Luchtfoto

Beoordelingen van Grand Gulluk Hotel & Spa

Grand Gulluk Hotel & Spa
Kisla Mahallesi, Güllük Caddesi, Muratpasa, Antalya, Antalya

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 21 van 45 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 12 van 45 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 45 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 45 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 45 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Courtney

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Melih Kaya op 19 mrt 2024
Thank you for your nice evaluation.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

adam

Negatief: Personeel en service

2/10 – Ontzettend slecht

Mohammad

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is the worst one....Staff are terrible....hotel smelled really bad and was not at all like the photos. hotel is extremely dirty and poorly managed.The hotel seriously needs to evaluate options for improving general cleanliness.
14 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van General Menager op 2 aug 2023
You did not come to the hotel. You did not stay at the hotel. You just comment on it. You called Expedia and reported to fraud. Even if there are bad people like you in the world, there are still good people. Your comment means nothing to us. You have been blacklisted and a criminal complaint has been filed with the police. For your information.

8/10 – Goed

MIYOUNG

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

geoffrey

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helpful friendly polite
3 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

El

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centre ville , restaurant et commerce ouvert assez tard donc sympa pour sejourner

8/10 – Goed

Masoud

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Made me pay extra night just to have a friend over for few hours before going to airport.

4/10 – Matig

Guven

1 nacht verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Hasan

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Gebuchtes Zimmer war ein anderes
Ich habe eine Viererzimmer gebucht und habe ein dreibettzimmer erhalten. Auf Nachfrage habe ich eine Matestze ohne Bett erhalten. Die Matratze war fürchterlich und in einem sehr schlechten Zustand. Würde nie wieder hin.
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

MEMET

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ich möchte weiter empfehlen
1 nacht verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

Muhlis

Negatief: Personeel en service
gefallen hat es mir nur die Umgebung vom Hotel...sonst alles nicht gut....Personal unfreundlich und das Zimmer ziemlich laut...
4 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

MEMET

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Iftikhar Hussain, Oslo

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bra og sentralt hotell i nærheten av bus stop, men sliten tepe i koridor som trenger shifting. Riklig forkost med mange utvalg. Gratis kaffe hele dagen i loby. good service av personalet.
8 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Kikka

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

Touwayba

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Déception...
Séjour passable dans l’ensemble. Les chambres ne sont pas nettoyées quotidiennement si on ne le précise pas avec la pancarte. Nous avons eu un soucis de porte qui ne se fermait pas mais aucune disposition n’a été mise en place afin de régler le problème malgré l’urgence. Nous avons de nous même pris l’initiative d’exiger une autre chambre lorsque nous avons constaté la passivité des employés de l’hôtel face à la situation.Très déçue à ce niveau. Ce n’est pas forcément un hôtel où je reviendrai séjourner. Employés polis tout de même.
3 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Aleksandra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Останавливались на одни сутки. Понравилось!
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

amal

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Robert

Reisde met familie
Positief: Netheid
Don't expect to be like on photos
+ Very handy and extra helpful young lad who gives this hotel extra points. +Quite various breakfast. +Free valet parking. +Good location. - Housekeeping service is terrible. They didn't clean or change towels although it's written that fhey will do it daily. When I told that at the reception they replied I have to put green sign to do it - everywhere else they do it anyway. When they finally cleaned the room, they left the door open for the whole day!!! Luckily nobody had stolen anything. The next day they didn't come to clean the room although I put the green sign. I had to call twice to get the toilet paper, towels, shower gel. - It stank terribly at the toilet. They couldn't do anything at the reception. - Don't expect that it would be like it's on photos.
6 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Yildirim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Empfehlenswert
Alles ist gut gelaufen.
1 nacht verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Wifi is wife, sometimes water wasn’t working . Elevator so we had to take stairs
9 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was not clean enough and diffrent than in pictures, smaller There was no kettle in the room There was a power outage for about two hours and was no generator in the hotel Area not that much good
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

peyman

4 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly owner and staff. Great location close to the sea and city centre. I highly recommend this hotel. You will feel that you are with your family very friendly beautiful👍👍👍 I stayed in resorts and large hotels but I felt more happy in this one
20 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything about this Hotel was excellent except the language, it is helpful to place all English speaking employees at the front desk.
7 nachten verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
İdare eder!
Yasakların sonuna doğru gitmiş bulunduk ve otelde hizmet ve yemek orta durumdaydı.Sürekli bir tadilat halinde olması rahatsız ediciydi. Kesinlikle 4 yıldızlı değil,konfor ve hizmet eksikliği var.Ses yalıtımı iyi değil.4'ü kayta ilk üç gün kaldık sanki sokaktaydık, sonra 7. kata geçtik çok az fark etti. Yani eksikleri çok,yemek ve içecek konusu çok zayıf. Daha iyi hizmet ve olanak servisi olması gerekir, o yüzden orta puan verdim.Ama çalışanlar çok gayretli ve güler yüzlüler ve imkanların hepsini sunmaya çalışıyorlar.Bir gün belki başarırlar!
7 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed one week with my family. Excellent location, within walking distance to clock tower, shopping, restaurants.... nice relaxing dining area on the back overlooking a park. Excellent breakfast in the morning with a good selection, meat, cheese, fruits, veg... coffee tea juice available during the day. Hammam and sauna with massage services available but I didn't try it. Overall I would stay again anytime I am in town.
7 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Marie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Khaled

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Kostiantyn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good place for stay
Everything in hotel was okay
1 nacht verbleven in mei 2021

6/10 – Redelijk

Mondher

Negatief: Netheid
Voyages de dévoilait Antalya
Les personnes de nettoyage oublier beaucoup de fois a nettoie la chambre et mettre des bouteille d'eau
8 nachten verbleven in december 2020
Reactie van M.Kaya (Reception) op 6 jan 2021
Hissettiğiniz olumsuzluklardan dolayı özür dileriz. Sorununuzu gerekli birimlere ilettik, daha dikkatli olacağız. Bir sonraki konaklamanızda böyle sorunlar yaşamayacaksınız. Bizi tercih etmek yerine teşekkür ederim.

8/10 – Goed

Ghazwan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in december 2020
Reactie van M.Kaya (Reception) op 6 jan 2021
Thank you for your nice feedback, we expect you again.

10/10 – Uitstekend

falabi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van i.Aydoğdu (Reception) op 17 dec 2020
Hello dear guest, Thank you for your nice thoughts about our hotel.

10/10 – Uitstekend

Esen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
War zwar nur eine nacht aber sehr schönes zimmer, nettes personal.
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van i.Aydoğdu (Reception) op 17 dec 2020
Hallo liebe gaste, Vielen Dank für Ihre netten Gedanken zu unserem Hotel. Hoffe dich wieder zu sehen.

10/10 – Uitstekend

yoav

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van i.Aydoğdu (Reception) op 17 dec 2020
Thank you for your nice thoughts about our hotel. Hope to see you again.

10/10 – Uitstekend

Deborah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very Good Hotel
Great location. It was nice you could serve yourself at breakfast. Stock std turkish breakfast. Theres a great little simit shop as you walk left from the hotel. Rooms were clean, we had a little balcony which was a nice change from air conditioning. Staff friendly and helpful. Quiet. Very comfortable and great sleeps.
4 nachten verbleven in november 2020
Reactie van i.Aydoğdu (Reception) op 17 dec 2020
Hello dear guest, Thank you for your nice thoughts about our hotel. Hope to see you again.

8/10 – Goed

Ahmad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good experience and courteous staff.
2 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van i.Aydoğdu (Reception) op 17 dec 2020
Hello dear guest, Thank you for your nice thoughts about our hotel. Hope to see you again.

8/10 – Goed

Rafique

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location
Hotel was nice and clean. Very good location. Service is excellent, staff were very helpful. MarkAntalya shopping centre and beech nearby only 15 mins walk. Breakfast could be better but overall we were satisfied.
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van i.Aydoğdu (Reception) op 13 jan 2021
We are glad to see your feedback about our hotel. Your thoughts are so important to improve our service. We hope to see you again. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Amira

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A rare find in the heart of Downtown Antalya
The hotel exceeded my expectations. The location is super central. It's 10 minutes walk from the old city Kaleiçi, where all the activities are going. At the same time, it's close to the local areas where you can buy and won't be over charged. The people at the reception, are super friendly and helpful. The room is airy, bright, modern and clean. The breakfast is nice. I highly recommend. Stayed 5 days and extended another 5 days.It's a new hotel.
5 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van i.Aydoğdu (Reception) op 13 jan 2021
Hello dear guest, Thank you for your nice thoughts about our hotel. We are so glad to host you in our hotel and we hope to see you again.

10/10 – Uitstekend

iain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
14 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Grand Güllük Hotel op 30 jul 2020
Thank you very much for your nice comments. We are very happy to host you in our hotel. We are always waiting.

8/10 – Goed

Berkan

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Grand Güllük Hotel op 30 jul 2020
Yorumunuz için teşekkür ederiz Berkan bey, sizleri her zaman misafir etmek isteriz.

6/10 – Redelijk

Fatime

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Grand Gulluk Hotel op 2 jul 2020
Thank you for your valuable comment.