Atami Hotel PAIPU NO KEMURI
Hotel met 2 bubbelbaden, in de buurt van Zonnestrand van Atami
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Atami Hotel PAIPU NO KEMURI





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Vierpersoonskamer, roken laden

Vierpersoonskamer, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Diep bad
Alle foto's voor Vierpersoonskamer, niet-roken laden

Vierpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Diep bad
Alle foto's voor Driepersoonskamer, roken laden

Driepersoonskamer, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Diep bad
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Diep bad
Alle foto's voor Twin kamer, roken laden

Twin kamer, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Diep bad
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Diep bad
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

16-53 Nishiyamacho, Atami, Shizuoka, 413-0034
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

LiVEMAX RESORT
LiVEMAX RESORT
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.2 van 10, Zeer goed, 69 beoordelingen
De prijs is € 121
18 jul - 19 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 13 jaar.
- Toerismetoeslag: JPY 200.00 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je een verblijf op basis van halfpension hebt geboekt, dien je voor 18.00 uur in te checken als je wilt dineren.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Atami PAIPU NO KEMURI
Atami Paipu No Kemuri Atami
Atami Hotel PAIPU NO KEMURI Hotel
Atami Hotel PAIPU NO KEMURI Atami
Atami Hotel PAIPU NO KEMURI Hotel Atami
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Atami Hotel PAIPU NO KEMURI
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
4,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
30 apr 2019
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
プカプカ
30 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
プカプカ
2 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
のりぴー
29 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
のりぴー
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
だいちゃん, みどり市
27 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
食事がおいしい温泉宿
だいちゃん
1 nacht verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
Yat-ming
16 apr 2018
Positief: Netheid
Yat-ming
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
9 apr 2018
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
7 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
お値段それなり
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
kousei
28 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
食事のクオリティーあと少し頑張って!
kousei
1 nacht verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
大満足です!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Less convenient but Nice surroundings
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2017
4/10 – Matig
shinichiro
11 sep 2017
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
shinichiro
1 nacht verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Tang
26 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tang
2 nachten verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
食べ過ぎ注意!(^o^)/
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ゴルフ場に近いホテル
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
緑に囲まれたホテル
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Naoko
12 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer