Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Parens Onoya





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Standaard kamer (Japanese Western Style)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer (Japanese Western Style) laden

Standaard kamer (Japanese Western Style)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1841-1 Hakikugumiya, Asakura, Fukuoka, 838-1514
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Taisenkaku
Taisenkaku
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 81 beoordelingen
De prijs is € 217
22 jul - 23 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing.
- De stad heft de volgende belasting: JPY 50.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 13 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2200 voor volwassenen en ca. JPY 1650 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Parens Onoya Asakura
Hotel Parens Onoya
Parens Onoya Asakura
Parens Onoya
Hotel Parens Onoya Hotel
Hotel Parens Onoya Asakura
Hotel Parens Onoya Hotel Asakura
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Parens Onoya
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
8,8/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
13 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Ryoichi
2 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryoichi
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Fenny
16 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Fenny
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
noriko
Reisde met familie en kleine kinderen
13 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
noriko
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
えりな
29 aug 2023
えりな
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Norihito
22 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Norihito
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
マコト
Reisde met familie en kleine kinderen
12 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service
マコト
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
WAI MAN
Reisde met familie
5 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WAI MAN
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
HSUEH-CHIEH
4 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HSUEH-CHIEH
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
あゆみ
16 jul 2023
Positief: Personeel en service
あゆみ
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
SHINYA
Reisde met familie
2 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHINYA
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
くみ
Reisde met familie
28 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
くみ
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
ジュンコ
19 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ジュンコ
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
KUAN-CHANG
Reisde met familie
8 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
KUAN-CHANG
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Eric
Reisde met partner
31 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
the relaxing holiday
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2022
8/10 – Goed
seokho, esher
31 okt 2022
seokho
2 nachten verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
junji
28 mrt 2022
junji
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
接客良かった
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
KIYOTAKA
Reisde met familie
22 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KIYOTAKA
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Keiko
Reisde met familie
22 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keiko
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Robert
31 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peaceful hotel with ksiseke dinner and breakfast
Robert
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Rlka
Reisde met familie
22 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rlka
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
YOSHIMI
Reisde met een groep
21 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YOSHIMI
1 nacht verbleven in januari 2020