Lobbylounge

Beoordelingen van Grand Erken Hotel

Grand Erken Hotel
Kaleici Hesapci Sokak No 10, Kaleiçi Muratpasa, Antalya

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 31 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 31 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 31 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 31 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 31 beoordelingen" "

6,8/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Hans

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima prijs kwaliteit verhouding.
7 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van grand erken hotel op 20 nov 2021
puan ve yorumlarınız için teşekkür ederiz.

2/10 – Ontzettend slecht

Jarmo

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Varning
Jag hamnade i ett rum mindre än en Svensk Fängelsecell
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van grand erken hotel op 9 okt 2023
Hello, you chose our hotel and made a reservation by looking at the photos of the room you booked. You also said that you wanted to continue staying in the same room even though your reservation period was over. When we told you that there was a reservation for my room but that I could give you another larger room, you insisted on the room you called a prison. Now, I suggest you reconsider your comment and make more fair comments from now on.

10/10 – Uitstekend

Selin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Çok memnun kaldım, her şey için teşekkürler :)
Otel sahipleri çok sempatik insanlardı ve her şeyle ilgilendiler ve çok yardımcı oldular. Temizlik düzenli olarak yapıldı. Oda konforluydu ve kliması güzel çalışıyordu. Konum olarak her yere pratik bir şekilde ulaşabileceğiniz bir yerde. Havaalanına bir tramvay ile Mermerli Plajı’na da yürüyerek ulaşım mevcut. Geceleri de çok gürültülü değil turistik bir merkezde olmasına rağmen. Restorant da var her şeyi bulabileceğiniz. Sabahları verdikleri kahvaltıyı yerseniz zaten tüm gün tok tutuyor! Bir daha gidersem yine tercih edeceğim. :)
6 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Grand Erken Hotel op 21 jul 2023
Çok teşekkür ederiz yorum ve puanlarınız için her zaman yine bekleriz.

6/10 – Redelijk

moo sik

Reisde met familie
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van grand erken hotel op 6 mrt 2023
hello, thank you for choosing us, but I wish you had mentioned why you gave 6 points as a comment.

10/10 – Uitstekend

Artsem

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Grand Erken Hotel op 5 sep 2022
thank you very much

8/10 – Goed

Piray

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything is very nice and friendly staff only feedback i could give is. Please try to fix the power on showers.
6 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Grand Erken Hotel op 23 mei 2022
Puan ve yorumlarınız için çok teşekkür ederiz.

10/10 – Uitstekend

Yuliya

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Ryan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great price for a decent hotel.
Clean hotel, conveniently located but on a quiet street. Staff were great, has a great restaurant next door, very reasonably priced hotel. Good experience.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van grand erken hotel op 3 okt 2020
Thank you so much

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Otopark olarak aracım bir başka otelin otoparkına alındı. Sabah çıkarken ne kaldığım otelde ne de aracımın bulunduğu otelde görevli kimse yoktu. Aracımı geç saatte otoparktan alıp tekrar yola çıkabildim. Oda ise koridordan bozma bir yerdi.
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Sattar

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
الموقع ممتاز في مركز المدينة
ممتاز
2 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Schlafen auf einer Matratze, die auf einer Hartfaserplatte liegt, welche auf umgekehrten Bierkästen o.ä. liegt ist ein sehr zweifelhaftes Vergnügen. Der Bettrahmen darum war nur zur Zierde aufgestellt. Die anderen Betten des Raumes waren normal, aber max. für Menschen bis 150 cm Größe geeignet. Badezimmer ist definitiv sanierungsbedürftig. Quartier war zwar günstig und für uns nur Notquartier, aber aus dem Objekt kann man deutlich mehr machen.
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rimelig og sentralt budsjetthotell. Vi vil bo her igjen.
1 nacht verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Vitaly

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Не рекомендую!
Первый раз в жизни пишу негативный отзыв. Единственный плюс этого отеля - месторасположение, все остальное реально плохо. Сам номер очень обшарпанный. В кранах либо кипяток, либо холодная вода, они не смешиваются. Слив сделан так, что в туалете всегда лужа глубиной 1 см. Уборки в отеле нет совсем (написано, что ежедневно). Через несколько дней пребывания, нам объявили, что завтрак не входит в стоимость нашего бронирования и попросили оплатить эти дни. В нашей брони написано, что завтрак включен. Не знаю кто виноват, агрегатор или отель, но в любом случае зачем ждать несколько дней, чтобы сообщить об этом??? Попросили распечатать посадочные талоны - отказали. Заказали трансфер от отеля до аэропорта, в назначенное время (7 утра) на ресепшене просто никого не было. Мы конечно поржали и спокойно сами заказали такси, причем дешевле, чем предлагаемый трансфер. Отмечу, что мы много путешествуем и абсолютно неконфликтные люди, жили в 2-х звездных отелях в Тайланде и было все отлично. Это реально самый ужасный отель за всю мою жизнь. Не понимаю откуда такие хорошие отзывы.
5 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Carlos, Barcelona

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Noisy room, next to reception, with a window where you could see it, air conditioning stopped working, broken tile in the entrance
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van reseosyn op 6 sep 2019
air conditioner man-made problem may arise, but please think about it immediately solved in the holiday area you go again

8/10 – Goed

adil

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van resepsyn op 6 sep 2019
teşekkürler

6/10 – Redelijk

Pauline

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Hôtel dans le vieux quartier d'Antalya
Hôtel bien situé, chambres correctes.
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van RESEPSİYON op 3 aug 2019
TEKRAR BEKLERİZ İYİ GÜNLER DİLER SAYGILAR SUNARIZ

2/10 – Ontzettend slecht

Alina

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van RESEPSİYON op 1 aug 2019
2 PUAN VERDİGİNİZ GİBİ BİRDE NEDENİNİ SÖYLESEYDİNİZ BİZDE EKSİKLERİMİZ NELERDİR BİLİRDİK

6/10 – Redelijk

Can

Negatief: Netheid, personeel en service
Otel merkezi bir yerde. Odalar küçüktü ve malesef sabah sıcak su yoktu.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van RESEPSİYON op 1 aug 2019
GEREKLİ GÖRDÜGÜNÜZ PUANINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ EKSİKLERİMİZİ EN KISA SÜREDE TAMAMLIYACAGIZ

8/10 – Goed

Kerem

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van resepsiyon op 6 jul 2019
teşekkür ederiz en kısa sürede daha konforlu bir servisle sizleri tekrar bekleriz

10/10 – Uitstekend

Elif

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Simple and cosy
The hotel is very nicely located, in the center of the old town Kaleiçi. The staff was friendly and helpful. The room was clean and breakfast was very nice. We liked the interior of the hotel, cosily decorated with traditional motifs. We had a very pleasant stay overall.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van şinasi op 18 jun 2019
çok teşekkür ederiz tekrar bekleriz

8/10 – Goed

Ilyas

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

lynni, Australia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Really nice hotel, very close to Hadrian’s Gate, easy walking distance to harbour and lots of eateries, pubs, museums, galleries, and SHOPPING, The Old City has been beautiful renovated and it is clean, and beautiful. Stay more than two nights. There is so much to see and do. what a great holiday destination! Something for everybody - even the kids. Even the weather (mid to late October) was perfect - pleasantly warm.
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
KALEİÇİ HER YERE YAKIN
Grand Erken Hotel konumu ile tam Antalya Kaleiçi’nin ortalarında yer almaktadır. Dışarıda iki araçlık otopark yerleri bulunmaktadır. Otoparkta yer olmadığı zaman, genede park ile ilgili yardımcı oluyorlar. Kahvaltı servisleri hazırlanmış tabakta yapılmaktadır (iyi). Tek kusuru temizlik, biraz temizlik hizmeti artırılırsa güzel olur.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Monara

Positief: Personeel en service
Simple hotel!
A simple hotel, rooms were ok but certain things were broken. I did not complain as I was sharing one room for less than one night (as we were checked out at 4am for the airport). The staff were friendly and kind (they transferred us to airport and gave me free water for the travel). The hotel could do with a little renovation. It is in a perfect location in the old city and to main road full of shops and restaurant.
1 nacht verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

Osman

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

hasan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gerek konumu gerek yardımsever anlayışı ile gerçekten çok güzeldi. kendinizi aile ortamında hissediyor ve fiyatını aşan bir kalite anlayışı mevcut.
3 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

ÖZGÜR MERT

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
personel yardımsever, kahvaltı aslında dahil değilmiş ancak burda yer alan bilgilendirmede kahvaltı dahil olduğundan kahvaltı ücreti almadılar. genel olarak bence parasının hakkını veren güzel bir otel. çamaşır yıkadık ücret almadılar.
1 nacht verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keyifli konaklama
samimi, temiz, hoş, ilgili çalışanlar...
1 nacht verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Flyura

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sadece konum,Only location is good,rest of it nop
Kahvaltı fiyata dahil gibi görünüyor ancak öyle değil. Kahvaltı yok . Aklınızda bulunsun. Gürültü çok çok fazla. en iyi yanı konumu o kadar. çevredeki diğer otellere yönelin. There is not a such thing as breasfast. Price may fool you. Be careful

6/10 – Redelijk

Sonja, Kolding

Positief: Personeel en service
Fint ophold for et par nætter
Fint værelse for et par nætter