Exterieur

Beoordelingen van Park Plaza Amsterdam Airport

4 out of 5
Park Plaza Amsterdam Airport
Melbournestraat 1, Lijnden

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 437 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 355 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 107 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 55 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 47 van 1001 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Benny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel with restaurant Negative: close to the airport so loud
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Kristine op 26 mrt 2024
Dear Benny,Thank you for taking a moment to share your experience. We are pleased to hear you found our hotel to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.Kind Regards,Kristine

10/10 – Uitstekend

Ilhame

7 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Arjan

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Jessica

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

J

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

HJL

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Bart

1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Esmeralda

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Karin

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel, personeel vriendelijk en nemen de tijd voor je. Bedden zeer goed alleen jammer dat er geen raampje open kan op de kamer. Pluspunt dat er automaten op de BG staan waar je (gratis) koffie/cappuccino/thee kan halen. Loungehoek ook erg fijn en sfeervol. Komen hier graag nog eens terug.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Santa op 26 sep 2023
Dear Karin, thank you for sharing your review. We are so glad to hear you enjoyed your stay with us and liked our hotel and facilities. We also appreciate your nice comments towards our friendly and helpful team. We look forward to welcome you back soon! Best wishes,

8/10 – Goed

Saskia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

José

1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Andre

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
Hele slechte bedden
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Irene op 28 apr 2023
Dear Andre, thank you for your review. We are saddened to learn that our beds have not been up to your expectations. We wish we had known so our team would have found a solution on time. We do hope to have the chance to welcome you back so we can truly wow you. Kind Regards, Irene

4/10 – Matig

Ronald, St. Annaparochie

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Midden in de nacht werd er op de deur gebeukt. Plafond van de kamer viel naar beneden.’s Ochtends in een bomvolle zaal ontbijt gehad, super koud omdat alle deuren open stonden. En gillende en rennende kinderen langs de tafeltjes. Personeel kan alleen maar engels
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Irene op 3 apr 2023
Dear Ronald, thank you for your review. We are sorry that some aspects of your stay did not wow you. This does not meet our usual high standards and we wish we had known about your concerns so we could have made this right for you during your stay. Your feedback is valuable to us and will be shared accordingly with our team. We do hope to welcome you back soon to have the opportunity to make your next stay memorable for the right reasons. Kind Regards, Irene

8/10 – Goed

Ruth

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

siem

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Sastra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Mooi omgeving
1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Etienne

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Vergane glorie en de prijs eigenlijk niet waard
Het was ok, niet super schoon, hal was ronduit vies, de badkamer was ook niet echt schoon en loszittende drempel, sigaretten brandplekken en vuile plekken op de douchewand. Via QR of app inchecken, uitchecken if bestreken gaat niet, alleen twee zakjes decaf op de kamer, kamer overigens is zeer klein, doch de TV is zeer groot, helaas werken de meeste kanalen, en alle radiokanalen niet.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Solari op 15 dec 2022
Dear Etienne, thank you for taking the time to write a review. I apologize that the hotel did not meet our high cleanness and maintenance standards and negatively impact your experience. Please rest assured that we will take your feedback into consideration to improve. We do hope to welcome you back to have a new opportunity to exceed your expectations. Kind Regards, Solari

8/10 – Goed

Andreas

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Na wat klachten over o.a. De airco kregen we meteen een betere kamer aangeboden; dat was prima. Goed ontbijt en goede shuttleservice
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Hotel voorafgaand aan voorstelling in de Meervaar
fijn hotel op Fietsafstand van de Meervaart (5km)
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Martin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Neem geen steak, als die niet doorbakken moet zijn
De steak bij het avondeten in het hotel was zeer slecht. Medium rare is daar al well done. Na een opmerking een nieuwe gekregen, maar die was net zo doorbakken als de eerste. Het ontbijtbuffet was overigens prima, genoeg keuze.
3 nachten verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Ralph

Reisde met familie
Negatief: Netheid
Hotel is onpersoonlijk en sfeerloos. Kamers zijn niet goed onderhouden. Personeel is vriendelijk.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Kristine op 31 okt 2022
Dear Ralph,Thank you for taking the time to share your experience. We are sorry that your experience in our hotel did not meet your expectations. However, we are glad you found our staff friendly. I hope we will have the opportunity to welcome you back and exceed your expectations in the near future with a stay that is memorable for all the right reasons.Kind Regards, Kristine

8/10 – Goed

Janneke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel, om je vakantie te beginnen wanneer je met het vliegtuig gaat. Goede shuttle service en parkeren is gratis
1 nacht verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Patrick

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

BART

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie dichtbij schiphol. Zeer net,modern en vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Jeffrey op 12 jul 2022
Thank you for choosing the Park Plaza Amsterdam Airport and that the location suited your visit. I am pleased to read for the favourable impression on the cleanliness, stylish and to our hospitable team. We hope to see you again on a future visit to Amsterdam. Kind regards, Jeffrey

4/10 – Matig

Kimberly

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Helaas niet om over naar huis te schrijven.
Bij aankomst bleek er geen beddengoed voot de kinderen te zijn. Onder hun slaapbank lag een oud blikje chocomel. Voor het beddengoed kregen we een andere kamer, hier bleek ook geen beddengoed te zijn, en onder hun bed lagen dit keer lachgas ballonnen. Toen kregen we weer een andere kamer aangeboden, maar dit hebben we geweigerd omdat het al laat was en we kapot waren van de reis. Beddengoed heb ik van een andere kamer genomen, toen schrok ik behoorlijk van de staat van de matras op die kamer. Bruin met vlekken. Te walgelijk om over te spreken. Ik ben een klacht gaan indienen, kreeg welgemeende excuses en hoefde maar de helft van het verblijf te betalen wat ik een prima oplossing vond.
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Elina op 22 okt 2020
Dank voor je feedback, Kimberley. We willen je nogmaals onze welgemeende excuses aanbieden dat beide kamers bij aankomst niet tiptop in orde waren. Dit voldoet geenszins aan onze hoge kwaliteitseisen. We begrijpen dat dit geen fijne ervaring voor je was en we zijn blij dat we in dit geval tot een bevredigende oplossing zijn gekomen. We hopen dat we je in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen zodat we je een ervaring kunnen bieden waarover je wél naar huis wilt schrijven. Vriendelijke groet, Elina

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Souhailla

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Robin, Lisse

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldig genoten in dit hotel. De kamers waren keurig schoon en ruim. De bedden waren goed, en amper geluid van buiten. We hebben hier 2 nachten geslapen, en onwijs genoten van ons verblijf. In deze rare tijd met alle ellende van COVID-19 was het erg rustig in het hotel... erg sneu voor de medewerkers die ondanks dit toch erg vriendelijk en behulpzaam waren. Mocht je nog vakantiedagen over hebben, zou ik iedereen aanraden hier een nachtje te logeren.. kun je overdag even langs het outlet winkelcentrum om de hoek en ‘s avonds genieten van een goed bed in een rustige/stille omgeving.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Elina op 13 okt 2020
Bedankt voor het delen van je ervaring, Robin. We zijn blij dat je schone, ruime en stille kamer met fijne bed je goed is bevallen en dat je ons team vriendelijk en behulpzaam vond. Ook bedankt voor je aanbeveling, dat waarderen we zeer! We zouden het leuk vinden je in de toekomst opnieuw te verwelkomen. Hartelijke groet, Elina

10/10 – Uitstekend

Kosar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn verblijf bij Park Plaza Amsterdam Lijnden
De algemene indruk van het hotel is prima, de mensen bij het inchecken zijn super vriendelijk en behulpzaam, het is jammer dat de bar en het restaurant gesloten zijn, maar daar kan het hotel verder niet veel aan doen. Het ontbijt is heel goed en ruim voldoende in hoeveelheid, de bediening is goed en heel attent. de kamer is netjes en compleet voor de overnachting die wij gehad hebben, ik vond het alleen jammer dat de wastafel beschadigd was en er geen tissues in het daarvoor bestemde bakje zaten waardoor we alles met de handdeken moesten afvegen, verder kamer mooi schoon en heel netjes.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Lucy op 25 aug 2020
Thank you for your review, Hans. We are so pleased you had a great stay with us and that you enjoyed our breakfast and service. We are sorry that there were some maintenance issues in your room and that the tissues had not been filled, we wish we could have resolved this for you at the time. Hopefully, we can welcome you again soon! Best regards, Lucy

8/10 – Goed

Ustun, Nijmegen

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het ontbijt wat de prijs niet waard. Je betaald voor een open buffet en krijgt vervolgens een zakje met een croissantje en een chocoladebroodje. Dit alles vanwege COVID-19. Begrijpelijk maar dan had dat ook vermeld moeten worden. Nu betaal je veel geld voor iets wat het niet waard is.
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Mala, Brielle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel was zeer vriendelijk Er was wel elke ochtend geluidsoverlast, het leek als boren/ trainen enz
3 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Elina op 17 aug 2020
Bedankt voor je feedback, Mala. Fijn dat je ons team vriendeljk vond, maar we vinden het vervelend dat je 's ochtends geluidsoverlast hebt ervaren. We hopen dat je alsnog een heerlijk verblijf hebt gehad, zodat we je in de nabije toekomst opnieuw welkom mogen heten. Hartelijke groet, Elina

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Redelijke kamer. Afstandbediening van de tv was stuk service was goed
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Elina op 12 aug 2020
Bedankt voor je feedback. Fijn dat je tevreden was met je kamer en onze service. Vervelend dat de afstandsbediening niet goed werkte. Ik hoop dat je het ons hebt laten weten zodat we het direct hebben kunnen oplossen. We zouden je graag nogmaals verwelkomen tijdens een volgends verblijf. Vriendelijke groet, Elina

10/10 – Uitstekend

Marie, Tilburg

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel en schone kamer. Het ontbijt was lekker maar kon wat uitgebreider.
4 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Lucy op 19 aug 2020
Thank you for your review, Marie. We are so pleased you enjoyed your stay with us! We hope we can welcome you back soon. Warm regards, Lucy

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

MC

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Q.Bee, Den-Haag

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Goed: locatie, pand, gratis parkeren, interieur, koffie/thee op de kamer Minder goed: rare vlekken op de muren van de kamer, geen Nederlands sprekend check-in check-uit personeel, tv deed het niet, bed lag heel slecht er vormde zich steeds een gat in het midden.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Elina op 20 jul 2020
Bedankt voor je feedback, Q.Bee. Fijn dat ons stijlvolle interieur bij je in de smaak viel, en dat je hebt genoten van de koffie en thee op je kamer. Wat jammer dat je het bed niet comfortabel vond en dat je TV niet naar behoren werkte. Laat het ons een volgende keer zeker weten, zodat we dit direct kunnen oplossen en ervoor kunnen zorgen dat je een fantastisch verblijf hebt. Hartelijke groet, Elina

10/10 – Uitstekend

Ursela

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super!!
We hebben met onze twee kinderen ( 7 en 10 jaar)een uitstekend verblijf gehad in park plaza airport hotel. Super vriendelijk personeel! Nette hotelkamers, we hadden een executieve room geboekt. Ivm de corona aangepast ontbijt, dus geen buffetvorm. Het aangepast ontbijt werd geserveerd op de kamer of in het restaurant het was erg smakelijk en uitgebreid. Daarnaast was er een game room en mini bioscoop. Voor de kinderen was dit ideaal. Op 2 min van het hotel is er een tramstation erg handig
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Elina op 9 jul 2020
Bedankt voor je mooie review, Ursela. We zijn blij dat je een uitstekend verblijf hebt gehad, en dat jullie hebben genoten van ons vriendelijke team en het uitgebreide ontbijt. Wat fijn dat de kinderen (en wellicht ook de volwassenen) zich vermaakt hebben in de game room en bioscoop. We kijken ernaar uit jullie gezin binnenkort weer te verwelkomen. Hartelijke groet, Elina

10/10 – Uitstekend

Leila

5 nachten verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
2 persoonsbed was niet 2 persoons ma 2 1 persoons met matrasje r over, dit was juist de rede voor boeking wat luxere kamer. Schandalig genept
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zee toegankelijk , alles bij de hand , perfecte parking Heel vriendelijk , net ! Een aanrader
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van BarbaraPPHE op 27 feb 2020
Wat fijn dat u ons hotel aanbeveelt, hartelijk dank hiervoor! Fijn om te lezen dat u een perfect verblijf bij ons heeft gehad. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet - Barbara

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk gegeten, geslapen en veel indrukken door alle verschillende nationaliteiten die er binnen komen. Al met al, prima voor elkaar en voor herhaling vatbaar.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van BarbaraPPHE op 4 feb 2020
Bedankt, we zijn dol op je positieve review! Het is ons een genoegen om gasten van over de hele wereld te verwelkomen. Tot de volgende keer - Barbara

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed en tevreden: Kamer zag er netjes en schoon uit. Kleine supermarkt, altijd handig! Minder goed: de douche, klein en geen kabine!
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van BarbaraPPHE op 4 feb 2020
We waarderen het dat je de tijd neemt om uw feedback achter te laten. We houden ervan om te zien wat om positieve redenen opviel tijdens je bezoek, ondanks dat spijt ons dat je badkamer niet je favoriet was. Hopelijk tot de volgende keer - Barbara