Hotel Keizershof
Hotel met comfortabele voorzieningen in barokstijl, op loopafstand van Rijksmuseum
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, 1 slaapkamer, uitzicht op tuin, tuin laden

Twin kamer, 1 slaapkamer, uitzicht op tuin, tuin
Hoogtepunten
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kledingkast of kast
Misschien vind je dit ook leuk

Leonardo Hotel Amsterdam Rembrandtpark
Nieuw-West
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
8.4 van 10, Zeer goed, 1.008 beoordelingen
De prijs is € 99
inclusief belastingen en toeslagen
17 aug - 18 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Keizersgracht 618, Amsterdam, Noord-Holland, 1017ER
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

YAYS Amsterdam Salthouse Canal by Numa
YAYS Amsterdam Salthouse Canal by Numa
- Keuken
- Gratis wifi
- Wasservice
- Geluiddichte kamers
9.2 van 10, Fantastisch, 676 beoordelingen
De prijs is € 172
inclusief belastingen en toeslagen
31 aug - 1 sep
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een toeristenbelasting van 12.50 procent in rekening gebracht
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Keizershof Amsterdam
Keizershof Amsterdam
Keizershof
Keizershof Hotel Amsterdam
Hotel Keizershof Hotel
Hotel Keizershof Amsterdam
Hotel Keizershof Hotel Amsterdam
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Keizershof
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2017
10/10 – Uitstekend
Kent
22 aug 2023
Positief: Personeel en service
Kent
3 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Kevin David, Spring Valley
Reisde met een groep, Reisde met partner
1 apr 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin David
6 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Anke
Reisde met familie
14 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anke
3 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Marlon
Reisde met partner
10 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marlon
3 nachten verbleven in juni 2022
6/10 – Redelijk
Francois
15 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
No toilet in the room. Surprising for this price!
Francois
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
16 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 okt 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Gail
Reisde met een groep
15 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Girly fun
Gail
3 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
20 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Iggy
29 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Iggy
3 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Sandra
18 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sandra
3 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Dr
Reisde met familie
13 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dr
4 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Jeremy
15 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel in good area.
Jeremy
3 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Tamio
7 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tamio
4 nachten verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
7 nov 2018
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Richard
25 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Definitely the king's house
Richard
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Barbara
5 sep 2018
Barbara
3 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
MARIA ELENA
24 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MARIA ELENA
5 nachten verbleven in augustus 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
15 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Luciano
2 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luciano
3 nachten verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
André
26 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
André
3 nachten verbleven in juni 2018