Vergaderfaciliteit

Beoordelingen van Renaissance Amsterdam Hotel

5 out of 5
Renaissance Amsterdam Hotel
Hekelveld 17, Amsterdam

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 457 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 291 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 126 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 66 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 60 van 1000 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Ageeth

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes, zeer goede ligging, vriendelijk personeel, ruime kamer, heerlijk bed!
1 nacht verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

edwin

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Amy, Amsterdam

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great room, clean and lovely service.
4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Front of House team op 29 jul 2022
Dear Mrs. Amy, Thank you for sharing your feedback with us!

8/10 – Goed

Amy, Amsterdam

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok hotel in the heart of Amsterdam. Great breakfast also for vegans.
4 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Front of House Team op 15 mei 2022
Dear Amy, Thank you for sharing your feedback with us and we are looking forward to welcoming you again!

8/10 – Goed

Amy, Amsterdam

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, ok hotel with good breakfast options also for vegetarians.
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Front of House Team op 15 mei 2022
Dear Amy, Thank you for sharing your feedback with us and we are looking forward to welcoming you again!

8/10 – Goed

Amy, Amsterdam

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, ok hotel with great breakfast options.
5 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Front of House team op 15 mei 2022
Dear Amy, Thank you for sharing your feedback with us and we are looking forward to welcoming you again!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Kit Front Desk Ambassador Renaissance Amsterdam op 5 feb 2021
Dear guest, thank you for you rating. We wish to welcome you back soon again.

6/10 – Redelijk

Babette

Positief: Netheid, personeel en service
Verouderd hotel, wel centraal gelegen
Hotel is enigszins verouderd en deluxe kamer erg klein en gehorig (buiten geluiden, geen dubbel glas). Kleine badkamer, eenvoudige douche Ontbijt a la carte maar duurde erg lang voordat we bediend werden. Er werd bijv niet gevraagd of we alvast koffie of thee wilden. In onze ogen geen 5-sterren waardig hotel!
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Ekaterina, Guest Service Agent op 8 sep 2020
Dear Ms. Babette, Thank you for staying with us. I'm sorry we did not meet your expectations. I greatly appreciate your comments about aspects of the room that need updating. The remarks regarding breakfast have been addressed to Beverage&Food department, so it won't happen next time. We hope to see you again!

8/10 – Goed

Francis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een aanrader
Vriendelijk ontvangst ,proper hotel ,goede ligging, heb je een probleem die lossen het op.
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Anna Rogal op 11 aug 2020
Dear Francis, Thank you for taking the time to leave a review. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back on your next trip to Amsterdam. Best regards, Guest Services

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel kamer heel netjes. Goed bereikbaar . Ontbijt was goed.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Johanna Siemer, Guest Relations Manager op 15 dec 2019
Dear Anonymous, Thank you for your review. We look forward to welcoming you to the Renaissance Hotel Amsterdam again soon. Warm regards, Johanna Siemer, Guest Relations Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Prima hotel, dichtbij centraal station
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Johanna Siemer op 6 okt 2019
Dear Anonymous, Thank you for sharing your experience at our hotel. Thank you for staying with us and we hope to welcome you back again in the future, whenever your travels brings you back to Amsterdam. Kind regards, Johanna Siemer- Guest Relations Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Johanna Siemer, Guest Relations Manager op 3 sep 2019
Dear Sir, Madam, Thank you for staying in the Renaissance Amsterdam Hotel, we are delighted you had a nice stay with us. Warm regards,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Personeel niet erg vriendelijk en behulpzaam. Prijs staat niet in verhouding tot de kwaliteit
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Jordi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Johanna Siemer op 13 mei 2019
Dear Jordi, We would like to thank you for sharing this review. Thank you for staying with us and we hope to welcome you back again in the future, whenever your travels bring you back to Amsterdam. Kind regards, Johanna Siemer- Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Johanna Siemer - Guest Relations Manager op 2 apr 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for your taking the time to share your review. We are glad you had such a wonderful stay with us. We hope to welcome you back soon for another brilliant experience. Kind Regards, Johanna Siemer Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
It was great! Everything was just as it should be!
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Johanna Siemer op 15 feb 2019
Dear Anonymous, Thank you for your kind words about your stay at the Renaissance Amsterdam Hotel. We are happy to hear that you have enjoyed your stay with us. Hopefully you will find the opportunity to visit us again in the future, whenever your travels brings you back to Amsterdam. Kind regards, Johanna Siemer- Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Kumar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Johanna Siemer op 1 feb 2019
Dear Kumar, Thank you for taking the time to leave us this great review. Thank you for staying with us and we hope to welcome you back again in the future. Kind regards, Johanna Siemer- Guest Relations Manager

8/10 – Goed

P.R., Brielle, nl

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed gelegen hotel nabij centrum, schoon en netjes, keurig personeel
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Renaissance Hotel op 13 jan 2019
Beste Jan, bedankt voor je feedback en hopelijk tot ziens.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekende verblijfplaats! Leuk en warm hotel!
Gezellige plek, mooi hotel, prima service, vriendelijk onthaal. Geen eigen parking, maar voldoende oplossingen hiervoor in de buurt. Ontbijt was lekker maar prijzig.
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Renaissance Hotel op 5 jan 2019
Bedankt voor uw feedback. We zullen er in het vervolg voor zorgen om ook onze parkeer garage beter te promoten. Hopelijk tot de volgende keer!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Evald op 28 nov 2018
Dear Madame or Sir, Thank you for rating your stay. I hope that your visit to Amsterdam well, and that you got to enjoy the city. Kind Regards, Evald, Front Office Supervisor

10/10 – Uitstekend

J

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super hotel in het centrum
Heerlijk ontbijt, goede bedden, vriendelijk en kwalitatief personeel. alleen jammer dat je in bad moet douchen (te laag voor lange mensen)
1 nacht verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van Evald op 26 feb 2018
Dear Madame or Sir, Thank you for rating your stay we are glad to hear that you have enjoyed your time with us. I hope that you had some time to explore Amsterdam, and that you discovered some nice spots. Kind Regards, Evald, Front Office Supervisor

2/10 – Ontzettend slecht

Trevor

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was dark due to construction work being done to hotel building. Construction work woke us up early every morning. Credit card hold on room was ridiculously high.
3 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

PEDRO IKER RUIZ DE

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nnn
3 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Yoriko

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
アムステルダムセントラル駅から徒歩数分のところにあり、ロケーションはとても良かったです。ただ、なにぶん建物が古いため今リノベーションの最中でしたが、ちょっとしたトラブルもありました。洗面所のドアをしっかり閉めると中からは開けられるのですが、外からはうまく開けられず、夜中にトイレに行きたくて起きてそのドアを開けようとしたらなかなか開かない!15分くらい深夜に夫婦でガチャガチャやっていたら何とか偶然に開いたのですが、こんなことは困ります。早急にチェックして直す様に朝フロントに伝えました。スタッフの皆さんはいつも笑顔でとても感じが良いと思いました。
1 nacht verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Gustavo

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Esta en construccion hay un ruido terrible , me dieron una habitacion que a las 8 am empezaban a taladrar , asi que decidi cancelar e irme a otro.hotel , les recomiendo el NH collection

6/10 – Redelijk

Kathleen, Champlin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Comfortable bed and linens. Room was a bit crowded. and hard to move around - barely room around the bed. Breakfast area was crowded. Carpet seemed old with spots. Some noise during the day due to current hotel construction. Within walking distance of the Central Station. Great concierge service.
1 nacht verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

John

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

rick

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room smelled like mold and had stains all over the carpet. Property tried to cover mold smell with some sort of scented spray but did not work.
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

erik

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mark

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel in bad shape and carpets filthy!
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

charles

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

DONGMYUNG

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Cecile

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Etienne

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voyage d’affaires d’une nuit
Séjour d’une nuit pour un voyage d’affaires. Accueil très aimable et chambre prête en fin de matinée. C’est très agréable. La chambre était spacieuse et propre. Le seul vrai bémol concernait le petit déjeuner avec du personnel peu aimable et une qualité de la nourriture qui laisse à désirer. L’hôtel était en rénovation totale mais l’impact n’était pas trop conséquent.
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Mercy

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was under construction so it was a bit noisy! If I was a manager, I would give some perks to guests for their inconvenience like one free breakfast or something. The staff was great though and did everything in their power to make our stay comfortable. Hats off to the front desk person who took care of my stay and room. We even received a free bottle of wine and dessert to celebrate our anniversary. A big shout out to Ahmed and Laurens, the concierges, they were so willing to help make our stay more eventful! Tourist be aware, there are pick-pocketing going on on the public trams. This ruined part of our trip and we were not able to take exceptional pics with our IPhones.
8 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Bijoy

Positief: Netheid, personeel en service
Renovations going on
Hotel is undergoing renovation. Just getting to the rooms was a long trek. And further the street outside also was half blocked.
3 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Espen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Kamal

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 Star
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Flavio

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel em reforma Banheiro sofrível acessórios muito pobres p ser um ZRenaissance E um três estrelas Café da manhã pobre
2 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Chris

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is under construction, making it impossible to sleep off the jet lag. Not great if you need to take a mid day nap. I am sure once it is finished it will be nice but for the price it is terrible. Also the water temps were never consistent. The price wasn't great. And there was no view, unless you consider the construction a "view".
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Josef

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

theresa, joo eng

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Property under major renovation ! Expect Expedia to alert your customers on this ! Did not expect to pay this much for a hotel under major renovation
1 nacht verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ermikaela

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El Hotel esta en remodelación. Primero nos dieron una habitación que tenía artículos de otro huesped dentro, una chamarra, periodicos, pantuflas a pie de cama, una botella de agua en la mesilla de noche que se estaban tomando. Luego nos cambiarón de habitación a otra con el aire acondicionado descompuesto. La descripcion de una cama king size no cumple con la medida de 1.80 m de ancho, son mas reducidas, tipo una Queen Size. Al final nos movieron a una habitación sin ruido de obra y con una cama Queen Size, la cual tenía una medida un poco más corta del 1,50 m, creo que no deberían usar medidas americanas si los standares no se cumplen. En general la pasamos mal. Muy poco valor vs precio.
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Mireille

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Mary Ann

4 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

NORA

3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Sophia, Bronxville

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay.
3 nachten verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Javier

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Overrated Hotel
1 nacht verbleven in juni 2023