Lobby

Beoordelingen van NH Andorra la Vella

4 out of 5
NH Andorra la Vella
Avinguda Doctor Mitjavila, 1, Andorra la Vella

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 329 van 549 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 180 van 549 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 22 van 549 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 549 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 549 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Nik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een aanrader!
Eigenlijk weinig op aan te merken. Centrale locatie, mooie ruime kamers, prima ontbijt, vriendelijk onthaal, ... Enig klein minpuntje, de toch wel dure parking!
3 nachten verbleven in september 2021
Reactie van NH Andorra la Vella op 15 sep 2021
Geachte heer NICK, Namens het hele team waaruit NH Andorra la Vella bestaat, willen we u bedanken voor het nemen van een paar minuten van uw tijd om deze geweldige beoordeling te maken. Wetende dat u tevreden bent met uw verblijf We kijken ernaar uit u te verwelkomen bij uw volgende bezoek aan Andorra. We zullen met open armen op je wachten. Met vriendelijke groet, Kwaliteitsdepartement NH Andorra la Vella.

10/10 – Uitstekend

Nick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De moeite waard.
Heel vriendelijk personeel. Mooie verzorgde kamer, met mini-bar ! Balkon met uitzicht op de stad. Heel uitgebreid en verzorgd ontbijt . De parking is moeilijk te vinden, maar het personeel is voorzien van plan met foto’s, wat het allemaal aangenaam maakt.
2 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schoon hotel, met uitstekend bed en ontbijt
Kamer en badkamer uitermate schoon met prima groot bed. Uitgebreid en verzorgd ontbijt. Kamers zijn goed geisoleerd waardoor je de drukte van de stad niet zo ervaart. Leuk uitzicht (kamer met balkon)
1 nacht verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

G.F.M. van de, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel OK; Andorra stad is een bezoek niet waard
Tip: Hotel ligt aan een drukke inrichtingsverkeerweg, zonder stopplaats ervoor. Als je het hotel aan de rechter kant ziet liggen, ben je zojuist de inrit en daarna ook de uitrit van de achterliggende P garage gepasseerd. Dus nog eens rondje rechtsom rond rijden. In P op 2e etage liggen parkeerplekken van het hotel (Euro 18,81/nacht). Ontbijt begint waarzin te worden: Euro 18,90. Veel te duur. Daarvoor koop je elders een lunch of diner.

10/10 – Uitstekend

Eric, Edegem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gunstig gelegen stadshotel met alle confort
Centrale ligging, parkeermogelijkheid, grote kamer en badkamer, ruime keuze ontbijt (warm vers klaargemaakt)vriendelijke service

8/10 – Goed

Fred, Dordrecht, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel in hartje Andorra la Vella
Het fraaie viersterrenhotel ligt in het hartje van hoofdstad Andorra la Vella. De entree is netjes, de kamer(voorzieningen zoals gratis draadloos internet) uitstekend. Kwam met de lijnbus (NovaTel) uit Barcelona. Dat Andorese bedrijf zet je ook af bij het hotel en haalt je er ook op voor de terugreis. Ook een niet onbelangrijke pre. Hoewel het hotel aan een relatief druk kruispunt ligt, leidt dat niet tot geluidsoverlast. Dubbele beglazing, wat ook niet verkeerd is gezien de vele strenge winters in Andorra waar het ´s nachts gauw kan oplopen of beter ´aflopen´ tot 15 graden onder nul. Ontbijt en diner waren - zoals keurig bij de reservering aangegeven - niet bij de afgesproken prijs inbegrepen. Dat leverde meerkosten op van resp. 9 en 16 euro. Beslist niet duur gezien de geboden kwaliteit. Voor wie uitgebreid wil winkelen in Andorra la Vella is dit hotel een uitstekende uitvalsbasis. Maar ook voor uitstapjes naar de vele skipistes. Vrijwel alle (lijn)bussen naar de sneeuw stoppen op loopafstand.

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff. Big comfortable, modern room. Soundproofed and very quiet. Center of town. Great breakfast.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Colin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Overall we were very impressed with the hotel. There were 2 small issues we had, we could not find the access to the car park, a map prior to arrival would of helped, the second issue was no tea or coffee making facilities in the room.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

june, COQUITLAM

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good experience! Would like to recommend
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Nh Andorra la Vella op 11 mei 2024
Dear June , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

10/10 – Uitstekend

jamila

2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Nh Andorra la Vella op 11 mei 2024
Estimada Jamila, En nombre de todo el equipo que conformamos el NH Andorra la Vella, queremos agradecerle que haya tomado unos minutos de su tiempo para realizar esta valoración. que nos ayuda a mejorar la calidad de nuestros servicos. Esperamos recibirle en sus próximas visitas a Andorra. Le estaremos esperando con los brazos abiertos. Reciba un cordial saludo,

8/10 – Goed

Carlos

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van NH Andorra la Vella op 11 mei 2024
Estimada Carlos, En nombre de todo el equipo que conformamos el NH Andorra la Vella, queremos agradecerle que haya tomado unos minutos de su tiempo para realizar esta valoración. que nos ayuda a mejorar la calidad de nuestros servicos. Esperamos recibirle en sus próximas visitas a Andorra. Le estaremos esperando con los brazos abiertos. Reciba un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

Gilberto

2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Nh Andorra la Vella op 11 mei 2024
Estimado Gilberto, En nombre de todo el equipo que conformamos el NH Andorra la Vella, queremos agradecerle que haya tomado unos minutos de su tiempo para realizar esta valoración. que nos ayuda a mejorar la calidad de nuestros servicos. Esperamos recibirle en sus próximas visitas a Andorra. Le estaremos esperando con los brazos abiertos. Reciba un cordial saludo,

8/10 – Goed

Colin, Dundee

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The arrival welcome was warm, and the staff in general were friendly and helpful. Unfortunately, the aircon worked sporadically and broke down completely the night before we checked out and it was too late to have it fixed. Other reviews have covered the difficulties with finding the parking, and they were correct. (Watch the video they send and read their instructions carefully. You end up, believe it or not, a few steps away from the hotel entrance.) I would add that the parking structure is very narrow and the up ramp is also the down ramp for exit but is not marked as such. All spaces are narrow. Parking here is not for the faint-hearted.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van NH Andorra la Vella op 8 apr 2024
Dear Colin, On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

10/10 – Uitstekend

Thorbjörn

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Nh Andorra la Vella op 11 mei 2024
Dear Thorbjörn , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

8/10 – Goed

Flavia

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van NH andorra la Vella op 1 mrt 2024
Dear Mrs.Flavia , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

8/10 – Goed

Jose

Right in the middle of Andorra la vella. Clean and simple hotel
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van NH Andorra la Vella op 1 mrt 2024
Dear Mr. Jose , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

10/10 – Uitstekend

Stavros

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel excelente
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van NH Andorra la Vella op 1 mrt 2024
Dear Mr Stavros , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

10/10 – Uitstekend

Irama

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van NH Andorra la Vella op 1 mrt 2024
Dear Mrs Irama , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

10/10 – Uitstekend

Stavros

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super agradavel .
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van NH andorra la Vella op 1 mrt 2024
Dear Mr.Stavros , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

8/10 – Goed

Lidia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo bien
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van NH Andorra la Vella op 1 mrt 2024
Estimada Lidia, En nombre de todo el equipo que conformamos el NH Andorra la Vella, queremos agradecerle que haya tomado unos minutos de su tiempo para realizar esta valoración. que nos ayuda a mejorar la calidad de nuestros servicos. Esperamos recibirle en sus próximas visitas a Andorra. Le estaremos esperando con los brazos abiertos. Reciba un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

Sonia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love the NH hotels, good standards of decoration and nice bathrooms. Breakfast was excellent and staff friendly. Easy access straight into the town centre.
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van NH Andorra la Vella op 1 mrt 2024
Dear Mrs Sonia , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

8/10 – Goed

Marco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van NH Andorra la Vella op 1 mrt 2024
Dear Mr.Marco , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

10/10 – Uitstekend

Stavros

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente .
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van NH Andorra la Vella op 1 mrt 2024
Dear Mr.Stavros , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

2/10 – Ontzettend slecht

Jose Ignacio

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

EMILIO, Miami

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van NH Andorra la Vella op 1 mrt 2024
Estimado Emilio, En nombre de todo el equipo que conformamos el NH Andorra la Vella, queremos agradecerle que haya tomado unos minutos de su tiempo para realizar esta valoración. que nos ayuda a mejorar la calidad de nuestros servicos. Esperamos recibirle en sus próximas visitas a Andorra. Le estaremos esperando con los brazos abiertos. Reciba un cordial saludo,

8/10 – Goed

Trasteros

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Estancia muy confortable muy contentos
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van NH Andorra la Vella op 1 mrt 2024
Estimados, En nombre de todo el equipo que conformamos el NH Andorra la Vella, queremos agradecerles que hayan tomado unos minutos de su tiempo para realizar esta valoración. que nos ayuda a mejorar la calidad de nuestros servicos. Esperamos recibirles en sus próximas visitas a Andorra. Le estaremos esperando con los brazos abiertos. Reciba un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

Nathan, Kingston

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything suited my needs, staff were great, position of hotel was superb.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van NH Andorra la Vella op 1 mrt 2024
Dear Mr.Nathan , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

6/10 – Redelijk

mansour

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
It was an average hotel. No 24 house room service
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van NH Andorra la Vella op 1 mrt 2024
Dear Mr.Mansour , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Molt bon servei, hotel molt cèntric i amb el tamany perfecte
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van NH Andorra la Vella op 2 mrt 2024
Good afternoon , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

10/10 – Uitstekend

Nathalie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A recommander
Hôtel très bien placé, en plein centre d’Andorre la Vieille. Personnel adorable et compétent.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van NH Andorra la Vella op 1 mrt 2024
Dear Mrs.Nathalie , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

10/10 – Uitstekend

Kevin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Please fix the shower!
Great location. But our room was very small compared to last year when we stayed there just my wife and I. The shower in the family room was built correctly. For example, if you turn it on to take a shower. Please, please close the shower door because the water from the shower will run out every where! Please fix this issue.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van NH Andorra la Vella op 1 mrt 2024
Dear Mr.Kevin , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

10/10 – Uitstekend

Jose

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ubicación excelente, personal excelente me ayudaron en todo
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van NH andorra la Vella op 1 mrt 2024
Estimado Jose, En nombre de todo el equipo que conformamos el NH Andorra la Vella, queremos agradecerle que haya tomado unos minutos de su tiempo para realizar esta valoración. que nos ayuda a mejorar la calidad de nuestros servicos. Esperamos recibirle en sus próximas visitas a Andorra. Le estaremos esperando con los brazos abiertos. Reciba un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

ZORAN

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van NH Andorra la Vella. op 1 mrt 2024
Dear Zoran , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

8/10 – Goed

Rafaela

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ótima localização, café e equipe. Quarto pequeno
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van NH andorra la Vella op 1 mrt 2024
Estimada Rafaela, En nombre de todo el equipo que conformamos el NH Andorra la Vella, queremos agradecerle que haya tomado unos minutos de su tiempo para realizar esta valoración. que nos ayuda a mejorar la calidad de nuestros servicos. Esperamos recibirle en sus próximas visitas a Andorra. Le estaremos esperando con los brazos abiertos. Reciba un cordial saludo,

8/10 – Goed

Ramon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Practico
Muy centrico. Personal muy atento. Pàrquing practico
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van NH Andorra la Vella op 1 mrt 2024
Estimado Ramon, En nombre de todo el equipo que conformamos el NH Andorra la Vella, queremos agradecerle que haya tomado unos minutos de su tiempo para realizar esta valoración. que nos ayuda a mejorar la calidad de nuestros servicos. Esperamos recibirle en sus próximas visitas a Andorra. Le estaremos esperando con los brazos abiertos. Reciba un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

Eric

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shopping
Idéalement placé pour le shopping à côté du centre névralgique du retail
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van NH Andorra la Vella op 1 mrt 2024
Dear Mr.Eric, On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

8/10 – Goed

Anil

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van NH Andorra la Vella op 1 mrt 2024
Dear Mr.Anil , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

8/10 – Goed

Yanet

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Deberían del poner Cafeteras en la habitacion
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van NH Andorra la Vella op 1 mrt 2024
Dear Mr.Yanet , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

10/10 – Uitstekend

Yessica

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van NH andorra la Vella op 1 mrt 2024
Estimada Yesica, En nombre de todo el equipo que conformamos el NH Andorra la Vella, queremos agradecerle que haya tomado unos minutos de su tiempo para realizar esta valoración. que nos ayuda a mejorar la calidad de nuestros servicos. Esperamos recibirle en sus próximas visitas a Andorra. Le estaremos esperando con los brazos abiertos. Reciba un cordial saludo,

8/10 – Goed

Elaine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buena location para moverse, muy céntrico. Muy limpio y buenas atenciones, me hubiera gustado que hubiera room service.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van NH Andorra la Vella op 1 mrt 2024
Dear Mrs.Elaine , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

10/10 – Uitstekend

Charles

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was very helpful and knowledgeable about the area.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van NH Andorra la Vella op 1 mrt 2024
Dear Mr.Charles , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

8/10 – Goed

Jennifer

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JenLou - 3 countries in 1 day
Walking distance to some attractions, shopping malls, and food. I booked two rooms with terrace and view but due to the weather, we’re not able to enjoy the terrace and view… One of the room’s shower head broke and hit my friend’s head. We told the receptionist named Fabrizio and he felt sorry for it. Please see photos provided. They did not offer anything…. I think that’s how it is ya… NH Hotel, Andorra! Parking is not free. Breakfast us 20.00 Euro.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van NH Andorra la Vella op 1 mrt 2024
Dear Mrs. Jennifer , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

10/10 – Uitstekend

Sergi

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van NH Andorra la Vella op 1 mrt 2024
Estimado Sergi, En nombre de todo el equipo que conformamos el NH Andorra la Vella, queremos agradecerle que haya tomado unos minutos de su tiempo para realizar esta valoración. que nos ayuda a mejorar la calidad de nuestros servicos. Esperamos recibirle en sus próximas visitas a Andorra. Le estaremos esperando con los brazos abiertos. Reciba un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

marie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Rooms spacious and comfortable. Staff very pleasant and helpful.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van NH ANDORRA LA VELLA op 24 okt 2023
Dear Mrs Marie , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

4/10 – Matig

Ruben

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Hotel realmente de 3 estrellas con precios de 5
Nos han mareado al llegar, nos dirigimos a recepción y pedimos para aparcar el coche, nos explican como llegar al parking y nos dan en papel. Tardamos 30 hora por el trafico, le damos al timbre y nos dicen que ya no hay plazas porque otro cliente aparco sin reserva... basicamente no hacen su trabajo y no controlan sus recursos. Ni una disculpa ni nada.... Al final salio bien hay otro parking cerca que es mas barato. Pierden ellos.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van NH ANDORRA LA VELLA op 24 okt 2023
Estimado Ruben, En nombre de todo el equipo que conformamos el NH Andorra la Vella, queremos agradecerle que haya tomado unos minutos de su tiempo para realizar esta valoración. que nos ayuda a mejorar la calidad de nuestros servicos. Esperamos recibirle en sus próximas visitas a Andorra. Le estaremos esperando con los brazos abiertos. Reciba un cordial saludo, Quality Département NH Andorra la Vella.

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Well placed, 13 minute walk to the bus station. Large, comfortable rooms.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van NH ANDORRA LA VELLA op 24 okt 2023
Dear Mr.Michael , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

10/10 – Uitstekend

Emily

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very central location. Parking was more challenging to find, but doable once you know.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van NH ANDORRA LA VELLA op 24 okt 2023
Dear Mrs.Emily , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

6/10 – Redelijk

Carlos, San Ramon

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service
Service needs improvement, food was good, location is hard to surpass
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van NH ANDORRA LA VELLA op 24 okt 2023
.Estimado Carlos , En nombre de todo el equipo que conformamos el NH Andorra la Vella, queremos agradecerle que haya tomado unos minutos de su tiempo para realizar esta maravillosa valoración. nos ha encantado saber que ha quedado satisfecho con su estancia. Esperamos recibirle en sus próximas visitas a Andorra. Le estaremos esperando con los brazos abiertos. Reciba un cordial saludo, Quality Département NH Andorra la Vella.

10/10 – Uitstekend

Lemanik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zona super centrale ma al tempo stesso tranquilla. Ricca e abbondante colazione. Ideale!!!
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van NH ANDORRA LA VELLA op 24 okt 2023
Dear Mr.Lemanik , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.

10/10 – Uitstekend

Osvaldo Malara

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente em todos os aspectos
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van NH ANDORRA LA VELLA op 24 okt 2023
Dear Mr.Osvaldo , On behalf of the entire team that makes up NH Andorra la Vella, we would like to thank you for taking a few minutes of your time to make this assessment. We will continue to improve our services so that we can receive you on another occasion. Sincerely, Quality Department NH Andorra la Vella.