Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 716 van 1005 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
716
Gastenscore: 8 - Goed. 205 van 1005 beoordelingen" "
8 - Goed
205
Gastenscore: 6 - Redelijk. 44 van 1005 beoordelingen" "
6 - Redelijk
44
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 1005 beoordelingen" "
4 - Matig
21
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 1005 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
19
9,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Jeannette
Reisde met partner
17 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het "zwembad " kan beter de naam "superkleine whirlpool " krijgen. Zwemmer kan niet, er passen 3 kleine mensen zittend in 🤔.
Jeannette
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Markus Fritz op 26 mrt 2024
Dear guest, I appreciate the fact that you took time to share your experience with us. I am glad that your overall stay was nice. However, I regret to learn about the confusion regarding our offerings.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Kind regards,Markus FritzGeneral Manager
10/10 – Uitstekend
Jan
15 feb 2024
Jan
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Markus Fritz op 21 mrt 2024
Dear guest,Thank you for choosing the Hilton Amsterdam Airport Schiphol as your host for your recent visit to Amsterdam. I was pleased to see that you enjoyed your stay with us.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.Kind regards,Markus FritzGeneral Manager
10/10 – Uitstekend
Ruth
Reisde met partner
7 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurig hotel. Erg netjes
Ruth
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Markus Fritz op 6 mrt 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to craft your thoughtful review. Please know how much of a pleasure it was to welcome you to the Hilton Amsterdam Airport Schiphol, and how much we hope for the chance to welcome you back to our iconic property again in the future.Kind regards,Markus FritzGeneral Manager
10/10 – Uitstekend
Liz
23 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liz
1 nacht verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Gerco
14 dec 2023
Gerco
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Ndala
Reisde met familie
8 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfectly Perfect ;-)
Ndala
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Alexandra
Reisde met partner
13 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastische gastvrij hotel. Grote en zeer verzorgde kamers. Uitstekende medewerkers en een verzorgd hotel. Aanrader als overnachting voor vertrek vanaf Schiphol
Alexandra
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Ronald
20 sep 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ronald
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Markus Fritz op 9 okt 2023
Dear guest,Thank you for choosing the Hilton Amsterdam Airport Schiphol as your host for your recent visit to Amsterdam. I was pleased to see that you enjoyed your stay with us.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.Kind regards,Markus FritzGeneral Manager
8/10 – Goed
Armand
18 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Armand
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Markus Fritz op 9 okt 2023
Dear guest,Thank you for choosing the Hilton Amsterdam Airport Schiphol as your host for your recent visit to Amsterdam. I am pleased to see that you enjoyed your stay with us.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.Kind regards,Markus FritzGeneral Manager
10/10 – Uitstekend
Vincent
Reisde met partner
10 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient !
Vincent
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Markus Fritz op 9 okt 2023
Dear guest,Thank you for your exceptional 5-star review. It was great to see that you enjoyed your stay with us to the fullest degree possible, and that you were impressed with our facilities!Thank you again for choosing to stay with us.Kind regards,Markus FritzGeneral Manager
10/10 – Uitstekend
Marco, Aruba
Reisde met familie
14 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Walking distance and nice overview airport
Marco
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Dimitri
Reisde met familie
31 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie moderne kamers met grote badkamer. Heerlijk ontbijt.
Dimitri
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Duco
Reisde met familie
15 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede start
Zeer vriendelijk personeel en een prachtig hotel.
Duco
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Rene
7 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk ontspannen op vakantie gaan!
Rene
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Femke
Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
14 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect stay at the airport!
Femke
1 nacht verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
Yvonne
Reisde met partner
21 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Considering the price of this hotel I would expect more services in the room (like a bottle of water would be nice when you arrive instead of charging 3 euros for one and maybe some amenities would be appreciated) and a bit larger rooms since one expects this from Hilton to have that extra what one is also paying for. I think Hilton has the name to be a standard plus and give a secure, more luxurious feeling but the younger hotel chains give that same and ask much less.
Yvonne
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Danielle
Reisde met familie en kleine kinderen
3 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtige locatie om te slapen voor een vliegreis. Door de goede bedden, heerlijke douche en goed verduisterende gordijnen hebben we veel fijner gevlogen. Top!
Danielle
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
F.A.S.C.
14 apr 2023
F.A.S.C.
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Fatima
Reisde met familie en kleine kinderen
19 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was wel een dure kamer voor 1 nacht maar voor de rest Esschen goed geregeld.
Fatima
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Hamza
Reisde met partner
13 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kort gezegd: Top hotel !
Hamza
10/10 – Uitstekend
Prisca
Reisde met familie
2 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel goede service
Prisca
6/10 – Redelijk
Marlies
2 jan 2023
Marlies
10/10 – Uitstekend
Sara
Reisde met partner
4 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top verblijf gehad
Sara
6/10 – Redelijk
Ton
Zakenreiziger
26 okt 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs kwaliteit verhouding is scheef..
Ton
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Frank
Reisde met familie
24 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel met uitstekende service
Frank
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Melany Daniela
25 aug 2022
Melany Daniela
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Franc
Reisde met partner, Reisde met familie en kleine kinderen
25 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima, mooi, modern hotel.
Bij de receptie maakt het veel uit door wie je wordt geholpen.
Medewerkers schijnen elk hun eigen werkwijze te hebben.
En dat leidt tot prijsverschillen.
Ontbijt inclusief, maar niet echt bijzonder voor deze prijsklasse.
Mooie kamers met een prachtig uitzicht
Franc
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Leo
20 jul 2022
Leo
1 nacht verbleven in juli 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Wolter
6 jul 2022
Wolter
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Sandra
6 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sandra
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Marcel
Reisde met een groep
9 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf, heerlijk ontbijt
Marcel
1 nacht verbleven in mei 2022
4/10 – Matig
Xiomara
27 feb 2022
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ontbijt box was ronduit slecht. Wakeup call is niet uitgevoerd. defecte stoombad en muffe spa. Onvriendelijke roomservice
Xiomara
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Markus Fritz op 14 mrt 2022
Beste Xiomara,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Ik zou graag mijn oprechte excuses willen aanbieden voor de facetten van uw verblijf die niet volledig aan uw verwachtingen voldeden. Ik heb uw opmerkingen rondom de ontbijt box en de room service met onze Food & Beverage Manager gedeeld voor een grondige opvolging. Daarnaast is het zeker niet naar onze hoge service standaarden dat uw wake up call niet uitgevoerd was, dit heb ik eveneens doorgegeven aan onze Front Office Manager voor een herziening hiervan met haar team.
Wij hopen desondanks dat wij u nogmaals mogen verwelkomen in de nabije toekomst.
Met vriendelijke groet,
Markus Fritz
General Manager
6/10 – Redelijk
arjan
Reisde met een groep
18 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamer... maar opgesloten met ramen dicht
Prima hotel op loopafstand van de luchthaven.
Mooi hotel prima kamers en grote badkamer met heerlijke douche.
1 groot nadeel voor mij... ramen kunnen niet open airco kan 3 graden lager dan de standaard temp van 21 graden. Dus veel te warm.. en optie tot frisse lucht is niet mogelijk. Daardoor voor mij eenmalig
arjan
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Paul
Zakenreiziger
15 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paul
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Markus Fritz op 19 jan 2022
Dear Paul,
Thank you for choosing the Hilton Amsterdam Airport Schiphol as your host for your recent visit to Amsterdam. I was pleased to see that you enjoyed your stay with us.
We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.
Kind regards,
Markus Fritz
General Manager
8/10 – Goed
Hendrikje
Reisde met partner
13 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helemaal prima voor ons doel.
Hendrikje
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Markus Fritz op 19 jan 2022
Beste Hendrikje,
Graag wil ik u bedanken voor het delen van uw recensie. Wij zijn erg tevreden om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf!
Wij hopen u nogmalas in de nabije toekomst te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Markus Fritz
General Manager
10/10 – Uitstekend
Mouling
Reisde met familie
1 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel met bijzondere architectuur!
Mouling
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Markus Fritz op 5 nov 2021
Beste Mouling,
Graag wil ik u bedanken voor het delen van uw ervaring. Wij zijn erg tevreden om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf en dat u onder de indruk was van de architectuur van ons hotel.
Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Markus Fritz
General Manager
10/10 – Uitstekend
RM
Zakenreiziger
22 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top zakelijk hotel
Goed hotel, goed eten en prettige medewerkers
RM
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Markus Fritz op 24 sep 2021
Beste gast,
Hartelijk dank voor het delen van uw recensie. Het is een compliment voor ons team dat u heeft genoten van uw verblijf en van onze service.
Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Markus Fritz
General Manager
10/10 – Uitstekend
Ronnie
19 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ronnie
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Markus Fritz op 24 sep 2021
Dear Ronnie,
Thank you for sharing your review. It is wonderful to see that you enjoyed your stay to the fullest degree possible which is a big compliment to our team.
We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.
Kind regards,
Markus Fritz
General Manager
10/10 – Uitstekend
Charlot
19 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig, groot hotel met comfortabele kamers. Prima vertrekpunt voor de reis de volgende dag
Charlot
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Markus Fritz op 24 sep 2021
Beste Charlot,
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij zijn erg tevreden om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf voorafgaande aan uw reis.
Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Markus Fritz
General Manager
8/10 – Goed
Theo
16 sep 2021
Theo
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Markus Fritz op 17 sep 2021
Dear Guest,
Thank you for your 10-point review. It is great to know that we have been able to provide you with a pleasant stay and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.
Kind regards,
Markus Fritz
General Manager
8/10 – Goed
Marga
10 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marga
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Markus Fritz op 16 sep 2021
Dear Marga,
Thank you for sharing your review. It is a pleasure to see that you enjoyed your stay with us.
We hope to the pleasure of welcoming you back in the near future.
Kind regards,
Markus Fritz
General Manager
10/10 – Uitstekend
Michel
Reisde met partner
10 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rustig s nachts , prettige lounge
Michel
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Markus Fritz op 10 sep 2021
Beste Michel,
Graag wil ik u bedanken voor het delen van uw ervaring. Ik ben erg tevreden om te lezen dat u volledig van uw verblijf heeft genoten, wat een groot compliment is voor ons team.
Wij hopen u nogmaals in de nabije toekomst te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Markus Fritz
General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Typical business hotel.
Breakfast could be better.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Markus Fritz op 10 sep 2021
Dear Guest,
Thank you for sharing your honest review. It is a pleasure to see that you enjoyed your stay with us. However I would like to offer my sincere apologies in regards to your breakfast experience. Please know that your satisfaction is utmost important to us and therefore you comments have been shared with our Food & Beverage Manager for a proper follow-up in order to improve our services.
We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.
Kind regards,
Markus Fritz
General Manager
8/10 – Goed
George
Reisde met een groep
3 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig interieur
Prachtig gebouw, mooie architectuur die in een 500+ kamer hotel toch een verblijf op menselijke maat mogelijk maakt.
George
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Markus Fritz op 8 sep 2021
Beste George,
Bedankt voor het delen van uw prachtige recensie. Het is geweldig om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf en dat u onder de indruk was van onze architectuur en onze ambiance.
Wij hopen u in de nabije nogmaals te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Markus Fritz
General Manager
10/10 – Uitstekend
Tessa
Reisde met partner
31 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk en behulpzaam personeel!
Nette, schone en ruime kamers.
Tessa
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Markus Fritz op 8 sep 2021
Beste Tessa,
Graag wil ik u bedanken voor het delen van uw mooie recensie. Uw woorden zijn een groot compliment voor ons team die ik dan ook met hun gedeeld heb!
Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Markus Fritz
General Manager
10/10 – Uitstekend
Patricia
Reisde met familie
26 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Patricia
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Markus Fritz op 8 sep 2021
Dear Patricia,
Thank you very much for choosing the Hilton Amsterdam Airport Schiphol as your host for your recent visit to Amsterdam. It is great to see that you have enjoyed your stay with us to the fullest degree possible.
We look forward to your next visit!
Kind regards,
Markus Fritz
General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
20 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top locatie, schoon, modern.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Markus Fritz op 26 aug 2021
Beste Gast,
Graag wil ik u bedanken voor het delen van uw ervaring. Wij zijn erg tevreden om te zien dat u volledig heeft genoten van uw verblijf.
Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Markus Fritz
General Manager
10/10 – Uitstekend
Sven
17 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sven
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Markus Fritz op 26 aug 2021
Dear Sven,
Thank you very much for taking the time to share your experience. I am so pleased to know that we were able to provide you with the perfect setting for an enjoyable stay.
We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.
Kind regards,
Markus Fritz
General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Goed verzorgd, schone ruime kamers
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Markus Fritz op 29 jun 2021
Beste Gast,
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij zijn erg tevreden om te zien dat u uw ervaring 5-sterren heeft gegeven wat een groot compliment is voor ons team.
Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Markus Fritz
General Manager