie ligging. Netjes 👌
1 nacht verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goedkoop hotel. Met de bus 25 min tot centraal Amsterdam. Ontbijt was goed. Kamer erg klein, douche is op de kamer, geen badkamer. Wil je goedkoop en toch een oke hotel dan is dit prima. Parkeren is gratis.
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

fio, Almere

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Makkelijk bereikbaar. Netjes !! Vriendelijk personeel en super schoon
1 nacht verbleven in november 2018