Fotogalerie voor Prince Smart Inn Atami





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 81
inclusief belastingen en toeslagen
29 okt - 30 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(27 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een diep ligbad
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Satellietzenders
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(37 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een regendouchekop
Een bidet
Een haardroger
Satellietzenders
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

17-14 Kasugatyou, Atami, Shizuoka, 413-0005
Over deze accommodatie
Prince Smart Inn Atami
Vergelijkbare accommodaties

Toyoko Inn Atami Ekimae
Toyoko Inn Atami Ekimae
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.0 van 10, Zeer goed, 942 beoordelingen
De prijs is € 69
5 okt - 6 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: JPY 200.00 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor onoverdekt parkeren: JPY 1000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Prince Safety Commitment (Prince Hotels & Resorts) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Prince Smart Inn Atami Hotel
Prince Smart Inn Atami Atami
Prince Smart Inn Atami Hotel Atami
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Prince Smart Inn Atami
8,6
Uitstekend
9,2
Netheid
8,6
Voorzieningen
8,4
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
ミヤザキユウスケ
Reisde met familie
17 sep 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen
ミヤザキユウスケ
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
香緒里
Reisde met partner
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
香緒里
1 nacht verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
KYOICHI
11 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KYOICHI
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Andreas
Reisde met familie
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andreas
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
kazuhiro
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
kazuhiro
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Fabian
Reisde met partner
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabian
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
あや
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
あや
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
みお
20 aug 2025
みお
1 nacht verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Ignacio
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ignacio
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Matthias
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthias
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Cora
Reisde met partner
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cora
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
MAIKO
Reisde met familie
1 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAIKO
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Lisa
Reisde met partner
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Haruna
20 jul 2025
Positief: Personeel en service
Haruna
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Eileen
Reisde met partner
15 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eileen
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
MUNHO
13 jul 2025
MUNHO
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
まさや
Zakenreiziger
10 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
まさや
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
なな
Reisde met partner
5 jul 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
なな
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
ユキエ
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ユキエ
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
KAZUMOTO
2 jul 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
KAZUMOTO
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
???
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
エミコ
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
エミコ
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 jun 2025
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 jun 2025
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2025