Hotel Grand Mer Sankaiso
Hotel met een sauna en een spa in Ajigasawa
Fotogalerie voor Hotel Grand Mer Sankaiso





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 232
10 dec - 11 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken, uitzicht op zee (Japanese-style) laden

Traditionele kamer, niet-roken, uitzicht op zee (Japanese-style)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Een diep ligbad
Een bidet
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1, Naruto, Maitomachi, Ajigasawa, Aomori-ken , 038-2761
Over deze accommodatie
Hotel Grand Mer Sankaiso
Vergelijkbare accommodaties

Rockwood Hotel & Spa
Rockwood Hotel & Spa
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 23 beoordelingen
De prijs is € 178
16 dec - 17 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2200 voor volwassenen en ca. JPY 2200 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Grand Mer Sankaiso aomori
Grand Mer Sankaiso aomori
Grand Mer Sankaiso
Hotel Grand Mer Sankaiso Ajigasawa
Grand Mer Sankaiso Ajigasawa
Hotel Grand Mer Sankaiso Hotel
Hotel Grand Mer Sankaiso Ajigasawa
Hotel Grand Mer Sankaiso Hotel Ajigasawa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Grand Mer Sankaiso
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,0/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Nora
4 aug 2025
Nora
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
sumi
22 jun 2025
sumi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
atom
Reisde met familie
30 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
atom
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
???
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Chi kwong
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chi kwong
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Miwako
Reisde met familie
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miwako
1 nacht verbleven in november 2024
4/10 – Matig
Meghan
Reisde met partner
22 mei 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
Meghan
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
KOMEI
Reisde met familie
21 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOMEI
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Hiromi
16 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiromi
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
???
10 dec 2023
???
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
CHUNGHSI
Reisde met familie
27 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHUNGHSI
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Joel, Brooklyn
16 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joel
2 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Ryosan
3 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryosan
2 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Chien-Shan
24 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chien-Shan
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Yuko
9 mei 2023
Yuko
2 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Nagasugi
Reisde met familie
28 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nagasugi
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Emiko
Reisde met familie en kleine kinderen
23 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emiko
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Mitsuko
3 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mitsuko
2 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Masahiro
Reisde met familie
15 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
リゾートホテルでした!

Masahiro
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Yuka
Reisde met familie en kleine kinderen
9 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuka
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
nobuo
9 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nobuo
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
EMIKO
Reisde met familie
4 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
EMIKO
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Sau Ha
30 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sau Ha
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
AHSEONG
8 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AHSEONG
1 nacht verbleven in februari 2019








