Geheel appartement

Smartflats Diamant

Appartementen met keukens, op loopafstand van Zoo van Antwerpen

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Smartflats Diamant

Een televisie
Veilig
Een douche, gratis toiletartikelen, een haardroger, handdoeken
2 slaapkamers, individueel gedecoreerd, individueel gemeubileerd
Een televisie

Beoordelingen

5,2 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Keuken
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Superior appartement

Hoogtepunten

Een vlonderterras/patio
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Keuken
Een vaatwasser
Televisie
2 slaapkamers
  • 2 slaapkamers
  • 2 badkamers
  • Max. aantal: 6
  • 2 queensize bedden

Design appartement

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Keuken
Een vaatwasser
Televisie
2 slaapkamers
Een privébadkamer
  • 2 slaapkamers
  • 2 badkamers
  • Max. aantal: 6
  • 2 queensize bedden en 1 tweepersoons slaapbank

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
De Keyserlei 43, Antwerp, 2000

In de buurt

  • Zoo van Antwerpen - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Groenplaats - 16 min. lopen - 1.4 km
  • Grote Markt - 17 min. lopen - 1.5 km
  • Haven van Antwerpen - 18 min. lopen - 1.6 km
  • Sportpaleis - 5 min. rijden - 2.7 km

Lokaal vervoer

  • Antwerpen (ZWE-Station Antwerpen Centraal) - 2 min. lopen
  • Tramhalte Antwerp Port House - 4 min. rijden
  • Antwerpen (ANR-Internationale luchthaven Antwerpen) - 17 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬1 min. lopen
  • ‪Bier Central - ‬1 min. lopen
  • ‪Ellis Gourmet Burger - ‬2 min. lopen
  • ‪Windsor - ‬1 min. lopen
  • ‪Takumi Ramen Kitchen - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Een plek voor jezelf

Je hebt het gehele appartement helemaal voor jezelf en deelt het alleen met je reisgezelschap.

Smartflats Diamant

Appartementen met keukens, op loopafstand van Zoo van Antwerpen
Dit rookvrije appartement beschikt over een snelle uitcheckservice en gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes. Elk appartement is voorzien van een televisie met kabelzenders en een keuken met een oven, kookplaat en vaatwasser. Gratis wifi, een koffiezetapparaat/waterkoker en een haardroger zijn enkele van de overige voorzieningen.
Smartflats Diamant heeft 6 kamers met een koffiezetapparaat/waterkoker en een haardroger. Deze kamers zijn in eigen stijl ingericht en gemeubileerd met een bureau. De keukens beschikken onder meer over een kookplaat, kookgerei, borden en bestek en een vaatwasser. Elke badkamer is voorzien van een douche en gratis toiletartikelen.

In dit appartement in Antwerpen is wifi gratis. Elke kamer heeft een televisie met kabelzenders.

Gesproken talen

Nederlands, Engels, Frans, Italiaans, Portugees en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in het appartement: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Keuken

  • Afwasmachine
  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Kookgerei, borden en bestek
  • Kookplaat
  • Oven

Slaapkamers

  • 2 slaapkamers
  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Tv met kabelzenders

Werkplekken

  • Bureau

Comfort

  • Verwarming

Huisdieren

  • Geen huisdieren toegestaan

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift
  • Rookvrije accommodatie

Diensten en faciliteiten

  • Reisgidsen
  • Restaurantgidsen

Veiligheidsvoorzieningen

  • Geen koolmonoxidemelder vermeld (De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.)
  • Rookmelder (de eigenaar heeft aangegeven dat er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie)
  • Brandblusser

Algemeen

  • 6 units
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 16.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.
Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, dien je vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies en een toegangscode. Je hebt via een privé-ingang toegang tot de accommodatie.
Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 
De incheckbalie (entree) van deze accommodatie bevindt zich op een andere locatie: Breydelstraat 30

Toegang tot accommodatie

Toegangscode, privé-ingang

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 2.97 per persoon, per nacht

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft aangegeven dat er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: een brandblusser
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Smartflats Diamant Antwerp
Smartflats Diamant Apartment
Smartflats Diamant Apartment Antwerp

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Smartflats Diamant?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Smartflats Diamant te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Smartflats Diamant?

Je kunt inchecken vanaf: 16.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Smartflats Diamant uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Smartflats Diamant?

Dit appartement ligt in Statiekwartier, binnen 5 minuten lopen van De Keyserlei en Zoo van Antwerpen. Century Center en Koningin Astridplein liggen op enkele stappen afstand. Antwerpen (ZWE-Station Antwerpen Centraal) ligt op maar 2 minuten lopen en naar Station Antwerpen-Centraal is het 2 minuten lopen.

Beoordelingen over Smartflats Diamant

Beoordelingen

5,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 16 beoordelingen

6,0/10

Netheid

8,0/10

Voorzieningen

5,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10

5 nachten verbleven in augustus 2024

2/10

2 nachten verbleven in mei 2024

8/10

Mooi gelegen, vlakbij het station. Ruime locatie in een soort penthouse. Aankleding was wel basic, maar de voorzieningen waren in orde. De communicatie met het appartement was zeer matig, de uiteindelijke afhandeling was echter weer soepel. Ondanks dat het midden in de stad was, was het toch rustig.
2 nachten verbleven in april 2023

6/10

Overall we had a very good stay. Location is nice, close to the station, walking distance to everything you need. Apartment is spacious enough for 5-6 people and de code check-in system is nice, because no hassle with 'who has the key?'. Some cons though: the appartment is nothing like the pictures! Not even a little close. Also, the communication from smartflats is very very unclear. There is a portal you need to login, which isn't really working. They say you can contact them 24/7 but aren't responding to whatsapp or e-mail. In the end it all worked out fine, but it wasn't a smooth customer experience.
2 nachten verbleven in december 2021

10/10

Uniek aan de accommodatie was dat er geen receptie aanwezig was en dat alles vantevoren geregeld moest worden. Op zich een leuke ervaring, alleen kreeg ik de toegangscode pas onderweg naar het appartement. Was best spannend allemaal. Maar het was goed gekomen.
2 nachten verbleven in oktober 2021

2/10

The apartment was a big disappointment, which in no way lived up to our expectations. The bed and sofa bed were disgusting and stained. The oven did not work and there was not all the furniture shown in the picture. Hotels.com was unable to get in touch with the landlord, so we were forced to cut short our trip after just one night. Smartflats has refused to refund money for the last nights as they say the pictures represent a range of apartments. In other words, do NOT expect to get the apartment shown in the picture, but a very boring sad and poorly furnished apartment with stained beds and sofa.
3 nachten verbleven in juli 2024

8/10

1 nacht verbleven in juni 2024

8/10

1 nacht verbleven in mei 2024

2/10

The down stairs, hallway and lift smells like sewage. I have never smelled anything that bad all my life. It is horrible to subject anyone to such offensive odour.
2 nachten verbleven in april 2024

6/10

Apartamento cómodo, limpio, renovado y cercano a bares y restaurantes. En Centro está cerca paseando. La zona no es muy segura y se oye ruido hasta altas horas de la madrugada. Personas dentro del portal drogándose y la puerta del ascensor no funcionaba, al igual que el wifi, el calefactor del baño y el código para coger las llaves.
1 nacht verbleven in maart 2024

2/10

7 nachten verbleven in februari 2024

2/10

We could not get into the apartment due to issues with the access code. It did not work at at all after multiple tries in different ways. The person on the phone asked us to try different codes which did not work as well. She said there was no technician on duty. She could not transfer us to a manager. She asked to cancel the reservation and go find another hotel. We ended up walking up to another hotel and accepting their walk-in price. This is just so not acceptable. I would not want anyone else to go through this situation again. It was a painful experience to say the least.
2 nachten verbleven in november 2023

6/10

I am satisfied with the apartment, but not happy with a couple things: 1. There is no reception for this apartment. The owner first said the check in code would be sent to me 7 days before we arrive. I sent an email / website message to follow up 7 days ahead, no response. I sent another email / website message 2 days before, no response, i sent an email / message one day before, still no response. So ignoring me. The day i arrived, we were locked out, i tried to call them with our Canada cell phone, each time whatever # i choose, the call was stopped, for a few times, so i had to go to the restaurant next to it asking for help, finally got the code to enter, but they didn't tell me the wifi password, so i had to go to the restaurant again to get that info. Altogether it wasted us about an hour, with some international calls, and the tips to the restaurant staff, to stay in the apartment. That really sucks. 2. There is very strong and disgusting smell in the elevator, stair, and a bit in the lobby.
1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10

Entrance to the property is dirty and depending what time of day, a really strong smell of sewerage. Property itself was clean and beds were comfortable but walls were stained and badly in need of a repaint. Despite the ad saying there is a hairdryer, there wasn’t. When this was queried, I got no response. Location is pretty good by the station though. Super convenient for the city centre.
3 nachten verbleven in juni 2023

8/10

Ok, the place is so perfectly located few steps away from the train station. The online check-in process makes the arriving a relief specially if you are tired after a long trip. Also, the place is sooo spacious, modern and comfy too. To be aware, there are no 110 plugs in case you need one and there is a kind of a drain in the front apartments entrance and sometimes from the entrance up to the elevator is really smelly. The negatives, since it is an apartment building there is no front desk and the Whatsapp line never replies, you better call instead waiting for a chat. Finally, we checked in for 3 people in two bedrooms and a sofa bed, they assumed people sleeps together and two bedrooms are enough for the three people so they don’t provide extra bed sheets for the sofa bed. If you request bed sheets you are charged with additional 25 euros.
2 nachten verbleven in oktober 2022

4/10

We arrived and the code didnt work for the room (clearly the lock was broken). We spent 45 mins on the phone trying to sort this out. There is no reception so if anything goes wrong youre left on your own in a corridor. They then gave us a code to another room which worked. People were in there!!!! Awful! We then managed to get into a third apartment. The bed was broken so we couldn't sleep in it. I think this whole service was run by children. Ridiculous.
1 nacht verbleven in februari 2022