Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 447 van 716 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
447
Gastenscore: 8 - Goed. 185 van 716 beoordelingen" "
8 - Goed
185
Gastenscore: 6 - Redelijk. 42 van 716 beoordelingen" "
6 - Redelijk
42
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 716 beoordelingen" "
4 - Matig
22
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 716 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
20
9,6/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Albert, Rotterdam
Zakenreiziger
22 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
New hotel close to my office. Why I prefer this one is because it is the only one in the vicinity that has sauna facilities.
Albert
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Peter
27 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great value for money
Simply great, spa was amazing and finally a hotel that makes sure the sauna is at the right temperature (do reserve).
Peter
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Albert, Rotterdam
25 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Albert
1 nacht verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Marianne
Reisde met partner
25 dec 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Marianne
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Lino
16 dec 2023
Lino
1 nacht verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Roel
Zakenreiziger
14 dec 2023
Roel
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Jan
19 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi nieuw hotel, personeel erg vriendelijk.
Enige minpunt is de bereikbaarheid per auto.
Vanaf Hoofddorp zie je het hotel op 200/300 meter liggen maar je moet dan 8 kilometers omrijden om er te komen.
Jan
3 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Johan
18 nov 2023
It is very hard to get to the hotel or drive away .
Johan
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Geertrui Gijsbertje
12 nov 2023
Geertrui Gijsbertje
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Martien
7 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was very quiet, which is great. I don’t like the fact there are no lights on the parking space and the cost of parking is too high. I think €7,50 is better
Martien
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Sharina
Reisde met partner
30 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A very nice accommodation for a nice price, if you want to stay close Schiphol AirPort for work or traveling! Busses and trains are 5 min away from the hotel in walking distance. Which is just perfect.
Sharina
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Philip
17 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede start vliegreis
Zorgzaam personeel, alles zag er heel netjes uit, mooie kamer.
Philip
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Jasper
8 okt 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jasper
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Wendy
Zakenreiziger
10 sep 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Veel van de personeelsleden praten geen Nederlands, wat opvallend is in een hotel in Nederland. Personeel is verder wel vriendelijk, maar taakgericht.
Wendy
2 nachten verbleven in september 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Johan Jaap
8 sep 2023
Johan Jaap
1 nacht verbleven in september 2023
4/10 – Matig
Paul
Reisde met een groep
2 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij waren er tijdens Mysteryland en tegelijk was de F1 in Zandvoort. Je merkte dat dit weekend alles draaide om geld. Inchecken om 14:00 I.p.v 15:00 koste per kamer 25 euro extra. Dit terwijl bij navraag de kamers wel gewoon klaar waren… Wilde je ‘s ochtends ontbijten, dan moest je gelijk betalen (pin apparaat lag al klaar) en dat kon niet op de kamer gezet worden. Dus kon je weer naar boven gaan om pinpas te halen… en zowaren er nog meer zaken.
Verder vriendelijk personeel die ook wel lieten doorschemeren dat er dit weekend heel veel “extra” regels waren. Dit alles maakte het verblijf toch minder aangenaam.
Paul
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Mariëlle
30 aug 2023
Mariëlle
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Mark
Reisde met een groep
28 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super verblijf en comfortabel
Een heerlijk hotel, met goede comfort
Mark
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Luc
Reisde met familie
26 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie natuurlijke omgeving
Luc
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
Eveline
7 aug 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Ik had 2 kamers geboekt met dubbel bed.
Bij de incheck kregen we de optie om een kamer met dubbel bed te wijzigen in een kamer met 2-persoonsbed. Positief! Betaling gedaan voor toeristenbelasting voor beide kamers. Bij uitchecken bleek dit niet goed geregistreerd, dus werd nogmaals voor 1 kamer deze belasting te betalen. Dit is uiteindelijk opgelost, maar geeft geen goed gevoel. Bij vertrek met auto's bleek dat 1 parkeerbetaling niet was verwerkt, dus moest terug naar de betaalautomaat.
Eveline
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Gijsbertes
7 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Topverblijf vlak bij station.
Prima hotel voor een short stay.
Vlakbij het station, alles is nieuw, bereikbaarheid met de auto nog wel beetje lastig maar zal wel verbeteren (route navigatie had het lastig).
Prima ontvangst, prima bedden en douch
Gijsbertes
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Nico
Reisde met een groep
7 aug 2023
Positief: Voorzieningen
Mooi hotel , alles netjes alsook betaalbaar.
Nico
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Hans
Zakenreiziger
1 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel looks clean, staff is friendly
Hans
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Arthur
24 jul 2023
Arthur
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Ellen
Reisde met familie
20 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs kwaliteit top
Ellen
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
SJC
20 jul 2023
SJC
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Nellah
18 jul 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
Nellah
3 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
René
16 jul 2023
René
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Wim
8 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima uitvalsbasis voor Amsterdam.
Prima hotel, erg hartelijke ontvangst en een mooie, nieuwe kamer. Het bed is wel wat smal, maar verder alle luxe die je nodig hebt. De menukaart is niet erg uitgebreid, maar hetgeen ze serveren is wel van goede kwaliteit en erg smakelijk. Ontbijt is ook prima voor elkaar. Zeker een aanrader om eventueel Amsterdam te bezoeken, Station Hoofddorp is een paar minuten lopen.
Wim
2 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
7 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nieuw hotel kort aan luchthaven
Mooi hotel kort aan de luchthaven en het station.
Uitstekende accommodatie.
Enig minpunt is prijzige parking aan 15 euro voor de gasten van het hotel.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
sunil
19 jun 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tophotel
prima hotel .tot in de puntjes verzorgd.jammer dat er niet eens een strijkijzer te verkrijgen was
sunil
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Sara
23 mei 2023
Sara
3 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Jacob
17 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daytrip
Super luek.
Jammer airco werk niet.
Jacob
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Niels
Zakenreiziger
2 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurig netjes
Niels
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Boris
13 apr 2023
Boris
1 nacht verbleven in april 2023
6/10 – Redelijk
HA
2 apr 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nieuw en modern hotel, locatie niet geweldig
Nieuw en modern hotel, de locatie is echter bijzonder. Het ligt niet naast het station Hoofddorp maar op 10 minuten lopen in het boerenland. Om er te komen, moet je over een dijk klauteren met je bagage.
HA
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van doonk op 15 apr 2023
Beste meneer de Haan, Dank u dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. We zijn blij dat u het nieuw en modern vond, en we waarderen uw opmerkingen over de locatie. Ons hotel ligt in een uniek en pittoresk gebied dat gasten een rustige en serene ervaring biedt, weg van de drukte van de stad. We begrijpen dat het misschien wat tijd heeft gekost om het hotel te bereiken met uw bagage en we verontschuldigen ons voor het veroorzaakte ongemak. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback en we kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet, DewiFront Office ManagerIntercityHotel Amsterdam Airport
8/10 – Goed
KS
Reisde met familie en kleine kinderen
27 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Super nette kamers van alles voorzien.
Nadeel is dat je per dag €15 betaald voor parkeren bij het hotel.
De weg erna toe is ook nog een uitdaging.
Maar het hotel en de service is wel uitstekend.
KS
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Linda M
26 feb 2023
Linda M
1 nacht verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Ana
6 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van doonk op 5 apr 2023
Dear Ana, Thank you for your recent stay at IntercityHotel Amsterdam Airport. We are pleased to see from your score that you had an overall pleasant stay in our hotel. It would be our great pleasure to welcome you back in the future. With kind regards, DewiFront Office ManagerIntercityHotel Amsterdam Airport
4/10 – Matig
Muhammed
29 jan 2023
Muhammed
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van doonk op 9 feb 2023
Dear Muhammed, Thank you for sharing your score of your recent stay. As we always aim to provide our guests with the best facilities and services possible, we highly regret to see that we did not succeed in this. As we are open for feedback and improvements, we would like to ask you if you could elaborate a little more on what we could do better the next time. We do hope we may have the pleasure to welcome you back in the future. With kind regards, DewiFront Office ManagerIntercityHotel Amsterdam Airport
10/10 – Uitstekend
Jan
Zakenreiziger
18 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prettig hotel.
Jan
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van doonk op 5 feb 2023
Beste Jan, Wij zijn ontzettend verheugd om uw geweldige score en fijne woorden van uw recente verblijf bij IntercityHotel Amsterdam Airport te ontvangen. Bedankt voor het delen!Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, DewiFront Office ManagerIntercityHotel Amsterdam Airport
10/10 – Uitstekend
Aditya
2 jan 2023
Aditya
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van doonk op 15 jan 2023
Dear Aditya, We are very happy to receive the 10/10 score of your recent stay at IntercityHotel Amsterdam Airport. Thank you for sharing this. We would be honored to welcome you back in the future!With kind regards, Dewi OonkFront Office ManagerIntercityHotel Amsterdam Airport
10/10 – Uitstekend
Iwan
30 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top nieuw hotel! Vriendelijk en behulpzaam personeel!
Iwan
10/10 – Uitstekend
Albert, Rotterdam
Zakenreiziger
25 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een nieuw hotel met schone, moderne kamers. Goed ontbijt en à la carte diner. Helaas werd mijn American Express kaart hier niet meer geaccepteerd.
Albert
Reactie van doonk op 25 dec 2022
Beste Albert, Hartelijk bedankt voor uw recente verblijf bij IntercityHotel Amsterdam Airport!Wij waarderen het enorm dat u de tijd genomen heeft om uw fijne woorden en ervaring met ons te delen. Mijn excuses dat uw American Express kaart niet geaccepteerd werd en dat wij u hierover incorrect geinformeerd hebben. Er is namelijk wel 1 computer waarbij de American Express kaart werkt, hier hadden wij u bij moeten helpen en u hierover moeten informeren. Ik ga dit oppakken met mijn collega's. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in de toekomst!Met vriendelijke groet, Dewi OonkFront Office ManagerIntercityHotel Amsterdam Airport
10/10 – Uitstekend
Dennie
Reisde met partner
4 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mischien extra kussens op de kamers en iets betere uitleg over de kamer en hoe dingen werken voor de rest dikke prima
Dennie
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van doonk op 25 dec 2022
Beste Dennie, Hartelijk bedankt voor uw recente verblijf bij IntercityHotel Amsterdam Airport. Uw feedback is erg waardevol en zal zeker intern besproken worden. Wij vinden het jammer te lezen dat wij niet de mogelijkheid genomen hebben u beter te informeren, voor een volgende keer helpen wij u graag met eventuele vragen die u heeft. Mocht u extra kussens willen hebben, dan kunnen wij dit altijd extra naar uw kamer brengen, dit is echter geen standaard. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Dewi OonkFront Office ManagerIntercityHotel Amsterdam Airport
10/10 – Uitstekend
Albert, Rotterdam
Zakenreiziger
23 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A very new hotel with friendly and professional service. I enjoyed their small spa on this cold day very much! They are very open for customers' feedback and fix small issues swiftly. Highly recommended!
Albert
1 nacht verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Frans
19 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frans
1 nacht verbleven in november 2022
4/10 – Matig
Rene
13 nov 2022
Rene
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van doonk op 25 dec 2022
Dear Rene, Thank you for your recent stay in our hotel. We regret to see from your score that your stay was not up to your satisfaction and would like to apologies for any inconvenience you may experienced. As we always aim to provide our guests with the best services and facilities, we would like to kindly ask you if you could elaborate a little more on what we could do better the next time. Would you please be so kind to send us an e-mail and share your experience? We would highly appreciate that. We do hope we may have a second chance in the future to show you the services you may expect from us. With kind regards, Dewi OonkFront Office ManagerIntercityHotel Amsterdam Airport
10/10 – Uitstekend
Jack
12 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jack
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van doonk op 25 dec 2022
Dear Jack, Thank you for sharing your score of your recent experience at IntercityHotel Amsterdam Airport. We are very delighted to receive the maximum score possible. It would be our great honor to welcome you back in the future. With kind regards, Dewi OonkFront Office ManagerIntercityHotel Amsterdam Airport
8/10 – Goed
Rene, Rotterdam
30 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte stek voor kort verblijf of als je vroeg moet vliegen. Enige nadeeltje is dat ik de ventilatie hoorde 's nachts in de badkamer terwijl ik zelf graag in een geluidloze omgeving slaap.
Rene
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van doonk op 24 dec 2022
Beste Rene, Hartelijk bedankt voor uw recente verblijf bij IntercityHotel Amsterdam Airport en uw fijne woorden. Wat vervelend om te horen dat u last had van de ventilatie, dit zou natuurlijk niet de bedoeling moeten zijn. Wij hebben dit opgepakt met onze technische dienst collega's om hier even naar te kijken. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet, Dewi OonkFront Office ManagerIntercityHotel Amsterdam Airport