Een binnenzwembad, een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Stella Di Mare Grand Hotel

5 out of 5
Stella Di Mare Grand Hotel
Suez-Hurgada Road, Ataqah, Suez Governorate

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 42 van 107 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 29 van 107 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 107 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 107 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 107 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jan Leonardus Cornelis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room 3168 perfect look over pool and beach. Perfect 4 days. If I need to give 1 point of improvement to give the 1st drink at dinner free in the halfboard option.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Martine, Haren

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk verblijf
Heerlijk hotel en prima buffet.Lekker strand en prachtig zwembad. Voor golf vakantie een aanrader.Verder is er niet zoveel te bekijken in de naaste omgeving

6/10 – Redelijk

E, Cairo

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed voor een paar dagen
De locatie van het hotel - op slechts anderhalf uur rijden van Cairo - is prima. Het hotel op zich is wel goed maar niet voor een 5 sterren rating, kamers zijn niet schoon en veel dingen zijn gammel of stuk. Veel geluidsoverlast vanaf de gangen. Ontbijt- en dinerbuffet niet echt bijzonder, maar wel te doen. Het zwembad en de bijbehorende terrassen zijn heerlijk, een groot pluspunt voor dit resort. Wat ons betreft een goed resort om een paar dagen te relaxen, maar beslist geen 5 sterren waard.

10/10 – Uitstekend

Hanaa

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

DrJessy

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Decoration should be changed from time to time
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Hassan Hamed

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place to relax and enjoy life.
Everything exceeded our expectations. The service was great, the rooms super clean, the food was excellent and the atmosphere is relaxing and agreeable. On the negative side there was no document featuring the services available such as laundry, restaurant hours , gym etc. TV. Channels are very limited and no lifeguard at the beach.
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Philip

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable hotel with beautiful pool area and next to a private beach.
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Chris

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I enjoyed 2 nights at this beautiful hotel. Beach and property were immaculately maintained. Lots of people at the beach which was to be expected. Food was delicious at both the Italian restaurant as well as the seafood restaurant. Breakfast buffet had something for everyone.
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Nagy

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stella di Mare is very convenient resort if you live in Cairo. Good for few days during the week or even just weekend. Food is great and staff are so friendly. Can’t ask for more for quick vacation.
3 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stay
5 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Karen Osama Guest Relation Supervisor op 16 jul 2023
Dear Our guest, Sunny greetings from Stella Di Mare Grand Hotel. Thank you for leaving such a lovely review for us. We are pleased to know you loved your stay here at Stella Di Mare Grand Hotel. We will surely pass your appreciation to our team. We are already excited to welcome you for much more time! Kind regards, Karen OsamaGuest Relation Supervisor

10/10 – Uitstekend

Pui fan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Karen Osama Guest Relation Supervisor op 16 jul 2023
Dear Our guest,Tropical greetings from Stella Di Mare Grand Hotel! Thank you so much for choosing our resort as your holiday destination. We are delighted to know that you enjoyed the overall stay experience at our resort. Your valuable appreciation and comments will inspire us to level up our service for our guests. I wish you all the best, see you soon! Kind regards, Karen Osama Guest Relation Supervisor

2/10 – Ontzettend slecht

Paul

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Noise Noise Noise
This hotel is noisy, I have stayed here several times now and asked for a quiet room each time as I work early in the morning. However, each time my stay has been so noisy, this hotel doesn’t have any quiet areas. This hotel, even though it has extensive grounds decides to hold functions and events right under paying guests balconies. Don’t come here if you want quiet, it’s a noisy hell hole!
7 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Karen Osama Guest Relation Supervisor op 16 jul 2023
Dear Our guest,Thank you very much for choosing our hotel and for taking the time to share your experience with us. We are sorry to hear that you were not satisfied with some of the service aspects. Please rest assured that your feedback and suggestions will be taken constructively and necessary actions will be applied for an improvement. I hope that you will grant us another chance to welcome you back, so we will be able to show that your unsatisfactory experience was an exception. Looking forward to welcoming you back at Stella Di Mare Grand Hotel.Kind Regards,Karen OsamaGuest Relation Supervisor

4/10 – Matig

Paul

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
No quite rooms in this hotel.
This hotel is very noisy which ever room you stay in. One side is the pool and restaurants noisy all day and evening. The other side is the garden, which is used for various corporate events during the day and evening. Don’t stay here if you’re getting up early for work.
7 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

SALIM

2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Karen Osama Guest Relation Supervisor op 16 jul 2023
Dear Mr.Salim,Thank you for sharing your holiday experience at Stella Di Mare Grand Hotel and your feedback is very much appreciated.We set high standards to meet our guest expectations.We look forward to having the opportunity to see you again in the future.Kind Regards,Karen OsamaGuest Relation Supervisor

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stella hella
Over crowded at weekends, noisy, food repetitive, rooms not of a clean standard, bed not changed regularly, toiletries of a poor standard and not always replaced. Had food poisoning one day from restaurant. Entrance staff are rude and the whole place smells like cigarettes.
7 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Karen Osama Guest Relation Supervisor op 16 jul 2023
Dear Our guest, Greetings from Stella Di Mare Grand Hotel! Sincerely appreciate your time to write such a valuable review. First and foremost, I would like to sincerely apologize for the inconveniences you have experienced during your stay. Thank you very much for your feedback, and please be sure that we have taken good notes for the improvement needed to take the step up in giving our guests excellent service. We hope to have a chance in the future to welcome you back.Kind Regards,Karen OsamaGuest Relation Supervisor

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

My review of the Grand hotel after a 3 week stay.
Hotel is ok but a bit worn in places, the air conditioning is noisy in the rooms and the cleaning staff need prompting to do simple things like changing the linen. The whole hotel smells of cigarettes as smoking is allowed everywhere except the restaurant. Be aware, this hotel is very busy and noisy at the weekends. The noise seems to travel and customers don’t seem to consider other guests. Also, at the weekends the restaurant is overcrowded and tables are at a premium. The restaurant is not large enough for purpose and the food is same same every day. Waiters are always quick to clear the tables, even if you have not finished your meal. Also, god forbid if you leave your table to get some thing from the buffet, your likely to either have nothing left on your table or someone else sitting at your table when you return. Overall, for a short stay in the week it’s ok but weekends at this hotel are hell and should be avoided if possible.
10 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Karen Osama Guest Relation Supervisor op 16 jul 2023
Dear Our guest,Greetings from Stella Di Mare Grand Hotel.Thank you for taking the opportunity in displaying your exceeded expectations with regards to your recent stay at Stella Di Mare Grand Hotel. We also need you to be rest assured that your mentioned points are highly appreciated and under the management study.We are looking forward to the pleasure of welcoming you backKind Regards,Karen OsamaGuest Relation Supervisor

10/10 – Uitstekend

Ramy

2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Karen Osama Guest Relation Supervisor op 16 jul 2023
Dear Mr.Ramy,Greetings from Stella Di Mare Grand HotelWe are delighted to read you had such an enjoyable stay- thank you for your comments they have been shared with our entire team. We look forward to welcoming you back again soon.Kind Regards,Karen OsamaGuest Relation Supervisor

6/10 – Redelijk

Lydia Wahid

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Karen Osama Guest Relation Supervisor op 16 jul 2023
Dear Mrs.Lydia, Best Greetings from Stella Di Mare Grand Hotel.Thank you for sharing the feedback.All your comments have been taken into consideration in order to be improved.I wish to welcome you back; I wish a great day.Kind Regards,Karen OsamaGuest Relation Supervisor

6/10 – Redelijk

Ruth

Reisde met een groep, Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The standard od the hotel, services and food are all decreasing.
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Aldijana

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Aldijana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Aldijana

2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Ahmed

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Food is great and with high quality. Room had a great view overseeing mountains and the Red Sea. Friendly staff too. What I didn’t like is the hotel policy allowing smoking in closes areas (i.e lobby) when kids are around.
3 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid
Not 5 star
This is far from a 5 star hotel. We were shocked at the poor service, lack of information given at check-in, condition of the buffet at all meal times, no wifi in rooms even though it was supposed to be included, etc etc. Overall appalling stay for a supposed 5 star experience.
2 nachten verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

AYMEN, Rensselaer

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I’m well traveled with highest loyalty programs levels in many hotel chains including Expedia. This hotel has Poor hygiene with poorly selected, poorly trained, & poorly managed front-line staff. unclean/over-worn bed sheets with stains! Room was dusty when i checked in. no HACCP consideration for food. I had food poisoning when I ate dinner there. It ruined my stay! U cannot bring any outside food to the hotel. Complete rip-off☹️
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Karen Osama (Guest Relations Agent) op 20 mrt 2022
Dear Mr.Ayman , Thank you very much for choosing our hotel and for taking the time to share your experience with us. We are sorry to hear that you were not satisfied with some of the service aspects. Please rest assured that your feedback and suggestions will be taken constructively and necessary actions will be applied for an improvement. I hope that you will grant us another chance to welcome you back, so we will be able to show that your unsatisfactory experience was an exception. Looking forward to welcoming you back at Stella Di Mare Grand Hotel. Kind Regards, Karen Osama Guest Relations Agent

10/10 – Uitstekend

Aldijana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Karen osama (Guest Relations Agent) op 23 mrt 2022
Dear Our Guest , Warm greetings from Stella Di Mare Grand Hotel. We feel so fortunate to receive such great Review that you have enjoyed your stay with Stella Di Mare Grand Hotel. We are looking forward to welcome you back in the near future. Kind Regards, Karen Osama Guest Relations Agent

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
bellissima piscina....spiaggia pulita e confortevole. mare sempre calmo e pulito
2 nachten verbleven in april 2021

6/10 – Redelijk

Ahmed

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Maha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Youssef

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
السعر غالى جدا مقارنة باسعار فنادق الغردقة اللى الاكل فيها طول اليوم و فيها مشروبات لكن فى ستيلا حتى اسعار المياة و البيبسى مبالغ فيه جدا الاكل كان حلو نسبيا و الاوض نظيفة حمام السباحة سخيف جدا الارض بتاعته بتوجع فى الرجلين و مش متقسم
2 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Karen Osama (Guest Relations Agent) op 23 mrt 2022
Dear Our Guest, We are pleased that you have chosen our Stella Di Mare Grand Hotel for your holiday, and thank you for taking the time to write to us. We were hoping that you had a pleasant stay with us. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest. I do apologize that we didn't accomplish this for you and we welcome any suggestions for improving and developing our service. We look forward to welcoming you soon and we assure you that we will do our best to meet your expectations during your stay if not exceed them. Kind Regards, Karen Osama Guest Relations Agent

10/10 – Uitstekend

Mostafa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing
2 nachten verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Ehab

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great
1 nacht verbleven in mei 2020

2/10 – Ontzettend slecht

شادي, قاهرة

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
beach is good and pool is okay....everything else rubbish meaning rooms, service, cleanliness. Food is acceptable though. but can you tolerate cockroaches in the room?
3 nachten verbleven in mei 2020
Reactie van Karen Osama (Guest Relations Agent) op 23 mrt 2022
Dear Mr.Shady , Greetings from Stella Di Mare Grand Hotel. According to your Evaluation ratings we could see that not all services have been provided by high level. We apologize for not meeting your expectations in some of service, we will take action with according to your comments to avoid this in future. For us is very important to know how our valuable guest spend their holiday with us. The management is taking to the consideration each single guest recommendation. I wish to welcome you back. Kind Regards, Karen Osama Guest Relations Agent

10/10 – Uitstekend

Magdy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Hamsa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stunning beach 🏖 and sun ☀️
It was amazing, outstanding stay from the friendly staff, comfy and clean room , gorgeous beach 🏖 Food was excellent
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Mohamed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Every thing was good except for dinner
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Mahmoud

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
رحلة عائلية سعيدة
كانت اقامة جميلة ولكن فقط يجب ان ينتبهوا ان يضعوا عازل بالمراتب
3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful beachfront property in addition with water sports for the family.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Karen Osama (Guest Relations Agent ) op 9 apr 2022
Dear……., Sunny greetings from Stella Di Mare Grand Hotel. Thank you for leaving such a lovely review for us. We are pleased to know you loved your stay here at Stella Di Mare Grand Hotel. We will surely pass your appreciation to our team. We are already excited to welcome you for much more time! Kind regards, Karen Osama Guest Relations Agent

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Rosette

3 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

moataz

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It fair but not that much good for. 5 star hotel
I think the total stay was fair and iver priced than paying at hotel with huge diffrence The room is too small Furnuture is not that much good for a 5 stars hotel the same for the cleaning As long as you will spend tour time on pool or beach it is ok
4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Raed

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
وحلة عائلية ممتعة
عائلية حجز ٥ غرف للعائلة الغرف صغيرة جداا و ده لانه حجز اقل غرفة الأكل جيد أو جيد جداا و ليس الممتاز و الطازج انيميشن الترفيهي للأطفال سي ليس مبهج للأطفال علي الإطلاق استقبال كويس جداا و ترحيب في الاستلام و التسليم الرسبيشن واسع جدااا و مريح للأعصاب ماعدا الكافية بجوار المطعم عند عمل حفلة غناء الصوت عالي جدااا جداااا بدرجة مزعجة للشباب و الأطفال فمابالكم بكبار السن
3 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Essam

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
رحلة غير جيدة
لا يوجد اى ترتيب لحفلة فى المساء أيام الأعياد كما كان سابقا الناموس بكثرة ولا يوجد رش الغربان فى كل مكان ويتهجم على الاكل بطريقة رهيبة
3 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Abdelhay.Alemam, Mansoura,Egypt

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Big problem on pool because of swimming suit for men and women as I'm muslim... So no long shorts for men, no borkini for women.. It was very bad although all hotel arround this hotel dosen't apply this restriction. I will not go there again if this policy still applied, and I will advice my friends to do so
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Karen Osama (Guest Relations Agent ) op 9 apr 2022
Dear……., Thank you very much for choosing our hotel and for taking the time to share your experience with us. We are sorry to hear that you were not satisfied with some of the service aspects. Please rest assured that your feedback and suggestions will be taken constructively and necessary actions will be applied for an improvement. I hope that you will grant us another chance to welcome you back, so we will be able to show that your unsatisfactory experience was an exception. Looking forward to welcoming you back at Stella Di Mare Grand Hotel. Kind Regards, Karen Osama Guest Relations Agent

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019