Restaurant

Beoordelingen van ibis Amsterdam Centre

3 out of 5
ibis Amsterdam Centre
Stationsplein 49, Amsterdam

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 517 van 1211 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 386 van 1211 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 193 van 1211 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 72 van 1211 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 43 van 1211 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Theo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor 1 nacht een perfect hotel. Hotel staat centraal, zowel voor openbaar vervoer als uitgaan.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Natasa Duricic, Operations Manager op 20 apr 2024
Beste Theo, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het doet ons plezier dat u tevreden was over uw verblijf en dat u genoten heeft van onze gunstige ligging. Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Natasa Duricic, Operations Manager

8/10 – Goed

Gerry

3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Natasa Duricic, Operations Manager op 30 apr 2024
Beste Gerry, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Natasa Duricic, Operations Manager

8/10 – Goed

Anne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor een transfer overnachting een prima plek. Geen luxe, geen ruimte, maar prima bed en douche.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Natasa Duricic, Operations Manager op 15 mrt 2024
Beste Anne,Bedankt voor uw feedback.We zijn blij te horen dat u tevreden was met onze comfortabele bedden en de douche. Onze kamers zijn inderdaad ontworpen om een optimale rust te bieden, met Sweet Beds by Ibis en een moderne inrichting. We begrijpen dat u de kamer als niet ruim ervaren hebt. Onze Cosy kamers zijn inderdaad compact, maar efficiënt ingericht om aan de behoeften van onze gasten te voldoen. We hopen dat de netheid van de kamer en de algehele staat van het hotel bijdroegen aan een aangenaam verblijf.Met vriendelijke groet,Natasa Duricic, Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Ramona

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamers, wel klein maar prima om te slapen. Alles goed schoon en niet lawaaierig. Lekker dicht bij openbaar vervoer en de stad.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Natasa Duricic, Operations Manager op 15 mrt 2024
Beste Ramona,Bedankt voor uw feedback.We zijn blij te horen dat u de netheid van onze kamers waardeerde en een comfortabele nachtrust heeft gehad. Ook fijn dat onze locatie dicht bij openbaar vervoer en het stadscentrum voor u goed heeft uitgepakt. Onze kamers zijn inderdaad ontworpen om gezellig en functioneel te zijn, en we zijn trots op de dagelijkse inspanningen van ons team om een schone en rustige omgeving te garanderen.Vriendelijk bedankt, en we hopen u snel terug te zien.Natasa Duricic, Operations Manager

8/10 – Goed

Georgina, Haarlem

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg fijne accommodatie
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Natasa Duricic, Operations Manager op 15 mrt 2024
Beste Georgina,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.Wij vinden het fantastisch te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.Vriendelijke groet,Natasa Duricic, Operations Manager

2/10 – Ontzettend slecht

An

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Natasa Duricic, Operations Manager op 21 mrt 2024
Beste gast,Bedankt dat u even tijd heeft genomen voor het schrijven van deze review.Wat jammer dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed. Laat ons gerust weten wat u graag anders had gezien, dan kunnen wij dit meenemen om onze service te verbeteren!We hopen u in de toekomst graag nogmaals te mogen ontvangen om u een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet,Natasa Duricic, Operations Manager

8/10 – Goed

Jacqueline

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Ligging en sfeer absoluut een 10
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Natasa Duricic, Operations Manager op 15 dec 2023
Beste JacquelineHartelijk bedankt voor uw fijne review.We vinden het fijn om te lezen dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad en dat u onze ligging als groot pluspunt aangeeft.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met de service van ons personeel.We hopen u dan ook nog eens te mogen verwelkomen!Natasa Duricic, Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Marc

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel aardig personeel lekker centraal
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Natasa Duricic, Operations Manager op 24 nov 2023
Beste Marc, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het verheugt ons te horen dat u de netheid van de kamer, de staat van het hotel, de service en de kamerfaciliteiten als uitstekend heeft ervaren. Wij streven ernaar om onze gasten een comfortabel en aangenaam verblijf te bieden, en uw feedback bevestigt dat ons team hierin is geslaagd. Uw complimenten over ons vriendelijke personeel en de centrale ligging van het hotel worden zeer gewaardeerd en we zijn blij dat deze aspecten hebben bijgedragen aan een positieve ervaring tijdens uw verblijf bij ons.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet.Natasa Duricic, Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Martin Rass

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Natasa Duricic, Operations Manager op 21 okt 2023
Beste Rass,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Vriendelijke groet en graag tot ziens,Natasa Duricic, Operations Manager

8/10 – Goed

Johanna

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Natasa Duricic, Operations Manager op 1 sep 2023
Beste Johanna,Hartelijk bedankt voor uw fijne review.We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had bij ons en tevreden was met de service.Groetjes!Natasa Duricic, Operations Manager

8/10 – Goed

Leo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven. Keurig hotel, vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Natasa Duricic, Operations Manager op 17 aug 2023
Beste Leo,Hartelijk dank voor uw review.Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u de vriendelijkheid van ons personeel als pluspunt aanhaalt. Ons team dankt u voor het compliment.Vriendelijke groet en graag tot ziens,Natasa Duricic, Operations Manager

8/10 – Goed

Filippus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamer, goed ontbijt. Dicht in de buurt van metro/tram/trein en winkels. Professioneel personeel.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Natasa Duricic, Operations Manager op 22 feb 2023
Beste Filippus,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!Het doet ons erg veel plezier te lezen dat alles naar wens was en dat u van ons uitgebreide ontbijt heeft genoten!Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.Hartelijke groet,Natasa Duricic, Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Michiel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Natasa Duricic, Operations Manager op 6 mrt 2023
Beste Michiel,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Prettig te lezen dat uw verblijf naar tevredenheid was. We hopen dat u ook van een goede nachtrust heeft genoten!Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Natasa Duricic, Operations Manager

8/10 – Goed

Wim

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed gelegen en leuk voor een lang weekend, alles was netjes
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Natasa Duricic, Operations Manager op 5 feb 2023
Beste Wim,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.We vinden het fijn om te lezen dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad en dat u onze ligging als groot pluspunt aangeeft.Vriendelijke groet en graag tot ziens,Natasa Duricic, Operations Manager

8/10 – Goed

Ee

1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Natasa Duricic, Operations Manager op 2 feb 2023
Beste gast,Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeelHet verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Vriendelijke groet,Natasa Duricic, Operations Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Natasa Duricic, Operations Manager op 2 feb 2023
Beste gast,Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeelHet verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Vriendelijke groet,Natasa Duricic, Operations Manager

8/10 – Goed

Alexander

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Natasa Duricic, Operations Manager op 8 mrt 2023
Beste Alexander,Bedankt voor uw review.Het verheugt dat u heeft genoten van een aangenaam verblijf in ons hotel.Prettige dag,Natasa Duricic, Operations Manager

8/10 – Goed

Sanne

1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Natasa Duricic, Operations Manager op 8 mrt 2023
Beste Sanne,Hartelijk dank voor uw beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Prettige dag,Natasa Duricic, Operations Manager

6/10 – Redelijk

Bregje

2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Natasa Duricic, Operations Manager op 11 jan 2023
Beste Bregje,Bedankt voor uw reactie.We betreuren het dat u niet helemaal tevreden was over uw verblijf.We zouden heel graag weten wat we beter hadden kunnen doen. We zouden u graag volgende keer een perfect verblijf aanbieden!Met vriendelijke groet,Natasa Duricic, Operations Manager

8/10 – Goed

Rinske

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Redelijk aan de prijs, geen uitzicht
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Natasa Duricic, Operations Manager op 20 okt 2022
Beste Rinske,Bedankt voor uw positieve reactie.Wat jammer dat het uitzicht van uw kamer is tegengevallen. Aarzel niet ons hierover in te lichten, we regelen graag een nieuwe kamer voor u indien dit mogelijk is.Met hartelijke groet,Natasa Duricic, Operations Manager

6/10 – Redelijk

Sarina

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
De kamer lijkt op foto groter dan die is, dus dat wel even verschieten. Toen we in de badkamer gingen lag er nog haar dat niet van ons was. Er is een klein winkeltje waar je onder andere water kan komen, maar €6 voor een fles water van 1,5L is toch wel heel duur. De inkomhal ziet er wel heel mooi en en heel vriendelijke bediening. Als je vragen hebt over waar te eten, te parkeren... krijg je heel duidelijke antwoorden. Je wordt heel goed geholpen.
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Natasa Duricic op 14 sep 2022
Beste Sarina,Dank u voor uw feedback.Fijn dat u onze service op prijs hebt gesteld. We helpen u graag!We zullen onze schoonmakers inlichten over de tekortkomingen op het gebied van de hygiëne zodat zij hiermee aan de slag kunnen gaan. Onze excuses hiervoor.Met hartelijke groet en graag tot nog eens,

8/10 – Goed

cor

2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Natasa Duricic, Operations Manager op 9 nov 2022
Beste Cor,Bedankt voor deze positieve beoordeling.Het verheugt ons zeer dat alles naar wens was.Kan u ons vertellen wat een maximale score zou hebben verdiend?Hartelijke groet,Natasa Duricic, Operations Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Noisy and bad curtains
If you - like me - sleep light, this is not the hotel for you. Noise insulation is not good, lot of noises from the hallway and the other rooms. Biggest problem for me where the curtains. They don’t close well, so there was to much light in my room. I really slept very bad
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Jan Willem

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lekker centraal in de stad, goed bereikbaar
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Nanna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer tevreden
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Bart

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Pieter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kleine kamer
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

A.J.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super
Ondanks de lockdown deed het personeel zijn uiterste best het ons naar de zin te maken. Super.
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

dirk

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel
2 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Geert de

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Persoonlijke en professionele ontvangst. Goede geluidsisolatie, zodat je ondanks de centrale ligging echt een plekje voor jezelf hebt. Eenvoudige, maar nette kamer.
2 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Jean

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader voor verblijf in Amsterdam
Een mooie schone kamer en badkamer. Goed ontbijt en vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Cindy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Moeder en dochter als toerist in Amsterdam
Het was een gezellig verblijf met mijn dochter. De eerste keer was even zoeken met de 2 liften naar de 7e verdieping. De kamer en uitzicht en service was perfect en ideale ligging om Amsterdam te ontdekken.
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima ligging. Ook prima hotel. Zeker aan te raden. Ligt boven het spoor. Je hoort de treinen, maar het is niet storend.
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Chris

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Right next to Amsterdam train station making it ideal for a city break and then getting back to the airport with minimal fuss.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Felicity

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Bryce

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was an ok hotel but it is located directly above some train rail lines. Rooms are small.
2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Mario, Los Angels

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
No tv capsule hotel
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Jane

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just need to comment on how extremely helpful and friendly Marjan at the front desk was. She helped us enormously!
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing staff
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The lobby staff are amazing!
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Natasa Duricic, Operations Manager op 18 mei 2024
Dear Daniel,Thank you for such a great review.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Natasa Duricic, Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Andrea

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Right beside the train station and easy to walk to the old city. Grocery store across the canal/street.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Natasa Duricic, Operations Manager op 18 mei 2024
Dear Andrea,Thank you for such a positive review.It brings us immense pleasure to know that our proximity to the train station and the old city greatly facilitated your stay. We're delighted that the cleanliness of our rooms and the overall condition of our hotel met your expectations.While we note your rating on room amenities, we would like to highlight that our rooms are equipped with features designed for a comfortable stay, such as comfy beds and smart TVs, although we understand that preferences can vary.Our team strives to provide exemplary service, and your acknowledgment of their efforts is greatly appreciated.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Natasa Duricic, Operations Manager

6/10 – Redelijk

David

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location for walking to the Damrak and attractions
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Graham

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
place was typical European small compared to North America, but the location was excellent .The place was clean and staff were awesome . You could walk to a lot of highlight destinations from the Hotel. I would say there again if I went to Amsterdam. It was about a two minute walk from theCentral Train station.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Natasa Duricic, Operations Manager op 18 mei 2024
Dear Graham,Thank you for such a great review.It is heartening to know that the central location of ibis Amsterdam Centre contributed positively to your experience, allowing you to easily explore the highlights of Amsterdam. We also take pride in our team's dedication to service, and are thrilled to hear that their efforts resonated with you.While our rooms are designed in the European style, it is rewarding to see that this aspect did not detract from the overall enjoyment of your stay, thanks to the cleanliness and amenities provided.We are grateful for your intentions to choose us again for future visits; it is always a pleasure to host appreciative guests like yourself.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Natasa Duricic, Operations Manager

8/10 – Goed

Albert

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Room had decent views. Room was very small for the money I spent. Bar was nice place to relax and have a drink after a long day
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Natasa Duricic, Operations Manager op 18 mei 2024
Dear Albert, Thank you for taking the time to review your stay.We are delighted to hear that you found our bar a pleasant place to unwind and that our service met your expectations, reflecting the high standards we strive for at ibis Amsterdam Centre.However, we regret to hear that the room size did not align with your expectations, especially considering the financial outlay. While our cosy rooms are designed to be compact and efficient, as detailed in our descriptions, we understand that the perception of value can vary from guest to guest. Moreover, we are sorry if the room size impacted your overall experience with us.It is gratifying to note that the condition of our hotel was to your satisfaction, and we hope that the views provided a pleasant backdrop during your stay.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Natasa Duricic, Operations Manager

6/10 – Redelijk

Terry

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked how central it was to the downtown area. I didn’t like only having one pillow per bed, how small our room was, or having a tv yet no cable services.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Natasa Duricic, Operations Manager op 18 mei 2024
Dear Terry, We would like to thank you for this review about your recent experience in our hotel.We are pleased to hear that you appreciated the central location of our hotel, which indeed makes exploring Amsterdam quite convenient.We regret to hear about your dissatisfaction with the pillow quantity and room size. While our cosy rooms are designed to maximize space and efficiency, we understand that preferences can vary. We offer additional pillows upon request at the reception to enhance your comfort. Additionally, our televisions are equipped with Smart TV features ready to connect, offering access to various international channels, although we do not provide traditional cable services.We are continually striving to provide a comfortable and enjoyable experience for all our guests.We hope to welcome you back. Best wishes,Natasa Duricic, Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Michelle

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We have stayed here before and we will stay here again and again
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Esmeralda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Did not like that the locker is not safety
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Natasa Duricic, Operations Manager op 18 mei 2024
Dear Esmeralda, We would like to thank you for this review about your recent experience in our hotel.It is heartening to learn that you were pleased with our room cleanliness, hotel condition, service, and the amenities provided in your room. However, we regret to hear that you felt the locker did not meet your expectations for safety. At ibis Amsterdam Centre, we prioritize the security of our guests’ belongings and offer lockers for peace of mind. We understand that feeling secure is essential, and we are continuously looking into ways to ensure our guests feel confident in the safety of their possessions while staying with us.We are delighted that the rest of your experience was positive, and we would like to extend an invitation for a future visit, hoping to exceed your expectations in all aspects.We hope to welcome you back. Best wishes,Natasa Duricic, Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Timothy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pleasant facility to start a trip from.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Natasa Duricic, Operations Manager op 18 mei 2024
Dear Timothy, Thank you for taking the time to review your stay.Your commendations regarding the pristine cleanliness of our rooms, the impeccable condition of ibis Amsterdam Centre, the excellence in service, and the quality of our room amenities are truly appreciated. It is heartening to know that the efforts of our dedicated team have not gone unnoticed and contributed to a memorable start to your journey. Thank you for highlighting the aspects that made your stay with us a delight.Should your travels bring you back to Amsterdam, we would be honored to welcome you again to ibis Amsterdam Centre for another exceptional experience.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Natasa Duricic, Operations Manager

6/10 – Redelijk

Rudy

The rooms are very small and not very clean
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Natasa Duricic, Operations Manager op 18 mei 2024
Dear Rudy, Thank you for taking the time to review your stay.While we are pleased to hear about aspects of your stay that met your expectations, we regret that you found our rooms to be on the smaller side. Our cozy rooms are designed to maximize space and functionality, which is appreciated by many of our guests seeking convenience and value in the heart of the city.We are concerned to hear your remarks regarding cleanliness, as we pride ourselves on maintaining high standards of hygiene and cleanliness for all our guests. Our team is dedicated to ensuring that every room is thoroughly cleaned daily, and we regret if this was not reflected during your stay.We continuously strive to deliver comfortable and enjoyable experiences, and we are grateful for the opportunity to improve. Your insights are invaluable to us, and we will take them to heart.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Natasa Duricic, Operations Manager

6/10 – Redelijk

Paul

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Next door to Centraal train station - can't beat the location if you're taking a lot of trains, trams or subway trips. Didn't try the bar or breakfast facilities. Lease expensive rooms are small, but comfortable.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Natasa Duricic, Operations Manager op 18 mei 2024
Dear Paul, Thank you for taking the time to review your stay.It is wonderful to know that our proximity to the Centraal train station greatly contributed to the convenience of your travels. Thank you for highlighting the condition and cleanliness of our hotel, which we take great pride in maintaining to high standards.However, we are sorry to hear that the room size did not fully meet your expectations. Our cosy rooms are indeed designed to be compact and efficient, providing all the necessary comforts within a smaller space. We regret that you found the service and room amenities to be less than satisfactory. While we do not offer minibars in our rooms, our guests can enjoy a variety of international channels on our Smart TVs, and we always strive to provide excellent service to ensure a pleasant stay. As for the bar and breakfast facilities, should you decide to give them a try during your next visit, we believe they will enhance your experience with us.Once again, we appreciate your comments, as they are crucial in our continuous efforts to improve our guest experience. Thank you for choosing ibis Amsterdam Centre.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Natasa Duricic, Operations Manager