Lobby

Beoordelingen van NH Collection Antwerp Centre

4 out of 5
NH Collection Antwerp Centre
Pelikaanstraat 84, Antwerp, Antwerp

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 409 van 577 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 137 van 577 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 18 van 577 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 577 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 577 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Mw.

The service was very hoog
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Emilia Wierzbicka, Guest Relations Manager op 1 mei 2024
Dear Mw.,We are delighted to read that you enjoyed your stay at NH Collection Antwerp Centre.Thank you very much for rating us a 5 out of 5.We are also very happy that you were particularly pleased by the service offered at our hotel.On behalf of the entire team, it would be our pleasure to welcome you back again.With kindest regards, Emilia Wierzbicka, Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Roxanna

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Emilia Wierzbicka Guest Relations Manager op 31 jan 2024
Dear Roxanna,Thank you for choosing NH Collection Antwerp Centre for your stay and for taking the time to share your recent experience through our Guest Satisfaction Survey.We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Kind regards,Emilia WierzbickaGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Angela

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel op loopafstand van het treinstation. Prachtige lobby en mooie schone kamers. Badkamer van alle gemakken voorzien en ondanks dat je midden in de stad zit naast het centraal station is het in de kamer muisstil.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Emilia Wierzbicka Guest Relations Manager op 14 jan 2024
Beste Angela,Hartelijk dank voor het kiezen van NH Collection Antwerp Centre voor uw verblijf en voor het nemen van de tijd om uw recente ervaring te delen via onze gasttevredenheidsonderzoek.We waarderen uw feedback en zijn verheugd te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf, en we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw feedback is gedeeld met het team zodat we hen blijvend kunnen inspireren en motiveren om uitzonderlijke gast service te leveren. We kijken uit naar de volgende mogelijkheid om u weer te verwelkomen in de nabije toekomst. Met vriendelijke groeten,

6/10 – Redelijk

Gerard

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Emilia Wierzbicka Guest Relations Manager op 15 jan 2024
Dear Gerard,Thank you for choosing NH Collection Antwerp Centre for your stay and for taking the time to complete our Guest Satisfaction Survey.Please accept our apologies that your overall experience did not live up to your expectations. We regret that we were unable to meet our high standards during your recent stay.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Kind regards,Emilia WierzbickaGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Johan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Emilia Wierzbicka Guest Relations Manager op 14 jan 2024
Dear Johan,Thank you for choosing NH Collection Antwerp Centre for your stay and for taking the time to share your recent experience through our Guest Satisfaction Survey.We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Carla

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goed hotel
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Emilia - Guest Relations op 26 dec 2023
Dear Carla,Thank you for choosing NH Collection Antwerp Centre for your stay and for taking the time to share your recent experience through our Guest Satisfaction Survey.We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Kind regards,Emilia WierzbickaGuest Relations

10/10 – Uitstekend

Linda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een zeer goed verblijf gehad. Heerlijke bedden. Ontbijt is uitmuntend. Bar in het hotel is gezellig en goed.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Jurgen Doise op 17 okt 2023
Beste Linda,graag wil ik u hartelijk bedanken om deze leuke feedback met ons te willen delen. Steeds fijn te lezen dat onze gasten een heerlijk verblijf achter de rug hebben, met zalige bedden en een uitmuntend ontbijt. We kijken er alvast naar uit om u in de nabije toekomst weer in NH Collection Antwerp te mogen ontvangen.Met gastvrije groet,Jurgen DoiseHotel Director

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great staff and location
We had a great stay in NH collection Antwerp. Rooms where tidy. Staff was very friendly. During breakfast we even got some small snacks too.
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Claudio Peeters - Guest Relations Manager op 15 aug 2023
Dear guest,Thank you for choosing NH Collection Antwerp Centre for your stay and for leaving a review behind. It is a pleasure to read that you enjoyed your stay with us. I will pass the kind comments to our management. I hope to welcome you another time with us with an even better breakfast and stay experience.Have a great day.Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relations op 9 aug 2023
Dear Jacqueline,Thank you for taking the time to share your recent experience through our Guest Satisfaction Survey.We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Kind regards,Jamie ReinersGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Murly

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Guest Relations op 23 jun 2023
Dear Murly,Thank you for taking the time to share your recent experience through our Guest Satisfaction Survey.We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Kind regards,Jamie ReinersGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Cherelle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is letterlijk op 3 minuten lopen van het station. Maar het centrum loop je binnen 5 min. Veel bezienswaardigheden op loopafstand. Parkeermogelijkheid in het hotel. Het hotel ziet er mooi uit en de kamers waren goed schoon en mooi. Ik zou hier zeker terugkomen!
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Guest Relations op 15 jun 2023
Beste Cherelle,Dank u dat u de tijd heeft genomen om uw recente ervaring te delen via ons gasttevredenheidsonderzoek. We waarderen uw feedback en zijn verheugd te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf, en we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw feedback is gedeeld met het team zodat we hen blijvend kunnen inspireren en motiveren om uitzonderlijke gast service te leveren. Dank u dat u er voor kiest om bij ons te verblijven. We kijken uit naar de volgende mogelijkheid om u weer te verwelkomen in de nabije toekomst. Met vriendelijke groet, Jamie ReinersGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Joyce

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Guest Relations op 5 jun 2023
Beste Joyce,Dank u dat u de tijd heeft genomen om uw recente ervaring te delen via ons gasttevredenheidsonderzoek. We waarderen uw feedback en zijn verheugd te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf, en we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw feedback is gedeeld met het team zodat we hen blijvend kunnen inspireren en motiveren om uitzonderlijke gast service te leveren. Dank u dat u er voor kiest om bij ons te verblijven. We kijken uit naar de volgende mogelijkheid om u weer te verwelkomen in de nabije toekomst. Met vriendelijke groet, Jamie ReinersGuest Relations Manager

8/10 – Goed

Bo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was bij met de verblijfplaats maar ik vind wel dat ze Netflix moeten hebben betere WiFi
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Guest Relations op 20 mei 2023
Beste Bo,Dank u dat u de tijd heeft genomen om uw recente ervaring te delen via ons gasttevredenheidsonderzoek. We waarderen uw feedback en zijn verheugd te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf, en we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw feedback is gedeeld met het team zodat we hen blijvend kunnen inspireren en motiveren om uitzonderlijke gast service te leveren. Dank u dat u er voor kiest om bij ons te verblijven. We kijken uit naar de volgende mogelijkheid om u weer te verwelkomen in de nabije toekomst. Met vriendelijke groet, Jamie ReinersGuest Relations Manager

8/10 – Goed

William

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Guest Relations op 8 apr 2023
Dear William,Thank you for taking the time to share your experience and for staying with us at NH Collection Antwerp Centre. I am happy to see that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back in the future!Kind regards,Guest Relations

8/10 – Goed

Reza

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Guest Relations op 8 apr 2023
Dear Reza,Thank you for taking the time to share your experience and for staying with us at NH Collection Antwerp Centre. I am happy to see that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back in the future!Kind regards,Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Monique

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Meer dan prima hotel
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Guest Relations op 10 mrt 2023
Dear Monique,Thank you for taking the time to share your experience and for staying with us at NH Collection Antwerp Centre. I am happy to see that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back in the future!Kind regards,Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Luuk

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Guest Relations op 8 apr 2023
Dear Luuk,Thank you for taking the time to share your experience and for staying with us at NH Collection Antwerp Centre. I am happy to see that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back in the future!Kind regards,Guest Relations

8/10 – Goed

ingrid

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed HOTEL
Hotel was ok mooi vriendelijk personeel Kamer klein VOOR superior en ivm.poets opletten als je spiegel badkamer poetst is spijtug genoeg te zien DAT het tot de helft gedaan word ook toilet wc rol half leeg en de handdoeken ware niet zo netjes gelegd dit zijn tips op gebied van hygiene heel voornamelijk voor dit HOTEL geven wij een 8 op 10
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Guest Relations op 20 feb 2023
Beste Ingrid,Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring en voor het kiezen van NH Collection Antwerp Centre voor uw verblijf.Het doet ons goed om te zien dat u heeft genoten van uw tijd bij ons.We kijken ernaar uit om u weer in de toekomst te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groeten,Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Melisa

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Guest Relations op 20 feb 2023
Dear Melisa,Thank you for taking the time to share your experience and for staying with us at NH Collection Antwerp Centre. I am happy to see that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back in the future!Kind regards,Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Chantal

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel net hotel dichtbij het centrum.ligging .Ontbijt buffet is echt 😀 super en heel erg uitgebreid .
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Guest Relations op 3 feb 2023
Beste Chantal,Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring en voor het kiezen van NH Collection Antwerp Centre voor uw verblijf.Het doet ons goed om te zien dat u heeft genoten van uw tijd bij ons.We kijken ernaar uit om u weer in de toekomst te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groeten,Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Wouter

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Michel, Hillegom

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Miriam

10/10 – Uitstekend

W

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Guest Relations op 13 dec 2022
Dear W,Thank you for taking the time to share your experience and for staying with us at NH Collection Antwerp Centre. I am happy to see that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcome you back in the future!Kind regards,Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Laurens Adriaan

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een schoon hotel mey vriendelijk personeel, het ontbijt was Super. Enigste min puntje was dat de tv in drie dagen niet beschikbaar was door dat er niemand van de technische dienst aanwezig was verder was de service goed.
3 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Jamie - Guest Relations op 13 dec 2022
Beste Laurens Adriaan,Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring over uw verblijf bij NH Collection Antwerp Centre. Het doet ons goed om te zien dat u heeft genoten van uw tijd bij ons.Onze excuses voor het ongemak in betrekking tot de TV in de kamer.We kijken ernaar uit om u weer in de toekomst te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groeten,Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Mitchell

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Al bij al mooi verblijf gehad. Goed ontbijt, perfecte kamers en top service.
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Guest Relations op 24 nov 2022
Beste Mitchell,Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring en voor het kiezen van NH Collection Antwerp Centre voor uw verblijf.Het doet ons goed om te zien dat u heeft genoten van uw tijd bij ons.We kijken ernaar uit om u weer in de toekomst te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groeten,Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Jacqueline

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Guest Relations op 24 nov 2022
Dear Jacqueline,Thank you for taking the time to share your experience and for staying with us at NH Collection Antwerp Centre. I am happy to see that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back in the future!Kind regards,Guest Relations

2/10 – Ontzettend slecht

Guy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Afgrijslijk
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Relations op 31 okt 2022
Beste Guy,Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring en voor het kiezen van NH Collection Antwerp Centre voor uw verblijfUw feedback word zeer gewaardeerd en zal worden gedeeld met het management zodat wij hier aan kunnen werken. Met vriendelijke groeten,Guest Relations

8/10 – Goed

Joep, Apeldoorn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centraal gelegen, mooie schone kamer. Bed was wat aan de harde kant. Keurig ontbijt, op zaterdag beter dan vrijdag. Vraag de ober gerust om een omelet of een spiegelei!
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Relations op 31 okt 2022
Beste Joep,Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring en voor het kiezen van NH Collection Antwerp Centre voor uw verblijfHet doet ons goed om te zien dat u heeft genoten van uw tijd bij ons.We kijken ernaar uit om u weer in de toekomst te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groeten,Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Perry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Guest Relations op 12 sep 2022
Dear Perry,Thank you for taking the time to share your experience.I am happy to see that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back in the future!Kind regards,Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Jamie Reiners - Guest Relations op 9 aug 2022
Dear Jonathan, Thank you for sharing your experience. I am pleased to see that you had a great stay with us. We look forward to welcome you back in the future. Kind regards, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Anass

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stijlvol ingericht; goede service; hygiënisch
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Jamie - Guest Relations op 1 aug 2022
Beste Anass, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het doet ons goed om te weten dat u heeft genoten van uw verblijf en de service erg kon waarderen. We kijken er naar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groeten, Jamie Reiners

10/10 – Uitstekend

Suzy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een echte aanrader. Een zeer verzorgt hotel met zeer behulpzaam personeel. Kinderen zijn zeker welkom. Toppers zijn uiteraard de ligging maar zeker ook het ontbijt. Die was echt Wauw!!
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Guest Relations op 11 jul 2022
Beste Suzy, Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring. Ik ben zeer blij om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons en ons personeel + ontbijt kon waarderen. Met vriendelijke groeten, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Gilian, Almere

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontzettend genoten van dit relatief nieuwe hotel. Alles is strak geregeld.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Jamie Reiners - Guest Relations op 24 jun 2022
Beste Gilian, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het doet ons goed om te weten dat u heeft genoten van uw verblijf en dat u vond dat alles strak geregeld is bij NH Collection Antwerp Centre. Graag verwelkomen we u terug in de toekomst. Met vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Elisabeth

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Maarten op 12 mrt 2022
Dear, Thank you for your amazing revieuw. We love to hear that you have enjoyed your stay with us! Kind regards Maarten Front office

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weekend Antwerpen
Fijne service, goed hotel, te gekke ontbijtservice
3 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Maarten op 12 mrt 2022
Dear, Thank you for your amazing revieuw. We love to hear that you have enjoyed your stay with us! Kind regards Maarten Front office

10/10 – Uitstekend

Weroon

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg nette mooi w ruime kamer. Heerlijke douche en bed. Ligging is minder spannend maar nog wel dichtbij alles. Fijne hotel restaurant maar dit mocht wat sfeervoller zijn ingericht.
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Maarten op 12 mrt 2022
Beste, We zijn verheugd te mogen lezen dat u genoten heeft van uw verblijf. We kijken er dan ook al direct naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen in een van onze hotels. Met vriendelijke groeten Maarten NH collect

10/10 – Uitstekend

Jorrit

1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

GJ

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Maarten op 12 mrt 2022
Dear, Thank you for your amazing revieuw. We love to hear that you have enjoyed your stay with us! Kind regards Maarten Front office

10/10 – Uitstekend

Anja

1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Maarten op 12 mrt 2022
Dear, Thank you for your amazing revieuw. We love to hear that you have enjoyed your stay with us! Kind regards Maarten Front office

6/10 – Redelijk

Bart Jan

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Het is overduidelijk dat hotel momenteel moeite heeft met vinden van gekwalificeerd personeel. Incheck was onvriendelijk en plichtsmatig. Receptioniste mompelt onverstaanbaar en je voelt je totaal niet welkom. Bar 's avonds was chaos, personeel zeer inefficiënt en chaotisch. Covid check vindt alleen plaats bij ontbijt, niet bij checkin of in bar. Hotel zelf is verder prima. Wel erg harde bedden.
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Jurgen

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Manouk

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Al het personeel is zeer vriendelijk. De parkeergarage is heel erg fijn en er loopt altijd iemand rond om je te woord te staan. De kamers zijn mooi ingericht en heel erg schoon. Je hoort een heel klein beetje geluid van het station maar dat is niet hinderlijk.
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Zeer comfortabel maar slechte service bij receptie
Goede centrale ligging en zeer comfortabele, moderne kamers. Minpunt is de receptie: ik verblijf voor werk wekelijks in hotels maar dit was met afstand de traagste service in lange tijd. Inchecken, uitchecken en vragen tussendoor duurden veel te lang. Te weinig medewerkers en lange, bureacratische procedure bij inchecken zorgen voor lange rijen in een kleine ruimte
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Antonius

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurige accommodatie. Het ontbijtbuffet was echt fantastisch!
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

cornelis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel. Zo goed als nieuw. Vriendelijke medewerkers en geweldig ontbijt . Plus een gezellige bar. Tegenover centraal station.
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Ronald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles ok. Maar badkamer is glibberig als je uit de douche stapt. Slippers hadden welkom geweest.
1 nacht verbleven in november 2021