Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van The Cabin at MPS Noorderzon

2.5 out of 5
The Cabin at MPS Noorderzon
Oosterdok 4, Amsterdam, North Holland

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 63 van 225 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 72 van 225 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 47 van 225 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 225 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 225 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Ian

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Mark

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The breakfast was perfect.
2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Tamara

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Pleun

1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Nele

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Een open en vriendelijk ontvangst was er niet, uitleg hoe alles werkt en welke faciliteiten er waren gratis of tegen betaling, zoals koffie en thee, frisdrank was er ook niet , wc papier moest in het vuilnisbakje die zelf niet dicht kon, er was een dak razmpje maar geen gordijn heel veel lawaai van andere gasten .
1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Bazik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Hannes

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Ronald

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Verre van luxe, maar wel afdoende voor een nachtje. Perfecte ligging, schoon en prima ontbijt.
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Els

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Op een prachtige locatie, hartje stad, een knusse overnachtingsplaats. Het personeel was zeer relaxed. Koffie en thee bij aankomst om zelf te pakken. Lekker aanschuiven bij het ontbijt, zonder overbodige fratsen, gewoon de potten op tafel. Je slaapt in een hut, klein dus, maar van alle gemakken voorzien en schoon.
1 nacht verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Nick

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Natasja van den

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldige relaxte sfeer . Leuke accomodatie . Vriendelijk personeel.
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Theresa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het verblijf op een boot voor de avond was super leuk.
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Arti

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuke verblijf op een leuke locatie
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Sonja

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Stanly

Positief: Netheid, comfort kamer
Toplocatie
Schone kamers en badkamers, bed was goed. De andere aanwezigen waren savonds iets luidruchtig
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De boot was net geverfd met lak. Door de sterke lijmlucht van deze lak was het voor ons onmogelijk op deze boot te blijven. We zijn naar huis gegaan. Daarnaast was de stroom uitgevallen, zaten er 's middags al onguur ogende mensen op de boot aan de drank. We zouden een "refund" krijgen, binnen het uur. Helaas, nog niet ontvangen.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Rachel, Middelburg

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Vooral de omgeving was fantastisch goed te lopen vanaf centraal station De ontvangst was een warm badje met erg goed ontbijt en koffie en gezellige gastvrije medewerkers Na de drukke stad een fijne rustige plek met prachtig uitzicht
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Eva

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede service, goed ontbijt, goede prijs kwaliteitverhouding. Fijne ligging.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Rainer, Gent

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Leuke accommodatie, alleen heel gehorig. Ontbijt was prima, vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen aanrader
De centrale verwarming was kapot. Hierdoor was het heel erg koud en vochtig op de kamer. Bij aankomst was er ook geen water, want de leiding was verstopt. Ik heb te veel betaald voor het gene wat ik allemaal heb gekregen.
1 nacht verbleven in maart 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cabin
Lawaaiige kamer met een bed wat geen Queen size was maar twee losse dunne matrassen. Geen verwarming, geen warm water, schimmel en vocht. Deze ondernemers zijn niet competent, jammer want het heeft wel potentie. Zeer slechte ervaring.
1 nacht verbleven in januari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Masahiro

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Nicola

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Was great to be in the city centre and on the water. Had a very nice breakfast with a pretty view. My room was very airless and stuffy due to no window and a very stinky shower/toilet cubicle. The staff said it was the pipes smelling like that but it was unpleasant.
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Gary, Milliken

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
There was a smell of urine and sewer gas in the bathroom. The room was very small with only one window that had no mechanism to keep it open. There were people partying late into the night. We found out we’re not boat people.
2 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

David

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Loud noises during the night (banging) room felt like we were in a tin can with light only from a ceiling porthole.‘the most minimal breakfast possibly.
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Archie

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Christine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to centre, amazing views.
3 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Vimbai, Camberley

Positief: Personeel en service
This was a first and probably last stay at a boat hotel . The room was warm and there was a good supply of fruit,biscuits and marshmallows. The room is quite small and at times you have to take turns to pass each other. The crunch point was the sky window which happened to be at the smoking/sitting area. All the person above has to do is look down to see you in all your naked glory. Not ideal at all .There was drips of water from the window.
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Zuhal

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
It was good experience to stay at Camara. Good service and breakfast. Thomas was so friendly and helpful. When I visit Amsterdam, I would stay here again.
1 nacht verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Henrik

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Kommer ikke igen
Der er meget lydt, kan høre hvad der foregår på andre værelser. Morgenmad er først fra 08:30 lidt for sent.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Jessey

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Mutsumi

10/10 – Uitstekend

Céline

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Louane

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très belle expérience ! situé juste à côté du centre ville tout se fait à pied .Vraiment le top du top, personnel adorable
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

ILSE PAMELA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Experiencia inolvidable.
Una experiencia diferente, nos encantaron los espacios, el desayuno súper rico, el ambiente cozy, el trato de Rory y las instalaciones en muy buen estado. Me caí en la escalera por calzar solo calcetines, solo hay que tener cuidado al bajar. El wifi funciona muy bien en el área común. Regresaría con mucho gusto !
2 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Bina

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Gary

Reisde met een groep
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Terence

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Enrico

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Ina

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Alex

Positief: Personeel en service
I liked this botel! Met some great people, staff were friendly! The breakfast was excellent! The room with bathroom was compact but worked.
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Vatin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Une parenthèse atypique au coeur d’Amsterdam
Nous avons été tres bien accueillis dès notre arrivée. Le personnel est agréable, la chambre etait accueillante et la literie confortable. Le bémol de la chambre à cette époque hors saison d’été, est la condensation qui se crée au niveau du petit vélux situé au plafond. Un goutte à goutte tombe dans la chambre. Il fait aussi éviter de prendre une douche avant le coucher car la vapeur d’eau contribue à ces effets. Cependant nous avons passé une bonne nuit. Une belle parenthèse pour un prix tres abordable avec un petit déjeuner simple mais efficace compris dans le prix. Nous y reviendrons volontiers. Possibilité de location de vélo sur place et le centre ville est a 15minutes a pied.
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Mark

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location; friendly staff; clean; safe; but there was zero WiFi in the rooms and it was incredibly noisy as there were a lot of young people making a lot of noise so make sure you take earplugs!!!
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Sheheryar

Positief: Netheid, personeel en service
Rory and Donnie were very friendly and great hosts, they provided all the necessary information and were very approachable, my only complain is the Wi-Fi, I had to come and sit in the lobby to use Wi-Fi because signals weren’t good in the cabin
2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Merle

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
The service was great and the stuff was very kind. The beds where a bit dirty, it was loud outside (because people on the boat are dorectly above the windows) and the breakfast is very simple.
2 nachten verbleven in oktober 2023