Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 406 van 1002 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
406
Gastenscore: 8 - Goed. 405 van 1002 beoordelingen" "
8 - Goed
405
Gastenscore: 6 - Redelijk. 109 van 1002 beoordelingen" "
6 - Redelijk
109
Gastenscore: 4 - Matig. 55 van 1002 beoordelingen" "
4 - Matig
55
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 27 van 1002 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
27
8,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Anne Marie
Reisde met partner
15 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekend om een nachtje te verblijven. Niets op aan te merken. Het enige de dikke dekbedden, vreselijk warm voor half mei.
Anne Marie
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Laura
15 okt 2023
Laura
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Lisa op 6 nov 2023
Dear Laura,What an honour it is to achieve a 5-star rating from you for your recent visit to Dutch Design Hotel Artemis. We hope you will share your positive experience with your friends and family, and that you will come back and see us again soon. If there is anything we can do for you to prepare for your next visit, please do not hesitate to ask. Warm regards, Lisa, Guest Relations
8/10 – Goed
Ruben
21 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruben
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Jhaleesa Reservation op 22 aug 2023
Thank you for your review. We really appreciate that! Hope to welcome you another time soon.
4/10 – Matig
sarah
22 jun 2023
sarah
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Jhaleesa Reservation op 13 jul 2023
Thank you for your review. We really appreciate that!
10/10 – Uitstekend
Jovana
14 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jovana
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Jhaleesa Reservation op 15 mei 2023
Thank you for your review. We really appreciate that! Hope to welcome you another time soon.
10/10 – Uitstekend
Kristi
10 apr 2023
Kristi
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Jhaleesa Reservation op 1 mei 2023
Thank you for your review. We really appreciate that! Hope to welcome you another time soon.
8/10 – Goed
Micha
23 dec 2022
Micha
10/10 – Uitstekend
Henk
25 nov 2022
Henk
1 nacht verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Jos
21 nov 2022
Jos
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Daan
6 nov 2022
Daan
8/10 – Goed
Anky
16 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anky
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Jhaleesa Reservations op 18 jul 2022
Thank you for your point, hope to see you again
6/10 – Redelijk
Premesh
22 feb 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Premesh
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Cherieza, Reservations op 3 mrt 2022
Thank you for your feedback.
We hope to welcome you an other time soon.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
16 feb 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Leuk verblijf, teleurstellende service
Inchecken vanaf 3 uur. Kom je er aan om kwart over 3, moet je nog uur wachten omdat de kamer niet klaar is. En vervolgens geen uitleg geven waarom mensen die later kwamen meteen hun kamer kregen. Na meerdere keren te vragen, gaven ze de uitleg dat we toevallig een van de laatste kamer hadden gereserveerd en dat ze nog bezig waren ermee. En dan bij het inchecken wanneer de kamer klaar was ook nog eens valse informatie verstrekken over het ontbijt. Werd gezegd dat het ontbijt inbegrepen was en dat we mochten kiezen voor een luxer ontbijt voor een kleine toeslag. Toen we gewoon ja zeiden op de basis-ontbijt die volgens haar inbegrepen was. Komen we de volgende ochtend erachter dat ze niet inbegrepen waren en dat we 30 euro nog moesten betalen. Voor een Valentijnsdag vrij teleurstellend.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Eveline op 16 feb 2021
Beste heer/mevrouw,
Wat vervelend om te horen dat u niet het juiste niveau van service hebt ontvangen. Goed dat u het aangeeft, zodat wij kunnen nagaan wat er is misgegaan. Mogen wij ter controle uw naam en boekingsnummer?
Groeten,
Eveline
10/10 – Uitstekend
Pascal
Zakenreiziger
1 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel!!!!!
Pascal
2 nachten verbleven in januari 2021
Reactie van Eveline op 1 feb 2021
Beste Pascal,
Hartelijk dank voor je feedback :)
Ondanks deze rare tijden hopen we de beste mogelijke service te bieden.
Hopelijk tot een volgende keer!
Groeten,
Eveline - Reserveringen
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer tevreden over mijn verblijf
Heel erg mooie kamer voor een goede prijs. ligging is prima en het personeel is vriendelijk.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2021
Reactie van Eveline op 18 jan 2021
Beste,
Wat fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest!
Wij hopen u graag een volgende keer weer te mogen verwelkomen :)
Groeten,
Eveline
4/10 – Matig
Max
8 jan 2021
Max
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Eveline op 18 jan 2021
Dear Max, Thank you for your feedback. We regret to read you didn't enjoy your stay with us. Could you please contact us directly regarding your feedback. Greetings Eveline
10/10 – Uitstekend
David
2 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beatiful hotel !
This was a beautiful hotel and the room was spacious and very nice !! We will defintely come back.
David
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Eveline op 3 aug 2020
Hi David,
Thank you for your kind words!
We hope to see you soon back at us!
Greetings
Eveline
8/10 – Goed
Mr Vincent
Zakenreiziger
27 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel
Vriendelijke en vlotte check in. Businesskamer is zeer ruim en leuke indeling. Heerlijk ruim bed. Ruim parkeren. Het kan alleen echt niet dat management een kamer binnen komt zonder zich kenbaar te maken. Indien hier voor bezoek aan het centrum, dan is het wel redelijk ver af. Maar openbaar vervoer is goed.
Mr Vincent
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Eveline op 29 jun 2020
Beste Vincent,
Dank voor deze fijne woorden.
Je hebt helemaal gelijk dat er niemand zomaar een kamer binnen zou horen te komen. Ik was die persoon die niet had mee gekregen dat de kamer bezet was, daar de kamer niet was voorgeblokt voor gebruik.
Op dit moment zijn er slechts een paar verdiepingen in gebruik. Maar we gaan uiteraard beter letten hierop, zodat we niet weer oog-in-oog staan met een gast.
Hopelijk tot een volgende keer!
10/10 – Uitstekend
Valon
Zakenreiziger
10 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Valon
1 nacht verbleven in maart 2020
4/10 – Matig
Wim
Zakenreiziger
6 mrt 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kan beter, zeker voor die prijs
Kamers waren niet echt super. Zeer slechte kussens. Geen drinken in de kamer. Bediening in de bar en het restaurant was ook niet top. Keuze bij het ontbijt was ook niet groot.
Wim
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Kamel
Zakenreiziger
14 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personeel is voor mij echt de pluspunt van dit hotel.
Ik slaap er redelijk vaak dus voor mij heel belangrijk.
Ik blijf erbij dat de ventilatie wel veel kabaal maakt.
Kamel
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Anesa op 16 jan 2020
Beste meneer\mevrouw Kamel,
Bedankt voor u positieve feedback en de moeite die u heeft genomen om het te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. Onze excuses voor de ventilatie, we werken er aan om dit te verbeteren. We hopen u snel weer te zien.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Zoë op 12 jan 2020
Dear guest,
Thank you for your positive feedback.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
10 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bereikbaarheid goed. Mooie en ruime kamers. Badkamer goed
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Zoë op 12 jan 2020
Beste gast,
Bedankt voor uw positieve feedback.
We zien u graag terug.
10/10 – Uitstekend
Steven
Zakenreiziger
8 jan 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Artemis
Keurige kamer. Lekker rustig en geluids dicht. Alleen de tv en bijbehorende apps werken beneden de maat
Steven
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Zoë op 12 jan 2020
Beste Steven,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wat jammer dat de televisie niet naar wens was. We zullen ernaar kijken.
Wij hopen u snel weer te zien.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
23 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De persoonlijke zeer vriendelijke benadering van het personeel
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Reception op 24 dec 2019
Dear,
Thank you very much for your review.
We do hope to welcome you soon again!
Happy Holidays!
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Zoë op 1 dec 2019
Dear guest,
Thank you for your positive feedback.
We hope to welcome you again soon.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
29 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Zoë op 1 dec 2019
Dear guest,
Thank you for your positive feedback.
We hope to see you again soon.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Sanne
28 mei 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging, prima kwaliteit
Perfecte ligging aan de A4 voor een zakenreis. Prima kwaliteit hotel.
Sanne
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Jean, Eindhoven
24 mei 2019
Positief: Personeel en service
Top hotel, goede service, prima kamers en de ligging tov openbaar vervoer is uitstekend.
Jean
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Gert
24 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeker tevreden
Goed hotel, maar de douche was een ramp: via de badrand lekte veel water op de vloer van de badkamer...
Heb dit al gemeld bij het uitchecken.
Gert
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 dec 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 nov 2018
prima voor een zakenreis
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Dick, HOLTEN
2 okt 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
Leuk hotel vlakbij het AVL
Het comfort van de kamer is oké.
Verder niets te melden.
Dick
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk gegeten en tot rust gekomen.
Super lief personeel echt toppers.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Chantal
31 jul 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Beter schoonmaken
De kamer was erg stoffig en de ramen waren ongelovelijk vies.. ik vind t parkeren ook duur.. verder een mooi hotel en vriendelijk personeel
Chantal
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Sofie, Lokeren
18 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Praktisch hotel in het bedrijvenpark
Praktisch hotel in het bedrijvenpark. Ruime parkeermogelijkheden.
Sofie
1 nacht verbleven in juli 2018
6/10 – Redelijk
S, Rotterdam
4 jul 2018
Prima verblijf
Prima verblijf, relatief prijzig voor wat je terug krijgt.
Lobby en restaurant zijn modern, netjes en schoon.
Kamers zijn simpel en wat verouderd.
Minpunt; parkeerkosten en ontbijtkosten die nog apart worden berekend.
S
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Luc
10 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
gewoon maar correct
gewoon goed, ziet er wat mat en afgeleefd uit
Luc
1 nacht verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
Daniela
Reisde met familie
13 mei 2024
In a nice area
Daniela
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Linda op 14 mei 2024
Dear Daniela,How wonderful it is to learn that your recent visit to Dutch Design Hotel Artemis was a pleasant one. I am happy you had a comfortable experience at our hotel and liked our location, in a quiet part of Amsterdam yet close to a tram stop. From here you can take line 2 and arrive at the famous Museum Square, which houses the Van Gogh Museum and the Rijksmuseum, within 15 minutes. Thank you for being our guest, and we all hope it won’t be long before we can welcome you again. Please feel free to tell your friends and family all about us. Warm regards, Linda, Guest Relations
10/10 – Uitstekend
Ross
Reisde met partner
4 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice stay.
Ross
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Linda op 6 mei 2024
Dear Ross,How wonderful it is to learn that your recent visit to Dutch Design Hotel Artemis was as comfortable as you had hoped, and I am delighted to see that we were able to meet all your expectations. Thank you for choosing our hotel, I realize you had many other options in our area, and I hope it won't be long before you come to stay with us again. Please feel free to tell your friends and family all about us, as we would love to welcome them when their travel plans take them to Amsterdam. Warm regards, Linda, Guest Relations
6/10 – Redelijk
Paola
17 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel overall is pleasant, rooms are spacious and clean, breakfast has enough choices, staff are friendly and helpful.
I didn't like the fact that while I've already paid for everything upon my arrival at the check out the charged me again a small amount, no clue why
Paola
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Linda op 17 apr 2024
Dear Paola,Thank you for your review of Dutch Design Hotel Artemis. I am delighted that you found your overall stay pleasant, enjoyed our spacious and clean rooms, and appreciated the variety offered at breakfast. Our team strives to provide friendly and helpful service to all our guests. I am sorry that you were not fully aware of the city tax that all hotels are obliged to charge their guests. Unfortunately, this is beyond our control and a legal requirement and is not permitted to be included in the room rates. I apologize for any confusion this may have caused you, and I hope to have the opportunity to welcome you again in the near future.Warm regards, Linda, Guest Relations
8/10 – Goed
Mario
8 apr 2024
Mario
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Linda op 30 apr 2024
Dear Mario,Thank you for your rating following your stay with us at Dutch Design Hotel Artemis. It is great to learn that overall, you had a comfortable time at our hotel, although it would be very helpful to know what we could improve to achieve the fifth star. We look forward to welcoming you again and hope you tell your friends and family about us, as it would be a pleasure to see them too. Warm regards, Linda, Guest Relations
10/10 – Uitstekend
Alan
Reisde met familie
7 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great room!
Alan
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Linda op 9 apr 2024
Dear Alan,I am delighted that your recent visit to Dutch Design Hotel Artemis was a pleasant one and that you had a lovely stay in one of our comfortable rooms. I hope you had time to partake in our delicious breakfast buffet and that you liked our location, in a quiet part of Amsterdam, yet only a 15-minute tram ride away from the famous Museum Square. Here you can find the Rijksmuseum, the Van Gogh Museum and the Stedelijk Museum. Thank you for choosing our hotel, I realise you had many other options, and I look forward to welcoming you again in the near future. Warm regards, Linda, Guest Relations
10/10 – Uitstekend
Steffi
Reisde met partner
2 apr 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Für ein 4 Sterne Hotel fanden wir die Sauberkeit im Zimmer und Bad nicht überzeugend. In den Ecken lagen an allen Tagen dicke Staubflusen, trotz Reinigung und im Bad wurden an den ersten 2 Tagen die Handtücher gewechselt, obwohl es nicht erforderlich war. Am dritten Tag wurde gar nichts gereinigt und getauscht. 🤔☹
Steffi
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Linda op 3 apr 2024
Dear Steffi,Thank you for your honest review. I am sorry to see that our cleaning protocol did not meet your expectations. I will address all issues mentioned with our housekeeping department so that they can pay extra attention. My apologies for any inconvenience this may have caused you, and please do not hesitate to contact me if you would like to discuss your experience in more detail Warm regards, Linda, Guest Relations
10/10 – Uitstekend
Vy
25 mrt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Vy
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Linda op 28 mrt 2024
Dear Vy,Let me start by thanking you for choosing Dutch Design Hotel Artemis. On behalf of our entire team, we are delighted you enjoyed your stay with us. Thank you for giving this a generous 5-star. It means that we are on track, which is very motivating indeed. We hope you will visit us again soon, and we trust you will share this positive experience with your friends and family. Until next time! Warm regards, Linda, Guest Relations
8/10 – Goed
FABIO
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
FABIO
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Linda op 28 mrt 2024
Dear Fabio,Thank you so much for being our guest and for taking the time to rate your stay with us at Dutch Design Hotel Artemis. I am pleased to see that, overall, you had a positive experience. However, I would love to know how we could get that 5th star next time you visit us, so please let us know. On behalf of the entire team, we look forward to welcoming you back again soon, and please do not forget to tell your friends and family all about us. Until next time,Warm regards, Linda, Guest Relations
10/10 – Uitstekend
Nantia Maria
22 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nantia Maria
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Linda op 25 mrt 2024
Dear Nantia Maria,How wonderful it is to see that your recent visit to Dutch Design Hotel Artemis was a positive one and that we were able to meet and exceed all your expectations. I hope you had time to enjoy the delicious breakfast we serve and that you liked our location, close to a tram stop from where tram 2 will take you to the famous Museum Square within 15 minutes. Thank you for being our guest and I look forward to seeing you again, when your travel plans take you back to Amsterdam. Please don't hesitate to tell your friends and family all about us. Warm regards, Linda, Guest Relations