Luchtfoto

Beoordelingen van Leonardo Hotel Antwerp

4 out of 5
Leonardo Hotel Antwerp
De Keyserlei 59, Antwerp

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 153 van 860 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 369 van 860 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 237 van 860 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 60 van 860 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 41 van 860 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Frank

Positief: Personeel en service
Prachtige plek naast het station, met geweldig uitzicht. Dat is echt niet te overtreffen in Antwerpen! Minoubtjes was wel het ontbijt, brood mag wat meer variatie en wat verder. Ook hing er een klein geurtje (niet al te storend) in de kamer. Ondanks dat is dit hotel een aanrader en komen we hier zeker nog eens terug!
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Nazife

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Naomi op 29 jan 2024
Dear Nazife, thank you very much for taking the time to share your experience with us about your stay in our hotel. It is with pleasure to see that you enjoyed your stay and everything went as expected. We appreciate your nice score and we hope we may welcome you again in the near future. Kind regards, Naomi Avonds Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Naomi op 8 jan 2024
Dear guest, thank you very much for your nice feedback regarding your stay. We are happy to see that your stay went as you expected. We hope to welcome you again in the future. Kind regards, Naomi Avonds Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Cornelis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn verblijf gehad
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Naomi op 13 dec 2023
Dear guest, thank you very much for your review. We are happy to see that you enjoyed your time with us. We look forward in welcoming you again in the future. Kind regards, Naomi A, Front Office manager.

6/10 – Redelijk

Annuska

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Naomi op 13 dec 2023
Dear guest, thank you for taken the time to review your stay with us. We value our guest's opinion and we look in improving ourselves continuously. Were there any specific things that should have been done differently in the hotel during your stay ? We look forward in receiving your reply and hope to welcome you again in the future. Kind regards, Naomi-A, Front Office manager.

6/10 – Redelijk

Fatima

4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Naomi op 7 sep 2023
Beste gast, hartelijk dank voor uw het beoordelen van uw verblijf bij ons. Zou u kunnen aangeven welke dingen ertoe hebben geleid dat wij een 3 op 5 kregen? Wij zijn continu op zoek naar verbetering en daarom vinden wij dit uitermate belangrijk. Alvast bedankt. Mvg Naomi Avonds FOM

8/10 – Goed

Melisa

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Naomi op 3 aug 2023
Dear guest, thank you for your review.. We are happy to see that you did enjoy your stay with us. Since we are aiming to continuously improve our services, we appreciate any feedback or improvements you would like to see in the future in order for us to score a 10. Thank you in advance. Best regards, Naomi Avonds Front Office manager.

8/10 – Goed

Eduard

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Short of servers in the dining room
8 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Naomi op 1 jun 2023
Dear guest, thank you for your feedback and your nice score. We are happy to see that you enjoyed your time with us. Regarding the short of servers was this during breakfast you mean ? We tend to place staff adequatly and taken into account the occupancy. We hope that despite this, that we will be able to welcome you again in the future. Kind regards, Naomi Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Alec

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Naomi op 23 mei 2023
Dear Guest, thank you very much for taken the time to write down your feedback about your stay. We are happy to see that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you again in the future. Kind regards, Naomi Avonds Front Office manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamer en netjes, schoon. vriendelijk personeel. service is prima, ontbijt is ok. koffie mag heter maar ligt aan type machine. enige minpuntje is het toilet: dit is een mini toilet. bed is prima, 2e dag nieuwe handdoeken. verder prima hotel vlak bij station en op redelijke wandel afstand van musea en winkels.
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Dominique Maes op 14 mrt 2023
Beste gastHartelijk dank voor uw verblijf bij Leonardo Hotel Antwerpen en uw mooie review.Het doet ons deugd te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf, met in het bijzonder ons personeel en de schone kamers.Wij hopen u dan in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

dirk

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Dominique Maes op 9 mrt 2023
Beste gastHartelijk dank voor uw verblijf in Leonardo Hotel Antwerpen en uw mooie review.Het doet ons deugd te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf.Wij hopen u dan ook in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groeten

6/10 – Redelijk

Natascha

Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The junior suite was very nice and spacious for the three of us (couple with small child). Room could accommodate four people we think but the maximum allowed is three. Bathroom was also spacious. The doors made a-lot of noise (and at night very irritating) and the hot temperature was the only minus in the room. We told this when we checked-out but no reaction (we think he had a hangover because of new-year’s eve). Check-in was also ‘so so’. Breakfast was very simple and on newyear day no late breakfast but until 10.30am, no champagne/cava and no happy new year’s anything. Parking is a plus but also very dangerous when you don’t have a small car. Ps Our friends had a two floor studio with also three people but this was very packed (and a small bathroom) and here were four people allowed.
Reactie van Naomi op 18 jan 2023
Dear guest, thank you for taking the time to write down your review about our hotel. It is nice to read that you enjoyed your stay and appreciated the comfort in your room. The junior suites offer more comfort then the studio. However in both rooms are 4 persons allowed but we advice 3 adults. We are sorry to read about the reaction of our staff on your remark on the room and will definitely look into this. We hope despite this that we will be able to welcome you again in the future in one of our rooms. Best regards, Naomi A. Front Office manager.

8/10 – Goed

Guido

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Jadetska

Reisde met partner
Negatief: Netheid
Perfecte ligging, prima kamer kan alleen wat schoner.
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Naomi op 18 jan 2023
Beste Jadetska, hartelijk dank voor het delen van uw ervaring omtrent uw verblijf bij Leonardo Hotel Antwerpen. Fijn te lezen dat onze locatie een pluspunt was voor uw city trip in Antwerpen. Wel erg teleurstellend te horen dat de schoonmaak van de kamer niet was naar verwachtingen. Wij gaan dit oppakken met het verantwoordelijke personeel om dit in de toekomst te voorkomen. Hopende mogen we u een volgende keer opnieuw verwelkomen, met vriendelijke groet Naomi A. Front Office manager

10/10 – Uitstekend

Katie

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Renier

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was zeer ruim, zeer smaakvol ingericht en rustig gelegen. De eetzaal was krap en hoewel het personeel dat er was hard werkte, was er continue geen gebakken brood, roerei, schone bekers en borden. Het personeel had ook geen tijd om de boel af te ruimen. Duidelijk geen onwil, maar een personeelstekort. Jammer!
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Wim

2 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Karin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, in de stad gelegen verhoudingsgewijs is ontbijtbuffet beperkt
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Maikel

1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

angela

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
de ligging is zeer goed maar ik vond veel stofplekken op de kamer en zeker voor die prijs mag dat niet zijn ook is er een gedeeld terras ipv prive terras op de kamer en savonds laat wil je wel is kletsen op het terras ikzelf had niet het idee gehad van overlast iedereen praat op een normale toon maar neen kregen een laatste waarschuwing anders vliegen we deruit terwijl het onze eerste waarschuwing was ik weet in ieder geval dat ik hier niet meer zal overnachten in de toekomst
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Sebastiaan

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Ronald

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gerenoveerd hotel op perfecte lokatie, wat schoonheidsfouten op kamers (klemmende badkamerdeur) goed ontbijt in te krappe ruimte met te weinig personeel die desondanks ontzettend hun best deden
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Lotte

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Pieter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel !!
Heel leuk hotel met een moderne look, supervriendelijk personeel, en een goeie ligging (naast het Centraal Station en dicht bij het centrum). Supertevreden!
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Mareno

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De locatie is top, zou zeker overwegen nog een keer te boeken
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Theo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer prima Minder klein WC
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Olivier op 20 jun 2022
Geachte, Hartelijk dank voor het achter laten van uw score en voor uw verblijf in het Leonardo hotel te Antwerpen. Met veel plezier lezen we dat alles naar wens is verlopen. Graag willen wij u opnieuw van harte welkom heten in de verdere toekomst.

8/10 – Goed

Vincent

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Om bij de kamers te komen moesten wij een aantal trappen op. Niet handig voor iemand die slecht ter been is.
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Olivier op 22 mei 2022
Geachte, Hartelijke dank voor uw feedback en voor uw verblijf in het Leonardo hotel te Antwerpen. Met veel plezier lezen we dat u genoten hebt van uw verblijf. Onze excuses bij het lezen van uw klacht. Had u dit vermeld aan onze receptie? Wij hadden u graag een andere kamer kunnen geven. Graag willen wij u opnieuw van harte welkom heten in de verdere toekomst. Met vriendelijke groeten, Mhammad.Hach-Abdselam General Manager

8/10 – Goed

Judith

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Maarten

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Niels

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bij aankomst in de lobby ten eerste zeer tevreden over de ligging van het hotel, daarna de warme sfeer binnen en het vriendelijke personeel. Ik had een dag van tevoren geboekt en drie verzoekjes ingediend bij het optionele tekstvakje. Deze verzoeken zijn tot grote verbazing alle drie vervuld op fantastische wijze. Verzoek 1: kingsize bed, check Verzoek 2: flesje bubbels (tegen betaling) check Verzoek 3: Rozenblaadjes op bed, check check dubbel check. De rozenblaadjes waren prachtig allemaal met dezelfde kant naar boven in een hartje gelegd. Dit zag er fantastisch uit en veel waardering voor degene die hier zijn best voor heeft gedaan. Fantastisch hotel, hopelijk tot een volgende keer.
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Naomi op 7 mrt 2022
Beste Niels, van harte bedankt voor uw feedback. Wij vinden het erg fijn te horen dat alles naar wens is geweest en dat alle verwachtingen zijn ingelost. Hopelijk mogen we u opnieuw verwelkomen in de toekomst. Mvg Naomi Front Office Manager.

8/10 – Goed

Jessie

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
fijn hotel, schone nette kamers, perfecte ligging naast centraal station en centrum
3 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Cathy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
De toegang tot het toilet was zeer smal. Kamer ook wel aan de kleine kant. Wel netjes. Het ontbijt was slecht geregeld qua aanvulling en keuze. Personeel receptie zeer vriendelijk en snel. Locatie prima.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Naomi op 11 okt 2021
Beste Cathy, van harte bedankt voor je beoordeling. Het is erg fijn te lezen dat je een aangenaam verblijf hebt gehad. Jammer te lezen van de service van het ontbijt maar uiteraard nemen we dit me en doen we er alles aan om te zorgen dat dit wordt vermeden in de toekomst. Wij hopen u in ieder geval in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. mvg Naomi

10/10 – Uitstekend

angelique

1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Mhammad Hach-Abdeselam op 16 dec 2020
Beste gast, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, en voor uw bezoek aan ons hotel. Het doet ons veel plezier te vernemen dat alles volledig naar uw wens is kunnen verlopen. Hopelijk kunnen wij u in de nabije toekomst opnieuw welkom heten. Met vriendelijke groeten, Mhammad Hach-Abdeselam Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Gadeyne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Mhammad Hach-Abdeselam op 1 dec 2020
Beste gast, Bedankt voor uw overnachting bij ons hotel. Wij zijn verheugd te lezen dat alles perfect naar wens is kunnen verlopen. We hopen u dan ook snel weer opnieuw te kunnen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Mhammad Hach-Abdeselam Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerenoveerde kamer is mooi uitgevoerd. Badkamer voorzien van een mooie inloopdouche. Lavabo in de badkamer staat relatief hoog voor de iets kleinere medemens om comfortabel te gebruiken.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Naomi op 9 feb 2020
Beste Gast, bedankt voor uw feedback. Het is super fijn te lezen dat onze nieuwe kamer u heeft weten bekoren. Wat betreft de hoogte van de lavabo hier zijn we van op de hoogte en zorgen ervoor dat dit op de andere kamers wordt veranderd. Hopelijk tot in april 2020. Mvg Naomi Avonds Front office manager

10/10 – Uitstekend

Sindy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel.
Het was een goed hotel. Vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Naomi op 29 jan 2020
Beste Sindy, bedankt voor uw beoordeling. Fijn te lezen dat u een aangenaam verblijf heft gehad en dat ons personeel u van een schitterende service heeft voorzien. Hopelijk zien we u snel weer terug. Mvg Naomi Avonds Front office manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Olivier op 18 jan 2020
Dear guest, Thank you very much for your stay at the Leonardo hotel in Antwerp. With much pleasure we read that you have enjoyed your stay with us. That's why we want you to welcome you back again in the farther future. Kind regards, Mhammad.Hach-Abdselam Operations Manager

6/10 – Redelijk

Wim

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Naomi op 27 jan 2020
Beste Wim, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te geven aan het hotel. Wat had u graag anders gezien ? Waren er bepaalde zaken die uw verblijf minder aangenaam hebben gemaakt ? Wij horen het graag en hopen u desondanks in de toekomst nogmaals te Mogen ontvangen. Mvg Naomi Avonds Front office manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Voorkeur bedtype werd genegeerd. Kamertype was wel mogelijk, maar met moeite. Echt net gewoon van dit hotel.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Olivier op 12 dec 2019
Beste gast, Bedankt voor uw lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat u hebt genoten van uw verblijf en we hopen u heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Mhammad Hach-Abdeselam Operations Manager

6/10 – Redelijk

sabine

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Olivier op 10 dec 2019
Beste gast, Bedankt voor uw lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat u hebt genoten van uw verblijf en we hopen u heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Mhammad Hach-Abdeselam Operations Manager

6/10 – Redelijk

Jose

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Slecht bed en veel lawaai 's nachts door casino in de straat. Dus niet goed geïsoleerd.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Olivier op 8 dec 2019
Geachte gast , Hartelijk dank voor uw verblijf in het Leonardo hotel te Antwerpen. Met veel plezier vernemen dat u genoten hebt van uw verblijf. Door de centrale ligging gaat dit soms gepaard met het lawaaierige stadsleven. Onze excuses hiervoor. Graag willen wij u opnieuw van harte welkom heten in de verdere toekomst. Met vriendelijke groeten, Mhammad.Hach-Abdselam Operations Manager

6/10 – Redelijk

sv, malmedy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
veel lawaai s.nachts slecht kunnen slapen . kamer was wel super.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Olivier op 21 nov 2019
Beste gast, Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw feedback te geven. We hopen u snel weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Mhammad Hach-Abdeselam Operations Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Olivier op 21 nov 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Mhammad Hach-Abdeselam Operations Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Piepende deuren. Toegang tot het toileTberoerd. Badkamer aan renovatie toe. Vlekken in vloerbedekking. Licht sprong onregelmatig uit en weer aan ( irritant) Geweldig bed en heerlijke rustige kamer
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Olivier op 6 nov 2019
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Mhammad Hach-Abdeselam Operations Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Olivier op 6 nov 2019
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Mhammad Hach-Abdeselam Operations Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel was uitstekend vriendelijk en behulpzaam. Ik had een kamer op 2de verdieping in de gang zit een knikje naar rechts als je niet goed oplet val je zo naar beneden wat verlichting daar eventueel een bordje met tekst pas op afstsp en een trapleuning zou niet slecht zijn. Wastafel zaten scheuren die dicht geplakt zijn of zo geen zeefje in de afvoer. Ontbijt was prima. Maar als je me vraagt of ik nog een keertje terugkom ik denk het niet.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Olivier op 6 nov 2019
Beste gast, Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw feedback te geven. We hopen u snel weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Mhammad Hach-Abdeselam Operations Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
GOED GELEGEN IN HET CENTRUM / FACTUREN KUNNEN NIET DIRECT WORDEN GEGEVEN IN HOTEL U MOET ONLINE AANVRAGEN VIA EXPEDIA
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Olivier op 6 nov 2019
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Mhammad Hach-Abdeselam Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Badlakens waren relatief klein, eigenlijk waren het gewoon grote handdoeken.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Olivier op 6 nov 2019
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Mhammad Hach-Abdeselam Operations Manager

8/10 – Goed

christine

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Olivier op 23 sep 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Mhammad Hach-Abdeselam Operations Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Olivier op 23 sep 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Mhammad Hach-Abdeselam Operations Manager