Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 78 van 171 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
78
Gastenscore: 8 - Goed. 76 van 171 beoordelingen" "
8 - Goed
76
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 171 beoordelingen" "
6 - Redelijk
12
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 171 beoordelingen" "
4 - Matig
3
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 171 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
2
9,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Rinus
Zakenreiziger
25 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rinus
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Solhof team op 2 jan 2024
Dear Rinus,Thank you for this nice review.We are glad you have enjoyed your stay with us, and we are looking forward to welcoming you again with us.Kind regards,
10/10 – Uitstekend
Patrick
17 dec 2023
Patrick
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Solhof team op 2 jan 2024
Dear Patrick,Thank you for quoting us so well. We are happy we have lived up to your expectations.We hope to see you again soon.best regards,
10/10 – Uitstekend
Peter
Zakenreiziger
22 nov 2023
Peter
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Solhof team op 2 jan 2024
Dear Peter,It's lovely that you had such a great stay with us!Thank you for the 10/10, we are looking forward to welcoming you with us again soon.Best regards,
8/10 – Goed
Celine
8 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Celine
1 nacht verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Sevda
7 okt 2023
Het is geen echte bijzondere accommodatie. Sober ontbijt
Sevda
1 nacht verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Ron
Reisde met partner
24 jul 2023
Positief: Netheid
Rustig plekje voor een overnachting. Niet echt bijzonder maar een overnachting prima
Ron
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Els
Reisde met partner
2 jul 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Super location very romantic
Els
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Solhof team op 21 jul 2023
Dear Els,Thank you for quoting us with 5/5.We are very happy you enjoyed your stay with us.kind regards,
8/10 – Goed
j.c.m van
15 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
ruime kamer, stil en gratis parkeren.
j.c.m van
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Pieter
Reisde met partner
2 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging en gebouw met mooi park erachter
Pieter
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Solhof team op 25 jun 2023
Beste Pieter,Dank voor deze fijne review. We zijn zo blij dat u een fijn verblijf had en onze ligging in het mooie park kon appreciëren.Graag tot gauw!
10/10 – Uitstekend
Rogier
Reisde met partner
19 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top hotel voor bezoekje Antwerpen
Rogier
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Anouk, Hotel Supervisor op 11 mei 2022
Beste Rogier
Bedank voor deze fijne review.
We zijn blij dat u van uw verblijf heeft genoten :)
Graag tot een volgende keer!
Met warme groeten,
10/10 – Uitstekend
Marinette
7 mrt 2022
Marinette
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Solhof team op 8 mrt 2022
Thank you for your nice quotation. We are glad you enjoyed your stay with us, and hope to be able to welcomg you again soon.
10/10 – Uitstekend
Jan
Zakenreiziger
19 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Solhof team op 8 mrt 2022
Dank voor deze mooie quotering. We zijn blij dat u van uw verblijf in hotel Solhof heeft genoten, en hopen u gauw opnieuw te mogen verwelkomen.
10/10 – Uitstekend
Ivo
Zakenreiziger
17 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf,
Prima verblijf, mooie locatie, prima bedden vriendelijke uitbaters.
Ivo
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Solhof team op 8 dec 2021
Best Ivo,
Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling. We zijn erg blij dat u ons hotel, onze bedden en onze klantvriendelijkheid zo kon waarderen.
We hopen u gauw opnieuw bij ons te mogen verwelkomen.
met gastvrije groeten
6/10 – Redelijk
Lex
Zakenreiziger
14 okt 2021
Het verblijf was OK.
Ontbijt en ontbijtruimte was sober.
De verwarming op de kamer was niet te temperen.
Lex
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Solhof team op 8 dec 2021
Geachte mevrouw, heer,
Dank om ons uw mening te geven. Dat is voor ons altijd een opportuniteit om de wensen van onze gasten beter te leren kennen en ons te kunnen verbeteren.
Ik wens echter met klem tegen te spreken dat het ontbijt sober was.
Het is een uitgebreid warm en koud buffet, waarin we aandacht geven om zowel zoete als hartige dingen aan te bieden. Misschien kan u ons per DM meegeven wat u graag extra zou zien op ons ontbijtbuffet? Dan zullen we zeker overwegen om dat aan ons uitgebreide gamma toe te voegen.
De inkleding van de ruimte hebben we samen met een interieurarchitect gedaan en we merken dat deze aan het overgrote deel van onze gasten bevalt, maar iedereen heeft uiteraard een andere smaak. We begrijpen dat een decoratie, zelfs wanneer deze met veel liefde is gekozen, niet aan iedereen kan bevallen.
We excuseren ons voor het probleem met de verwarming op de kamer. We hebben het meteen laten nakijken door een technieker, zoiets mag inderdaad niet gebeuren.
Met vriendelijke groeten,
10/10 – Uitstekend
Roelof
Zakenreiziger
1 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima Hotel
Goed georganiseerd Hotel met vriendelijke ontvangst. Prima bed en Wifi
Roelof
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Solhof team op 2 okt 2021
Beste Roelof,
Dank voor uw commentaar. we zijn blij dat ons hotel u zo goed is bevallen.
We hopen u gauw opnieuw bij ons te mogen verwelkomen.
met vriendelijke groeten,
Solhof team
10/10 – Uitstekend
Ivo
Zakenreiziger
30 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toplocatie
Zeer mooi kasteel, ruime kamers, alles prima afgewerkt. Toplocatie zoals beschreven.
Heel goed verzorgd, lekker en kraakvers ontbijt.
Enige minpunt was het zeurend geluid van de circulatie van het water in de verwarmingsradiator op de kamer, dat me s'nachts enige tijd wakker gehouden heeft. We gaan ervan uit dat dit wel snel zal opgelost/hersteld worden.
Ivo
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Solhof team op 2 okt 2021
Beste,
Dank voor uw commentaar. We zijn blij dat u uw verblijf bij ons zo heeft geapprecieerd.
Het geluid van water door de buizen lijkt me op het eerste gezicht regulier, het spijt ons dat dit u heeft wakker gehouden. De meeste gasten merken dit niet echt...
met vriendelijke groeten
10/10 – Uitstekend
Marie
23 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super verblijf
Geweldig hotel. Supervriendelijk personeel, nette en ruime kamer en lekker ontbijt. We hebben genoten van de rust en van het achterliggende park. Top !
Marie
2 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Victoria
3 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect stay at lovely hotel
We had a perfect stay at this hotel. From the moment we arrived we felt very welcome and all staff were extremely attentive and helpful. Breakfast was served in the room and everything was very well taken care off in light of the current restrictions. Highly recommend this hotel. We will come again!
Victoria
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Solhof team op 14 mrt 2021
Thank you for this nice comment. We are happy you enjoyed your stay with us so much. We are looking forward te welcoming you soon again!
Best regards, Solhof team
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Eveline
26 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel met prima service
Zeer gastvrij onthaal. We kwamen pas om 00.30 uur in het hotel en wilden nog een drankje doen. In de lobby stond een biertje koud en wat frisdrank. Zelf invullen en de volgende dag afrekenen. Prima ontbijt met prachtig uitzicht op de tuin. Mooie kamer en prima badkamer. Al met al een top locatie, zeer charmant en prettig. Zeker aan te bevelen.
Eveline
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Solhof team op 29 jan 2020
Beste Eveline, Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling. Wij willen inderdaad al onze gasten zo goed mogelijk ontvangen, en we zijn blij dat u dit zo kon appreciëren. We hopen u in de toekomst opnieuw in hotel kasteel Solhof te mogen ontvangen. met vriendelijke groeten, het Solhof team
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 sep 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
3 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
heb 152€ betaald voor overnachting, maar factuur gekregen van 126.65€
hoe kan dat
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Kasteel Solhof op 6 jun 2019
Beste,
Bedankt voor uw bericht.
Het spijt ons ten zeerste dat u de verkeerde factuur ontvangen heeft. Het verschil zit namelijk in de commissie en u had een correct factuur van 152€ moeten ontvangen.
Is het mogelijk ons uw e-mailadres te geven zodat we het correcte factuur kunnen doormailen?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Miranda de Gooijer
Front Office
Kasteel Solhof
10/10 – Uitstekend
Azzouz, Utrecht
Reisde met een groep
21 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit was een ver boven verwachting locatie zeker vergeleken met de lage kamer en ontbijt prijs die we betaalden! Echt een aanrader! Zo in Antwerpen en zo weer in het groen! (1 minpuntje kon ik nog maar vinden, na 4 tafeltjes ontbijters was het roerei en de boter op en die konden ze niet meer aanvullen. Bar en restaurant aangrenzend zijn ook geweldig! Chapeau!
Azzouz
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Carol
25 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed bevonden
Vriendelijk onthaal, proper hotel, goede bedden, lekker ontbijt (dat men op vraag heeft vervroegd), mooie tuin, vlakbij de locatie waar we de volgende dag moesten zijn. Enkele minpunten: de isolatie is zwak en het kamergordijn kon niet volledig toe (gelukkig hadden hiervoor veiligheidsspelden mee voor onze loopnummers ;-)
Carol
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg leuk hotel op prachtige locatie
Erg goed ten opzichte van Antwerpen en Mechelen. gemakkelijk aanrijden. prima parkeergelegenheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig hotel met een prachtig uizicht vanuit de ontbijtruimte. Uitgebreid ontbijt, vriendelijk & behulpzaam personeel. Mooie kamer met goede bedden, fijne badkamer. Perfect voor een weekendje weg.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig hotel
Rustig hotel, rustige omgeving. Ontbijt eenvoudig maar voldoende.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Bart
12 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel voor een zakenreis
Ruime en rustige kamers. Uiterst proper hotel. Naast een mooi park aanpalend aan de tuin van het hotel. Uitgebreid ontbijt met veel keuze. Niks verkeerd op aan te merken. Gratis parking.
Bart
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Tom
5 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het was een leuk verblijf in een mooi en proper hotel. Mooie omgeving , centrum Aartselaar vlakbij met bars, restaurants, ... op 2 min van A12 snelweg en 5 min van E19 snelweg. Ontbijt was super , keuze genoeg voor iedereen, met uitzicht op een grote tuin ( of park) onder een sneeuwtapijt! Gebruik minibar zonder meerkost . Super!!
Tom
1 nacht verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
Koen
5 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk weekendje weg
goed hotel, ruime kamers, goede service, lekker ontbjt. een aanrader!
Koen
1 nacht verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
Wim, Oss
26 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keurig hotel met vriendelijk personeel.
Zeker een hotel om een keer terug te komen.
Wim
1 nacht verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 nov 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verblijf in Aartselaar
Prima hotel, helaas geen eigen restaurant. Wel er direct ernaast in het koetshuis een fantastisch restaurant maar bleek de 2e avond (zaterdag) te zijn volgeboekt. Alternatieven waren slecht voorhanden, het was beter geweest als wij dit vooraf geweten hadden.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
Harm
5 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeker aan te bevelen
Uitstekende locatie, heel goed verblijf in prachtige omgeving
Harm
1 nacht verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
Rik, Koksijde
28 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
rustig verblijf
hotel gekozen ifv bedrijfsevenement in Bornem.
Vlotte bereikbaarheid, rustige ligging
aangename ontvangst, mooie kamer, goed ontbijt.
Rik
1 nacht verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Ed
21 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top locatie.
Geweldig mooie locatie. Mooie tuin achter het hotel.
Ruime parking.
Mooie en ook ruime kamers.
Gratis minibar.
Goed ontbijt.
Vriendelijke medewerkers.
Heerlijk bed.
Goede bar en restaurant bij hotel.
Ed
1 nacht verbleven in september 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie omgeving en daar blijft het bij.
Geen airconditioner, geen restaurant, geen bar en een heel matige ontbijtselectie. Zo is er geen fruit, groente en een heel beperkte keuze uit zoete leg. De eitjes mag je in koud water zetten om 20 minuten te wachten op een gekookt eitje. Geen aanrader, zeker niet op een maandag en dinsdag waarop de restaurants in de nabije omgeving zijn gesloten. Eerste en laatste keer.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2017
8/10 – Goed
Marieke, Wervik
19 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel op goede locatie
Wij checkten in na 23 uur en dat was geen probleem. Via een parlofoon kregen we een code om onze sleutel uit een kluisje te halen. De stem over de parlofoon was niet zo goed te verstaan maar het is toch gelukt. De kamer was ruim, enkel jammer dat de gordijnen niet echt verduisterend waren. Het was ook wel warm op de kamer, maar dat was voor ons niet echt een probleem. De badkamer zag er piekfijn uit, met een bad en douche en een overschot aan handdoeken. Kortom eigenlijk een zeer aangenaam verblijf voor een mooie prijs.
Marieke
8/10 – Goed
Gert, Houthalen
5 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi Hotel met wandelpark , gelegen vlakbij de A12
Gert
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 okt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bijzondere ervaring......heel dicht bij Antwerpen
Heel mooie locatie . Echt een kasteel uitstraling. Kamer mooi, royaal, en netjes.
Vriendelijk personeel, prima ligging heel dichtbij Antwerpen Centrum.
Het uitstekende ontbijt is in een heel mooie luxe zaal met zeer royale keus .
Puntje van kritiek; het ruikt in de gang van het hotel erg onplezierig. Zouden ze echt wat aan moeten doen.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 okt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Decent hotel and nice bed
Decent hotel and nice bed
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Bas, Spijkenisse
29 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Buiten Antwerpen en bij een rustig park.
Goed hotel behalve dat er op de kamer 3 lampen kapot waren en de koffie en ijskast machine van het hotel waren stuk maar geweldig personeel staan gelijk voor je klaar.
Bas
4/10 – Matig
Andre
26 aug 2015
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Andre
4/10 – Matig
Rob en Kirsten, Leiderdorp
12 jul 2015
Negatief: Personeel en service
Mooi zaken hotel
Mooi zaken hotel dat onvoldoende gericht is op toerisme. Door bezuiniging in personeel (hotel gaat in de zomer dicht) is de sfeer niet aanwezig. Niemand in het restaurant, niemand aan de bar, geen barpersoneel, slecht assortiment. Heel erg zonde aangezien het op 15 minuten vanaf hartje Antwerpen ligt.
Rob en Kirsten
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 jun 2015
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Ger, Amsterdam
6 jun 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel met goede sfeer dicht bij Antwerpen
uitstekend
Ger
8/10 – Goed
philip
26 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pleasant stay. Very comfortable.
philip
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Matthew
31 mrt 2024
Positief: Netheid
Very impressed
Matthew
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Solhof team op 1 apr 2024
Dear Matthew,Thank you for sharing your satisfaction about our hotel.We are thrilled that you are 'very impressed'.We hope to be able to welcome you with us again soon.Kind regards,
10/10 – Uitstekend
Donald
25 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Every thing was perfect. In my room I had a problem with hot water but I did not have any problem with it. Of course I mentioned it at the reception whilst checking out.
Donald
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Solhof team op 25 mrt 2024
Dear madam or sir,Thank you for your quotation of 5/5. We are very glad you enjoyed your stay with us.We encourage our guests to mention minor issues such as the water being not hot enough during their stay so we can take immediat action.We hope to be able to welcome you with us again upon a next occasion.Kind regards