Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport Schiphol

4 out of 5
Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport Schiphol
Boeing Avenue 2, Schiphol-Rijk

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 494 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 308 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 102 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 50 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 48 van 1002 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

ROBERT

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Melle van Uden, General Manager op 16 mrt 2024
Lieber Robert, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit nahmen, uns Ihre Eindrücke zu übermitteln. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt im Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport genossen haben und sind dankbar für Ihre Bewertung. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und freuen uns, wenn Sie uns in der Zwischenzeit an Ihre Familie und Freunde weiterempfehlen. Mit freundlichen Grüßen, Melle van Uden, General Manager

6/10 – Redelijk

Ingrid, RIJSENHOUT

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon en netjes. Kamers wat gedateerd, met name de badkamer; douchen in de badkuip achter een gordijn Wel zeer goed verlicht inclusief een goede vergrotende en verlichte make-up spiegel. Wat ook fijn was; de airco/verwarming kun je zelf bedienen en zelfs uitzetten.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Fedor

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
zeer goed.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Melle van Uden op 12 feb 2024
Beste Fedor,Wat fijn dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport. Ik ben blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en ik hoop dat u de tijd heeft gehad om van ons uitgebreide ontbijtbuffet gebruikt te maken. Onze locatie, vlak bij Schiphol Airport, is ideaal voor gasten die een vroege vlucht of een late aankomst hebben en onze shuttlebus rijdt dagelijks tussen 06.00 en 00.00. Dank u wel voor uw recensie en ik hoop u nogmaals te mogen ontvangen, wanneer u weer naar Schiphol reist. vergeet u niet uw vrienden en familie over ons te vertellen?Met vriendelijke groet, Melle van Uden, Algemeen Directeur, Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport

8/10 – Goed

Marcellinus

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Orhan op 29 okt 2023
Dear Marcellinus, Thank you for the great score! Our team hopes to see you again soon. Kind regards,Guest relations

6/10 – Redelijk

Marloes Christel Jorissen ev

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Personeel super. Zeer behulpzaam en vriendelijk aan receptie. Uitermate bekwaam en vriendelijk in restaurant
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Marcel

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Diana op 27 jul 2023
Dear MarcelIts is so important for us to know that our love and investment to make you feel welcome paid off! I will share your feedback with the team and I am sure this will make them invested in making the experience of our guests a memorable one!Thank you for your trust and we cant wait to have you as our guest in the future!Kind RegardsDiana

8/10 – Goed

fabain august robert

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Wiebren

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niks mis mee
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Gaby op 28 mrt 2023
Dear Wiebren,We are happy to hear that you had a positive experience at Radisson Blu Hotel, Amsterdam Airport!We value your input and encourage you to let us know more details about your experience with us.Looking forward to welcome you again! With warm regards, Gaby

10/10 – Uitstekend

Zara

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Diana op 19 mrt 2023
Dear ZaraThank you very much for taking the time to provide your feedback and rating.I am so grateful for your review. We strive to offer the best experience possible, and your review tells us that we’re on the right path. In the name of the whole team here at the Radisson Blu Amsterdam Airport I thank you for sharing your rating with us and the community.It was a pleasure for us to have you as our guest and we can’t wait to have you with us again the next time you visit Amsterdam.Kind Regards Diana

6/10 – Redelijk

Robbert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Gaby op 24 mrt 2023
Dear Robbert,Thank you for taking the time to leave your rating.We put high value to your feedback and we would love to hear more details about your stay with us. We look forward to welcome you again soon. With warm regards, Gaby

10/10 – Uitstekend

Patricia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Gaby op 24 mrt 2023
Dear Patricia, am very grateful for your kind words regarding our hotel delighted to read that you enjoyed your stay at Radisson blu hotel hotel Amsterdam Airport. We look forward to welcoming you back again in the futureKind regards,Gaby

8/10 – Goed

Sofie

8/10 – Goed

Luthson

10/10 – Uitstekend

Eelco

2 nachten verbleven in november 2022

4/10 – Matig

Andrii Serhiiovych

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
Ik vond de hotel wel mooi en netjes zelfde gaat voor kamers. Receptionist gaf mij een verkeerde kaart voor de kamer met 2 beds terwijl ik heb geboekt kamer met kingsize bed. Ik kon 's nachts niet slapen ik werd wakker om 02.00 door een service telefoon die maakte een geluid na elke 5 minuten, zoals medewerkers zeiden het was door tijd verandering het enige ding wat ik kon doen gewoon snoer eruit halen van de telefoon, toen was het opgelost. Voor de rest was het oké.
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Michiel

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, inchecken duurde wel vrij lang en de parkeerautomaat binnen om af te rekenen, werkte niet.
1 nacht verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Ginuwine

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel was dramatisch. Het begon al bij het feit dat een parkeerkaart 20 euro per nacht is. mooie lobby, inchecken ging was standaard. Eenmaal op de verdieping aangekomen kregen wij al het gevoel dat het een hotel uit de prehistorie. Aan de gang zag je al dat het slecht onderhouden was. De kamer was nog erger, alles was oud!! het bed was dramatisch, meubilair klaar voor de stort, badkamer oud. Het verschil met de foto's was gigantisch en iets wat ik nog nooit heb meegemaakt. Verder is het ook zo dat de shuttle service naar het vliegveld niet voor 07:00 beschikbaar is. De kans dat je voor 07:00 al op Schiphol aanwezig moet zijn is natuurlijk heel groot. Dat houdt in dat je dan alsnog zelf de taxi moet nemen.
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

gunther

1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall ok, alleen het ontbijt viel mij wat tegen Hoewel zeer uitgebreid hadden ze geen yoghurt
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Diana

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik vond de kamers er oke uitzien alleen de schoonmaak mag echt beter ik heb de douche en bad zelf schoongemaakt en de muurtegels waren supervies en de wcborstel ook vies vloer ook bedden niet lekker geslapen dit is niet voor herhaling vatbaar
1 nacht verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Redouan

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
Slecht personeel
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Peter, Amsterdam

Reisde met partner
Positief: Netheid
Belofte op de website beloofde luxe suite. Helaas deden de foto’s op de site geen recht aan de kamer. Door kapotte tv moesten we verhuizen. Matras was matig, al met al niet de luxe ervaring waar we op hoopten.
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van M. Mosselman op 22 okt 2020
Dear Guest, Thank you for the great score! Our team looks forward to welcome you again. With kind regards, Mark Mosselman General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van M. Mosselman op 22 okt 2020
Dear Guest, Thank you for the 5-stars score! We hope to see you again soon. With warm regards, Mark Mosselman General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Mark Mosselman, General Manager op 6 apr 2020
Dear guest, We feel sorry about the inconveniences that you experienced. We do hope that you will reconsider staying at the Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport , as the team would be pleased to meet and exceed your expectations. Best regards, M. Mosselman, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Mark Mosselman, General Manager op 6 apr 2020
Dear guest, Thank you for your excellent review. We are delighted to read that you enjoyed your stay in our hotel. We look forward to welcome you again to the Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport! Best regards, Mark Mosselman, General Manager

10/10 – Uitstekend

Dominique

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable
I love the hotel. The comfort is just as I love it. I am there at least 3 times a month and everytime I enjoy my stay .. The crew is polight and very professional.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Mark Mosselman, General Manager op 6 apr 2020
Dear Dominique, Thank you for your excellent review. We are pleased to read that the service which you received during your stay was of the superior level which corresponds with our ‘’Yes I Can’’ philosophy. The team takes great pride in delighting guests and will greatly appreciate the recognition. We are looking forward to welcome you again in the Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport. Best regards, Mark Mosselman, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wel n stuk vanaf de luchthaven maar wel n eigen shuttle service
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Mark Mosselman, General Manager op 8 apr 2020
Beste gast, Ontzettend bedankt voor het schrijven van de lovende review. Wij vinden het fijn om te lezen dat de shuttle service naar uw wens was. We zien u graag terug in ons hotel. Met gastvrije groet, Mark Mosselman, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Mark Mosselman, General Manager op 6 apr 2020
Dear guest, We would like to thank you for your great review. We would love to welcome you back in the hotel. Best regards, Mark Mosselman, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Mark Mosselman, General Manager op 6 apr 2020
Dear guest, Thank you for your great review regarding your recent experience here at the Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport. We are looking forward to your next stay in our hotel! Best regards, Mark Mosselman, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede service , vriendelijk personeel, schone kamer, fijn bed, prima faciliteiten. Je voelt je welkom.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van M. Mosselman op 21 mrt 2020
Beste gast, Ontzettend bedankt voor het schrijven van de lovende review! Het is geweldig om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf hier in het Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport. Wij zien er naar uit om u weer te mogen verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groet, M. Mosselman General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Busje naar Schiphol ging 5.40 of 6.20 en niets er tussen
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Mark Mosselman, General Manager op 8 apr 2020
Beste gast, Hartelijk dank voor het schrijven van een review over uw ervaring bij het Radisson Blu Hotel Amsterdam Airport. Het spijt ons om te lezen dat de frequentie van de gratis shuttle bus naar Schiphol Airport niet naar u wens was. Helaas duurt het rond de 15 minuten om tussen beide locaties te rijden, waardoor het voor ons niet mogelijk is om vaker te rijden dan elke 40 minuten. Wij zouden u graag nogmaals in ons hotel ontvangen. Met vriendelijke groet, Mark Mosselman, General Manager

10/10 – Uitstekend

christina, Schoten

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super snelle en vriendelijke check in, nog een extra drankje omdat we de business kamer namen en een mooie stille kamer met alle voorzieningen.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Mark Mosselman op 5 feb 2020
Dear Christina, Bedankt voor de geweldige recensie! We zijn blij om te lezen dat u deze positieve service heeft mogen ervaren, wat correspondeert met onze ''Yes I Can'' mentaliteit. We hopen u snel weer te zien bij het Radisson Hotel Amsterdam Airport. Met vriendelijke groeten, Mark Mosselman General Manager

8/10 – Goed

Marcklaassen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service van de medewerkers is erg goed, fijn hotel en nette kamers.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Mark Mosselman op 31 jan 2020
Beste Dhr. Klaassen, Bedankt voor uw review! Ik ben blij om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad, en dat het hotel naar wens was. Het doet ons goed om te horen dat de service van onze medewerkers u goed is bevallen! Wij verwelkomen u graag weer in de nabije toekomst. Met gastvrije groet, Mark Mosselman - General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel zonder echte minpunten. Alleen de parkeerkosten van €25 per dag vind ik echt veel te hoog, helemaal omdat parkeerplaats er heel leeg uit zag en je op 10 minuten lopen overal gratis kan parkeren.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

T.W.L

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Mark Mosselman op 3 feb 2020
Dear T.W.L, We are delighted to read that you enjoyed your stay in our hotel. We would love to welcome you again soon. Kind regards, Mark Mosselman General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gehorig, verder prima kamer en ontvangst. Shuttlebus ook erg handig.
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Suhel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastische
Geweldig hotel
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Hendrikus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Erg fijn hotel met een goed restaurant. Mooie grote kamers ook ontbijt is meer dan prima. Heel fijn personeel.
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding!
Gelet op de prijs/kwaliteit verhouding is dit een uitstekend hotel. Het is in de buurt van Schiphol en de helft van de kosten. Bij problemen (parkeerkaart) gaat de staf een stap verder en laat je gratis uitrijden. Zeer goede service.
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

H.S.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fine hotel, good quality. Food and drinks are a bit pricy.
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Edwin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima hotel. Uitermate vriendelijk personeel. Ietwat verouderd.
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed. Niets om over te klagen. Een nacht verbleven.
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie, ruime kamers. Goede verbinding met Schiphol met shuttle bus of lijn bus 181.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes verzorgd hotel, badkamer iets outdated, maar wel goed functioneel
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super handig locatie voor Schiphol. En kreeg een upgrade
1 nacht verbleven in juli 2019