Fotogalerie voor Aomori Forest Hotel Annex





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy eenpersoonskamer laden

Economy eenpersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een bureau
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
7,0 van 10
Goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Privébadkamer
Een bureau
Alle foto's voor Superior eenpersoonskamer laden

Superior eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Privébadkamer
Een bureau
Alle foto's voor Deluxe eenpersoonskamer, 1 slaapkamer laden

Deluxe eenpersoonskamer, 1 slaapkamer
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een bureau
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, 2 slaapkamers laden

Deluxe Twin kamer, 2 slaapkamers
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-chome-5-18 Honcho, Aomori, Aomori, 030-0802
Over deze accommodatie
Aomori Forest Hotel Annex
Vergelijkbare accommodaties

Richmond Hotel Aomori
Richmond Hotel Aomori
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 423 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1000 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Aomori Green Park Annex Aomori
Aomori Green Park Hotel Annex Hotel
Aomori Green Park Hotel Annex Aomori
Aomori Green Park Hotel Annex Hotel Aomori
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Aomori Forest Hotel Annex
Beoordelingen
7,8
Goed
7,6/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
?
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
YOSHIO
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOSHIO
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
??
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
SATOM I
22 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
SATOM I
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
tooru
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
tooru
1 nacht verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Masaaki
13 sep 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Masaaki
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
徹
Zakenreiziger
12 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
徹
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Makyo
11 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Makyo
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Natsuko
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natsuko
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Kazue
Zakenreiziger
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazue
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Hiroki
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroki
1 nacht verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Mieko
21 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mieko
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
yoshihiro
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yoshihiro
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
junta
19 aug 2025
junta
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Kenji
12 aug 2025
Kenji
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
HIDEYUKI
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIDEYUKI
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Uta
2 aug 2025
Positief: Voorzieningen
Uta
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Ko
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ko
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Jouta
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jouta
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
HIDEKI
Zakenreiziger
4 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HIDEKI
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
yoshihiro
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
yoshihiro
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
hiromi
Zakenreiziger
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hiromi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
satomi
27 jun 2025
satomi
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
yoshikazu
26 jun 2025
Positief: Netheid
yoshikazu
1 nacht verbleven in juni 2025