Exterieur

Beoordelingen van Boutique Hotel Herbergh Amsterdam Airport

3 out of 5

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 262 van 702 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 291 van 702 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 109 van 702 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 28 van 702 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 702 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Patrick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Give it a try.....well worth it
Wonderful, simple, charming place to stay with the best restaurant in the schiphol area.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Els op 17 feb 2024
Thank you very much for writing this positive and kind review. We are glad to hear that everything was satisfactory and hope to welcome you again to our hotel. Best regards, Team Herbergh

10/10 – Uitstekend

Hermina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Graag wil ik de receptie bedanken voor het ontbijt die wij mochten nuttigen. Dit na een recensie. Was super, dankjewel
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Team Herbergh op 2 okt 2023
Bedankt voor uw aardige recentie. Wij vinden het fijn om te horen dat alles naar wens was. Wij hopen u opnieuw te mogen verwelkomen in te toekomst. Groetjes, Team Herbergh!

10/10 – Uitstekend

Geert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super vriendelijke ontvangst en personeel, lekker bed en heerlijk ontbijt. Komen zeker nog eens terug ! ( ook n fijn hotel voor als je gaat vliegen vanaf Schiphol)
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Herbergh Team op 1 sep 2023
Hartelijk dank voor uw mooie woorden, graag zien we u binnenkort nogmaals terug in ons hotel.Hartelijke groet,Team Herbergh

10/10 – Uitstekend

Johan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Tessa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Jacob

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gewoon doen
Prima verblijf. Zeker nu met de situatie door Corona .. prima service!
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Receptie, Monique op 30 okt 2020
Beste meneer Jacob, Hartelijk dank voor uw positieve review, fijn om te vernemen dat uw verblijf naar wens was. Wij hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen, heel graag tot een volgende keer.

8/10 – Goed

Hans

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Prima proper hotel. Enigste min puntje ... mijn kinderen konden niet goed slapen door het lawaai ... van mijn gesnurk ;-)
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
voldeed aan de verwachtingen, goede locatie en prima kwaliteit prijs verhouding
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De aangrenzende brasserie is super lekker om te eten heel leuk ingericht en de mensen personeel bediening heel vriendelijk als ik nog is vertrek in Schiphol boek ik zeker terug... 1 minpuntje is dat er geen lift aanwezig is dus met je koffer via trap omhoog als je die 'iet in de wagen laat voor de nacht
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dichtbij Schiphol. Helaas zijn dus ook de vliegtuigen goed hoorbaar.
1 nacht verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Charlotte

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg ontevreden
Klein en oud bed en slechte kussens. Erg veel lawaai door personeel ‘s ochtends om 06:30 op de gangen. Heel erg gehorig (ik sliep op de benedenverdieping). Haren in de badkamer. Ik kom hier zeker nooit meer en raad het ook niet aan
4 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Anke Somsen-Wynia op 28 jan 2019
Really appreciated. kind regards,

8/10 – Goed

maria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fijne tussenstop
Prima en rustig
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Anke Somsen-Wynia op 30 jan 2019
Goedemiddag, hartelijk dank voor uw mooie rating en compliment. We hopen u snel weer te kunnen verwelkomen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Anke Somsen-Wynia op 28 jan 2019
Thank you. we appreciatie your stay. Please come again.

8/10 – Goed

irene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vlak bij Schiphol, verderop in de straat zit een supermarkt
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Romee

Vrienden trip
Mooi en groot appartement, lekker rustig en ligt centraal
1 nacht verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Prettig hotel.
Mis alleen een minibar op de kamer. Verder is het een hotel met goede eetgelegenheid.
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Paco61, Roermond

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tussen Amsterdam en Schiphol.
Ideaal voor reizigers die dicht bij Schiphol willen overnachten en dicht in de buurt van Amsterdam willen zijn. Prima hotel. Goede kamer, heel vriendelijk personeel en heel goed eten.
1 nacht verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

Marcus, Groningen

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Kamer was lawaaig en vloerbedekking was vies
Hotel was verouderd en vloerbedekking was niet fris. Geluidsisolatie aan een drukke straatweg was matig.
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Rachel, Hoofddorp

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We komen er vaker, dat zegt genoeg.
+ fijne kamers (boven zijn ze iets ruimer) + goede locatie + 2 aangrenzende restaurants + vriendelijk personeel + gratis parkeren naast het hotel - die grote goudvis/sluierstaart in dat kleine aquarium bij de balie kan echt niet, doet elke weer pijn als ik het zie.
1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel om te overnachten, onze kamer was in goede staat en lag aan de straatkant. Door de rolluiken hadden wij geen last van de weg die vlak voor het hotel langs loopt.
1 nacht verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Erik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf
Prima locatie. Zou er zo weer heen gaan. Ook de overlast van het vliegtuig geluid viel erg mee.
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van Team Herbergh op 31 jan 2018
Hallo Erik, Bedankt voor het delen van uw ervaring in ons hotel. Wij zijn erg blij te vernemen dat u fijn verblijf had. Met vriendelijke groet, Team Herbergh

8/10 – Goed

Oscar en Rachèl

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel
Hotel is klein opgezet met comfortabele kamers. Gasten worden naar de kamers begeleid wat toevoegd aan de persoonlijke aanpak.
2 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Harm

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Harde bedden, veel lawaai van verkeer. Verder netjes en vriendelijk.
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Jeroen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed
Geluidswerende beglazing voor de kamers aan de straatkant zou het hotel ten goede komen. Vriendelijke service. Verder geen opmerkingen.
2 nachten verbleven in oktober 2017
Beste Jeroen. Bedankt voor het delen van uw ervaring. Mocht u in de toekomst nog eens bij ons reserveren vraag dan om een kamer aan de achterkant. Deze is stiller. Met vriendelijke groet, Team Herbergh

8/10 – Goed

bartie, antwerp

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor een overnachting Schiphol
Correcte service Kamer is netjes, verzorgd. Ruime parkeergelegenheid bij het hotel en op 100 m aan de rand van de woonwijk. Ideaal voor een vroeg vertrek naar Schiphol.
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

schipholreis, NL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
auto gemakkelijk kwijt, shuttle goed bereikbaar. Eenvoudig, maar heel goed voor een nachtje vóór de reis.
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel
prima hotel voor aanvang van je vakantie. goede locatie, prima kamers

6/10 – Redelijk

mascha

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Luchthaven hotel
Echt alleen om te verblijven als je van of naar schiphol gaat

8/10 – Goed

Irma

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel; alleen was het ontbijt naar verhouding
Goed hotel; alleen was het ontbijt naar verhouding te duur

10/10 – Uitstekend

jo, meesrssen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
rustig hotel,kun je goed slapen
zeer simpel hotel met goede bedden en vriendelijk personeel.

10/10 – Uitstekend

Jaccoline, Emmen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Prima verblijf, net hotel

10/10 – Uitstekend

Serena B.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
super vriendelijk en goede service
Echt waar voor je geld. super goede ligging als je dicht bij schiphol wilt zijn. Super vriendelijk personeel.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Voldoende voor die prijs
Uit elkaar vallende afstandsbediening en niet goed functionerende badstop geven te weinig oog voor onderhoud weer en brengen comfort naar beneden. Fijn personeel en goede prijs staan daar weer tegenover.

10/10 – Uitstekend

Eugenius S.

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Prima voorovernachting voor vroege starts Schiphol
Handig gelegen, prima restaurants! Vriendelijk en behulpzaam personeel.

8/10 – Goed

Roos, Moergestel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gemoedelijk hotel vlakbij Schiphol
Ik reisde alleen met 2 jonge kinderen. Het personeel was heel behulpzaam. De dame achter de balie haalde er een collega bij om mijn koffers naar boven te dragen, zodat ik me bezig kon houden met de kinderen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nette kamers

6/10 – Redelijk

Jannet, Vriezenveen

goed
Het ontbijt werd slecht aangevuld. Je moest continu vragen of e.e.a. er nog was. Dit vonden wij erg vervelend. Verder een super leuk hotel en erg schoon.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel aan zeer lawaaierige weg
Hotel is op zich helemaal prima en de locatie is zeer geschikt voor als je vroeg op Schiphol moet ijn. Maar als je een kamer aan de voorkant hebt, dan doe je geen oog dicht omdat de kamers pal aan de weg liggen en daar de hele nacht door verkeer rijdt. Aangezien het hotel op een hoek ligt bij stoplichten wordt er dus continu opgetrokken en met name bij motors wordt je dan elke keer weer wakker.

8/10 – Goed

P. P.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima verblijf en met shuttle naar Schiphol
Om mijn man voor een vroege vlucht naar Schiphol te brengen een ideale bestemming. Gratis gebruik gebruik gemaakt van de schuttlebus naar Schiphol op een paar minuten lopen afstand. Geen gestress, geen files. Terug op de kamer nog een kopje koffie en daarna rustig terug naar Friesland. Perfect.

6/10 – Redelijk

Peter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel on a good spot near Schiphol
Perfect hotel when you need to be at Schiphol airport early in the morning. It's located very close to the highway but also has a direct route to the airport for when the highway is jammed in the morning. Staff is friendly and helpful.

8/10 – Goed

Otto, Zwartsluis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ontspannend en comfortabel
Zeer prettige start van onze zonvakantie in het buitenland

8/10 – Goed

marinus, Jalon Spanje

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geen klachten
Goed en dicht bij schiphol

8/10 – Goed

a.martens-van biert, geesteren/overijssel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
een veilige plek,ook voor de auto
een plezierige sfeer,een goed italiaans restaurant in het hotel.heerlijk snel een goede maaltijd en gezellige en prima bediening!!.voor het dure ontbijt misschien een snel-ontbijt met een broodje/croissant ,sap voor een kleiner bedrag?wij waren al meerdere keren de gast in dit hotel en komen zeker terug.

8/10 – Goed

EvS

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel en lokatie.
Keurig hotel, goede service en op loopafstand (max 300 m) van shuttle bus naar Schiphol(Novotel)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Dichtbij Schiphol.
Badkamer heel netjes en schoon.

8/10 – Goed

Thea

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel.
Centraal hotel voor als je op Schiphol moet zijn. Gratis parkeren, goede keuken. Vriendelijk personeel. Goed bed, wat wil je nog meer.