Prince Smart Inn Atami
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Atami
Fotogalerie voor Prince Smart Inn Atami





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 68
10 dec - 11 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(27 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een privébadkamer
Een diep ligbad
Satellietzenders
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(40 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een regendouchekop
Een bidet
Een haardroger
Satellietzenders
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

17-14 Kasugatyou, Atami, Shizuoka, 413-0005
Over deze accommodatie
Prince Smart Inn Atami
Vergelijkbare accommodaties

Toyoko Inn Atami Ekimae
Toyoko Inn Atami Ekimae
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.0 van 10, Zeer goed, 965 beoordelingen
De prijs is € 66
19 nov - 20 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 200.00 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor onoverdekt parkeren: JPY 1000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Prince Safety Commitment (Prince Hotels & Resorts) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Prince Smart Inn Atami Hotel
Prince Smart Inn Atami Atami
Prince Smart Inn Atami Hotel Atami
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Prince Smart Inn Atami
8,6
Uitstekend
9,2
Netheid
8,6
Voorzieningen
8,6
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
15 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met partner
14 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Andrea
8 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrea
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Eric
Reisde met partner
5 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Eric
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
マサキ
Reisde met partner
4 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
マサキ
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Stephen
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Hisayo
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hisayo
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
かをる
17 okt 2025
Positief: Personeel en service
かをる
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
JAEWOOK
16 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
JAEWOOK
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Yuen Ling
12 okt 2025
Yuen Ling
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Yuumi
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuumi
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
??
30 sep 2025
??
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Clayton
Reisde met partner
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clayton
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
ミヤザキユウスケ
Reisde met familie
17 sep 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen
ミヤザキユウスケ
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
香緒里
Reisde met partner
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
香緒里
1 nacht verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
KYOICHI
11 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KYOICHI
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Andreas
Reisde met familie
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andreas
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
kazuhiro
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
kazuhiro
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Fabian
Reisde met partner
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabian
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
あや
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
あや
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
みお
20 aug 2025
みお
1 nacht verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Ignacio
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ignacio
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Matthias
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthias
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Cora
Reisde met partner
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cora
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Henri
2 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Henri
1 nacht verbleven in juli 2025








