Een privéstrand, ligstoelen aan het strand, parasols, beachvolleybal

Beoordelingen van Nazar Beach City & Resort Hotel

3 out of 5
Nazar Beach City & Resort Hotel
Güzeloba Mahallesi Lara Caddesi No:27, Karpuzkaldiran, Antalya, Antalya

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 38 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 10 van 38 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 38 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 38 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 38 beoordelingen" "

6,8/10

Netheid

6,2/10

Personeel en service

5,6/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Roland

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vies en oud hotel, slechte service
De lobby van het hotel ziet er goed uit, maar dit goede beeld verdwijnt snel als je op de kamer komt. Oude bedden, kapotte meubels, kapotte laminaatvloer, tv die niet werkt, airco die zo veel lawaai maakt dat het onmogelijk is deze aan te zetten, ouroude badkamer waar werkelijk alles defect is. En alles is smerig, schoonmaken kennen ze hier niet. Omdat het hotel buiten het seizoen gesloten is, begonnen ze alvast met met alles winterklaar te maken terwijl er nog een hoop betalende gasten waren. De bar aan het zwembad dicht, de lobby bar enkel open op bepaalde tijden en zelfs dan was er niemand om te helpen, de ligstoelen aan het zwbad werden al weggehaald en we konden op stoeltjes gaan zitten. Je betaald extra voor all-inclusive, maar je hebt geluk als je iemand kan vinden die een drankje inschenkt. Het eten bestond de laatste dagen uit kipnuggets en rijst, en wat salade. De vriezer moest leeg.... Dit hotel zou hier niet aangeboden moeten worden, het is een grote tegenvaller.
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Roland

Negatief: Netheid
Terrible room, good restaurant.
I booked a seaview room with all-inclusive, the only good thing was the beautiful sea view from the balcony. In my room the AC not worked, after a try from the staff to fix it I got another room. The furniture is broken, the fridge not work, the matras on the bed was only 180cm long, and with your head you lay next to open power outlets. The AC is very old, and make a terrible noice, it's not possible to turn it on in the night. The bathroom wad old and not clean, same with the towels. In the morning at 9 the housekeeping knocked on the door from all rooms, again at 9.30, becouse they want clean. The restaurant very good and every day different food, also fresh grilled fish. The all-inclusive bar is something different, close a few hours during the day.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Ege K. op 3 okt 2019
Dear guest, thank you very much for your comments and feedback. Improvements will be made in accordance with your warnings. Best regards...

6/10 – Redelijk

Guliza

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Charlie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were nice not so much management but receptionists and bar very friendly your limited in drinks only local beer on tap and vodka and gin the food was hit and miss the chef seemed good thinknits more the quality of ingedients i often just had toast and struggled to pick food inwould eat honestly the turkish bath and massage here was amazing though and area is lovely good clean place to stay but think twice about all inclusive maybe?
6 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Arek

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Tessa

3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

IREM

2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Sattar

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Farzana

Positief: Netheid
Beautiful ocean view rooms but terrible restaurant
Hotel location is excellent but the restaurant food and staff sucked . Terrible service , bad food and very few choices on the menu. By the way you can’t bring outside food to the hotel.
2 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

NEJAT

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Steve

Personnel homme pas top, pas très propre
9 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Sattar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Slah

Negatief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Ibtisam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good service, clean and have beautiful view, good food and kids friendly
4 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Olivier

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Otelde Nazar Beach de Tatil
Mükemmel bir otel.güleryüz ve saygı ve huzurlu ortam
2 nachten verbleven in augustus 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Robert

Negatief: Personeel en service
Very Bad people and very nasty food somthimes broked food expired dirtyyyyy
7 nachten verbleven in augustus 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very bad experience every thing at this hotel doesn't work
2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

György

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Remek strand
Hyors bejelentkezes de minden covid protokot betartottak. Nagyon jó privát strand
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Aynur

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

christian

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Sezer

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rezalet tatil
2 gece satın aldığım odadan 1 gün sonra çıkmak zorunda kaldım, iğrenç çarşaflar kokan bir tuvalet rezil bir plaj, havuzda olan pislikler gerçekten rezalet
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
Vanligt hotell med turist standard. Inget speciellt. Flygplanen går över hotellet hela dygnet vilket är mycket störande.
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Ege K. op 2 okt 2019
Kära gäst, tack för dina kommentarer. Det finns små nackdelar med att ha en så vacker utsikt, som flygplansbuller.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Die Lage war gut, und das Essen war sehr gut kleine Pool .
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Ege K. op 2 okt 2019
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre Kommentare. Wir würden uns freuen, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

2/10 – Ontzettend slecht

Zeynep

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Berbat.
Bugüne kadar kaldığımız en kötü oteldi. Hiçbir şekilde düzgün hizmet alamadık. Erken giriş yapmamız gerektiğini belirtmemize ve yardımcı olacaklarını söyleyemelerine rağmen bizi saatlerce beklettiler, odamız hazır olmasına rağmen haber verme zahmetine bile girmediler. Kapımızın önünde rahatsız etmeyin uyarısı olmasına rağmen, kat görevlileri kapımızın önünde bağıra bağıra konuşup, kapıyı çalıp her türlü rahatsızlığı verdiler ve daha bir sürü şey. Kahvaltının rezilliğinden bahsetmek bile istemiyorum. Kendinize kötülük yapmak istemiyorsanız fiyatını hiçbir şekilde haketmeyen bu oteli asla seçmeyin.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

ferhat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

ibrahim

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
cok eski bir otel, havalimanin dan cok ucak gurultusu var. konumu guzel.oda temiz. fiyatina gore iyi bir otel

8/10 – Goed

Afrooz, Houston

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Reza
It was a good hotel for that price, but it's not luxury , it worth the price. Thank you

6/10 – Redelijk

Mehmet

Positief: Netheid, personeel en service

6/10 – Redelijk

Moley, London

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful location but not much else.
The food was absolutely diabolical. Not just the choice of food, but some of it was off date, like the soup, they clearly had a 2 day rota on food so used the food from the day before. The hotel staff do not speak English, there was a massive communication barrier, There is no way to access water at the hotel after the restaurant and pool bar has closed which is not acceptable in the heat. They do not serve any other food or drink other than Turkish. No ice cream, or kids choices. The swimming pool is nice however it does have rust on it and the slides are fun but have limescale on, the steps to the slide are filthy too. They do not have a lifeguard at the poolside either and when the slide is on (generally midday sun which is not clever) the children run wild and run up the slide stopping others from using it properly. There are no staff to manage this and it took about 6 times of complaining for the manager to ask the kids to stop ..l once management was inside the kids just carried on. When we arrived at midnight, we were tired, thirsty, hungry and did not even receive a welcome. Our passports were copied and we were given a room key, we had to ask how to get to our room. There was no one to help us with luggage, no one to offer us a snack of water and we were not given any information about the hotel or where things were, You can walk down to the private beach which is a small concrete area, no staff or toilets. We wouldn't go back, there are far better places.

2/10 – Ontzettend slecht

Ercan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NEVER STAY HERE
Very disappointed. Rude front desk staff, disgusting food, dirty room. No internet access in rooms

2/10 – Ontzettend slecht

Ercan, USA

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
skip this hot
This hotel was awful. Rude staff, dirty rooms, extremely uncomfortable bed, disgusting food

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Akdeniz hatırası
Özellikle konum çok iyi,yemekler bu konsepte göre idare eder
Degerlendirmeniz icin cok tesekkur ederiz.

4/10 – Matig

Tommi

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
huono ruoka ja englanti..
Bad food, poor english, location pretty ok and room didnt fuction properly.
Reactie van HASIBE op 1 jun 2016
Degerlendirmeniz icin cok tesekkur ederiz.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
Inte värt. Dålig service. Kan inte engelska.
Degerlendirmeniz icin cok tesekkur ederiz.

6/10 – Redelijk

Metin, İzmir

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Vasat
Konum güzeldi fakat otelin bakıma ihtiyacı var.İyi bir işletilme sayesinde güzel bir otel haline dönüştürülebilir.
Degerlendirmeniz icin cok tesekkur ederiz.

10/10 – Uitstekend

Nadia

Positief: Personeel en service, comfort kamer