Fotogalerie voor Hotel Passage 2





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Shinmachi1-8-2, Aomori, Aomori, 030-0801
Over deze accommodatie
Hotel Passage 2
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Mystays Aomori Station
Hotel Mystays Aomori Station
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 507 beoordelingen
De prijs is € 48
9 nov - 10 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1000 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Passage 2 Hotel
Hotel Passage 2 Aomori
Hotel Passage 2 Hotel Aomori
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Passage 2
Beoordelingen
7,8
Goed
8,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
2 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Takuya
23 sep 2025
Takuya
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Hazuki
18 sep 2025
Hazuki
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Arisa
Reisde met een groep
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arisa
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
RYOSUKE
11 aug 2025
RYOSUKE
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
takashi
Reisde met familie
2 aug 2025
Positief: Netheid
takashi
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
isamu
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
isamu
2 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Yukio
Reisde met partner
22 jul 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yukio
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Koji
13 jul 2025
Positief: Netheid
Koji
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshiyuki
11 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiyuki
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroka
8 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroka
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
??
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
30 jun 2025
青森駅から近くて便利
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Reiko
25 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reiko
1 nacht verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Hayato
12 jun 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Hayato
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Satoru
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Satoru
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Kenichi
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Kenichi
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
fuje
9 mei 2025
Positief: Voorzieningen
fuje
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
SHIGEO
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHIGEO
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
TOMOKO
3 mei 2025
TOMOKO
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Laiwa
Reisde met familie
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
交通便利近火車站
Laiwa
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Prayuth
Reisde met familie
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prayuth
2 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
DAICHI
11 apr 2025
DAICHI
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
yang
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yang
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
AYUMI
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
AYUMI
1 nacht verbleven in maart 2025