Waterglijbaan

Beoordelingen van Delphin Be Grand Resort - All Inclusive

5 out of 5
Delphin Be Grand Resort - All Inclusive
Lara Tourism Center, Kemeragzi, Antalya

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 51 van 91 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 21 van 91 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 91 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 91 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 91 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Ali

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer nette hotel, hele aardige medewerkers , lekker eten, bij het zwembad op het strand wordt er voldoende drinken , ijs naar je gebracht door rond rijdende karretjes van het hotel. Zeer tevreden
5 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Roy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor in het laagseizoen prima plek om te vertoeven 👍
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Mert op 5 mrt 2020
Beste gast, Dank u dat u de tijd om uw ervaringen met ons te delen hebben genomen. Het was een genot om te lezen voor ons uw feedback en om te weten dat we in staat waren om uw verwachtingen te voldoen. Wij zouden graag je snel weer te verwelkomen met ons. Met vriendelijke groet CRM van Dolphin Hotels

10/10 – Uitstekend

Veysel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van CRM of DELPHİN HOTELS op 5 dec 2019
Merhabalar Değerli Misafirimiz Veysel Bey, Değerlendirmeniz için çok teşekkür ederiz. Bizleri tercih etmiş olmanızın mutluluğunu yaşamaktayız. Sizleri tekrar ağırlamak isteriz. Sizlere iyi günler dileriz efendim. CRM of DELPHİN HOTELS BERFİN

10/10 – Uitstekend

Mehrdad

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good food, beverage and friendly staff.
6 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Limani

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
.
7 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Charlotte

7 nachten verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Israan, Walsall

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Customer service was very English was very poor could not get correct information from anyone
6 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Neel

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Farzeen

3 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Nasibi

6/10 – Redelijk

Sabriye

Reisde met partner
Positief: Netheid
Ich war mit meinem Mann das erste Mal dort, weil wir in der Nähe Einiges zu tun hatten. Wir waren eigentlich nur zum Schlafen und essen im Hotel. Die Anlage ist im Sommer bestimmt schönt, aber jetzt Ende Dezember war es überfüllt und ich will mir nicht vorstellen wie es im Sommer ist. Das Personal ist nur zu den sichtbaren Touristen nett und sehr aufmerksam. Für uns sichtbare Türken zeigte Keiner Interesse. Man wurde einfach übersehen und ignoriert beim Essen. Zimmer waren sauber. Parkplätze abends knapp. Dekoration am Eingang war sehr kitschig.

10/10 – Uitstekend

Jagruth

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service beyond your expectations! The most friendly staff I have ever seen. Highly recommended
1 nacht verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

john

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Abdallah

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Markus

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had an absolutely brilliant time - will definitely be returning. Staff, facilities, food, cleanliness all amazing! Celebrated my son’s 5th birthday during our stay and the restaurant, cake, balloons etc. really made it special for us and him.
8 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Asia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A perfect hotel, in terms of food, location, service, everything is excellent
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

MOHAMMAD

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was good and the cleanses was best
6 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Anna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Labentina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L’hôtel est bien mais beaucoup beaucoup beaucoup trop de bruit !! Tous les soirs nous entendions la musique comme si l’hôtel était une boîte de nuit. J’ai été demandé à la réception d’où venait tout ce bruit et on m’a répondu : ah mais vous êtes dans la 1216 c’est normal de ce côté il y l’hôtel Titanic et donc beaucoup de bruit. Donc lorsque j’ai réservé ils ont vu que j’étais avec un bébé de 7 mois mais ça ne les a pas dérangé de me mettre dans le côté le plus bruyant de l’hôtel 🤔. A par ça l’hôtel est bien
5 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

marwa

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Abdallah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
one cant feel being bored its richness and diversity in activities, one feels as a guest so much wanted and the lack of rigidness and very much helpful and rather tolerant of the reception department and the guest relationship namely SEMA IN THEIR APPROCH TOWARDS ME AND OTHER GUESTS PRESUMEBLY being very much helpful and understanding. this is typical of be grand since this was my third or fourth time coming there and i am planing coming in next march .
5 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

SANDRA

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Les personnes à l’accueil sont très sympas. En revanche le reste du personnel n’est pas à l’écoute et arrogant. Le système de réservation des restaurants à la carte n’est pas efficace, il faut faire la queue pendant pendant 45 minutes à heure fixe avec au bout du compte: aucune réservation! Dommage l’hôtel est très beau
7 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Saba

4 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Durmus

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Waseem

3 nachten verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Muhammad

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Dominik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Spíše rodinný hotel
Hotel od prvního dojmu luxusní, obsluha milá, jen je potřeba brát v potaz, že se celkově hodně soustředí na děti, takže těch bylo opravdu hodně. Jinak super, jezdíme do Turecka pravidelně a stále je něco, co nás mile překvapí.
6 nachten verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Zari

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very dirty with Germs 7 out of 10 People of my family got sick with fever and stomach bug ! stay away from this property !
5 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Bojana

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top Anlage, super freundliches und zuvorkommendes Personal. Vielfaltiges Essen. Würden sofort wiederkommen.
9 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Sahin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
+9 -1
Oldukça temiz ve hijyen konusunda gayet başarılı. Yemek çeşitliliği ve lezzet konusunda gerçekten mükemmeller. Çalışanlar son derece ilgili ve kibarlar. Genel olarak memnun kaldım. Tek bir Olumsuz yanı var market. Hotel yönetiminin biran önce denetlemesi gerek. Kaba bir satıcı ve yönetmeliğe aykırı tütün ürünleri fiyatlandırma ve raf düzeni. Profesyonel hizmet veren bir hotele yakışmayan bir market.
4 nachten verbleven in juli 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juli 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Also es ist einfach wie ein bazar drin keine beachtung von corona maßnahmen alle leute sind unerfahren und jung. Ich will nie wieder dahin
4 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Sandra, Sierentz

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bel hôtel, personnel sympa et cadre idéal
7 nachten verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Salma, Paris

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Aydin, Schweiz

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gutes Essen, sehr sauber, preiswert, schöne aktivitäten
4 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great kids pool and splash park
Great kids pool and splash park, kept the kids busy most of the day.
10 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Ecrin, Österreich

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir hatten einen tollen Aufhenthalt im Delphin be Grand hotel vom zimmer bis zum pool alles toll . Nur unserer Meinung nach waren bis auf einen Pool alle zu warm . Sonst alles Top auch der aqua park . Leider war der checkout nicht so ein schöner abschluss . Man hat uns ignoriert obwohl mermaligem Augen Kontakt auf unserer frage ob man uns ein Taxi organisieren würde . Wollte sie uns den hotel shuttle service vermitteln wo uns ein tag zuvor zuviel gekostet hat . Auf unsere aussage das dies zu teuer wäre hat sie drauf sarkastisch geantwortet das uns die taxi Fahrt mehr kosten würde . Wir haben schluss endlich nicht einmal umgerechnet 8€ für die taxi fahrt zum flughafen bezahlt . Es soll niemand abschrecken wie gesagt sonst war alles super . Hätte mich gefreut wenn unser abschluss auch so wäre .
6 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van CRM of Delphin Hotels op 24 aug 2020
Sehr geehrter Gast, Wir danken Ihnen dafür, dass Sie sich die Zeit genommen haben, um Ihre Erfahrungen mit uns zu teilen. Es war eine Freude für uns Ihre Rückmeldung zu lesen und zu wissen, dass wir in der Lage waren, Ihre Erwartungen zu erfüllen. Den von Ihnen angesprochenen Punkt haben wir weitergeleitet.Wir würden uns freuen Sie bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen CRM of Delphin Hotels

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles perfekt, Personal allgemein sehr net, komunikativ, fleisig.
6 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van CRM of Delphin Hotels op 24 aug 2020
Sehr geehrter Gast, ersteinmal herzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung. Wir freuen uns über jede Bewertung und vor allem wenn wir unseren Gästen einen schönen Urlaub ermöglichen konnten. Wir hoffen Sie bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen, CRM of Delphin Hotels

10/10 – Uitstekend

Sharmin, London

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had an amazing experience, very happy with the resort and staff
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van CRM of Delphin Hotels op 24 aug 2020
Dear Sharmin, Delphin Hotels Family wishes you a good day from Antalya, the holiday paradise in Turkey. We sincerely thank you for this wonderful review and rating Looking forward to welcoming you again in the nearest future Best Regards, CRM of Delphin Hotel

10/10 – Uitstekend

Tolga, Hove

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel, clean, food, drink, all was very good.
5 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van crm op 18 feb 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experiences. It was a true pleasure for us to read your feedback and we are glad to hear that we were able to meet your expectations. We look forward to welcoming you back here in the near future. Kind Regards, CRM of Delphin Hotels

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richness and diversity in acyivities of eide range that would appeal to the vast majority of ages and trends .the food is rich and fresh
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van crm op 18 feb 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experiences. It was a true pleasure for us to read your feedback and we are glad to hear that we were able to meet your expectations. We look forward to welcoming you back here in the near future. Kind Regards, CRM of Delphin Hotels

10/10 – Uitstekend

suliman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was good experience, everything was great
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van crm op 18 feb 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experiences. It was a true pleasure for us to read your feedback and we are glad to hear that we were able to meet your expectations. We look forward to welcoming you back here in the near future. Kind Regards, CRM of Delphin Hotels

8/10 – Goed

SàMéH

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice food
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van CRM of Delphin Hotels op 28 dec 2019
Hello Dear Guest, First of all, thank you for choosing the Delphin family. Your valuable comments and opinions are very important to us. We would like to welcome you again, have a nice day. CRM of DELPHİN HOTELS BERFİN

10/10 – Uitstekend

SàMéH

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Hotel is great
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van CRM of Delphin Hotels op 28 dec 2019
Hello Dear Guest, First of all, thank you for choosing the Delphin family. Your valuable comments and opinions are very important to us. We would like to welcome you again, have a nice day. CRM of DELPHİN HOTELS BERFİN

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I really like my Holiday in Delphine Hotel Antalya
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van DELPHİN HOTELS op 5 dec 2019
Hello dear guest, Thank you for your rating and your review. Best Regards, CRM of Delphin Hotel Berfin

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Großartiges Essen! Eine riesige Auswahl egal ob zum Frühstück, Mittag oder Abendessen. Bereits in 9 verschiedenen Hotels in Lara zu Urlaub gewesen, dieses war mit Abstand das Beste!
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van CRM of Delphin Hotels op 7 dec 2019
Sehr geehrter Gast, Wir danken Ihnen dafür, dass Sie sich die Zeit genommen haben, um Ihre Erfahrungen mit uns zu teilen. Es war eine Freude für uns Ihre Rückmeldung zu lesen und zu wissen, dass wir in der Lage waren, Ihre Erwartungen zu erfüllen. Wir würden uns freuen Sie bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen

8/10 – Goed

MuzammilShaikh, Mumbai

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was fine. Good staff and prompt services.
5 nachten verbleven in november 2019
Reactie van CRM of Delphin Hotels op 29 nov 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking your time to leave a review. It is really important for us to hear your experience and impressions. That's the only way how we can improve our service every day a little bit more. Hope to see your again. Best Regards, Berfin

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van CRM of DELPHİN HOTELS op 4 dec 2019
Hello Dear Guest Claudiu, The Delphin Hotels family sincerely thanks you for this rating. We will be delighted to welcome you again in our hotels. Best Regards, Berfin CRM of Delphin Hotels

8/10 – Goed

JohnW, Fethiye

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the heated pool. Didn't like the hard sell upgrade offer on check in. Evening entertainment very poor.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van CRM of DELPHİN HOTELS op 4 dec 2019
Hello Dear Guest Claudiu, The Delphin Hotels family sincerely thanks you for this rating. We will be delighted to welcome you again in our hotels. Best Regards, Berfin CRM of Delphin Hotels