Kameruitzicht

Beoordelingen van Hyatt Place Amsterdam Airport

4 out of 5
Hyatt Place Amsterdam Airport
Rijnlanderweg 800, Hoofddorp

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 655 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 246 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 55 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 25 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 25 van 1006 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

klaas, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
voor de derde keer dit hotel geboekt stille kamers goede shuttlebus airport
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Harvinder, Uithoorn

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Gerry

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima accommodatie voor verblijf in de buurt van Schiphol
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Jeroen van

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Judith

2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Egbert

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
een echte aanrader voor een verblijf op Schiphol en de kosten vallen mee
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Celia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel en dichbij schiphol prima kamer en schoon
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

peter

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

fabain august robert

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik ben er goed tot rust gekomen voor mijn reis
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Bert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

fabain august robert

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was lekker rustig
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Juliana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toplocatie, goede bedden… ontbijt is goed
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

klaas, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne locatie om je reis te beginnen
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Raoul

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Martijn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jammer dat het parkeren zo duur is. Verder prima hotel
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Timea op 13 sep 2023
Dear Martijn,Thank you for staying at Hyatt Place Amsterdam Airport hotel and taking time to fill in the post-stay review.I am happy to know that overall, you had and enjoyable stay with us, except that fact of the parking fee. I am sorry it it came to you as a surprise, the only reason the parking is included if you book with a special rate.Wish you have any future preferences, please do not hesitate to contact me directly, I ma more than happy to assist you.Kind regards,Timea BlavetteGuest relations

8/10 – Goed

Krista

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Monique

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij vonden het een erg mooi hotel,mooie kamers,lekker groot en een zeer goed ontbijt.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Sastra

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Still a great hotel! Allready 5 times stay the night with my family in this amazing hotel.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Timea op 26 aug 2023
Dear Sastra,Thank you so much for your loyalty, being our returning guest and for taking your time to leave a post-stay review online.Truly appreciated, wish you have any future preferences, please do not hesitate to contact us.Looking forward to welcoming back soon againWarm regards,Timea BlavetteGuest relations

10/10 – Uitstekend

Aneta

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Sabine

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldig hotel! Bij aankomst waren wij vroeg, dus de kamer was nog niet klaar. We kregen heel lief een drankje van het hotel aangeboden en konden wachten in het restaurant. Uiteindelijk konden we al rond 14.00u in de kamer! Van te voren had ik via de mail gevraagd voor een kamer met uitzicht op de vliegtuigen, want ik verbleef samen met mijn zoontje van 6 die dol is op vliegtuigen. Vond het eigenlijk een brutale vraag van mijzelf, maar zo blij dat ik het gevraagd heb, want we hadden een top uitzicht. Geweldig dat ze aan ons verzoek gehoor hebben gegeven, kind heeft genoten! Wakker geworden met een zonsopgang die we vanuit ons bed konden bewonderen. Echt een top hotel om de vakantie mee af te sluiten!! Wat een gastvrijheid!
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Hendrik

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Jürgen, Andelst

Negatief: Netheid, personeel en service
Inexperience staff, really messed up booking as we gad requested prior to have adjoining rooms as we travelled with young kids but did not get it. Also shuttke service aas not prebookable and of course way too many people needed to get to airport at same time. Hotel itself is outdated, curtain blinds are simple roll ups with broken mechanisns, very tough to operate. Not wirth the money and do not recommend when travelling with young childeren
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Daria Hanas op 19 aug 2023
Dear Jürgen,Warm greetings from Hyatt Place Amsterdam Airport!Thank you for choosing our Place for your stay and for taking the time to write the review about your experience. I would like to express my apologies for the inconveniences that happened during your stay. I understand your frustration of not getting the connecting rooms for your family, however unfortunately it depends on the availability that day. Also, we really appreciate your feedback about the shuttle and the blinds in the rooms and please accept my apologies for any inconvenience you might have experienced with that.Wish you have any additional feedback or any future preferences, please do not hesitate to contact me directly and I will be more than happy to assist you.Looking forward to welcoming you back in the near future.Kind regards,Daria HanasGuest Relations

8/10 – Goed

Banu

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was goed. Aardige personeel. De meeste reviews betreffende het niet Nederlands sprekende personeel kloppen wel. Was ook nu zo. Ze zijn er wel maar niet altijd. Ik vond het geen enkel probleem met wat gebaren en gelach komen we er ook wel. Ik was super tevreden met de netheid van het hotel. Lekker schoon heerlijk ruim en super aardige mensen. Mocht ik weer in de buurt zijn dan boek ik zeker weer hier ♡
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Saskia

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Marcus

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Desirée

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

klaas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
fijne mooie en schone locatie. Fijn restaurant, goed ontbijt
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Aaltje

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Sastra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldig hotel! Kamers zijn netjes en schoon. Voor de rest goede service en klantgerichtheid
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Lars

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig!
Wij wilden graag een kamer met uitzicht over de landingsbaan. Helaas hebben we die niet gekregen, maar een kamer met uitzicht op de grote weg. Ook fijn en de vliegtuigen waren zichtbaar, maar het liefst hadden we de landingsbaan gezien. We willen graag binnenkort terugkomen maar hopen dan wel de landingsbaan te zien. Bedankt voor de goede service!
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Timea op 24 jan 2023
Dear Mr. Lars,Thank you for choosing Hyatt Place Amsterdam for your stay and for taking your time fill in the post-stay survey online.I am very pleased to see that almost everything was up to your expectations. Your room view preferences can be recorded under your profile, therefore please send me an email directly so I will do my best for your next visit. Looking forward to welcome you back in the near futureKind regardsTimea BlavetteGuest relations

10/10 – Uitstekend

Marc

13 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Timea op 16 jan 2023
Dear Marc,Thank you for choosing Hyatt Place Amsterdam for your stay and for fill in the post-stay survey online.Very pleased to see that that everything was up to your expectations, reflected by the positive feedbacks given.Wish you a happy new year and looking forward to welcome you back in the near futureKind regardsTimea BlavetteGuest relations

10/10 – Uitstekend

Ali Asker

10/10 – Uitstekend

Dirk

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Axel

1 nacht verbleven in november 2022

4/10 – Matig

Ronald

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik had gedacht dat Hyatt een luxe hotel was. Het is duur, douche geen druk en warm water. Kamer niet kouder of warmer te krijgen. Beneden restaurant, eten slecht, terug gestuurd en nog steeds slecht teruggekregen. Het was er koud, net als in de bar. Personeel super vriendelijk. Ontbijt voor prijs erg summier.
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Eva

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel mooie ,ruime kamer. Prima douche. Mooi uitzicht vanaf de 13de verdieping. Gezellige bar met vriendelijk personeel. Kleine minpunten: niemand spreekt Nederlands, alleen Engels. Onduidelijk in 1ste instantie waar je moest parkeren. Vrij warm op de kamer. Maar voor de mooie aanbiedingsprijs zou ik zeker terugkomen hier! Winkelstad Hoofddorp heel gezellig en perfect voor shopping!
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Timea op 13 nov 2022
Dear Eva,Thank you for choosing Hyatt Place Amsterdam Airport for your stay and taking your time to respond the post-stay survey online. Please accept my sincere apologies for the inconvenience you experienced that our staff members at the time of your arrival, stay were not be able to speak Dutch with you. I can assure that each one us are multilingual, speaks 3-4 languages, unfortunately not every shift we have a Dutch speaking person. Being a Airport business hotel English is very important for us . Other than that happy to see that you enjoyed your stay with us. Should you have anything else to share, or any future preferences, please do not hesitate to contact me directly, I am more than happy to assist you.Looking forward to welcome you back in the near futureKind RegardsTimea BlavetteGuest relations

6/10 – Redelijk

Mirjam

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Makkelijk bereikbaar, vriendelijk personeel. Een uur wachten tot de 3-persoonskamer klaar was, 3e bed was niet opgemaakt. Erg krappe kamer.
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

T.

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie Mooie accommodatie Bediening restaurant was minder.
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stille nacht
Heerlijk rustig. Ontbijt heerlijk. Jammer dat we maar een nacht verbleven.
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Johan

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed personeel
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

J.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel, goede parkeergelegenheden, heerlijk ontbijt en erg vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Semira

Positief: Netheid, personeel en service
Geweldig super personeel mooie en schone kamers. Bedankt Jonathan voor het helpen zoeken!!
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Cas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Lynn

2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Hyatt Airport Place Amsterdam op 18 apr 2022
Dear Lynn, Thank you for your positive score and kind words! Warm regards Stef Bouterse Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamer, ruim en schoon. De badkamer was als nieuw!
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Hyatt Airport Place Amsterdam op 18 apr 2022
Dear Peter, Thank you for your positive score and kind words! Warm regards Stef Bouterse Assistant Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Edwin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Hyatt Place Amsterdam Airport op 6 mrt 2022
Dear Edwin, We really appreciate you positive feedback, thank you! Best regards, Anna Maria Front Office Host

10/10 – Uitstekend

Michel

1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Hyatt Place Amsterdam Airport op 19 jan 2022
Dear Michel, thank you for choosing our Place and for taking the time to give us your positive feedback! I'm happy that you enjoyed your stay with us and I hope we will welcome you again in the future. Kind regards, Hyatt Place Amsterdam Airport

10/10 – Uitstekend

Willem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zorgeloos overnachten.
In alle opzichten een zeer positieve ervaring. Van shuttlebus chauffeur tot medewerkers aan de receptie, zeer service gericht. We zouden ruim voor het ontbijt vertrekken. Geen probleem. Om 4.30 uur stonden onze ontbijtboxen gereed opdat wij toch konden ontbijten. De stille kamers zijn ruim, de bedden comfortabel en alles zeer schoon. Wij komen zeker terug.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Laura op 26 okt 2021
Beste Willem, Bedankt voor uw verblijf bij Hyatt Place Amsterdam Airport. Wij danken u dat de tijd heeft genomen een recensie betreft uw verblijf te schrijven en hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen. Warme groet, Laura Eekhof - Assistant Front Office Manager, Hyatt Place Amsterdam Airport.

4/10 – Matig

J.M.T.J.

1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Denisha op 4 okt 2021
Dear JMTJ, Greeting from Hyatt Place Amsterdam Airport! Thank you for staying with us. I am sad to see that your stay was not to your expectation. Can you elaborate what went wrong during your stay so we can improve our service? Looking forward to hearing from you. Kind regards, Denisha Thielman Front Office Teamleader