Super Hotel Aomori
Hotel in Aomori
Fotogalerie voor Super Hotel Aomori





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
8,2 van 10
Zeer goed
(23 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, roken laden

Tweepersoonskamer, roken
7,8 van 10
Goed
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Driepersoonskamer, roken laden

Driepersoonskamer, roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Semi Double Room-Non-Smoking
Super Room-Smoking
Semi Double Room-Smoking
Super Room-Non-Smoking
Room Type Left To Us, The Room Type Will Be A Surprise On The Day [Western Or Japanese-Western Room] [Non-Smoking]
[Room Type Will Be A Surprise On The Day] [Western Or Japanese-Western Room] [Smoking]
Alle foto's voor Double Room With Bath-Smoking laden

Double Room With Bath-Smoking
Alle foto's voor Double Room With Bath-Non-Smoking laden

Double Room With Bath-Non-Smoking
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-3-14 Hashimoto, Aomori, Aomori, 030-0823
Over deze accommodatie
Super Hotel Aomori
Vergelijkbare accommodaties

Richmond Hotel Aomori
Richmond Hotel Aomori
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 453 beoordelingen
De prijs is € 42
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Parkeerkosten: JPY 800 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Super Aomori
Property Super Hotel Aomori Aomori
Aomori Super Hotel Aomori Property
Property Super Hotel Aomori
Super Hotel Aomori Aomori
Super Hotel
Super
Super Hotel Aomori Hotel
Super Hotel Aomori Aomori
Super Hotel Aomori Hotel Aomori
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Super Hotel Aomori
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
16 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Noriyuki
14 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Noriyuki
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Narumi
5 nov 2025
Narumi
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Hisako
Reisde met een groep
2 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hisako
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
KAZUO
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUO
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Yasuhito
Reisde met partner
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasuhito
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
正雄
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
正雄
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Yasuyuki
12 okt 2025
Yasuyuki
1 nacht verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
ryo
11 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ryo
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Takanori
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takanori
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
naho
15 sep 2025
naho
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Takuma
10 sep 2025
Takuma
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Hideaki
2 sep 2025
Hideaki
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Yuichiro
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yuichiro
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Connie
25 aug 2025
Connie
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Maximilian
Reisde met partner
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maximilian
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
FUKUDA
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
FUKUDA
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
???
21 aug 2025
???
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
雅也
Reisde met familie
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
雅也
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
??
17 aug 2025
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Mayumi
Reisde met partner
16 aug 2025
Negatief: Personeel en service
Mayumi
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Yuzuno
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuzuno
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Jessica
Reisde met partner
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
*
Reisde met familie
13 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
*
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Yumi
Reisde met familie
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yumi
1 nacht verbleven in augustus 2025








