Driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden | Een kluis op de kamer, individueel gedecoreerd, individueel gemeubileerd

Beoordelingen van Hotel Damsquare

3 out of 5
Hotel Damsquare
Damstraat 22, Amsterdam

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 145 van 615 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 249 van 615 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 141 van 615 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 51 van 615 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 29 van 615 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Marian

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was pretty poor. Water was coming inside and during the 2 days stay the fire alarm went off 2 times without any nothification of the staff. Big price for this 2 days , and no breakfast availble!
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Pieter-Pepyn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

sofie

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was proper op het eerste zicht , lag nog vuil achter de gordijn , zeer klein , muf , en ook heel lawaaierig, van binnen en buiten
2 nachten verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Luc

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

4/10 – Matig

jean-pierre, België

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Het zijn allemaal woekeraars die veel te veel aanrekenen. Indien je de prijs niet wil betalen moet je niet overnachten in het centrum.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

pieter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

mandy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel
Het hotel was prima, de kamer en badkamer waren schoon. Het ontbijt was perfect, alleen jammer dat de kamers zo smal zijn. Het personeel spreekt geen Nederlands maar ze zijn wel erg aardig
2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

martin, m

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geweldige locatie en op de bedden na gewoon goed
We hadden eerst een kamer op de 4e etage met een klein raam, gevraagd of er een kamer met groter raam was en deze was er! Ruime kamer gekregen met groot raam. Top dus! Vriendelijk personeel alleen de bedden waren wat minder.... Al met al prijs kwaliteit verhouding goed
1 nacht verbleven in mei 2017

6/10 – Redelijk

philip, Brugge

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Vriendelijk personeel, confort niet teveel, juist genoeg. Spijtig genoeg werkte wifi niet.
Reactie van General Manager op 18 sep 2016
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij vragen dat wanneer er een probleem op de kamer geconstateerd is, dat dit onmiddellijk naar de receptie vermeld wordt zodat we het probleem nog tijdens het verblijf kunnen verhelpen. Helaas is het anders onmogelijk voor ons om de klachten te verhelpen.

8/10 – Goed

Martinus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Taylor

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room met our expectations.
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Natalie

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was brilliant. Very nice room. Room to move. Bathroom was a bit awkward to use but shower was hot and the shower gels and shampoos that come with the room were a lovely bonus. Air conditioning was also brilliant. Would stay here again.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Sophie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We were 3 friends on a 4 night stay at Hotel Dam Square. The location was brilliant and meant we could get to all places easily. The staff were brilliant, really friendly and helpful, thank you!
4 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Laura

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Common areas e.g stairs were dirty and smelt. Room was much smaller than expected.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Nicole

3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Eve

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Elisabeth

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Alan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely amazing location, right on the Damstraat and comfortable and clean rooms and very friendly staff
3 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Natalie

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

madani

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horrible
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Sarah

3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jay Luke

3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
初めてのアムスに最適
飲食店が近くにたくさんあり賑やかな所でした。 中央駅からも歩ける位置で、初めての来訪でもわかりやすかった。 シャワールームがもうすこし広ければ言うことなし!
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Charlotte

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The location of this property is great. We stayed weds-sat. It got extremely noisy Friday evening. The walls are paper thin so we could hear next doors party and we requested extra towels just to stuff behind our door because any noise is the hallway was as if they were in our room. The beds are VERY soft and small. The bathrooms are tiny and everything gets soaked when you have a shower. Positives: the hair dryer was good. There's a safe. Our TV was logged in to Netflix and Disney . Location is super convenient.
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Mike

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

maria

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Not here
Very rude lady. Must be high from new year, insisting I didn’t declare a baby. Trying to explain we’re 3 adults no baby. She shuts me down and try to get imaginary baby until she looked really good at the luggage and realize its not a frkn baby. Booked at other hotels early there’s a lot in the area
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Vipul Vipinchandra

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All desk staff especially Mohamod , Milia, Elizabeth made my stay pleasant and feel at home I be a frequent visitor for sure.
6 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Jemimah

2 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Andrea

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was not clean when we arrived. Bed was covered in dust and I even found hair on the sheets. The bathroom was also full of dust and dirt. We complained, but they were able to “clean” it only the day after. So we had to sleep into a dirty room and we didn’t shower. For the “inconvenience”, the manager offered us a free coke can. I have been in cheap guesthouses in Thailand that were much more clean. However, we booked a room expecting something from pictures and what we got was not even remotely close to what we expected and, especially, to the sum we paid for it.
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Nikhil

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Great location. Steep, narrow steps may be difficult for some people. Average facilites but fine for our needs. Just a place to sleep and freshen up.

2/10 – Ontzettend slecht

BASHAR

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad service bad hotel
5 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Mercedes

Positief: Personeel en service
The room was too small and they don’t have lift, but the good thing it’s that you are minutes from everywhere
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Rosa Guadalupe, Santiago Ixcuintla

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
No tiene elevador y las escaleras son muy angostas para subir las maletas, los cojines de las camas estaban sucios, el baño sumamente pequeño, demasiado caro para lo que ofrece
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great central location, lots of restaurants and eateries near by. Warm welcome from the staff and wouldn’t hesitate to visit again.
3 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Amber

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Hotel had steep stairs with no lift, was told to wait for our room for four hours and when we checked in it wasn’t even clean it was dusty we also had a red looking tick bug in our bed with other peoples strand of hair in our bed!
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Manager op 1 okt 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your input and apologize for any inconvenience you experienced during your stay.Firstly, we want to address the issue of the lack of a lift. We apologize if this caused any inconvenience for you, and we would like to clarify that this information was already mentioned online when you made your reservation. We encourage guests to review our property details before booking to ensure that they are aware of any amenities or facilities that may not be available.Regarding the check-in time, we apologize for the four-hour wait you had to endure. Our check-in time is typically later in the day to allow our housekeeping team ample time to prepare the rooms thoroughly. We understand that you arrived early, and we regret any inconvenience this may have caused. We always do our best to accommodate early check-ins when possible.We are deeply sorry to hear about the cleanliness issues you encountered in your room.But if yuo did find bug on you bed, why did not you ask the receptionist to change your room? why you did not even informed us about it?.Please accept our sincerest apologies for the overall negative experience you had during your stay. We value your feedback, and we will use it to improve our services and ensure that such issues do not recur in the future. We hope you will consider giving us another chance to provide you with a more pleasant and comfortable stay in the future.Thank you for bringing these issues to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

10/10 – Uitstekend

rahma

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Adam

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Rob

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Andrew

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

MARIA GUADALUPE ECHEVESTE MARTIN DEL

2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Christie, Edmonton

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were really nice! Very noisy, but that was to be expected for the area. Within walking distance of everything we wanted to see/do.
4 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Luís

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lo único bueno es la ubicación, pero el hotel esta horrible. No hay aire acondicionado solo un ventilador, te registras en una puerta y te llevan a otra que da miedo entrar. El espacio super reducido, unas escaleras mini y empinadas.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Manager op 20 sep 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback following your recent stay at our hotel. We appreciate your understanding regarding the absence of air conditioning in our rooms, as it is mentioned clearly on our online listings to set the right expectations. We are glad that the fans provided in your room helped maintain a comfortable atmosphere during your stay.We are pleased to hear that you had a satisfactory overall experience, and we look forward to the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future. Your support means a lot to us.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Kelly

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is in a great location! The rooms are small but clean. Our room was on the fourth floor which was a little bit of a lung buster. The front desk worker was kind enough to carry the women in our group’s luggage up to the room. We had everything we needed for our stay and staff was very friendly. Overall, this hotel is all about the location though! I would definitely recommend!
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Simon

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Super location.
3 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Anders

Positief: Netheid, personeel en service
Okej vistelse på en livlig gata. Ingen hiss!
Vänliga receptionister. Hiss finns inte. Bodde på 4:e våningen samt där uppe en annan liten trappa ned. Trångt och besvärligt att bära upp våra kabinväskor. Badrumsdörren gick bara att öppna till knappt hälften för sängarna tog emot. Fräscht duschrum. Bra sängar. Stora, lite stumma kuddar. Varmt, men mindre fläkt fanns. Livligt nere på gatan större delen av dygnet. Så är det att bo på ett av Amsterdams äldsta hotell på en av de livligaste gatorna. Frukost fanns inte. Massor med restauranger utanför. Vi hade en okej vistelse men känner inte för att komma tillbaka.
1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Nicole

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was absolutely tiny, could barely walk around the bed. Had to pay 89 euro in fees (eg tourism fee) when arriving which was not told about in advance
4 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Shiren

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2023