Ingang binnen

Beoordelingen van InterContinental Amstel Amsterdam, an IHG Hotel

5 out of 5
InterContinental Amstel Amsterdam, an IHG Hotel
Professor Tulpplein 1, Amsterdam

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 160 van 207 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 32 van 207 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 207 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 207 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 207 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Tom_Krooswijk op 7 jan 2020
Dear Sir, Dear Madam, Thank you kindly for sharing your grand experience in the Amstel Hotel. I am pleased to read that you have enjoyed your stay in our elegant property so much and the Amstel Hotel team looks forward welcoming you again in the nearest future. Warm regards, Tom Krooswijk, Interim General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Jan-Paul Kroese op 31 dec 2018
Dear Sir, Dear Madam, Thank you so much for sharing your perfect experience with us. It fills me with joy to learn that you have enjoyed your stay with us so much and I truly look forward to welcome you again in the nearest future. With warm regards, Jan-Paul Kroese, General Manager

10/10 – Uitstekend

Joke, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Midden in de stad en het uitgaansleven
Prima hotel en accommodatie. Vlak bij Carre. Hotel is zeer compleet en luzxueus. Het ontbijt in het restaurant was zeer uitgebreid. We hadden uitzicht op de Amstel. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.
1 nacht verbleven in september 2017
Reactie van Anita Bos op 4 okt 2017
Geachte Joke, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons; uw feedback is zeer waardevol. Ik ben blij te lezen dat mijn team u vriendelijk en behulpzaam te woord heeft gestaan en dat u genoten heeft van onze unieke locatie aan de Amstel rivier. Ik kijk ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen in het Amstel Hotel! Met vriendelijke groet, Anita Bos General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Simon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Verbouwing! Pas op.
Momenteel verbouwing. Om 8:00 begint men met boren en hameren. Rust onmogelijk te krijgen. Kamers worden voor 150 euro per nacht aan locale Amsterdammers aangeboden om het hotel vol te krijgen. Prachtig hotel maar nu gedurende de verbouwing niet aanbevolen.
3 nachten verbleven in september 2017
Geachte gast, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback met ons. Ik vind het spijtig te lezen dat uw verblijf niet geheel aan uw verwachtingen heeft voldaan vanwege de restauratie. Ik wil u vriendelijk vragen contact met ons op te nemen om de situatie nader te bespreken. Dit kan via: amstel@ihg.com en wordt zeer gewaardeerd. Met vriendelijke groet, Anita Bos General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
heel goed,kan toch nog ietsje beter =)
prima kamer en bed, al had het wel een kuil wat je neit zou verwachten op dit niveau; alle voorzieningen uitstekend, tot en met een schema en route om te gaan joggen aan de badjassen gehecht; een minpuntje vonden we echter dat er geen koffie- en theefaciliteiten op de kamer waren; dat zou je wel mogen verwachten voor deze kamerprijzen; verder helemaal top.

10/10 – Uitstekend

Lisa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I highly recommend this hotel for it's elegance and beauty, quality of service, and its Dutch heritage and historical relevance.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Rudolf van Dijk op 1 mei 2024
Dear Lisa,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel and your kind review.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Darroll Bert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location. Great staff
9 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Rudolf van Dijk op 1 mei 2024
Dear Darroll Bert,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel and your kind review.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Lise

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Spacious rooms with good facilities, a great view and super convenient
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Rudolf van Dijk op 23 apr 2024
Dear Lise,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

harvey

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
liked it
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Rudolf van Dijk op 23 apr 2024
Dear harvey,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

VOLODYMYR, Boca Raton

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent!!!
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Rudolf van Dijk op 26 apr 2024
Dear VOLODYMYR,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

John-Charles

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Rudolf van Dijk op 15 apr 2024
Dear John-Charles,Thank you so much for sharing your review with us. We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Jose

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice crew and room.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Rudolf van Dijk op 29 mrt 2024
Dear Jose,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Anna Maria, New York

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A beautiful hotel with excellent service.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Rudolf van Dijk op 28 mrt 2024
Dear Anna Maria,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel and your kind review.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

ANDREW W, ROMSEY

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent staff and facilities. Breakfast wonderful - serene Spa amazingly relaxing and guest friendly. Only sad the hotel bar was not functioning due to renovations. Kind, efficient and helpful staff. Deserves its 5 star rating
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Rudolf van Dijk op 1 mrt 2024
Dear ANDREW W,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel and your kind review.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

mel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great experience will be back ❤️
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Rudolf van Dijk op 12 feb 2024
Dear mel,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Artin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing stay
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Rudolf van Dijk op 11 jan 2024
Dear Artin,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

James, Ventura

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Rudolf van Dijk op 2 jan 2024
Dear James,Thank you so much for sharing your review with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Rakesh

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel , friendly staff , polite and courteous. Best place to stay in Amsterdam
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Rudolf van Dijk op 2 jan 2024
Dear Rakesh,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel. We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

8/10 – Goed

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir waren für 3 Übernachtungen in diesem Hotel und sind als Paar verreist. Wir lieben es für einen Kurztrip in einem tollen Luxushotel abzusteigen. Preis / Leistung stimmt hier allerdings nicht ganz überein. Es gab keinerlei Aufmerksamkeiten wie sonst in einem Hotel dieser Kategorie üblich. Außerdem wurden die Vorhänge 3 Tagelang nicht mehr geöffnet. Wir haben Frühstück mit Abendessen gebucht. Das Abendessen haben wir von Expedia kostenlos mit dazu angeboten bekommen. Leider haben wir 3 Tage lang das gleiche Menü bekommen. Am 2. Tag dachten wir noch es ist eine kleine Verwechslung und haben nichts gesagt und nochmal das gleiche gegessen. Am 3. Tag haben wir dann aber schon darauf hingewiesen, dass das doch nicht so ganz üblich sei und wir doch nicht jeden Tag das gleiche essen wollen. Wir sind damit nicht auf große Begeisterung gestoßen - haben dann aber doch ein anderes Menü bekommen bzw. Eigentlich die gleichen Zutaten in einer anderen Zusammenstellung. Als Dessert durften wir uns etwas neues aussuchen. Beim Check-Out haben wir nochmal darauf hingewiesen dass das etwas seltsam war, bekamen aber auch die gleiche Antwort, dass das Essen ja kostenlos im Paket dabei ist. Im Restaurant meinte man noch wir könnten uns ja etwas anderes bestellen. Das Essen war aber ausgezeichnet gut und vorallem das Frühstück ein Traum. Gerade das Personal beim Frühstück war sehr gut. Die Sauberkeit des Hotels ist perfekt und auch der ruhige und sehr schöne Spa Bereich lässt keine Wünsche offen.
Reactie van Rudolf van Dijk op 7 dec 2023
Dear Peter,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel.We are delighted to read you enjoyed your stay with us. However, we regret to learn that you feel the price and performance do not align. Your feedback is highly valuable to us and has been shared with our team.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Cédric

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel de grand caractère. La piscine est à une excellente température ; les dames apprécieront. Il faut louer une chambre vue mer car la vue est à couper le souffle. Je recommande cet hôtel à La Haye
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Rudolf van Dijk op 29 nov 2023
Dear Cédric,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future.Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Timothy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was fantastic
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Rudolf van Dijk op 31 okt 2023
Dear Timothy,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

8/10 – Goed

patricia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The restaurant was amazing great food !!! Breakfast and dinner amazing
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Rudolf van Dijk op 16 okt 2023
Dear patricia,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

julie

3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Rudolf van Dijk op 31 okt 2023
Dear julie,Thank you so much for sharing your review with us.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Kate

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
The staff are all exceptionally helpful. The restaurant was great for both breakfast and supper. The hotel is in easy walking distance to just about everything you’d want to see. Our room, a premium overlooking the river, was spacious and well-appointed. Would absolutely stay here again!
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Rudolf van Dijk op 16 okt 2023
Dear Kate,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel and your kind review.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Norma Estela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No debería len de limitar elmdesayuno
No deberían de limitar los platillos en el desayuno.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Rudolf van Dijk op 5 okt 2023
Dear Norma Estela,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

arnon

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We just got back home from intercontinental Amstel hotel. It was perfect holiday in a perfect hotel .
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Rudolf van Dijk op 2 okt 2023
Dear Arnon,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

8/10 – Goed

Christine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Felt like royalty
The hotel is beautiful inside and out. The staff are friendly and professional. The room was very large and the beds were nice. It is close to the metro and a rail station and once you understand the route the hotel is very conveniently located. The only thing was that the carpet was old, the chair in the room had seen much better days and the room smelled of the 1970 smokers that had stayed in the room previously, that’s my only complaint. We loved the hotel.
The outside of the hotel at night
Beautiful sconce in the foyer
Flowers in the foyer
The staircase
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Rudolf van Dijk, General Manager op 18 sep 2023
Dear Christine,First of all, thank you very much for choosing the Amstel Hotel for your stay in Amsterdam.We are delighted to hear you enjoyed your stay with us, specially the location and the service received.On the other hand, we already took note of your feedback and we will inform the involved departments so an action can be taken.Thank you very much and we look forward to welcoming you back in a near future!Kind Regards,

8/10 – Goed

William

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Rudolf van Dijk op 5 sep 2023
Dear William,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

John, Clearwater

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice Place
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Rudolf van Dijk op 15 aug 2023
Dear John,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Ma Veronica

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Rudolf van Dijk op 15 aug 2023
Dear Ma Veronica,Thank you so much for sharing your review with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

4/10 – Matig

Mario

Negatief: Personeel en service
We arrived early and they had us wait after 3:00 pm for our room to be ready. The door of the mini bar was open.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Rudolf van Dijk op 18 jul 2023
Dear Mario,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel.We are very sorry to hear you were disappointed with the service you received. Your feedback is highly valuable to us and has been shared with our team. We hope to welcome you back in the near future. If your travels bring you back, please reach out to us personally so that we can ensure you of a true Amstel Hotel experience. Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

HYOUNG KEUN

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Rudolf van Dijk op 10 jul 2023
Dear HYOUNG KEUN,Thank you so much for sharing your review with us.We hope we have the pleasure of welcoming you back in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

8/10 – Goed

Christine

3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Rudolf van Dijk op 10 jul 2023
Dear Christine,Thank you so much for sharing your review with us.We hope we have the pleasure of welcoming you back in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

8/10 – Goed

Debra

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a lovely hotel with lovely staff
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Rudolf van Dijk op 5 jun 2023
Dear Debra,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Amstel Hotel.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you back in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Rudolf van Dijk op 30 mei 2023
Dear Daniel,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you back in the future.Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

luz del carmen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
El mejor Hotel de Amsterdan! Es un palacio Con todas las comodidades excelentes ubicacion desayunos bufet buenísimo. Mi próxima estancia en Amsterdan será shi otravez ❤️ el personal excelente.
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Rudolf van Dijk op 30 mei 2023
Dear luz del carmen,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you back in the future.Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Saku

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Rudolf van Dijk, General Manager op 15 jun 2023
Dear Saku,Thank you for your review!Wishing you a great day!

10/10 – Uitstekend

Antonio

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice property, with a friendly staff, Restaurant view is beautiful, but menu offer is limited.
11 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Rudolf van Dijk op 25 apr 2023
Dear Antonio,Thank you so much for sharing the review of your experience at the Amstel Hotel with us.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.I hope we have the pleasure of welcoming you back in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Ann

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful spot right on canal. Wonderful staff.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Rudolf van Dijk op 24 apr 2023
Dear Ann,Thank you for taking the time to share a review of your experience at the Amstel Hotel with us.It's wonderful to hear you have enjoyed your time in our hotel. We hope we have the pleasure of welcoming you back in the future.Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

kristin

4 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van General Manager op 19 apr 2023
Dear Kristin,Thank you very much for your feedback!We look forward to welcoming you very soon,Best regards,

10/10 – Uitstekend

brian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Rudolf van Dijk General Manager op 27 mrt 2023
Dear Brian,Thank you for taking the time to share your review with us. It is wonderful to read you enjoyed your stay with and we hope we have the pleasure of welcoming you again in the future. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

SUJO

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
An incredible luxury property where old-world charm meets new. The staff is super friendly.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Rudolf van Dijk op 13 mrt 2023
Dear SUJO, Thank you for taking the time to share your review with us. It is wonderful to read you enjoyed your stay with and we hope we have the pleasure of welcoming you again in the future. Kind regards, Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly recommend this hotel.
We had a wonderful experience at the Amstel Hotel. The building, the rooms, the dining rooms and the pool are terrific. Best of all is the staff! They were all so friendly and helpful. We extended our stay an extra night!
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Rudolf van Dijk op 24 feb 2023
Dear, Thank yo so much for sharing your review with us. It is wonderful to read you had such a great time in our hotel and that you especially enjoyed the building, rooms and pool. Thank you for mentioning our friendly and helpful team. I will make sure to share your kind words with them. I hope we have the pleasure of welcoming you back in the future. Kind regards, Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Javed

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed there for 1 week on a business trip and loved the hotel. A couple is useful points to consider: 1. Not a crowded or noisy hotel (filtered crowd) 2. Very comfortable rooms with nice layout and super soft pillows better than the ones you have at your home 3. Adjusted to local time zone quickly from jetlag from California time zone 4. Reception and front door staff are very warm, and intelligent and will go out of their way to help you (broke my iphone screen, and the receptionist was able to find a cheap local store to get my screen fixed at prices she would pay herself) 5. Location is quite nice as I could walk 5-20 mins to any place I had to be or take uber when needed 6. Good breakfast in the hotel and if you have special dietary needs they can customize it for you but you should also try going outside as well Great hotel for business travelers, couples or families. I'll be returning for a family trip next time in summer.
5 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Rudolf van Dijk op 24 feb 2023
Dear Javed, Thank you so much for taking the time to share your kind feedback with us. I am very happy to read you had such a wonderful time in our hotel during your business trip. I will share your review with our team as I am certain they will also be delighted to hear your kind words of recognition. We look forward to welcoming you again in the summer. Kind regards, Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

CYRO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Imperdível, ótimo hotel , atendentes super atenciosos , botem muito agradável e bem localizado
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Rudolf van Dijk op 24 feb 2023
Dear Cyro, Thank you so much for taking the time to share your review with us. We are delighted to read you had such a good time in our hotel. We hope we have the pleasure of welcoming again in the future. Kind regards, Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Cédric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AMAZING AMSTEL HÔTEL
Hôtel d’exception (vraiment), l’établissement est rénové et hyper propre. Le personnel est souriant. Attentionné et néanmoins discret ! La piscine est implantée au rez-de-jardin, juste au bord de AMSTEL. La salle du petit-déjeuner est également au rez-de-jardin au bord de AMSTEL. Un sentiment de quiétude s’empare de vous à votre arrivée et ne vous quitte pas jusqu’à votre départ. C’est, à coup sûr, un des meilleurs hôtels de charme dans lequel il m’a été donné de séjourné.
Piscine
Petit-déjeuner
AMSTEL HÔTEL by night
Hall
3 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Rudolf van Dijk op 30 jan 2023
Dear Cédric,Thank you for your kind review of your stay at the Amstel Hotel.I am delighted to read you enjoyed your stay with us.Hopefully we have the pleasure of welcoming you back in the future.Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Shiraz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Rudolf van Dijk op 23 jan 2023
Dear Shiraz,Thank you for your review of your stay at the Amstel Hotel.We hope we have the pleasure of welcoming you back in the future.Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Miguel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly Helpful Staff and excellent amenities. I will definitely stay there on my next visit.
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Rudolf van Dijk op 16 jan 2023
Dear Miguel,Thank you so much for your wonderful feedback. We are very happy to hear you had such a great time in The Amstel Hotel. I will share your review with our team as I am sure they will also be happy to hear it.We hope to have the pleasure of welcoming you again soon.Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

ganya

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
Reactie van Rudolf van Dijk op 6 dec 2022
Dear Ganya, Thank you for sharing your review of the Amstel Hotel with us. We are very happy you enjoyed your stay with us. We hope we have the pleasure to welcome you back in the future. Kind regards, Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

MESHAL M

Reactie van Rudolf van Dijk, General Manager op 15 jun 2023
Dear Meshal,Thank you for your review!Wishing you a great day