Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 51 van 91 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
51
Gastenscore: 8 - Goed. 21 van 91 beoordelingen" "
8 - Goed
21
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 91 beoordelingen" "
6 - Redelijk
8
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 91 beoordelingen" "
4 - Matig
4
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 91 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
7
8,6/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Ali
Reisde met familie en kleine kinderen
13 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer nette hotel, hele aardige medewerkers , lekker eten, bij het zwembad op het strand wordt er voldoende drinken , ijs naar je gebracht door rond rijdende karretjes van het hotel. Zeer tevreden
Ali
5 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Roy
Reisde met partner
24 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor in het laagseizoen prima plek om te vertoeven 👍
Roy
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Mert op 5 mrt 2020
Beste gast,
Dank u dat u de tijd om uw ervaringen met ons te delen hebben genomen. Het was een genot om te lezen voor ons uw feedback en om te weten dat we in staat waren om uw verwachtingen te voldoen. Wij zouden graag je snel weer te verwelkomen met ons.
Met vriendelijke groet
CRM van Dolphin Hotels
10/10 – Uitstekend
Veysel
19 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veysel
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van CRM of DELPHİN HOTELS op 5 dec 2019
Merhabalar Değerli Misafirimiz Veysel Bey,
Değerlendirmeniz için çok teşekkür ederiz. Bizleri tercih etmiş olmanızın mutluluğunu yaşamaktayız. Sizleri tekrar ağırlamak isteriz.
Sizlere iyi günler dileriz efendim.
CRM of DELPHİN HOTELS
BERFİN
10/10 – Uitstekend
Mehrdad
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good food, beverage and friendly staff.
Mehrdad
6 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Limani
Reisde met familie
4 okt 2023
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
.
Limani
7 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Charlotte
9 jul 2023
Charlotte
7 nachten verbleven in juni 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Israan, Walsall
Reisde met familie
12 jun 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Customer service was very English was very poor could not get correct information from anyone
Israan
6 nachten verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Neel
11 apr 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Neel
7 nachten verbleven in maart 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Farzeen
30 dec 2022
Farzeen
3 nachten verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Nasibi
29 dec 2022
Nasibi
6/10 – Redelijk
Sabriye
Reisde met partner
28 dec 2022
Positief: Netheid
Ich war mit meinem Mann das erste Mal dort, weil wir in der Nähe Einiges zu tun hatten. Wir waren eigentlich nur zum Schlafen und essen im Hotel. Die Anlage ist im Sommer bestimmt schönt, aber jetzt Ende Dezember war es überfüllt und ich will mir nicht vorstellen wie es im Sommer ist. Das Personal ist nur zu den sichtbaren Touristen nett und sehr aufmerksam. Für uns sichtbare Türken zeigte Keiner Interesse. Man wurde einfach übersehen und ignoriert beim Essen. Zimmer waren sauber. Parkplätze abends knapp. Dekoration am Eingang war sehr kitschig.
Sabriye
10/10 – Uitstekend
Jagruth
26 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service beyond your expectations! The most friendly staff I have ever seen. Highly recommended
Jagruth
1 nacht verbleven in november 2022
6/10 – Redelijk
john
24 nov 2022
john
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Abdallah
11 nov 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abdallah
10/10 – Uitstekend
Markus
Reisde met familie en kleine kinderen
7 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had an absolutely brilliant time - will definitely be returning. Staff, facilities, food, cleanliness all amazing! Celebrated my son’s 5th birthday during our stay and the restaurant, cake, balloons etc. really made it special for us and him.
Markus
8 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Asia
Reisde met familie
29 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A perfect hotel, in terms of food, location, service, everything is excellent
Asia
2 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
MOHAMMAD
Reisde met familie
24 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was good and the cleanses was best
MOHAMMAD
6 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Anna
Reisde met familie
22 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anna
4 nachten verbleven in juli 2022
4/10 – Matig
Labentina
Reisde met familie
20 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L’hôtel est bien mais beaucoup beaucoup beaucoup trop de bruit !!
Tous les soirs nous entendions la musique comme si l’hôtel était une boîte de nuit. J’ai été demandé à la réception d’où venait tout ce bruit et on m’a répondu : ah mais vous êtes dans la 1216 c’est normal de ce côté il y l’hôtel Titanic et donc beaucoup de bruit. Donc lorsque j’ai réservé ils ont vu que j’étais avec un bébé de 7 mois mais ça ne les a pas dérangé de me mettre dans le côté le plus bruyant de l’hôtel 🤔.
A par ça l’hôtel est bien
Labentina
5 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
marwa
Reisde met een groep, Reisde met familie
24 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
marwa
10 nachten verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Abdallah
Reisde met familie
24 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
one cant feel being bored its richness and diversity in activities, one feels as a guest so much wanted and the lack of rigidness and very much helpful and rather tolerant of the reception department and the guest relationship namely SEMA IN THEIR APPROCH TOWARDS ME AND OTHER GUESTS PRESUMEBLY being very much helpful and understanding. this is typical of be grand since this was my third or fourth time coming there and i am planing coming in next march .
Abdallah
5 nachten verbleven in november 2021
8/10 – Goed
SANDRA
Reisde met familie
2 nov 2021
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Les personnes à l’accueil sont très sympas. En revanche le reste du personnel n’est pas à l’écoute et arrogant. Le système de réservation des restaurants à la carte n’est pas efficace, il faut faire la queue pendant pendant 45 minutes à heure fixe avec au bout du compte: aucune réservation!
Dommage l’hôtel est très beau
SANDRA
7 nachten verbleven in oktober 2021
6/10 – Redelijk
Saba
26 okt 2021
Saba
4 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Durmus
16 okt 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Durmus
6 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Waseem
8 okt 2021
Waseem
3 nachten verbleven in oktober 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Muhammad
4 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muhammad
3 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Dominik
3 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Spíše rodinný hotel
Hotel od prvního dojmu luxusní, obsluha milá, jen je potřeba brát v potaz, že se celkově hodně soustředí na děti, takže těch bylo opravdu hodně.
Jinak super, jezdíme do Turecka pravidelně a stále je něco, co nás mile překvapí.
Dominik
6 nachten verbleven in september 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Zari
Reisde met familie en kleine kinderen
1 okt 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very dirty with Germs 7 out of 10 People of my family got sick with fever and stomach bug !
stay away from this property !
Zari
5 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Bojana
Reisde met partner
30 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top Anlage, super freundliches und zuvorkommendes Personal. Vielfaltiges Essen. Würden sofort wiederkommen.
Bojana
9 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Sahin
Reisde met familie
19 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
+9 -1
Oldukça temiz ve hijyen konusunda gayet başarılı. Yemek çeşitliliği ve lezzet konusunda gerçekten mükemmeller. Çalışanlar son derece ilgili ve kibarlar. Genel olarak memnun kaldım.
Tek bir Olumsuz yanı var market. Hotel yönetiminin biran önce denetlemesi gerek. Kaba bir satıcı ve yönetmeliğe aykırı tütün ürünleri fiyatlandırma ve raf düzeni. Profesyonel hizmet veren bir hotele yakışmayan bir market.
Sahin
4 nachten verbleven in juli 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
10 jul 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juli 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 jun 2021
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Also es ist einfach wie ein bazar drin keine beachtung von corona maßnahmen alle leute sind unerfahren und jung. Ich will nie wieder dahin
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Sandra, Sierentz
Reisde met familie
1 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bel hôtel, personnel sympa et cadre idéal
Sandra
7 nachten verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Salma, Paris
31 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Salma
4 nachten verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 sep 2020
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Aydin, Schweiz
Reisde met een groep
17 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gutes Essen, sehr sauber, preiswert, schöne aktivitäten
Aydin
4 nachten verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great kids pool and splash park
Great kids pool and splash park, kept the kids busy most of the day.
Geverifieerde reiziger
10 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Ecrin, Österreich
Reisde met familie en kleine kinderen
7 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir hatten einen tollen Aufhenthalt im Delphin be Grand hotel vom zimmer bis zum pool alles toll . Nur unserer Meinung nach waren bis auf einen Pool alle zu warm . Sonst alles Top auch der aqua park . Leider war der checkout nicht so ein schöner abschluss . Man hat uns ignoriert obwohl mermaligem Augen Kontakt auf unserer frage ob man uns ein Taxi organisieren würde . Wollte sie uns den hotel shuttle service vermitteln wo uns ein tag zuvor zuviel gekostet hat . Auf unsere aussage das dies zu teuer wäre hat sie drauf sarkastisch geantwortet das uns die taxi Fahrt mehr kosten würde . Wir haben schluss endlich nicht einmal umgerechnet 8€ für die taxi fahrt zum flughafen bezahlt . Es soll niemand abschrecken wie gesagt sonst war alles super . Hätte mich gefreut wenn unser abschluss auch so wäre .
Ecrin
6 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van CRM of Delphin Hotels op 24 aug 2020
Sehr geehrter Gast,
Wir danken Ihnen dafür, dass Sie sich die Zeit genommen haben, um Ihre Erfahrungen mit uns zu teilen. Es war eine Freude für uns Ihre Rückmeldung zu lesen und zu wissen, dass wir in der Lage waren, Ihre Erwartungen zu erfüllen. Den von Ihnen angesprochenen Punkt haben wir weitergeleitet.Wir würden uns freuen Sie bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen
CRM of Delphin Hotels
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles perfekt, Personal allgemein sehr net, komunikativ, fleisig.
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van CRM of Delphin Hotels op 24 aug 2020
Sehr geehrter Gast,
ersteinmal herzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung.
Wir freuen uns über jede Bewertung und vor allem wenn wir unseren Gästen einen schönen Urlaub ermöglichen konnten.
Wir hoffen Sie bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüssen,
CRM of Delphin Hotels
10/10 – Uitstekend
Sharmin, London
Zakenreiziger
2 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had an amazing experience, very happy with the resort and staff
Sharmin
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van CRM of Delphin Hotels op 24 aug 2020
Dear Sharmin,
Delphin Hotels Family wishes you a good day from Antalya, the holiday paradise in Turkey.
We sincerely thank you for this wonderful review and rating
Looking forward to welcoming you again in the nearest future
Best Regards,
CRM of Delphin Hotel
10/10 – Uitstekend
Tolga, Hove
Reisde met partner
13 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel, clean, food, drink, all was very good.
Tolga
5 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van crm op 18 feb 2020
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your experiences. It was a true pleasure for us to read your feedback and we are glad to hear that we were able to meet your expectations.
We look forward to welcoming you back here in the near future.
Kind Regards,
CRM of Delphin Hotels
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
18 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richness and diversity in acyivities of eide range that would appeal to the vast majority of ages and trends .the food is rich and fresh
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van crm op 18 feb 2020
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your experiences. It was a true pleasure for us to read your feedback and we are glad to hear that we were able to meet your expectations.
We look forward to welcoming you back here in the near future.
Kind Regards,
CRM of Delphin Hotels
10/10 – Uitstekend
suliman
3 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was good experience, everything was great
suliman
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van crm op 18 feb 2020
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your experiences. It was a true pleasure for us to read your feedback and we are glad to hear that we were able to meet your expectations.
We look forward to welcoming you back here in the near future.
Kind Regards,
CRM of Delphin Hotels
8/10 – Goed
SàMéH
23 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice food
SàMéH
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van CRM of Delphin Hotels op 28 dec 2019
Hello Dear Guest, First of all, thank you for choosing the Delphin family. Your valuable comments and opinions are very important to us. We would like to welcome you again, have a nice day. CRM of DELPHİN HOTELS BERFİN
10/10 – Uitstekend
SàMéH
Reisde met familie
23 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Hotel is great
SàMéH
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van CRM of Delphin Hotels op 28 dec 2019
Hello Dear Guest, First of all, thank you for choosing the Delphin family. Your valuable comments and opinions are very important to us. We would like to welcome you again, have a nice day. CRM of DELPHİN HOTELS BERFİN
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I really like my Holiday in Delphine Hotel Antalya
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van DELPHİN HOTELS op 5 dec 2019
Hello dear guest,
Thank you for your rating and your review.
Best Regards,
CRM of Delphin Hotel
Berfin
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Großartiges Essen! Eine riesige Auswahl egal ob zum Frühstück, Mittag oder Abendessen. Bereits in 9 verschiedenen Hotels in Lara zu Urlaub gewesen, dieses war mit Abstand das Beste!
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van CRM of Delphin Hotels op 7 dec 2019
Sehr geehrter Gast,
Wir danken Ihnen dafür, dass Sie sich die Zeit genommen haben, um Ihre Erfahrungen mit uns zu teilen. Es war eine Freude für uns Ihre Rückmeldung zu lesen und zu wissen, dass wir in der Lage waren, Ihre Erwartungen zu erfüllen. Wir würden uns freuen Sie bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen
8/10 – Goed
MuzammilShaikh, Mumbai
Reisde met partner
24 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was fine.
Good staff and prompt services.
MuzammilShaikh
5 nachten verbleven in november 2019
Reactie van CRM of Delphin Hotels op 29 nov 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking your time to leave a review. It is really important for us to hear your experience and impressions. That's the only way how we can improve our service every day a little bit more. Hope to see your again. Best Regards, Berfin
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van CRM of DELPHİN HOTELS op 4 dec 2019
Hello Dear Guest Claudiu,
The Delphin Hotels family sincerely thanks you for this rating.
We will be delighted to welcome you again in our hotels.
Best Regards,
Berfin
CRM of Delphin Hotels
8/10 – Goed
JohnW, Fethiye
Reisde met familie
21 nov 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the heated pool. Didn't like the hard sell upgrade offer on check in. Evening entertainment very poor.
JohnW
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van CRM of DELPHİN HOTELS op 4 dec 2019
Hello Dear Guest Claudiu,
The Delphin Hotels family sincerely thanks you for this rating.
We will be delighted to welcome you again in our hotels.
Best Regards,
Berfin
CRM of Delphin Hotels