Waterglijbaan

Beoordelingen van Wyndham Garden Lara

Wyndham Garden Lara
Kemeragzi Mah. Yasar Sobutay Bulvari, No- 331,07112, 332, Antalya, Antalya Region

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 100 van 250 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 96 van 250 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 30 van 250 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 250 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 250 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Meryem

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alles was goed
8 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Asiye GÖK, Guest Relations Manager op 22 nov 2021
Beste Meryem, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Asiye GÖK Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

abdelhamid

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn
6 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Lara Family Club op 17 sep 2021
Thank you so much for staying with us and for your time. We look forward to welcoming you back in the near future.Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoonheid was top! Zo ook het eten! De keuze enorm en heel lekker. Minder was de afstand tot het strand. Maar het busje reed elke 10 minuten!
7 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Lara Family Club op 4 mei 2019
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet

8/10 – Goed

Lieske

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Strand behorende bij het hotel was heerlijk. Hotel was netjes en goed georganiseerd. weinig afwisseling in het eten aanbod
7 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Firuze TOKGÖZ op 6 dec 2018
Dear Guest, Thank you so much for taking your time for writing a review about our hotel. Your feedback is very important for us in order to continiously improve our hotel and service quality. It is nice to hear that you had a good time at our hotel and you could enjoy your stay. We wish you all the best and are hoping to welcome you again at our hotel. Yours sincerely, Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eten en service was slecht
Service was slecht.lang wachten en geen vriendelijkheid.eten was slecht en elke keer hetzelfde.
9 nachten verbleven in april 2018
Reactie van FİRUZE TOKGÖZ op 10 mei 2018
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden. Met vriendelijke groet/CRM/

8/10 – Goed

erkan, b

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Leuke hotel
Het is niet het beste hotel maar voldoende, de animatie team viel alleen een beetje tegen
Reactie van Firuze TOKGÖZ op 12 apr 2018
Dear Guest, Thank you so much for taking your time for writing a review about our hotel. Your feedback is very important for us in order to continiously improve our hotel and service quality. It is nice to hear that you had a good time at our hotel and you could enjoy your stay. We wish you all the best and are hoping to welcome you again at our hotel. Yours sincerely, Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

8/10 – Goed

charlot

Positief: Netheid, personeel en service
De foto's Zijn mooier dan het echt is. Het publiek vond ik erg tegenvallen best wat aso mensen. Een superieur kamer geboekt en standaard kamer gekregen na een dag toch een andere kamer gekregen maar je mist wel een dag van de vakantie door het in en uitpakken. Zwembad en strand was lekker eten viel erg tegen erg druk wel genoeg en gevarieerd maar niks naar mijn smaak. In de omgeving is ook niks geen horeca niks. Geen Lara antalya meer voor ons
Reactie van Firuze TOKGÖZ op 12 apr 2018
Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

6/10 – Redelijk

Dogan, Amsterdam

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Slecht service
Reactie van Firuze TOKGÖZ op 12 apr 2018
Dear Guest, Thank you so much for taking your time for writing a review about our hotel. Your feedback is very important for us in order to continiously improve our hotel and service quality. It is nice to hear that you had a good time at our hotel and you could enjoy your stay. We wish you all the best and are hoping to welcome you again at our hotel. Yours sincerely, Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

10/10 – Uitstekend

Simon

4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Asiye GÖK Guest Relations Manager op 29 nov 2023
Dear Simon;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

8/10 – Goed

Viola

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Asiye GÖK Guest Relations Manager op 29 nov 2023
Dear Viola;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

4/10 – Matig

El Maizi

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aucun personnel ne parle français. J’ai eu une brûlure à l’avant-bras suite à un appareil défectueux à l’hôtel mais aucune prise en charge et difficile de communiquer avec eux..j’ai du tout acheté et me débrouiller tout seul.attention la consultation chez le médecin environ 120 euros.j’ai du appeler mon assurance en France pour qu’il y ai un suivi et l’hôtel n’a pas voulu me fournir une attestation d’incident. Attention à vos affaires dans dans votre chambre, fermé vos valises sous clés et vos papiers et documents dans le coffre.on ma pris mon iPhone, j’ai du allez 3 fois a l’accueil et comme par magie il réapparaît au bout de 3 jours. Je ne recommande vraiment pas.
Reactie van Asiye GÖK Guest Relations Manager op 29 aug 2023
Dear El Maizi;I read with much concern about the unpleasant experience that you have encountered during your previous stay with us. It is always disappointing to receive negative feedback I am sorry that certain aspects of your stay were below our usual high standards. We checked our records and found that after you told us that you burned the left hand at the Tost restaurant. The nurse immediately made an ice compress and put an ointment on it. We also have asked you if you desired a doctor. However, you did not want this. The CCTV recordingsI must draw your attention to the fact that the toast machine was definitely not defective! The CCTV records was checked and found that the lady opened the toast lid with her right hand and dropped it on her left arm. However, regarding the other allegations unfortunately, I could not find any records regarding the situation you have described to investigate and respond in detail. Please also note that we strive to provide excellent guest service and accommodation to each of our guests and I am sorry that we have failed you. I hope that you would consider giving us another chance to welcome you at our hotel in the future so that you can fully experience our exceptional service and characteristic hospitality.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Kalkidan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely staff good and clean hotel
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Asiye GÖK Guest Relations Manager op 23 aug 2023
Dear Guest;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Annette

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Musik war dauerhaft an und dadurch war es zu laut
7 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Asiye GÖK Guest Relations Manager op 29 nov 2023
Dear Anette;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Abobke Abdul Hassan

5 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Asiye GÖK Guest Relations Manager op 29 nov 2023
Dear Abobke Abdul;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Irene

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gute Preis Leistung
8 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Asiye GÖK Guest Relations Manager op 29 nov 2023
Sehr geehrte Irene,vielen herzlichen Dank für die gute Bewertung auf dieser Seite. Sehr gerne sind wir bei weiteren Aufenthalten wieder für Sie da. Fühlen Sie sich jederzeit herzlich willkommen. Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Goed

Hedieh

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The front desk staff were very friendly and accommodating. We went in late October so the pool water was too cold to swim in. We happened to learn by chance that we can use the amenities at the Ramada across the street (indoor poor) and wish someone had told us at check in.
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Asiye GÖK Guest Relations Manager op 29 nov 2023
Dear Hedieh;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

AMADOU

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Personnel super sympathique et accueillant. Grand hotel all inclusive Sympa pour la famille ou le solo Je recommande
7 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Asiye GÖK Guest Relations Manager op 29 nov 2023
Cher invité;J'apprécie grandement votre incroyable critique! C'est un plaisir de savoir que vous avez pleinement apprécié vos récentes vacances avec nous, et j'espère sincèrement vous revoir à l'avenir.Meilleures salutations,Asiye GÖKGuest Relations Manager

8/10 – Goed

YUVAL

Reisde met een groep, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
all good😍😍
7 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Asiye GÖK Guest Relations Manager op 2 aug 2022
Dear Yuval; Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future. Sincerely, Asiye GÖK Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Liran

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grat stuff,a lot of tasty food,very clean,kids activities. You dont need to get out from the hotel. Super super good loction. It was a very good family viction. Tnx!
7 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Asiye GÖK Guest Relations Manager op 2 aug 2022
Dear Liran; I greatly appreciate your amazing review! It's a pleasure to know you thoroughly enjoyed your recent holiday with us, and I sincerely hope to see you again in the future. Kindest regards, Asiye GÖK Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Nazim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
All inclusive with lots of choice and quality. All halal. Mosque only 10-15 mins walk away!
4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Asiye GÖK Guest Relations Manager op 27 jul 2022
Dear Nazim; I greatly appreciate your amazing review! It's a pleasure to know you thoroughly enjoyed your recent holiday with us, and I sincerely hope to see you again in the future. Kind regards, Asiye GÖK Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Elif

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das hotel war sehr schön genau so wıe das essen und dıe essensauswahl war sehr groß das personal war auch sehr freundlıch und das hotel war allgemeın sehr sauber
10 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Asiye GÖK Guest Relations Manager op 22 jul 2022
Sehr geehrte Elif, für Ihre sehr gute Bewertung und die Mühe möchten wir uns herzlich bedanken. Wir würden uns sehr freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Asiye GÖK Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

manmeet

5 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Asiye GÖK Guest Relations Manager op 29 nov 2023
Dear Manmeeet;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

SHAMAINE

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Asiye GÖK Guest Relations Manager op 29 nov 2023
Dear Shamaine;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Oman

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The riom was dirty,rhe food wasn't delicious vad customer service
7 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Asiye GÖK Guest Relations Manager op 22 jul 2022
Dear Guest, Thank you so much for staying with us and for your time. All feedbacks are so important for us and we always care our guests' opinions. We thank you again for the points and hope to see you back here in our house as soon as possible. Sincerely. Asiye GÖK Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

ramiz

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
the environment shows was great, pool games, the staff are very respectful, lots of food options, nothing to complain about it
8 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Wyndham Garden Lara op 13 jul 2022
Dear Ramiz Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Pantea

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
7 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Wyndham Garden Lara op 13 jul 2022
Dear Pantea, Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards,

8/10 – Goed

Ariel

Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel, excellent for families with children
4 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Wyndham Garden Lara op 13 jul 2022
Dear Ariel, Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Yasmine

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
11 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Asiye GÖK Guest Relations Manager op 29 nov 2023
Dear Yasmine;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

8/10 – Goed

Peggy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's clean and staff are very friendly and welcoming. I enjoy my stay at this property and will go back again.
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Asiye GÖK Guest Relations Manager op 29 nov 2023
Dear Peggy;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

2/10 – Ontzettend slecht

salam

4 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Asiye GÖK Guest Relations Manager op 29 nov 2023
Dear Salam;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Mohammad

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beste Erlebnis, freundliches Personal, sehr leckeres Essen, Menü Vielfalt ca. 40 wechselhafte verschiedene Menüauswahl. Immer wieder gern.
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Asiye GÖK Guest Relations Manager op 29 nov 2023
Sehr geehrter Mohammad, vielen herzlichen Dank für die gute Bewertung auf dieser Seite. Sehr gerne sind wir bei weiteren Aufenthalten wieder für Sie da. Fühlen Sie sich jederzeit herzlich willkommen. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Abed elrahman

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Asiye GÖK Guest Relations Manager op 29 nov 2023
Dear Abed;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Eddie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grymt bra hotell maten helt suverän trevlig personal rent fräscht men ett lite minus för ganska hårda sängar o stenhårda kuddar !!
7 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Asiye GÖK Guest Relations Manager op 29 nov 2023
Dear Eddie;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Bradley

4 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Asiye GÖK Guest Relations Manager op 29 nov 2023
Dear Bradley;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

8/10 – Goed

OSAMA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
الموقع ممتاز والسعر مقابل الخدمات رائع
4 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Asiye GÖK Guest Relations Manager op 29 nov 2023
Dear Osama;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

6/10 – Redelijk

Hisham

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1st time in Antalya, the experience was okay. The room sizes were good, children's entertainment was good my daughter loved it. The staff were lovely and always helped. Breakfast and lunch were decent but dinner was not good at all, on my last day I had a few kebabs and I was throwing up all night. Lara needs to change their menu the food is the same every day. The swimming pool water was really cold.
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Asiye GÖK, Guest Relations Manager op 5 nov 2021
Dear Hisham; I read with much concern about the unpleasant experience that you have encountered during your previous stay with us. It is always disappointing to receive negative feedback I am sorry that certain aspects of your stay were below our usual high standards. Unfortunately, I could not find any records regarding the situation you have described to investigate and respond in detail. It would have been more helpful for us, as well as for you, if you had informed us of your dissatisfaction and wishes, so that we can rectify them immediately and spend a carefree holiday. Nevertheless, you can be assured that your advice will be taken very seriously, because we see ourselves as hosts from the bottom of our hearts and it is our highest concern to our guests.Your suggestion has been forwarded to the relevant departments and we hope that you can satisfy your next visit. I hope that you would consider giving us another chance to welcome you at our hotel in the future so that you can fully experience our exceptional service and characteristic hospitality. Best Regards, Lara Family Club

8/10 – Goed

Richard

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel and good value
Good all inclusive hotel with decent food and facilities. Not the best time of year and not very busy due to covid so not all facilities were open.
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Lara Family Club op 5 nov 2021
Dear Richard Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards,

6/10 – Redelijk

El-Hadi

1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Lara Family Club op 5 nov 2021
Thank you so much for taking your time to leave a review. It is really important for us to hear your experience and impressions. That's the only way how we can improve our service every day a little bit more. Hope to see your again. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Martial

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Accueil très bon , bien sur il faut aussi communiquer un minimum avec le personnel et ne pas les considérer comme des serviteurs, si vous les respectez ils sont charmants. Les repas sont très variés, pour un Français, le vin est bas de gamme... Comme l'alcool servi en général. Le soir si on est exposé côté scène, c'est mal insonorisé. Beaucoup d'enfants.... Je ne m'attendais pas à ce qu'il y ait autant d'enfants... A côté il y a l'hôtel Ramada dans lequel vous pouvez vous détendre également. La plage est top. Le sable est fin.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Asiye GÖK, Guest Relations Manager op 5 nov 2021
Cher Martinal; Merci beaucoup de rester avec nous et pour votre temps. Tous les commentaires sont si importants pour nous et nous nous soucions toujours de l'opinion de nos clients.Nous vous remercions encore pour les points et espérons vous revoir ici dans notre maison dès que possible. Meilleures salutations, Lara Family Club

8/10 – Goed

Mahmoud hamdan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Asiye GÖK, Guest Relations Manager op 30 okt 2021
Dear Mahmoud Hamdan; Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Asiye GÖK Guest Relations Manager

8/10 – Goed

Marcus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bra mat välstädade rum och bra service. Minus för att barnområdet låg i skugga hela dagen och långt från alla bekvämligheter men annars så var vi nöjda.
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Asiye GÖK, Guest Relations Manager op 29 okt 2021
Cher invité; Merci beaucoup d'avoir pris le temps de laisser un avis. Il est vraiment important pour nous d'entendre votre expérience et vos impressions. C'est la seule façon d'améliorer un peu plus notre service chaque jour. J'espère vous revoir. Meilleures salutations, Lara Family Club

8/10 – Goed

Abed elrahman

1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Lara Family Club op 27 okt 2021
Dear Abed, Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards,

8/10 – Goed

Ljubomir

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bolji nego sto sam ocekivao
Hotel je bolji nego što smo očekivali. Ima dobar odnos kvaliteta i cene. Hrana je odlična i bolja nego u dosta skupljim hotelima. Sobe nisu loše. Jedina mana je udaljenost od plaže, loš ambijemt na plaži i što se nalazi u njivama.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Lara Family Club op 27 okt 2021
Dear Ljubmir, Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards,

4/10 – Matig

Abed elrahman

1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Lara Family Club op 23 okt 2021
Dear Abed, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Lara Family Club. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Here at Lara Family Club, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future. Best Regards, Lara Family Club

10/10 – Uitstekend

Peter Armin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles Freundlich und gut
8 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Asiye GÖK, Guest Relations Manager op 18 okt 2021
Sehr geehrter Peter, für Ihre sehr gute Bewertung und die Mühe möchten wir uns herzlich bedanken. Wir würden uns sehr freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Asiye GÖK Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Peter, Istanbul

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great for families
5 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Asiye GÖK, Guest Relations Manager op 12 okt 2021
Dear Peter; Thank you for your glowing review! I'm pleased to hear that you fully enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you again to our sunny Ramada Resort Lara! Kind regards, Asiye GÖK Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Emrah

2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Lara Family Club op 8 okt 2021
Sayın Emrah Bey; Tatilinizin ardından otelimiz hakkındaki deneyim ve güzel görüşlerinizi paylaşmaya ayırdığınız değerli vaktiniz için çok teşekkür ederiz. Tesisimiz ve hizmetlerinden memnun kaldığınızı belirten övgü dolu sözleriniz bizleri çok mutlu etmiş, ekibimiz için büyük motivasyon kaynağı olmuştur. Sizleri tekrar otelimizde ağırlamayı kalpten ümit eder, sevdiklerinizle sağlıklı ve huzurlu günler dileriz. Saygılarımızla,

10/10 – Uitstekend

Alina

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Asiye GÖK, Guest Relations Manager op 25 sep 2021
Dear Alina; Thank you for your glowing review! I'm pleased to hear that you fully enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you again to our sunny Family Club soon! Kind regards,

8/10 – Goed

SEYED KHASHAYAR

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Asiye GÖK, Guest Relations Manager op 16 sep 2021
Dear Seyed KHASHAYAR; Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Lara Family Club

8/10 – Goed

Yasar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Asiye GÖK, Guest Relations Manager op 7 sep 2021
Dear Yasar; Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Lara Family Club