City driepersoonskamer | Gratis wifi, beddengoed

Beoordelingen van House of Amstel

3 out of 5
House of Amstel
Amstel 16, Amsterdam

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 20 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 20 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 20 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 20 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 20 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Els

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging is zeer centraal t.o.v. winkels, uitgaan, musea, horeca. De kamer is ruim en volledig.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Koen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Klantvriendelijk
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte locatie, super mooie kamer en perfect geslapen. Je heb alles wat je nodig hebt in de slaapkamer. Ook gratis minibar, snacks en koffie. Je hebt zelf een strijkplank en strijkijzer in je slaapkamer. Zeker een aanrader!!
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

william

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was very nice and it was easy to communicate with Hannah In the bath room there were a few cracks in the title. The entire room was very clean. Great Internet speed
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Simon

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Leanne

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Anna

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vom Optischen und der Lage her kann man sich definitiv nicht beklagen. Der Check-In und Out hat super geklappt und das Personal ist auch sehr nett. Wir würden wieder kommen.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Audun Larsen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
So so at best
1st floor unit was very smoky smelling when we arrived. Dark inside. Loud from street noise. Fun view of canal from living area.
4 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

jeffrey

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Lorena

2 nachten verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

samantha

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location was amazing, we were within walking distance to everything. Unfortunately we had the ground floor apartment, and it seem to have a spider problem. Me and my children left with huge spider bites.
3 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Charlotte

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved the view from the room - the highlight of this property. It was also clean and spacious for us as a family of 3. The beds were comfortable and the addition of a kettle, coffee maker and good-sized fridge was really helpful. It is let down by the condition in some areas - the main negative being the bad drain smell from the bathroom most of our stay. The smoke alarm in the room was also missing and there were areas that needed repair (panel in the kitchen comes off when you open the fridge door, and has a sharp edge so it slightly cut my husband's finger). We told the lady who came to meet us on our second day, and she apologised and said she was waiting for a new alarm, the panel would be seen to and the drains cleaned. By the end of the stay the drain smell was no better and the panel fixed back on with the same issues continuing. No smoke alarm. We had a great time in the city, we really enjoyed the view from the room and felt safe and mostly comfortable here. We wouldn't recommend it to friends and family because of the negative aspects which need to be addressed.
4 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Adrian John

Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Jette

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Henderina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super zentrale Lage 🤗 Nächstes mal wieder ✅
2 nachten verbleven in april 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Liena

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Door was closed at all times, no staff or lobby, no cuatomer service number. Expedia representative called them as well and they do not answer. Terrible experience
2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Jeanne Mia

2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Mikael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect stay in Amsterdam
Mycket bra läge, vacker utsikt över kanalen. Snyggt rum. Trevlig personal som var mycket tillmötesgående trots att jag aldrig såg dem utan bara pratade i telefon med dem. Rekommenderas.
2 nachten verbleven in februari 2020