Fotogalerie voor Hoshino Resorts KAI Tsugaru





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style) laden

Traditionele kamer (Japanese Style)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Diep bad
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, with Living Room) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, with Living Room)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Diep bad
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style) laden

Traditionele kamer (Japanese Style)
8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Diep bad
Alle foto's voor Kamer (Western Style) laden

Kamer (Western Style)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Diep bad
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

36-1 Aza Kamibotanmori, Owani, Aomori, 038-0211
Over deze accommodatie
Hoshino Resorts KAI Tsugaru
Vergelijkbare accommodaties

Dormy Inn Hirosaki Natural Hot Spring
Dormy Inn Hirosaki Natural Hot Spring
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 752 beoordelingen
De prijs is € 76
3 nov - 4 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er gelden mogelijk extra toeslagen voor kinderen in verband met zaken als extra beddengoed en maaltijden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hoshino Resorts KAI Tsugaru Inn Owani
Hoshino Resorts KAI Tsugaru Inn
Hoshino Resorts KAI Tsugaru Owani
Hoshino s KAI Tsugaru Owani
Hoshino Resorts KAI Tsugaru Owani
Hoshino Resorts KAI Tsugaru Ryokan
Hoshino Resorts KAI Tsugaru Ryokan Owani
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hoshino Resorts KAI Tsugaru
8,8
Uitstekend
9,2
Netheid
5,6
Locatie
9,6
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Adam, Seattle
10 aug 2025
Positief: Netheid
Adam
1 nacht verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
ChiaChieh
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
沒有冷氣
ChiaChieh
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
YUEN YAN
Reisde met familie
13 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer




YUEN YAN
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
KUAN-TING
Reisde met familie
7 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KUAN-TING
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
乾淨整潔
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
wonshik
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great food and beverages




wonshik
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Huanhua
14 mei 2025
Huanhua
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Kai Ming David
Reisde met familie
24 apr 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
名氣雖大,但質素一般!
Kai Ming David
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
chiusen
Reisde met familie
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
chiusen
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Anne-France
Reisde met partner
16 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Anne-France
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
David
4 apr 2025
David
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Chihhung
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chihhung
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jeeyoon
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thank you


Jeeyoon
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Thibault
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thibault
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
ZhengLing
Reisde met familie
6 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ZhengLing
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
John
Reisde met familie
23 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
John
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met familie
18 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very Nice Onsen Resort!
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Sammi
Reisde met partner
4 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sammi
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
??
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
2/10 – Ontzettend slecht
jin gwan
6 okt 2024
jin gwan
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
GYU WON
15 jul 2024
GYU WON
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Jae Sang
Reisde met familie
11 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jae Sang
3 nachten verbleven in juli 2024