Wellness Panorama Room | Een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek

Beoordelingen van Inntel Hotels Amsterdam Landmark

4 out of 5
Inntel Hotels Amsterdam Landmark
VOC Kade 600, Amsterdam

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 293 van 532 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 145 van 532 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 53 van 532 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 532 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 532 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Johan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideale ligging met buiten de drukte van het centrum
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sophie - Guest Relations op 14 mrt 2024
Beste Johan, Hartelijk dank voor uw positieve review over de locatie van het hotel. We hopen dat u wederom voor Inntel Hotels Amsterdam Landmark kiest bij een volgend bezoek aan onze stad.Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Luuk

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Martin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and well equipped
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sophie - Guest Relations op 18 dec 2023
Dear Martin,Thank you for your positive review. We hope to be your hotel of choice for your next visit to our city.With kind regards,

4/10 – Matig

Wendy

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
It was very nice exept people came in 4 times at the morning
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Sophie - Guest Relations op 9 okt 2023
Dear Wendy,Thank you for your review. We regret to read you weren't completely satisfied with your stay. Compliments and feedback are always more than welcome. It allows us to have an impression of our strengths and give us an opportunity to improve. We hope you will give us a second chance in the future in order for us to convince you of our qualities.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Boris

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Marianne

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Bram

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Cédric

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg mooi en netjes
1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Jack

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Katarina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Al het personeel was zo warm en verwelkomend. Echt uitzonderlijk!
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van D van Dort op 21 apr 2022
Hi Katarina, Bedankt voor je positieve reactie op je verblijf bij ons. Hopelijk zien we je snel nog eens terug!

8/10 – Goed

David

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hele mooie kamer en uitzicht. Badkamer is ook heel mooi maar niet praktische terwijl je aan het doushen ben word bijna heel de badkamer nat en er is geen zeem om het weer droog te maken. Maar voor de rest prima hotel. Voor herhaling😉
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Kasia op 11 feb 2022
Beste David, Hartelijk dank voor uw feedback, welke wij zeer op prijs stellen. Fijn dat u tevreden was, hopelijk mogen we u in de toekomst nogmaals verwelkomen!

10/10 – Uitstekend

Henk

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk verblijf
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van D van Dort op 12 jan 2022
Beste Henk, Heel hartelijk bedankt voor uw positieve reactie op uw verblijf bij ons! Wij hopen u in de toekomst nogmaals in ons hotel te mogen verwelkomen.

10/10 – Uitstekend

Angelie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wat heerlijk, een bubbelbad naast je bed. Wij zaten midden in een verbouwing, maar 1 nachtje hier heeft ons helemaal doen ontspannen! Badderen, op bed eten en echt heerlijk eten en super fijn geslapen! Heel fijn dit!
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van D van Dort op 5 jan 2022
Beste Angelie, Bedankt voor uw positieve reactie, wat fijn dat u zo'n heerlijk verblijf bij ons heeft gehad. Succes met de verbouwing en hopelijk mogen we u nogmaals in ons hotel verwelkomen!

8/10 – Goed

Saffira

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Inchecken en uitchecken duurde erg lang! Zeker 3x naar kamer nummer gevraagd tijdens het wachten. Kamer was heel koud. Geen washandjes of badjas voor zo een dure kamer. Maar verder tevreden! Kreeg een mondkapje omdat ik die vergeten was. Heel erg klantvriendelijk!
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van D van Dort op 23 dec 2021
Beste Saffira, Hartelijk dank voor uw feedback, welke wij zeer op prijs stellen. Fijn dat u tevreden was, hopelijk mogen we u in de toekomst nogmaals verwelkomen!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel
Met Inchecken lang moeten wachten maar verder was het verblijf top!! fijne spa en mooi interieur
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Guest Relations op 26 nov 2021
Beste gast, Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn blij om te lezen dat u een heel fijn verblijf heeft gehad bij ons. Onze excuses dat onze lobby van tijd tot tijd iets drukker is. We zullen naar alternatieve manieren kijken om dit probleem op te lossen. We hopen dat u wederom voor ons hotel kiest bij een volgend bezoek aan onze stad! Met vriendelijke groet, Vivian

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van moa op 1 dec 2021
Thank you very much for the fantastic score you gave us after your recent stay in our hotel. We do hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.

10/10 – Uitstekend

ralph

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Landmark is een goed hotel. Goede service, vriendelijk personeel. Schone kamers. Heerlijk zwembad. (Badkleding) Sauna en Turks stoombad (naakt) Redelijk bereikbaar met tram 7 ex stad of via tram 26 ex CS. We gaan zeker nog een keer terug.
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Guest Relations op 15 okt 2021
Beste Ralph, Hartelijk dank voor uw positieve review. Wat ontzettend fijn te horen dat u genoten heeft van de goede service van mijn collega's en Spa Steam met zwembad, sauna en stoombad. Wij zijn blij om te lezen dat u een heel fijn verblijf heeft gehad bij ons en we hopen dat u wederom voor ons kiest bij een volgend bezoek aan onze stad! Met vriendelijke groet, Vivian

10/10 – Uitstekend

JM

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Jasmina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Genieten met 2
Zalig! Genoten in de wellness kamer, heerlijk gewoon. Helaas is het wel direct naast een treinspoor maar als je de ramen dicht laat dan hoor je er niets van.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Guest relations op 30 aug 2021
Beste Jasmina, Bedankt voor deze positieve feedback. Wij worden altijd blij van reviews zoals deze en wij zijn dankbaar dat u voor ons hotel gekozen heeft. Wat fijn om te horen dat de wellness faciliteiten in de kamer u zo goed bevallen zijn en dat u hierdoor heerlijk in eigen land de ontspanning kon vinden. Met zo'n kamer hoef je gelukkig niet naar buiten om een fantastische tijd te hebben! We kijken uit naar uw terugkomst. Met vriendelijke groet, Vivian

10/10 – Uitstekend

Shinichiro

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn verblijf, maar geforceerd uitchecken
Geweldige ervaring gehad! Centraal gelegen hotel in het centrum van Amsterdam. Het inchecken verliep snel en vlot. Toen we wilden uitchecken om 11.15 uur stond er al heel lomp een roomservice kar voor onze deur geparkeerd. Wij moesten deze wegduwen zodat wij fatsoenlijk uit de kamer konden komen. Het voelde eigenlijk alsof wij er ‘vlug vlug’ uit moesten en dit vonden we niet zo prettig. Wij wilden dit uitleggen aan de servicedesk medewerker Ali, maar die begreep er volgens mij niet zoveel van en wenste ons een fijne dag.
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Vivian op 14 jun 2021
Beste gast, Hartelijk dank u voor uw recensie. Wij waarderen altijd de complimenten en opbouwende feedback die onze gasten geven. Het biedt inzichten in het continue optimalisatie proces van onze services. Het spijt ons dat de roomservice kar voor uw kamerdeur stond, dit is natuurlijk niet de bedoeling en zullen we in de toekomst voorkomen. Nogmaals dank voor de mooie complimenten over de locatie en de hele ervaring. We kijken uit naar uw terugkomst! Met vriendelijke groet, Vivian Guest relations

10/10 – Uitstekend

Lesley

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel!
Bij het inchecken werden wij vriendelijk geholpen. Nadat wij de kamer kregen, wilden wij toch enkele verdiepingen hoger zitten. Teruggegaan naar de receptie en daar kregen wij te horen dat dit geen enkele probleem was. Het personeel was erg vriendelijk en servicegericht. Het design van het hotel was adembenemend. Het straalt een en al industrieel uit, juist vanwege de geschiedenis. Kortom genoten van ons verblijf en goed kunnen ontspannen met de faciliteiten van de kamer.
2 nachten verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel
Mooi nieuw hotel. Wij verbleven op de bovenste etage met erg mooi uitzicht over de stad. Vanuit het bubbelbad is dit een leuke ervaring! Aardige en professionele receptie. Wij hebben gegeten in de stad en dus geen ervaringen bij het hotel.
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Guest relations op 14 jun 2021
Beste gast, Hartelijk dank dat u voor ons heeft gekozen en uw ervaringen met andere reizigers deelt. Wat goed om te horen dat u zo van het uitzicht over Amsterdam genoten heeft door de grote raampartijen in de kamers. We zijn benieuwd wat u allemaal gezien en ontdekt heeft vanaf grote hoogte. We kijken uit naar uw volgende verblijf wanneer u weer naar Amsterdam afreist. Met vriendelijke groet, Vivian

8/10 – Goed

Suzana

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel topmodern, Industrial-Style, Leises Brummen ständig hörbar, bei offenem Fenster (Von Belüftung?) nervig! WC-Tür im Zimmer nicht richtig abschließbar…
4 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Salvatore

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
They could use a few more creature comforts, inside the room they don’t have cups for your coffee, and it’s a little dark. It need more lighting, and it’s not comfortable. The chairs are not comfortable in the room.
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Lennart

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Ning

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We booked it as a romantic getaway for their spa rooms. However, it's not as convenient as we hoped location wise. The restaurants around it are sparse, especially when you come back from a long day out in the city or elsewhere. If we return to Amsterdam again, I think I'd stay closer in De Pijp or Jordaan where there's more restaurants and other things to do. Overall, the service and rooms are great though. No complaints there.
7 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Susan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A great hotel, with friendly and welcoming staff. The restaurant and breakfast are excellent. However the rooms are rather dark and the area behind the hotel is a building site, which is a shame. It was well situated for the tram.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sophie - Guest Relations op 5 mei 2024
Dear Susan,Thank you for your positive review. We're pleased you had a wonderful stay with us and we hope to be your hotel of choice for your next visit to our city.With kind regards,

10/10 – Uitstekend

Louisa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love the punk industrial asethetic! The room was comfy and hotel bar was a nice spot to hang out in after a long day out on the town.
5 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Lawrence

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is what was NOT good! No washcloths furnished in the bathroom. Air conditioning stopped working during both nights we stayed there. Lighting in the room and hallways were substandard. Bathroom lighting very bad.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Brenda, Van Nuys

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We really enjoyed staying here! It was a beautiful property and room. We loved our view of the water and the bathrooms were great. It was not too far from the airport or the main part of the city. The food was delicious at breakfast and at the restaurant.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Gerd

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kein Shuttles / Bus zur entfernten Bahn,- schmutziges, neues Baustellengebiet. Aber die Bahnbaustelle, vor dem Hotel, war kein Problem,- auch nicht laut0-, da sehr guter Fensterbestand, sondern die Bahnbaustelle war sehr informativ, und die Züge waren gute Deko.
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Ellie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Norman

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir waren mit unserem Aufenthalt sehr zufrieden und werden wiederkommen. Ein kleiner Verbesserungsvorschlag: Eine Flasche Wasser als Willkommensgeste.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Deborah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff helpful. Transport into city close by
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Tyler

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean, lovely room, requests were met and staff were friendly and helpful.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ryan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Sascha

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Der Automat unten in der Lobby war ganz schön teuer
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Sophie - Guest Relations op 4 apr 2024
Dear Sascha,Thank you for sharing your feedback with us. We're sorry to hear that you found the machine in our lobby to be expensive. Compliments and feedback are always more than welcome. It allows us to have an impression of our strengths and give us an opportunity to improve. We hope you will give us a second chance in the future in order for us to convince you of our qualities.With kind regards,

10/10 – Uitstekend

Mirja

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schöne Zimmer, gutes Personal. Leider doof, weil direkt eine Baustelle Vorort ist. Da kann das Hotel natürlich nichts für, aber relativ laut wenn man die Fenster aufmacht
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

joseph

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed in the wellness room, it had a sauna and a whirlpool bath tub in the room. It was fantastic, the view was great appart from the construction site; otherwise I would highly recommened this room to all couples.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sophie - Guest Relations op 2 apr 2024
Dear Joseph,Thank you very much for your positive review. We're pleased to read that you've enjoyed the wellness facilities in the room. It's the perfect way to find rest and relaxation and we are glad you've experienced it this way. We are looking forward to your return.With kind regards,

10/10 – Uitstekend

Daisy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Curtis

2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Marshall

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was terrific.The only problem I saw was what appeared to be moldy ceilings. The hotel staff was friendly and helpful. The property is a bit away from the city center with limited travel options close by. It is Admsterdam and the canals make getting around a bit hard. Posting nearest public transport or providing a shuttle would be nice.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sophie - Guest Relations op 27 mrt 2024
Dear Marshall, Thank you for your review and and the compliments about the room and our staff. We feel sorry to read that the information about the location was not quite clear. With public transport or by bike, it should not take more than 15 minutes to reach all of your favourite highlight destinations. We will be more than happy to advise you on the best route to discover everything our beautiful city has to offer.We're looking forward to welcome you back again soon.With kind regards,

10/10 – Uitstekend

Nina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Rob

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Jenny

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles super
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Hamsa

1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Cenk

3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Yemisi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable beds, great view
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Sophie - Guest Relations op 4 mrt 2024
Dear Yemisi,Thank you for your review. Nice to read that the bed made your stay unforgettable. We are also glad to hear that you enjoyed the view.We're looking forward to welcome you back on your next visit to Inntel Hotels. With kind regards,

10/10 – Uitstekend

Karyn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My husband and I went to Amsterdam to celebrate his 40th birthday, I wanted to spoil him a little and chose Inntel Hotel Landmark! When we arrived, we were greeted by concierge Ben, he was incredibly helpful and friendly and got us situated, we had told him that we were celebrating Bryan's birthday and shortly after we got to our room, we received a knock on our door with a bottle of bubbles. Truly, that was the sweetest and most thoughtful gesture. Our room was HUGE, we don't typically book uber nice hotels so I was so excited. We were staying on the 12th floor, with such great views of the water, the room was so spacious and our bed was large and comfy, I wish we had our pup with us he would have loved it. We ordered room service our first night but we went grocery shopping the next day and filled our fridge with drinks and food. We definitely took advantage of the pool and sauna which is perfect for our rainy evenings. I liked how close it this hotel is to two different trolleys/trams, all the amenities are so nice and the hotel is just so luxe and beautiful. I can't wait to come back!
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

charles

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A calm and inspiring location.
3 nachten verbleven in december 2023